Проблем след смяна гарнитурите на капаците на ангренажа N62

7-ма серия ('02 - '09)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 23.09.2014
Пол: Мъж

Проблем след смяна гарнитурите на капаците на ангренажа N62

Мнение от 0000A6 » 23 Апр 2019, 21:15

Днес отидох да си взема колата от сервиз, че беше за смяна на гарнитурите на капаците на ангренажните вериги от ляво и дясно, както и челния капак пак за ангренажните вериги.
Когато запалих колата в сервиза започнаха да играят оборотите на празен ход и като дам на "D" с малко газ имаше едно придърпване и не след дълго светна и почна да мига "check"-a. Закачиха колата и излязоха грешки на няколко цилиндъра, че не работят. При опит да подавам газ до към 1500 оборота имаше едно мъчене и дъвчене. Към 2500 оборота изчезваше. Така някъде 10 мин. форсирвания в сервиза и незнам, какво прави човека на лаптопа (аз бя в колата) оборотите на празен ход се успокоиха, като пак имаше едно леко играене на стрелката около 500-550 оборота, а преди си заковаваше на едно място и не мърдаше. Човека ми каза да отида и да я покарам малко и да се върна. Отидох, покарах я и нямаше придърпвания, когато и подавах малко газ при тръгване от място също потегляше плавно. Върнах се в сервиза и му казах, че за сега е ок, но само оборотите ми играят на празен ход и той ми каза, че може би трябва да покарам колата, защото управляващите клапани за регулиране на разпределителните валове (Solenoid valve (SOLV) тези, които са нап капаците на ангренажните вериги при ваденето са останали без масло, влязъл е въздух и им трябва време да се адаптират. След, като се прибрах направих една диагностика в домашни условия и ми излязоха тези грешки:

CDKENWS - intake camshaft control
Code: 002731
CDKANWS - camshaft control outlet Vanos0
Code: 0027BB

След смяна ба тези гарнитури някаква адаптация прави ли се софтуерно ба колата или...?
Четох по американските форуми, че доста често този проблем излизал след смяна на гарнитури.
Дайте идея, ако някой сеже сблъсквал с проблема и надоки, как да хо реша.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 23.09.2014
Пол: Мъж

Re: Проблем след смяна гарнитурите на капаците на ангренажа

Мнение от 0000A6 » 24 Апр 2019, 7:03

Преди малко отидох да запаля колата да видя как е положението и след старта започна да тресе и оборотите играеха така около 30-40 секунди след, което ги стабилизира и в продължение на 10 мин си бяха добре. Опитах се през това време да форсирам и колата де дави, не може да се изфорсира хубаво на ниски обороти. Реших да направя един кръг да я тествам и пак същото - при потегляне с малко газ претриса. Тръгнах лекичко и пак тресене, "чека" отново се появи и почна да мига. После изгасна, докато правих майеври пак светна и пак претрисания, все едно няма част от цилиндрите. Зайачих и ми излязога грешките от вчера + тези за неработещите цилиндри.

CDKMD- misfire detection, error sum
Code 00274E
CDKMD07 misfire detection Cyl.2
Code 002749
CDKMD02 misfire detection Cyl.4
Code 002744
CDKMD00 misfire detection Cyl.1
Code 002742

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 719
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Re: Проблем след смяна гарнитурите на капаците на ангренажа

Мнение от D.Pavlov » 24 Апр 2019, 8:54

Колега не са ти сложили правилно гарнитурите и смуче въздух от там!!!!
Това ти е проблема не пипай нищо друго!!!!!
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 23.09.2014
Пол: Мъж

Re: Проблем след смяна гарнитурите на капаците на ангренажа

Мнение от 0000A6 » 24 Апр 2019, 19:47

D.Pavlov написа:Колега не са ти сложили правилно гарнитурите и смуче въздух от там!!!!
Това ти е проблема не пипай нищо друго!!!!!

Имаш на предвид на левия капак на ангренажа гарнитурата при bank1 или соленоидите техните уплътнения. Утре ще я закарам пак в сервиза и да си я гледат.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 719
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Re: Проблем след смяна гарнитурите на капаците на ангренажа

Мнение от D.Pavlov » 24 Апр 2019, 20:29

Да , вземи спрей за почистване на спирачни дискове и пръскай около капаците, ако смуче от там като пръскаш ще вдига оборотите , и от там ще се ориентираш коя гарнитура не е сложена добре!
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 10.11.2017
Пол: Мъж

Re: Проблем след смяна гарнитурите на капаците на ангренажа

Мнение от Veselin Petkov » 26 Апр 2019, 8:06

Колега извади бобините на цилиндрите, на който няма запалване, огледай ги... най вероятно имат масло и нагар по тях във вътрешната част, няма запалване и за това се тресе мотора. Почисти ги добре, изтрий грешките и виж какво щв стане! След като си сменял гарнитури значи е имало теч на масло, вътре при свеща също има гарнитури и от там се пълни с масло и става една клисавица.... ( дано са сменени и О пръстените там ) . Успех!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 23.09.2014
Пол: Мъж

Re: Проблем след смяна гарнитурите на капаците на ангренажа

Мнение от 0000A6 » 11 Май 2019, 21:36

Veselin Petkov написа:Колега извади бобините на цилиндрите, на който няма запалване, огледай ги... най вероятно имат масло и нагар по тях във вътрешната част, няма запалване и за това се тресе мотора. Почисти ги добре, изтрий грешките и виж какво щв стане! След като си сменял гарнитури значи е имало теч на масло, вътре при свеща също има гарнитури и от там се пълни с масло и става една клисавица.... ( дано са сменени и О пръстените там ) . Успех!

Гарнитури сменях, само на капаците на ангренажите, на клапаните не съм ги пипал. Проблема е отстранен. Смучеше въздух.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 23.09.2014
Пол: Мъж

Re: Проблем след смяна гарнитурите на капаците на ангренажа

Мнение от 0000A6 » 11 Май 2019, 21:48

D.Pavlov написа:Да , вземи спрей за почистване на спирачни дискове и пръскай около капаците, ако смуче от там като пръскаш ще вдига оборотите , и от там ще се ориентираш коя гарнитура не е сложена добре!

Благодаря колега. Проблема беше, както ти каза - смучеше въздух.
Смученето на въздух идваше от това, че, като са ми сменили гарнитурите на капаците на ангренажите, не са сменили о-пръстените на соленоидите на ваносите, а са си сложили старите о-пръстени, които са били на пластмаса. След, като им закарах колата отново и ми смениха тези уплътнения нещата се оправиха. След няколко дена се сетих да ги попитам, дали са сменили и о-пръстените на другата страна на соленоидите и ми отговориха, че грешка е давало само на едната страна и само там са сменяли. Т.е. от едната страна съм си със старите. Сега търся къде да ми сменят тези неща + една обтяжна ролка.
Дайте ми препоръка за някой сервиз, в който наистина разбират от стари 7-ци на 15 години, че вече ми писна да ходя при разни псевдо разбирачи и да ми разтягат локуми и никаква задоволителна работа накрая.

Назад към Е65/E66

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook