BMW 120d М47 на 350к+ км. - какво да гледаме?
Модератор: Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- dead_bmw
- Потребител
- Мнения: 23
- Регистриран на: 9.05.2014
- Пол: Мъж
- Кара: бавно
- Мечтае да кара: по хубави пътища
BMW 120d М47 на 350к+ км. - какво да гледаме?
Здравейте колеги,
От скоро ни попадна една такава единица, 120д М47 (163кс), която май се оказва на доста километри. Излезнаха при четене на ключа в Камор. Колата сама по себе си е кукличка. Салонът е като нов - седалки ПЕРФЕКТНИ, волан леееко загладен САМО в горната си част, иначе се вижда дори и там релефа по кожата, няма никъде излгадено/протрито по копчета и тн. С две думи интериорът е перфектен, извън него също - сякаш никога нищо не е пипано по тази кола, няма следи от намеси. Машинката работи тихо, харчи малко и върви добре.
До тук хубавото, но ако наистина е на тези километри можете ли да споделите опит с какво трябва да се внимава - първото, което ми идва на ум е веригата, макар че не шуми и не дава признаци за износване.. За какво да се следи като цяло?
Мисля, че темата ще е полезна, имайки предвид в колко модели се вгражда М47 мотора.
PS: Има ли как да е станала някаква грешка с ключа? Приемрно при връщането на километрите от търгашите, да е записал и някакви грешни стойности? Защото колата е била на 190 000км и после много рязко скача (за кратко време) на почти двойно. Има ли смисъл да се чете и втория ключ или те записват едни и същи данни щом влезнат в колата?
Просто не ми се вярва ако такава кола е на 350 000км, на колко са тези, които са амортизирани - сигурно на по 1 млн. !
От скоро ни попадна една такава единица, 120д М47 (163кс), която май се оказва на доста километри. Излезнаха при четене на ключа в Камор. Колата сама по себе си е кукличка. Салонът е като нов - седалки ПЕРФЕКТНИ, волан леееко загладен САМО в горната си част, иначе се вижда дори и там релефа по кожата, няма никъде излгадено/протрито по копчета и тн. С две думи интериорът е перфектен, извън него също - сякаш никога нищо не е пипано по тази кола, няма следи от намеси. Машинката работи тихо, харчи малко и върви добре.
До тук хубавото, но ако наистина е на тези километри можете ли да споделите опит с какво трябва да се внимава - първото, което ми идва на ум е веригата, макар че не шуми и не дава признаци за износване.. За какво да се следи като цяло?
Мисля, че темата ще е полезна, имайки предвид в колко модели се вгражда М47 мотора.
PS: Има ли как да е станала някаква грешка с ключа? Приемрно при връщането на километрите от търгашите, да е записал и някакви грешни стойности? Защото колата е била на 190 000км и после много рязко скача (за кратко време) на почти двойно. Има ли смисъл да се чете и втория ключ или те записват едни и същи данни щом влезнат в колата?
Просто не ми се вярва ако такава кола е на 350 000км, на колко са тези, които са амортизирани - сигурно на по 1 млн. !
- TurboDieselComby
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 6.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 320d Sport Line
Re: BMW 120d М47 на 350к+ км. - какво да гледаме?
Лятото гледахме X5ци по разни автокъщи. Имаше две с купища екстри и силно износени лостове на автоматика. Едва ли не този който е карал е имал шкурка в ръката. Колко често се хваща с ръка че така да се износи.
Тези 350000 са направо скромни стига да са реални и те.
Тези 350000 са направо скромни стига да са реални и те.
- sapio
- младши ентусиаст
- Мнения: 312
- Регистриран на: 20.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: бензинояд
Re: BMW 120d М47 на 350к+ км. - какво да гледаме?
TurboDieselComby написа: Тези 350000 са направо скромни стига да са реални и те.
Съгласен. Те повечето са на подобни километри, ама тук ако ти я предложат на 350к км, няма даже да отвориш обявата. Неприятно е ако са те натоварили в цената, като за малко километри. Иначе си я карай спокойно и не се засилвай да сменяш неща, защото при някой се било счупило. Веригата на този двигател не е проблемна. Виж повече информация в Е90 подфорума.
- dead_bmw
- Потребител
- Мнения: 23
- Регистриран на: 9.05.2014
- Пол: Мъж
- Кара: бавно
- Мечтае да кара: по хубави пътища
Re: BMW 120d М47 на 350к+ км. - какво да гледаме?
Мерси за отговорите, колеги. Колата не я взимаме за мен, но пък мн ми хареса как се държи. Имал съм същата 1-ица преди, на реални 130 000км, която работеше около 5 пъти по-зле. Иначе за цената - ок беше, в долната граница, особено за кола от 2007-ма.
- Nikolay P.
- младши ентусиаст
- Мнения: 258
- Регистриран на: 25.01.2014
- Пол: Мъж
Re: BMW 120d М47 на 350к+ км. - какво да гледаме?
Демпферната шайба, маховика, турбото - общо взето това са като по-сериозни неща за проверяване, както и веригата, за която вече спомена.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10445
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: BMW 120d М47 на 350к+ км. - какво да гледаме?
Вероятно е поддържана добре и нещата, които обичайно излизат на 200-250к са сменяни. Тоест, ако е в добро състояние, би трябвало да има още 100-150к сравнително безпроблемни при подобна поддръжка.
Never mistake motion for action...
Re: BMW 120d М47 на 350к+ км. - какво да гледаме?
Просто гледай другаде. Много са и тея километри. Няма гаранция , че е добре гледана. Всичко разбира се зависи от исканата цена...
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: BMW 120d М47 на 350к+ км. - какво да гледаме?
Каза поредния заблуден човек, който мисли, че колите в бг са на по 160 к км. Ако са доказани 350к и колата е поддържана скачай смело, че масово са кенефи
На по 500к ++ по 10-12 хил лв
На по 500к ++ по 10-12 хил лв
- narkk
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 188
- Регистриран на: 20.12.2008
- Местоположение: Around the world
- Кара: e46 320d '02 // 8TA 3.0TDIQ '11
- Мечтае да кара: със служебна нафта
Re: BMW 120d М47 на 350к+ км. - какво да гледаме?
Винаги си личи една кола като е гледана и изобщо не и пречат километрите. Моята я взех на 180 хил. км от частно лице в Германия, в момента е на 402 хил. км за 5 години и половина каране, нито маховик съм сменял, нито дюзи. От по-скъпите манипулации - 1 пъти съединител, 1 път демпферна шайба и турбото го рециклирах преди 3 хил. км., другото са консумативи.
Сменяйте и редовно филтъра на картерните газове, проверявай демпфера за пукнатини от време на време и турбо пътищата за течове, другите неща сами си казват
Сменяйте и редовно филтъра на картерните газове, проверявай демпфера за пукнатини от време на време и турбо пътищата за течове, другите неща сами си казват
Drive Fast, but Friendly and Safe!!!
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани