N47, проблеми с вала?
Модератор: Технически модератори
74 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10444
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: N47, проблеми с вала?
ТОва, че не подлежи на сервизна акция от БМВ не значи, че не трябва да я смениш. Обърни се към сервизите с обяви във форума, всеки един от тях може да ти свърши качествено работа.
Never mistake motion for action...
- Cheha
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 60
- Регистриран на: 22.05.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 740Li G12 LCI
Re: N47, проблеми с вала?
Това е само за коли 2007-2008ма година и акцията е приключила
- tol4o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 81
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2008 Е92 М3 6sp, 2011 E70 X5 35D
Re: N47, проблеми с вала?
Моята е 123d края на 2007. В Аутобавария по вин номера ми казаха че моята не е от засегнатите и не подлежи на акция. Както каза колегата обаче това не значи че веригата не трябва да се сменя. Ще се плаща няма как, къде обаче да я закарам нямам идея. Някой ако знае къде може да извършат такъв вид ремонт качествено да каже. В официалния сервиз ми сервираха цена от 2200 лв
There is nothing but BMW!
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: N47, проблеми с вала?
А Баварията и Дару-то дават ли все още информация дали конкретния автомобил подлежи на сервизната акция (макар и вече да е отминала)? И дават ли изобщо инфо, АКО мотора на тази кола вече е минал през подмяна на ангренаж (ако е било в BMW сервиз)?
- mad_presley
- старши ентусиаст
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: N47, проблеми с вала?
Mollov написа:А Баварията и Дару-то дават ли все още информация дали конкретния автомобил подлежи на сервизната акция (макар и вече да е отминала)? И дават ли изобщо инфо, АКО мотора на тази кола вече е минал през подмяна на ангренаж (ако е било в BMW сервиз)?
Сервизната акция приключи и не сменят ангренаж под никакъв предлог. Явно са изписали повече ангренажи от колкото коли са продадени Иначе да, за информация ще ти дадат или поне не би трябвало да ти откажат такава проверка.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: N47, проблеми с вала?
To ясно, че сервизната е приключила... мен по-скоро ме интересува дали ще ми дадат инфо дали е подлежаЛА на безплатната подмяна Ще ги проверя тия дни... Макар че мотора на мойта е на 230-240к и направо ще е чудо, ако е в това състояние без подмяна на ангренаж... май предния собственик го е сменял...
- ivo098
- младши ентусиаст
- Мнения: 600
- Регистриран на: 1.04.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 330d
- Мечтае да кара: F80 M3
Re: N47, проблеми с вала?
Някой знае ли какво е положението с N47 в F20 купе?
Разглеждам за жената 116d или 118d и надежността живо ме вълнува?
Разглеждам за жената 116d или 118d и надежността живо ме вълнува?
Its an M. The fuel mileage is Sh!tty.
Your Sh!ttiness may vary.
- plamen_nedkov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 138
- Регистриран на: 3.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N47
Re: N47, проблеми с вала?
Официалното становище на BMW е, че след 03.2011 г. ВСИЧКИ проблеми са отстранени и няма място за притеснение. N47 в F20 купе би трябвало да е чудесен двигател.
- tosho_dobrev
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 25.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: i3S
Re: N47, проблеми с вала?
Здравейте,
От скоро съм собственик на Е83 с двигател 2.0d 177к.с., производство 2008 година.
Четох много по темата за този двигател и първото нещо което направих е да сменя всички вериги (3 вериги, 3 зъбчатки, обтегач и всички плъзгачи).
Цялата операция излезе около 2000 лева с оригинални части в реномиран сервиз, където правят само BMW (не го споменавам да не правя реклама).
Колата е автоматик на реални 203 000км.
Като разглобихме двигателя констатирахме, че агренажната верига е леко разтегната и поизносена (по думи на майстора можело да изкара още, но няма никаква гаранция колко). Останалите 2 вериги изглеждаха добре, но все пак смених всичко - при вече разглобена половината кола няма смисъл да се рискува и да се пести от допълнителните части за 200-300 лева.
По информация от предишния собственик - колата не е минала през сервизната акция 2015 година защото не била в списъка.
Аз лично не вярвам на "списък" и по информация, която имам от доверен човек при всички двигатели N47 от 2007 до 2011 се препоръчват смяна на веригата.
От скоро съм собственик на Е83 с двигател 2.0d 177к.с., производство 2008 година.
Четох много по темата за този двигател и първото нещо което направих е да сменя всички вериги (3 вериги, 3 зъбчатки, обтегач и всички плъзгачи).
Цялата операция излезе около 2000 лева с оригинални части в реномиран сервиз, където правят само BMW (не го споменавам да не правя реклама).
Колата е автоматик на реални 203 000км.
Като разглобихме двигателя констатирахме, че агренажната верига е леко разтегната и поизносена (по думи на майстора можело да изкара още, но няма никаква гаранция колко). Останалите 2 вериги изглеждаха добре, но все пак смених всичко - при вече разглобена половината кола няма смисъл да се рискува и да се пести от допълнителните части за 200-300 лева.
По информация от предишния собственик - колата не е минала през сервизната акция 2015 година защото не била в списъка.
Аз лично не вярвам на "списък" и по информация, която имам от доверен човек при всички двигатели N47 от 2007 до 2011 се препоръчват смяна на веригата.
Re: N47, проблеми с вала?
Здравейте,
Не мога да разбера защо всички сменят веригите и обтегачите, при положение, че проблемът не е в тях, а в някакво си зъбно колело на вала?
Значи ли, че ако дам 2,3к лева за превантивна смяна на верига все едно не съм отстранил проблема?
Не мога да разбера защо всички сменят веригите и обтегачите, при положение, че проблемът не е в тях, а в някакво си зъбно колело на вала?
Значи ли, че ако дам 2,3к лева за превантивна смяна на верига все едно не съм отстранил проблема?
- expl0de
- младши ентусиаст
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: N47, проблеми с вала?
Да, това значи, но ти едва ли ще я караш още 200к тази кола, така че за себе си си го отстранил. А да сменяш колянов вал е оправдано ако караш м-ка.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: N47, проблеми с вала?
ve55ko написа:Здравейте,
Не мога да разбера защо всички сменят веригите и обтегачите, при положение, че проблемът не е в тях, а в някакво си зъбно колело на вала?
Значи ли, че ако дам 2,3к лева за превантивна смяна на верига все едно не съм отстранил проблема?
Защото въпросното колело колега е едно цяло с коляновия вал, а той струва 4000лв++
Re: N47, проблеми с вала?
M3 E92 написа:armagedon_762002 написа:ЖКАко да, отиваш или им звъниш и им казваш последните 7 цифри на VIN-а и те ще ти кажат дали има сервизна акция за твоето шаси, защото ми обясниха, че не всички коли от 2007-2010 са с проблема, а само отделни шасита
Да изтупам темат аот праха. Има ли някъде онлайн информация кои шасита са засегнати? Харесал съм кола с тия последни 7 цифри 11895. февруари 2010 г.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: N47, проблеми с вала?
martin767 написа:M3 E92 написа:armagedon_762002 написа:ЖКАко да, отиваш или им звъниш и им казваш последните 7 цифри на VIN-а и те ще ти кажат дали има сервизна акция за твоето шаси, защото ми обясниха, че не всички коли от 2007-2010 са с проблема, а само отделни шасита
Да изтупам темат аот праха. Има ли някъде онлайн информация кои шасита са засегнати? Харесал съм кола с тия последни 7 цифри 11895. февруари 2010 г.
Всички са засегнати, просто си смени ангранажа и си карай спокойно, не е голяма драма.
74 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани