Компетентен съвет за избор на единичка ?
Модератор: Технически модератори
- stocky
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Компетентен съвет за избор на единичка ?
А пък ако гадаенето на боб не ти се е получило ще кара уникално пъргав и икономичен автомобил с приличен набор екстри и готина визия. Ако знаеш конкретно инфо, че нещо с автомобила не е наред - сподели, но виж, че човекът също е отбелязъл, че ще се подсигури за ангренажа - съответно знае за евентуалните драми там. Какво значение има за колко се продава даден автомобил? Нали го продаваш СЛЕД като е спрял да ти удовлетворява нуждите по един или друг критерии. Защо мислиш за момента на продажба преди да купиш автомобила и да му се нарадваш? Оправдано е единствено, ако си автотърговец и с това се изхранваш.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Компетентен съвет за избор на единичка ?
Това е форум. Всеки може да каже мнението си. А кой каквото търси, си го намира.
Ако го нямаше проблема с мотора и имаше още две врати, си е оферта отвсякъде.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Ако го нямаше проблема с мотора и имаше още две врати, си е оферта отвсякъде.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
- Hannibalbg
- Потребител
- Мнения: 24
- Регистриран на: 22.04.2012
- Пол: Мъж
Re: Компетентен съвет за избор на единичка ?
vvasilev1 написа:Единица с две врати, с N47 за 12500. Мисля че е живо набутване.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Двувратите единици принципно държат по-висока цена. А тази се продава от 17900, просто малко хора в Бълария биха търсили хеч с 2 турбини, задно предаване и М окачване.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Компетентен съвет за избор на единичка ?
vvasilev1 написа:Това е форум. Всеки може да каже мнението си. А кой каквото търси, си го намира.
Ако го нямаше проблема с мотора и имаше още две врати, си е оферта отвсякъде.
Да, така е... всеки има право на мнение... но да изтърсиш нещо, ей така, без да обясниш защо, дали има много тежест? Или викаш - щом е казано, значи е така...
Проблем с мотора има, но ако е в момента налице ще се хване, а ако вече е сервизирана - тогава няма проблем, нали така? Тоя N47 го изкарахте направо хартиен... и четиривратите не винаги са за предпочитане (т.е. са с лесен пазар)... а тук говорим за потенциално запазен автомобил, с доста екстри и ///М визия... и най-силният дизелов мотор на генерацията...
- bscsystem
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Компетентен съвет за избор на единичка ?
Някой може ли да каже нещо за тази кола:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=32muo7
Благодаря
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=32muo7
Благодаря
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Компетентен съвет за избор на единичка ?
Изглежда като кола с много напудрен интериор и много екстериорни "жокери"... цената не е случайна...
- WaCkY
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 191
- Регистриран на: 15.12.2008
- Местоположение: Bourgas
- Пол: Мъж
- Кара: 120i
- Мечтае да кара: M POWER
Re: Компетентен съвет за избор на единичка ?
За тези пари и в това състояние не очаквай това да е "кола".
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Компетентен съвет за избор на единичка ?
Тя от снимките излгежда като каручка представям си като се запали и закачи на диагностика каква елха ще светне.
- Interstellar
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 28.12.2014
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i
- Мечтае да кара: BMW 518d Individual
Re: Компетентен съвет за избор на единичка ?
Здравейте,
Искам да попитам BMW 120d с 8-степенният спортен автоматик 190 к.с. с колко увеличава мощността си с М Пърформанс софтуерен туининг? Също така как се променят другите показатели (динамика, разход на гориво, еконорми)?
Предварително благодаря за отговора.
Искам да попитам BMW 120d с 8-степенният спортен автоматик 190 к.с. с колко увеличава мощността си с М Пърформанс софтуерен туининг? Също така как се променят другите показатели (динамика, разход на гориво, еконорми)?
Предварително благодаря за отговора.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Компетентен съвет за избор на единичка ?
Имай предвид, че тунинга на BMW е доста умерен... т.е. не очаквай нищо кой знае какво, в повечето случаи говорим за около 20 коня над тия 190 (примерно, за конкретният случай), и още 30-40nm... поне се покрива от гаранцията...
- Interstellar
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 28.12.2014
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i
- Мечтае да кара: BMW 518d Individual
Re: Компетентен съвет за избор на единичка ?
Mollov написа:Имай предвид, че тунинга на BMW е доста умерен... т.е. не очаквай нищо кой знае какво, в повечето случаи говорим за около 20 коня над тия 190 (примерно, за конкретният случай), и още 30-40nm... поне се покрива от гаранцията...
М Кар София ми отговориха - 18 к.с. с цена около 1 700 лева.
За сега ми се струва без много смисъл... Като дойде колата ще преценя, но с тестовата 190 к.с. бяха повече от забавни. Времето ще покаже.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Компетентен съвет за избор на единичка ?
Имай предвид, че докато е в гаранция колата ако се направи "външен тунинг" и стане проблем ще има "мяу"... а на тия коли става все по-сложна задачата по "оптимизиране на софтуера" т.е. все повече предпоставки има да си личи, че е имало интервенция... ако колата е нова или сравнително нова и има още доста от гаранционния срок, този фабричен тунинг не е чак толкова лоша идея... Но пък е и сравнително скъпа идея
- stocky
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Компетентен съвет за избор на единичка ?
Води се, че колата става 208 коня(+18к.с.), но на запад хора, които са замервали колите преди/след на стенд твърдят, че реалното увеличение на мощността е с близо 30к.с. Освен оптимизирания софтуер на мотора, се променя и софтуера на кутията, сменя се хидротрансформатора (не на всеки, има си серийни номера, на които не се налага), слага се по-голям интеркулер и по-мощна перка за охлаждането. Така характерът на мотора се запазва сходен със заводския и колата си е доста приятна за каране. Карал съм доста по-агресивно мапнат N47 мотор от Overdrive (220+ к.с в Е82) и разликата е, че в ниските обороти има увеличаване на лага, за сметка на сила във високите.
Re: Компетентен съвет за избор на единичка ?
Здравейте,
Новак съм в света на БМВ, но съм решил да си взема автмобил с тази макрка. Спрял съм се на 1-ва серия. Искам мнения от хора, които са имали или имат следните модели:
120д(М пакет) , 2014г. - тук ме интересува дали двигателя е проблемем(с прословутата верига) и др.
118и(М пакет), 2014г. - проблеми с двигателя
116и(М пакет), 2014г. - проблеми с двигателя
Спрял съм се на тези 4 модела. Най- много се чудя за дизеловия модел и искам мнение.
Благодаря!
Новак съм в света на БМВ, но съм решил да си взема автмобил с тази макрка. Спрял съм се на 1-ва серия. Искам мнения от хора, които са имали или имат следните модели:
120д(М пакет) , 2014г. - тук ме интересува дали двигателя е проблемем(с прословутата верига) и др.
118и(М пакет), 2014г. - проблеми с двигателя
116и(М пакет), 2014г. - проблеми с двигателя
Спрял съм се на тези 4 модела. Най- много се чудя за дизеловия модел и искам мнение.
Благодаря!
- shadowx
- Потребител
- Мнения: 31
- Регистриран на: 5.04.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 120d e87
- Детайли за колата: BMW 120d e87 163hp
Re: Компетентен съвет за избор на единичка ?
stocky написа:Води се, че колата става 208 коня(+18к.с.), но на запад хора, които са замервали колите преди/след на стенд твърдят, че реалното увеличение на мощността е с близо 30к.с. Освен оптимизирания софтуер на мотора, се променя и софтуера на кутията, сменя се хидротрансформатора (не на всеки, има си серийни номера, на които не се налага), слага се по-голям интеркулер и по-мощна перка за охлаждането. Така характерът на мотора се запазва сходен със заводския и колата си е доста приятна за каране. Карал съм доста по-агресивно мапнат N47 мотор от Overdrive (220+ к.с в Е82) и разликата е, че в ниските обороти има увеличаване на лага, за сметка на сила във високите.
Мммм... не съм напълно съгласен за твърдението с изместването на силата към по-високи оборото (образно казано). При добъре напраен stage 1 map , даже трябва да започва подобрението още около 1500rpm.
Такъв ефект (с изместване) има ако ги няма DPF и катализатора...което позвлява на двигателя да се REV по-бързо и затова изглежда,че силата се е изместила в по-високи обороти.
М/у другото, според припушването около момента на промяната в геометрията на турбото , може да съдиш колко е добър remap-а
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани