e65 740i / check engine / misfire - SOLVED
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- twake
- младши ентусиаст
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
e65 740i / check engine / misfire - SOLVED
Привет.
Остана един проблем с моята е65-ца, който за момента не знам от къде може да е.
Проблема е следния: от време на време светва check engine лампичката (понякога светва понякога премигва 2-3 пъти и остава solid)
На диагностика излиза system is too lean on bank 1 и на bank 2, както и misfires на всички цилиндри. Колата е с газ, но проблема го има и на бензин.
След като се изчистят грешките, след 50 до 100 км пак светва въпросната лампичка. От това което четох по чужди форуми, нещата който е добре да се направят са следните, и съм минал през всички
- да се огледа да не дърпа въздух след дебитомера
- в редки случай много зацапан въздушен филтър в комбинация от горното
- свещи / лули
- Crank Case Vents
- гарнитура на капака на клапаните
- мръсен / неработещ дебитомер
Нещата който не съм гледал, въпреки че се споменават като вариант:
- горивна помпа и налягане - ако е от това няма ли да го прави само на бензин?
- катализатори и ламбда сонди
Ако някой има идеи дали може да е от катализатор или нещо по-специфично?
Благодаря.
Остана един проблем с моята е65-ца, който за момента не знам от къде може да е.
Проблема е следния: от време на време светва check engine лампичката (понякога светва понякога премигва 2-3 пъти и остава solid)
На диагностика излиза system is too lean on bank 1 и на bank 2, както и misfires на всички цилиндри. Колата е с газ, но проблема го има и на бензин.
След като се изчистят грешките, след 50 до 100 км пак светва въпросната лампичка. От това което четох по чужди форуми, нещата който е добре да се направят са следните, и съм минал през всички
- да се огледа да не дърпа въздух след дебитомера
- в редки случай много зацапан въздушен филтър в комбинация от горното
- свещи / лули
- Crank Case Vents
- гарнитура на капака на клапаните
- мръсен / неработещ дебитомер
Нещата който не съм гледал, въпреки че се споменават като вариант:
- горивна помпа и налягане - ако е от това няма ли да го прави само на бензин?
- катализатори и ламбда сонди
Ако някой има идеи дали може да е от катализатор или нещо по-специфично?
Благодаря.
Последна промяна twake на 16 Дек 2018, 21:02, променена общо 1 път
Re: e65 740i / check engine / misfire
Махай газта и слагай нови непродупчени колектори и ще се оправи иначе чека на тая кола с тази цигания газ никога няма да го загасиш. Казвам ти го от личен опит на 745 взех я с газ , какво ли не направих винаги даваше някви грешки накрая избуших всичко и в мазето .откакто си карам на бензин чек не съм видял.
- c7aH4eB
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 239
- Регистриран на: 13.10.2009
- Местоположение: Чирпан / Синеморец
- Пол: Мъж
- Кара: квоту има
- Мечтае да кара: По пътища и с евтина нафта
Re: e65 740i / check engine / misfire
Също съм на мнение, че ако не си на газ няма да имаш подобни проблеми или поне не всички (нали съм анти-газаджия и фен на дизела )
А като цяло имаш ли проблеми с мощността или най-вече те дразни светещия чек?
А като цяло имаш ли проблеми с мощността или най-вече те дразни светещия чек?
- Wierdo
- младши ентусиаст
- Мнения: 558
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: кестен сити
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
- Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe
Re: e65 740i / check engine / misfire
Хубаво е да си споделяме опита, но да налагаме свойто си като единствено е малко в повече. Конкретно към Атанас - аз пък откакто съм сложил газта, а и преди това не съм виждал чека никога да ми свети, мига и прочее. Това, че някой е сложил гадна уредба или си е оставил ръцете при монтажа ù в твойта кола, не значи че няма никъв шанс да се направи добре
Към автора на темата - ебасимоси, търпение и си намери майстори - да са добри и най-вече по възможност да са бачкали по такъв мотор. Не мисля, че катализаторите биха предизвикали чека- моите са задръстени та знае ли се, ама не хвърлят грешки, само смърди Успех!
Към автора на темата - ебасимоси, търпение и си намери майстори - да са добри и най-вече по възможност да са бачкали по такъв мотор. Не мисля, че катализаторите биха предизвикали чека- моите са задръстени та знае ли се, ама не хвърлят грешки, само смърди Успех!
- twake
- младши ентусиаст
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Re: e65 740i / check engine / misfire
Благодаря за мненията.
1. Разбирам че газта може да създаде проблеми от такъв тип, но ако е от нея няма ли да го прави само на газ?
2. За мощноста - когато премигне check engine губи мощност, но само ако премигва. Това се случва много рядно. В повечето случай просто светва и това е.
3. За катализаторите по скоро въпроса ми е ако човека преди мен ги е махнал просто и оставил само тялото, няма ли да бърка ламбда сондите? Като погледна отдолу, се виждат което поне за мен значи че са избушени и не са слагани резонатори. (до колкото видях няма и втулките, който се слагат на ламбда сондите при такава интервенция, но не знам дали въобще това може да е причина за misfires и грешки за бедна смес)
1. Разбирам че газта може да създаде проблеми от такъв тип, но ако е от нея няма ли да го прави само на газ?
2. За мощноста - когато премигне check engine губи мощност, но само ако премигва. Това се случва много рядно. В повечето случай просто светва и това е.
3. За катализаторите по скоро въпроса ми е ако човека преди мен ги е махнал просто и оставил само тялото, няма ли да бърка ламбда сондите? Като погледна отдолу, се виждат което поне за мен значи че са избушени и не са слагани резонатори. (до колкото видях няма и втулките, който се слагат на ламбда сондите при такава интервенция, но не знам дали въобще това може да е причина за misfires и грешки за бедна смес)
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: e65 740i / check engine / misfire
Доста опит имам с електрониката на Е65 и съм на мнение,че каквото и да е допълнително монтирано на нея, е сериозна предпоставка за проблеми.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: e65 740i / check engine / misfire
twake написа:...Разбирам че газта може да създаде проблеми от такъв тип, но ако е от нея няма ли да го прави само на газ? ...
Не.
Импуса към бензиновите ти инжектори в момента минава през една топка кабели, допълнително монтирани и един допълнително сложен компютър, най-вероятно правен в китай... следователно времената им се променят.. а става въпрос за милисекунди...
Отделно твоят компютър си прави адаптации постоянно... Следователно, за да разбереш дали мизерията не идва от газовото, трябва първо да си възстановиш оригиналната инсталация на автомобила, а не просто да натиснеш копчето .... след това да покараш 20-50км ... чак тогава можеш да си сигурен.
- twake
- младши ентусиаст
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Re: e65 740i / check engine / misfire
Провериха се и тези неща, който не бях ги проверил, вкл. и дали не дърпа въздух малко по-обстойно.
Остава газ-та и всичко покрай нея. Все пак ще видя газаджийте какво могат и дали могат да направят нещо по въпроса.
Остава газ-та и всичко покрай нея. Все пак ще видя газаджийте какво могат и дали могат да направят нещо по въпроса.
- twake
- младши ентусиаст
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Re: e65 740i / check engine / misfire
Колата се оказа, че е с махнати (изтърбушени) катализатори. Няма и втулки на вторите ламбда сонди, и съм почти 100% сигурен, че и софтуерно не са изолирани.
За съжаление поставянето на втулки е мъка заради ограниченото място там, така че варианта е софтуерно.
Не знам кой и къде може да го направи за сега.
За съжаление поставянето на втулки е мъка заради ограниченото място там, така че варианта е софтуерно.
Не знам кой и къде може да го направи за сега.
Re: e65 740i / check engine / misfire
На мен ми го направи Ясен бмв . 350 лв. Вече 1 година чек не е светнал
- twake
- младши ентусиаст
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Re: e65 740i / check engine / misfire
Update
Така или иначе въпреки ограниченото място там сложихме втулки но ефекта е .... наполовина.
Сега излиза misfire на един цилиндър, примерно първи, или шести но не на всички. Тоест има ефект но не е желания. (донякъде беше и очаквано)
Та, явно ще търся "Ясен бмв-то", или някой друг където му викат "бмв" (в кръга на шегата) да се направи софтуерно.
Така или иначе въпреки ограниченото място там сложихме втулки но ефекта е .... наполовина.
Сега излиза misfire на един цилиндър, примерно първи, или шести но не на всички. Тоест има ефект но не е желания. (донякъде беше и очаквано)
Та, явно ще търся "Ясен бмв-то", или някой друг където му викат "бмв" (в кръга на шегата) да се направи софтуерно.
Re: e65 740i / check engine / misfire
Колега, ако имаш кодовете със записаните грешки можеш ли да ги пуснеш в темата. Аз по принцип имам същия проблем още от преди да сложа газ ми изписваше грешки, че от някъде смуче въздух и нещо не иска да се самоадаптира. Грешките при мен са: P2187, P2189,P272C и P272D.
Странното при мен, е че чистя грешката карам извън градско и никакъв чек, вляза ли в градски условия и намаля ли темпото на каране, т.е. тръгни спри, чека се появява. Колата на позиция "P" ми прави впечатление, че държи обороти към 1100. Когато съм на спирачка са си ок - 500-600 оборота.
Странното при мен, е че чистя грешката карам извън градско и никакъв чек, вляза ли в градски условия и намаля ли темпото на каране, т.е. тръгни спри, чека се появява. Колата на позиция "P" ми прави впечатление, че държи обороти към 1100. Когато съм на спирачка са си ок - 500-600 оборота.
- twake
- младши ентусиаст
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Re: e65 740i / check engine / misfire
Същите са P2187, P2189 + misfire на 1-ви цилиндър който си го пише в прав текст.
Re: e65 740i / check engine / misfire
twake написа:Същите са P2187, P2189 + misfire на 1-ви цилиндър който си го пише в прав текст.
Има едни мембрани за картерните газове. Онзи ден свалих капаците от страни на главите и свалих капачето на едната мембрана и се беше скъсала, другата не съм я проверявал, но поръчах две нови мембрани и ще ги сменя другата седмица по някое време. Твойте проверявал ли си ги?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- twake
- младши ентусиаст
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Re: e65 740i / check engine / misfire
Здрави са при мен.
От няколко дни съм с нови моторчета на valvetronic-ците и грешките за бедна смес изчезнаха (ама за да съм 100% трябва да се покара още малко)
Остана само misfire на 1-ви цилиндър, който излиза от време на време и е проблем.
От няколко дни съм с нови моторчета на valvetronic-ците и грешките за бедна смес изчезнаха (ама за да съм 100% трябва да се покара още малко)
Остана само misfire на 1-ви цилиндър, който излиза от време на време и е проблем.
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани