От Е60 на Е65 - струва ли си и мнения ?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Vasko
- ентусиаст
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
От Е60 на Е65 - струва ли си и мнения ?
Здравейте, колеги,
След като се случи това, с моето е60
viewtopic.php?f=116&t=428566 и предвид, че малко повече от 15-десет години все сменям модела, но не и марката, съм решил да скачам на 7-ма серия !
Първо искам да си призная, че никога не съм карал 7-ма серия на БМВ ....Качвал съм се в е38-ца, возили са ме, в е32-ка също и това, което ми е направило впечатление е абсолютната тишина..
Не знам така ли е и при е65 ?
Търся си ..дизел обаче се колебая между 730 и 740-ка.
Просто моята е60-ка мисля да я оставя за части или поне на този етап да не я правя...Може би докато узрее малко идеята какво точно да правя с нея...))
Кара ми се 7-ма серия ,но не знам дали не надскачам възможностите си ? Отделил съм около 15 бона за автомобил и евентуално ако в последствие реша да продам е60-ката на части от нея да взема някой лев....
Много го мислех - вместо да взимам нов двигател, да сменям моя, ново турбо и пак отивам на 4-5 бона и в крайна сметка ще си карам моята до болка позната е60-ка...Не е ли по-добре да сложа още 5-6 бона и да пробвам лукса на 7-ма серия?
Не знам , дайте някакво мнение !Отворен съм към идеи ...
Дайте ми малко повече информация за тези 7-ци! Ще Ви бъда благодарен !
ПОЗДРАВИ !
След като се случи това, с моето е60
viewtopic.php?f=116&t=428566 и предвид, че малко повече от 15-десет години все сменям модела, но не и марката, съм решил да скачам на 7-ма серия !
Първо искам да си призная, че никога не съм карал 7-ма серия на БМВ ....Качвал съм се в е38-ца, возили са ме, в е32-ка също и това, което ми е направило впечатление е абсолютната тишина..
Не знам така ли е и при е65 ?
Търся си ..дизел обаче се колебая между 730 и 740-ка.
Просто моята е60-ка мисля да я оставя за части или поне на този етап да не я правя...Може би докато узрее малко идеята какво точно да правя с нея...))
Кара ми се 7-ма серия ,но не знам дали не надскачам възможностите си ? Отделил съм около 15 бона за автомобил и евентуално ако в последствие реша да продам е60-ката на части от нея да взема някой лев....
Много го мислех - вместо да взимам нов двигател, да сменям моя, ново турбо и пак отивам на 4-5 бона и в крайна сметка ще си карам моята до болка позната е60-ка...Не е ли по-добре да сложа още 5-6 бона и да пробвам лукса на 7-ма серия?
Не знам , дайте някакво мнение !Отворен съм към идеи ...
Дайте ми малко повече информация за тези 7-ци! Ще Ви бъда благодарен !
ПОЗДРАВИ !
Яжте, пийте и си носете новите дрехи и си карайте количките ,че животът е крaтък ..
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: От Е60 на Е65 - струва ли си и мнения ?
Дали си заслужава,да минеш от 5-ца на 7-ца само ти можеш да си прецениш. Седмицата си е кола за возене. По-голяма,по-тежка с повече екстри,като от това следват и минуси и плюсове. По-скъпа е за поддръжка и има по-малко части втора употреба. Аз те съветвам ако искаш дизел - 730д или 745д,740д уж е първообраза на 745д,но доста неща са по-зле. 730д има само едно предимство пред 745д, че е по-евтин за поддръжка.V8-ка почти всичко му е по две(глава,дебитомер,егр,дпф и т.н.),но смея да кажа(и не само аз),че е много по-здрав като цяло. Много е приятен за каране. Почти не можеш да го натовариш,има предостатъчно мощност и въртящ момент. Кутията също е много здрава. Слага се само на този модел. Ако имаш да питаш нещо по-конкретно давай на ЛС.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: От Е60 на Е65 - струва ли си и мнения ?
Карах Е65 само около 100 км. Това е кола за возене, да, много е приятна, много комфортна, много... ама и скъпичка за поддръжка. Но на външен вид много не ми харесва.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: От Е60 на Е65 - струва ли си и мнения ?
Elesar74 написа:Карах Е65 само около 100 км. Това е кола за возене, да, много е приятна, много комфортна, много... ама и скъпичка за поддръжка. Но на външен вид много не ми харесва.
Разликата между преди и след фейслифта е голяма. Колкото преди фейслифта ми е грозна,толкова след него ми харесва.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: От Е60 на Е65 - струва ли си и мнения ?
Да. Мнението ми не е меродавно, просто споделих впечатления. Колата беше '19 джанти и возеше много добре. Кратка среща, малко емоции, абе, хубав автомобил, с удоволствие бих карал .
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: От Е60 на Е65 - струва ли си и мнения ?
Според мен от към механика са се справили страхотно,материалите също са страхотни,сравнено с други модели,но е можело малко "по-спокойно" да го дават с електрониката.50-60 модула за управление,а в някои случаи при много екстри и повече е малко "изсилване",но....
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: От Е60 на Е65 - струва ли си и мнения ?
Това за модулите го каза и един местен диагностик. Много електроника наистина. Иначе погледнах фейса, както каза, то направо друга кола, не се бях заглеждал. Иначе 7-ма серия много ми лежи на сърцето, но не съм дорасъл още.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
- Мнения: 479
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: От Е60 на Е65 - струва ли си и мнения ?
е65 всичките системи и датчици за вьрзани последователно и като изгори нещо изписва че няма врьзка с кан комуникацията и спират да бачкат 50-60% от екстрите Не сьм сигурен но май беше и с оптични кабели инстацията и филма става още по сериозен Тази кола предвид вьзрастна и километрите и е чиста проба мазохизьм да си я купиш
Иначе някога са били коли
Иначе някога са били коли
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: От Е60 на Е65 - струва ли си и мнения ?
m.dimitrov1992 написа:е65 всичките системи и датчици за вьрзани последователно и като изгори нещо изписва че няма врьзка с кан комуникацията и спират да бачкат 50-60% от екстрите Не сьм сигурен но май беше и с оптични кабели инстацията и филма става още по сериозен Тази кола предвид вьзрастна и километрите и е чиста проба мазохизьм да си я купиш
Иначе някога са били коли
Последователно викаш
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
Re: От Е60 на Е65 - струва ли си и мнения ?
Аз имах фейслифт Е65 730D от 2008 година и нямах никакви ядове с него. Моята беше с нормално окачване, поддръжката беше като на Е60. Така че ако те кефи модела - вземи някоя фейслифтова на нормални километри със сервизна история (не нов внос на 500к рекламиран за 172к реални) и няма да имаш грижи.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: От Е60 на Е65 - струва ли си и мнения ?
Колега, моят съвет е да не я взимаш, ще ти кажа защо. Надявам се, да ме разбереш правилно, че съвета ми е приятелски. Въпроса не е само финансов... тези коли са на възраст. Сега ако кажа, че трудно ще си намериш такава на 250-300 ще скочат 20 човека да обясняват как техните са на 180-знам. Занимавам се доста с бараки... лично аз съм имал две 65-ци... имал съм 38-ци.. 34-ки, че и други модели. Е65 НЯМА нищо общо с Е38. Преди 3 години, като си взех послената, която все още карам, едвам намерих кола, която горе-доло да ми хареса. Имах и изисквания - задължително комфортен салон с обдухване, стъклопакет, ЕДЦ, динамик драйв, комфортни стъкла и лоджик 7... хладилник. Навих 2000 км за една седмица да гледам кошове, описани като Уникални и като кажеш на продавача че това не е ок, изнервено започва да обяснява че това е кола на 15 години и в БМВ има без забележки и без проблеми. Но това както вече ти казах не е Е39 или Е46, където с малко парички и доста желание нещата се оправят. Тук трябват много парички и УЖАСНО много мерак за да ги оправиш. Тази кола е за пътуване. АКо си от хората, които карат по 10-20к на година ще ти натежее. Аз в другия раздел писах.. но много клавиатурни специалисти има тука и за пореден път си обещах, че е излишно да се пише и няма да го правя повече... не смятам, че дължа обяснение на някой какво работя и как се минават 80К на година. Минават се. С каране. И се трупа опит.. и нерви има.. и премеждия има.. и решения намираш.. и се учиш. А не пишейки във форуми и стоене на стола. Е65 е ужасно здрав автомобил. И от предните модели бях доволен, но 15годишна кола на 540 000км да се държи така и всичко да й е ок, трудно се намира. Всяко пътуване е удоволствие с тази кола, но не градско... Карам я на 20", главно по лоши пътища, евридей и за 240 000, за 3 години е пребила 2 носача. Е, изкривил съм 20 гуми заради дупките, но това не се брои. И повярвай ми Е65 без динамик драйв и без EDC е по-голямо Е60, не Е65
Защо ти казах, че не съветвам да си взимаш такава кола - в темата с проблема с твоят автомобил беше описал какви ремонти си правил само за няколко месеца и тези неща те бяха изнервили и накарали да понамразиш колата или поне така прозвуча от поста... а то са детски болести на въпросния мотор и са нещо, което отнема 1 ден работа при първоначалното обслужване след придобиване на автомобила.. след което забравяш. Не мисли , че няма такива при по-новите.. F10 примерно... там пък ще ти призлее, особено преди фейслифта. Истината е, че щом не можем да си позволим нови коли и караме изхвърлените от белите държави такива, трябва да приемем, че идват със своите проблеми и постоянни нужди от внимание и финанси. АКо не - намираме и се спираме на по-прост модел.. с малко екстри и с малко електроника. По-сложен автомобил от 7-ма серия, трудно ще си намериш.
Модела си заслужава повече от всички останали на тази възраст, но зависи и от теб.
Успех и дано откриеш точния автомобил, който да ти доставя само радост.
Защо ти казах, че не съветвам да си взимаш такава кола - в темата с проблема с твоят автомобил беше описал какви ремонти си правил само за няколко месеца и тези неща те бяха изнервили и накарали да понамразиш колата или поне така прозвуча от поста... а то са детски болести на въпросния мотор и са нещо, което отнема 1 ден работа при първоначалното обслужване след придобиване на автомобила.. след което забравяш. Не мисли , че няма такива при по-новите.. F10 примерно... там пък ще ти призлее, особено преди фейслифта. Истината е, че щом не можем да си позволим нови коли и караме изхвърлените от белите държави такива, трябва да приемем, че идват със своите проблеми и постоянни нужди от внимание и финанси. АКо не - намираме и се спираме на по-прост модел.. с малко екстри и с малко електроника. По-сложен автомобил от 7-ма серия, трудно ще си намериш.
Модела си заслужава повече от всички останали на тази възраст, но зависи и от теб.
Успех и дано откриеш точния автомобил, който да ти доставя само радост.
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: От Е60 на Е65 - струва ли си и мнения ?
Ненко Вранков написа:Колега, моят съвет е да не я взимаш, ще ти кажа защо. Надявам се, да ме разбереш правилно, че съвета ми е приятелски. Въпроса не е само финансов... тези коли са на възраст. Сега ако кажа, че трудно ще си намериш такава на 250-300 ще скочат 20 човека да обясняват как техните са на 180-знам. Занимавам се доста с бараки... лично аз съм имал две 65-ци... имал съм 38-ци.. 34-ки, че и други модели. Е65 НЯМА нищо общо с Е38. Преди 3 години, като си взех послената, която все още карам, едвам намерих кола, която горе-доло да ми хареса. Имах и изисквания - задължително комфортен салон с обдухване, стъклопакет, ЕДЦ, динамик драйв, комфортни стъкла и лоджик 7... хладилник. Навих 2000 км за една седмица да гледам кошове, описани като Уникални и като кажеш на продавача че това не е ок, изнервено започва да обяснява че това е кола на 15 години и в БМВ има без забележки и без проблеми. Но това както вече ти казах не е Е39 или Е46, където с малко парички и доста желание нещата се оправят. Тук трябват много парички и УЖАСНО много мерак за да ги оправиш. Тази кола е за пътуване. АКо си от хората, които карат по 10-20к на година ще ти натежее. Аз в другия раздел писах.. но много клавиатурни специалисти има тука и за пореден път си обещах, че е излишно да се пише и няма да го правя повече... не смятам, че дължа обяснение на някой какво работя и как се минават 80К на година. Минават се. С каране. И се трупа опит.. и нерви има.. и премеждия има.. и решения намираш.. и се учиш. А не пишейки във форуми и стоене на стола. Е65 е ужасно здрав автомобил. И от предните модели бях доволен, но 15годишна кола на 540 000км да се държи така и всичко да й е ок, трудно се намира. Всяко пътуване е удоволствие с тази кола, но не градско... Карам я на 20", главно по лоши пътища, евридей и за 240 000, за 3 години е пребила 2 носача. Е, изкривил съм 20 гуми заради дупките, но това не се брои. И повярвай ми Е65 без динамик драйв и без EDC е по-голямо Е60, не Е65
Защо ти казах, че не съветвам да си взимаш такава кола - в темата с проблема с твоят автомобил беше описал какви ремонти си правил само за няколко месеца и тези неща те бяха изнервили и накарали да понамразиш колата или поне така прозвуча от поста... а то са детски болести на въпросния мотор и са нещо, което отнема 1 ден работа при първоначалното обслужване след придобиване на автомобила.. след което забравяш. Не мисли , че няма такива при по-новите.. F10 примерно... там пък ще ти призлее, особено преди фейслифта. Истината е, че щом не можем да си позволим нови коли и караме изхвърлените от белите държави такива, трябва да приемем, че идват със своите проблеми и постоянни нужди от внимание и финанси. АКо не - намираме и се спираме на по-прост модел.. с малко екстри и с малко електроника. По-сложен автомобил от 7-ма серия, трудно ще си намериш.
Модела си заслужава повече от всички останали на тази възраст, но зависи и от теб.
Успех и дано откриеш точния автомобил, който да ти доставя само радост.
Абсолютно вярно.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: От Е60 на Е65 - струва ли си и мнения ?
kikko написа:Ненко Вранков написа:Колега, моят съвет е да не я взимаш, ще ти кажа защо. Надявам се, да ме разбереш правилно, че съвета ми е приятелски. Въпроса не е само финансов... тези коли са на възраст. Сега ако кажа, че трудно ще си намериш такава на 250-300 ще скочат 20 човека да обясняват как техните са на 180-знам. Занимавам се доста с бараки... лично аз съм имал две 65-ци... имал съм 38-ци.. 34-ки, че и други модели. Е65 НЯМА нищо общо с Е38. Преди 3 години, като си взех послената, която все още карам, едвам намерих кола, която горе-доло да ми хареса. Имах и изисквания - задължително комфортен салон с обдухване, стъклопакет, ЕДЦ, динамик драйв, комфортни стъкла и лоджик 7... хладилник. Навих 2000 км за една седмица да гледам кошове, описани като Уникални и като кажеш на продавача че това не е ок, изнервено започва да обяснява че това е кола на 15 години и в БМВ има без забележки и без проблеми. Но това както вече ти казах не е Е39 или Е46, където с малко парички и доста желание нещата се оправят. Тук трябват много парички и УЖАСНО много мерак за да ги оправиш. Тази кола е за пътуване. АКо си от хората, които карат по 10-20к на година ще ти натежее. Аз в другия раздел писах.. но много клавиатурни специалисти има тука и за пореден път си обещах, че е излишно да се пише и няма да го правя повече... не смятам, че дължа обяснение на някой какво работя и как се минават 80К на година. Минават се. С каране. И се трупа опит.. и нерви има.. и премеждия има.. и решения намираш.. и се учиш. А не пишейки във форуми и стоене на стола. Е65 е ужасно здрав автомобил. И от предните модели бях доволен, но 15годишна кола на 540 000км да се държи така и всичко да й е ок, трудно се намира. Всяко пътуване е удоволствие с тази кола, но не градско... Карам я на 20", главно по лоши пътища, евридей и за 240 000, за 3 години е пребила 2 носача. Е, изкривил съм 20 гуми заради дупките, но това не се брои. И повярвай ми Е65 без динамик драйв и без EDC е по-голямо Е60, не Е65
Защо ти казах, че не съветвам да си взимаш такава кола - в темата с проблема с твоят автомобил беше описал какви ремонти си правил само за няколко месеца и тези неща те бяха изнервили и накарали да понамразиш колата или поне така прозвуча от поста... а то са детски болести на въпросния мотор и са нещо, което отнема 1 ден работа при първоначалното обслужване след придобиване на автомобила.. след което забравяш. Не мисли , че няма такива при по-новите.. F10 примерно... там пък ще ти призлее, особено преди фейслифта. Истината е, че щом не можем да си позволим нови коли и караме изхвърлените от белите държави такива, трябва да приемем, че идват със своите проблеми и постоянни нужди от внимание и финанси. АКо не - намираме и се спираме на по-прост модел.. с малко екстри и с малко електроника. По-сложен автомобил от 7-ма серия, трудно ще си намериш.
Модела си заслужава повече от всички останали на тази възраст, но зависи и от теб.
Успех и дано откриеш точния автомобил, който да ти доставя само радост.
Абсолютно вярно.
Само ще добавя, че и за 15 к лева хубава кола няма....
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- A9A
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 216
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Кара: G20
- Мечтае да кара: V12
Re: От Е60 на Е65 - струва ли си и мнения ?
Автомобили от класа на 7er (S-class, A8, LS...) се купуват заради мнооого пътуване, заради дебелата банкова сметка и за показване на социално/финансово положение. Kупуват се или докато моделът е още актуалният или когато стане youngtimer. 5er е достатъчно бърз и комфортен автомобил. Не виждам смисъл да си купиш "кораб" и да го разхождаш, особено и в града. Когато решиш да влезеш в този клас автомобили вече не трябва да се пита кое колко струва или пък да си търсиш евтин сервиз - ходиш в официалният. Когато си вдигнеш доходите тогава вдигаш класа на автомобила, ако ли не стоиш на същото ниво и гледаш автомобилът да е колкото се може по-скоро произведен. Това е мое мнение и не искам да започвам да водя спорове за гореизказаните тези.
п.с. Загледайте се автопарка ни и по-точно в този клас автомобили. 90+% са в окаяно състояние, но пък почти винаги от вътре някоя батка гледа лошо... После се чудят защо им се хилиш на разпадащата им се "лимузина"...
п.с. Загледайте се автопарка ни и по-точно в този клас автомобили. 90+% са в окаяно състояние, но пък почти винаги от вътре някоя батка гледа лошо... После се чудят защо им се хилиш на разпадащата им се "лимузина"...
Немски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
Re: От Е60 на Е65 - струва ли си и мнения ?
Не са толкова страшни тия модули. 60 80. За 6г близо и 140к км. съм имал проблем само с един. SBSR, който ми струваше 40лв, но в крайна сметка оправих моя, та можеше да мина и безплатно.
пп. Два и релето на свещите.
пп. Два и релето на свещите.
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани