N47, проблеми с вала?
Модератор: Технически модератори
74 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- plamen_nedkov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 138
- Регистриран на: 3.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N47
Re: N47, проблеми с вала?
Не знам дали и бай Стамат може да напише нещо, но се оказва, че и моторите след 01.03.2011г могат да дадат подобен проблем само че при тях се сменят много по малко неща. Разгледайте прикаченият файл. Там е описано на кои мотори какво им се сменя.
поздрави
поздрави
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: N47, проблеми с вала?
Еми които не си е кипил бмв с такъв мотор да търси м47 или след 2011 то е ясно.Който е купил н47 да сменя веригите докато е време,като ангренаж само дето мотора аут
- plamen_nedkov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 138
- Регистриран на: 3.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N47
Re: N47, проблеми с вала?
пиша в темата, защото проблемът засяга доста хора каращи автомобили с N47.
и при мен се появи лек паразитен шум. При промяна на оборотите шумър не се променяше. Както е да е - ходих при едни младежи, не от форума, но са доста кадърни, само скъпи коли правят и наплива при тях е голям. Приемчика ми отвори "тефтерчето" какви и колко коли са направили тази година - ми много бяха и ми направи впечатление - 22бр БМВ 1ва серия. Човека чу двигателя и веднага каза - верига и зъбно колело. нищо ново до тук, ама горна верига, и зъбно колело на помпа за високо налягане - два детайла които не контактуват със коляновият вал по никъв начин. Разглоби я - и се оказа прав. Разпределителните вериги са две - едната се задвижва от вала - тя задвижва второта чрез зъбно колено. Втората верига беше тръгнала, а не тази контактуваща с вала. Пегледа всичко, показа ми кое и как се е износило. Смених 2 вериги, 4 плъзгача, 2 обтегача, 1 зъбно колело, 4 болта. ВАЛ не съм сменял - айде сега да ги чуя хейтърчетата - трябва и вала да се смени. На книжка е така - в реалността е друго. Всичко ми излезе труд и материали - 1300лв като частите са от камор. АААА щях да забравя - оказа се, че едно приятелче работи в камор - продаваме едни и същи валове ми каза той - нищо не е променяно.
поздрави на всички и весели празници
и при мен се появи лек паразитен шум. При промяна на оборотите шумър не се променяше. Както е да е - ходих при едни младежи, не от форума, но са доста кадърни, само скъпи коли правят и наплива при тях е голям. Приемчика ми отвори "тефтерчето" какви и колко коли са направили тази година - ми много бяха и ми направи впечатление - 22бр БМВ 1ва серия. Човека чу двигателя и веднага каза - верига и зъбно колело. нищо ново до тук, ама горна верига, и зъбно колело на помпа за високо налягане - два детайла които не контактуват със коляновият вал по никъв начин. Разглоби я - и се оказа прав. Разпределителните вериги са две - едната се задвижва от вала - тя задвижва второта чрез зъбно колено. Втората верига беше тръгнала, а не тази контактуваща с вала. Пегледа всичко, показа ми кое и как се е износило. Смених 2 вериги, 4 плъзгача, 2 обтегача, 1 зъбно колело, 4 болта. ВАЛ не съм сменял - айде сега да ги чуя хейтърчетата - трябва и вала да се смени. На книжка е така - в реалността е друго. Всичко ми излезе труд и материали - 1300лв като частите са от камор. АААА щях да забравя - оказа се, че едно приятелче работи в камор - продаваме едни и същи валове ми каза той - нищо не е променяно.
поздрави на всички и весели празници
Re: N47, проблеми с вала?
Ами не си много прав,имам нов модел вал нз кво са ти казали от камор.И все пак покараи колата 30-40000км и виж дали ще трака пак.И тогава говири дали трябва да се сменя вала или не.И като цяло 1300лв не са много, но не са и малко пари и като се има предвид,че пак може да се сгомняса не бих си купил кола с такъв мотор.И не е само при първа серия.При всички с този мотор е така.
Re: N47, проблеми с вала?
plamen_nedkov написа:пиша в темата, защото проблемът засяга доста хора каращи автомобили с N47.
и при мен се появи лек паразитен шум. При промяна на оборотите шумър не се променяше. Както е да е - ходих при едни младежи, не от форума, но са доста кадърни, само скъпи коли правят и наплива при тях е голям. Приемчика ми отвори "тефтерчето" какви и колко коли са направили тази година - ми много бяха и ми направи впечатление - 22бр БМВ 1ва серия. Човека чу двигателя и веднага каза - верига и зъбно колело. нищо ново до тук, ама горна верига, и зъбно колело на помпа за високо налягане - два детайла които не контактуват със коляновият вал по никъв начин. Разглоби я - и се оказа прав. Разпределителните вериги са две - едната се задвижва от вала - тя задвижва второта чрез зъбно колено. Втората верига беше тръгнала, а не тази контактуваща с вала. Пегледа всичко, показа ми кое и как се е износило. Смених 2 вериги, 4 плъзгача, 2 обтегача, 1 зъбно колело, 4 болта. ВАЛ не съм сменял - айде сега да ги чуя хейтърчетата - трябва и вала да се смени. На книжка е така - в реалността е друго. Всичко ми излезе труд и материали - 1300лв като частите са от камор. АААА щях да забравя - оказа се, че едно приятелче работи в камор - продаваме едни и същи валове ми каза той - нищо не е променяно.
поздрави на всички и весели празници
Ако са ти вадили мотора, аз бих дал още 1000лв. за вал и да ми е мирна главата, а ако дойде част, 1:1 с тази, която свалят ще отида в Камор и ще вдигна джабала
- plamen_nedkov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 138
- Регистриран на: 3.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N47
Re: N47, проблеми с вала?
той вала е 1700-1800 и има и още 3 зъбни колела, които се сменят при смяна на вал и те са около 350-400 + цената на труда при смяна на вал е двойна.
- M3 E92
- младши ентусиаст
- Мнения: 546
- Регистриран на: 31.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: го по тъч линията на живота..
Re: N47, проблеми с вала?
Нека се отбележа и с нов EGR клапан по гаранция, колата стана на почти 123 000км
Цена: ~ 452лв.
Цена: ~ 452лв.
- plamen_nedkov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 138
- Регистриран на: 3.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N47
Re: N47, проблеми с вала?
Последна актуална информация. След като смених всички вериги през Декември 2013г. до сега НЕ съм имал никакви проблеми. В предишните си постове съм описъл подробно точно какво, даже съм качил ръководство какво се сменя. От товага до сега съм изминал ~17500км и няма от какво да се оплача. Всичко си е ок. Хора, не забравяйте, че веригата + обтегача + плъзгача + т.н. са КОНСУМАТИВИ. Пректанете да пишете глупости колко страшно било ако ти се наложи да ги смениш и колко ужасно скъпо. Като караш кола за 15000лв ще дадеш 1500лв за ремонт веднъж на 6 години. Искам да добавя, че колата се кара само с оригинално масло BMW 5W30, а не Carstrol EDGE 5W30 и горивото ВИНАГИ е от скъпата нафта на ОМВ.
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: N47, проблеми с вала?
Има акция за безплатната подмяна на веригите вече.
- plamen_nedkov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 138
- Регистриран на: 3.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N47
Re: N47, проблеми с вала?
Да, видях я акцията. Даже си записах час да видя какво ще ми кажат "баш майсторите"!
- themoldestone
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 25.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530xd
Re: N47, проблеми с вала?
Акцията обаче не е за всички N47-ци, а явно само за някои серии. Аз звънях и в Аутобавария и в Дару за колата на позната (N47 11/2008 118d), но и от двете места отговора беше, че тази серия не е с проблемна верига.
- Maximus681
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 15.02.2015
- Пол: Мъж
Re: N47, проблеми с вала?
И сега по тази акция проблемът защо не се решава кардинално?
Даже чувам, че не сменяли веригата задължително, а по субективна преценка на майсторите?
Това е малко некоректно, меко казано
Даже чувам, че не сменяли веригата задължително, а по субективна преценка на майсторите?
Това е малко некоректно, меко казано
- stocky
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: N47, проблеми с вала?
Въобще не е по субективна оценка на майсторите, а по обективни критерии чрез измерване на разтягането на веригата. Ако не ти е разтегната веригата за 75000к или повече, значи е от здравата партида и няма нужда от подмяна, обтегачът е достатъчен. Х3-ката ми мина по акцията, въпреки, че моторът беше супер тих(и продължава да е така). Нищо общо с по-новата ми Е92, която не влиза в рисковата група, а трака доста повече. Не мога да кажа какво и смениха, защото не взех аз колата от сервиза и документът със сменените части беше потурчен някъде. Тия дни ще ида до Мкар да ми изкарат отново списъка със сменените части и ще споделя.
- plamen_nedkov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 138
- Регистриран на: 3.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N47
Re: N47, проблеми с вала?
Няма такова нещо - субективна преценка на майстора. Като отидеш в официалния представител на марката - махат единя обтегач на веригата и на негово място слагат "уред" измерващ нейното обтягане и според това се определя дали е разтегната. Това направиха при мен като отидох в бившият Камор в Мласот 4 в София. Смениха две страници с неща. Имайте впредвид, че в серивизите "играят игрички" с частите и си изписват допълнителни неща дори и да са здрави и пак ги сменят за да се вижда пред Германия, че извършвът някаква дейност.
- tol4o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 81
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2008 Е92 М3 6sp, 2011 E70 X5 35D
Re: N47, проблеми с вала?
Намерих темата за проблемите с веригите на N47. Наскоро взех 10/2007 123d и двигателя има точно същия шум като в този клип http://www.youtube.com/watch?v=4pjoO5NAdZ4
Звучи като дрънкане на синджир. Понякога шума изчезва но през повечето време е там
Обаждах се на Бавария ауто и им напомних че от Януари 2015 има сервизна акция за веригите на N47 и че двигателя ми има шум. Искаха ми номера на шасито и като им го дадох ми казаха че моята кола не е в списъка за сервиз.
Незнам какво да правя, възможно ли е веригата да си е за смяна поради нормално износване без да е имала проблеми, колата е на 215 хил.
Ако трябва да сменям веригата на мои разноски, може ли някой да ми препоръча къде да я закарам в сервиз където имат опит с такъв ремонт. Ако отида в дилъра преполагам че ще е доста скъпо
Звучи като дрънкане на синджир. Понякога шума изчезва но през повечето време е там
Обаждах се на Бавария ауто и им напомних че от Януари 2015 има сервизна акция за веригите на N47 и че двигателя ми има шум. Искаха ми номера на шасито и като им го дадох ми казаха че моята кола не е в списъка за сервиз.
Незнам какво да правя, възможно ли е веригата да си е за смяна поради нормално износване без да е имала проблеми, колата е на 215 хил.
Ако трябва да сменям веригата на мои разноски, може ли някой да ми препоръча къде да я закарам в сервиз където имат опит с такъв ремонт. Ако отида в дилъра преполагам че ще е доста скъпо
There is nothing but BMW!
74 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани