От Е60 на Е65 - струва ли си и мнения ?

7-ма серия ('02 - '09)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 24.10.2007
Местоположение: София/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
Мечтае да кара: Да се разхожда пеша

От Е60 на Е65 - струва ли си и мнения ?

Мнение от Vasko » 16 Май 2018, 0:53

Здравейте, колеги,
След като се случи това, с моето е60
viewtopic.php?f=116&t=428566 и предвид, че малко повече от 15-десет години все сменям модела, но не и марката, съм решил да скачам на 7-ма серия !
Първо искам да си призная, че никога не съм карал 7-ма серия на БМВ ....Качвал съм се в е38-ца, возили са ме, в е32-ка също и това, което ми е направило впечатление е абсолютната тишина..
Не знам така ли е и при е65 ?
Търся си ..дизел обаче се колебая между 730 и 740-ка.
Просто моята е60-ка мисля да я оставя за части или поне на този етап да не я правя...Може би докато узрее малко идеята какво точно да правя с нея...:)))
Кара ми се 7-ма серия ,но не знам дали не надскачам възможностите си ? Отделил съм около 15 бона за автомобил и евентуално ако в последствие реша да продам е60-ката на части от нея да взема някой лев....
Много го мислех - вместо да взимам нов двигател, да сменям моя, ново турбо и пак отивам на 4-5 бона и в крайна сметка ще си карам моята до болка позната е60-ка...Не е ли по-добре да сложа още 5-6 бона и да пробвам лукса на 7-ма серия?
Не знам , дайте някакво мнение !Отворен съм към идеи ...
Дайте ми малко повече информация за тези 7-ци! Ще Ви бъда благодарен !


ПОЗДРАВИ !
Яжте, пийте и си носете новите дрехи и си карайте количките ,че животът е крaтък ..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 525d

Re: От Е60 на Е65 - струва ли си и мнения ?

Мнение от kikko » 16 Май 2018, 8:36

Дали си заслужава,да минеш от 5-ца на 7-ца само ти можеш да си прецениш. Седмицата си е кола за возене. По-голяма,по-тежка с повече екстри,като от това следват и минуси и плюсове. По-скъпа е за поддръжка и има по-малко части втора употреба. Аз те съветвам ако искаш дизел - 730д или 745д,740д уж е първообраза на 745д,но доста неща са по-зле. 730д има само едно предимство пред 745д, че е по-евтин за поддръжка.V8-ка почти всичко му е по две(глава,дебитомер,егр,дпф и т.н.),но смея да кажа(и не само аз),че е много по-здрав като цяло. Много е приятен за каране. Почти не можеш да го натовариш,има предостатъчно мощност и въртящ момент. Кутията също е много здрава. Слага се само на този модел. Ако имаш да питаш нещо по-конкретно давай на ЛС.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: E39 525d

Re: От Е60 на Е65 - струва ли си и мнения ?

Мнение от Elesar74 » 16 Май 2018, 9:21

Карах Е65 само около 100 км. Това е кола за возене, да, много е приятна, много комфортна, много... ама и скъпичка за поддръжка. Но на външен вид много не ми харесва.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 525d

Re: От Е60 на Е65 - струва ли си и мнения ?

Мнение от kikko » 16 Май 2018, 9:45

Elesar74 написа:Карах Е65 само около 100 км. Това е кола за возене, да, много е приятна, много комфортна, много... ама и скъпичка за поддръжка. Но на външен вид много не ми харесва.


Разликата между преди и след фейслифта е голяма. Колкото преди фейслифта ми е грозна,толкова след него ми харесва. :yes:
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: E39 525d

Re: От Е60 на Е65 - струва ли си и мнения ?

Мнение от Elesar74 » 16 Май 2018, 10:46

Да. Мнението ми не е меродавно, просто споделих впечатления. Колата беше '19 джанти и возеше много добре. Кратка среща, малко емоции, абе, хубав автомобил, с удоволствие бих карал :).
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 525d

Re: От Е60 на Е65 - струва ли си и мнения ?

Мнение от kikko » 16 Май 2018, 11:23

Според мен от към механика са се справили страхотно,материалите също са страхотни,сравнено с други модели,но е можело малко "по-спокойно" да го дават с електрониката.50-60 модула за управление,а в някои случаи при много екстри и повече е малко "изсилване",но....
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: E39 525d

Re: От Е60 на Е65 - струва ли си и мнения ?

Мнение от Elesar74 » 16 Май 2018, 13:09

Това за модулите го каза и един местен диагностик. Много електроника наистина. Иначе погледнах фейса, както каза, то направо друга кола, не се бях заглеждал. Иначе 7-ма серия много ми лежи на сърцето, но не съм дорасъл още.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 479
Регистриран на: 13.10.2011
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+

Re: От Е60 на Е65 - струва ли си и мнения ?

Мнение от m.dimitrov1992 » 16 Май 2018, 17:14

е65 всичките системи и датчици за вьрзани последователно и като изгори нещо изписва че няма врьзка с кан комуникацията и спират да бачкат 50-60% от екстрите :kuku: Не сьм сигурен но май беше и с оптични кабели инстацията и филма става още по сериозен :mhihi: :mhihi: :mhihi: Тази кола предвид вьзрастна и километрите и е чиста проба мазохизьм да си я купиш :kuku:
Иначе някога са били коли :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 525d

Re: От Е60 на Е65 - струва ли си и мнения ?

Мнение от kikko » 16 Май 2018, 18:11

m.dimitrov1992 написа:е65 всичките системи и датчици за вьрзани последователно и като изгори нещо изписва че няма врьзка с кан комуникацията и спират да бачкат 50-60% от екстрите :kuku: Не сьм сигурен но май беше и с оптични кабели инстацията и филма става още по сериозен :mhihi: :mhihi: :mhihi: Тази кола предвид вьзрастна и километрите и е чиста проба мазохизьм да си я купиш :kuku:
Иначе някога са били коли :yes:


Последователно викаш :mhihi:
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 16.09.2014
Пол: Мъж
Кара: 730D F01

Re: От Е60 на Е65 - струва ли си и мнения ?

Мнение от mrlargo » 17 Май 2018, 21:03

Аз имах фейслифт Е65 730D от 2008 година и нямах никакви ядове с него. Моята беше с нормално окачване, поддръжката беше като на Е60. Така че ако те кефи модела - вземи някоя фейслифтова на нормални километри със сервизна история (не нов внос на 500к рекламиран за 172к реални) и няма да имаш грижи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2887
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: От Е60 на Е65 - струва ли си и мнения ?

Мнение от Ненко Вранков » 18 Май 2018, 10:20

Колега, моят съвет е да не я взимаш, ще ти кажа защо. Надявам се, да ме разбереш правилно, че съвета ми е приятелски. Въпроса не е само финансов... тези коли са на възраст. Сега ако кажа, че трудно ще си намериш такава на 250-300 ще скочат 20 човека да обясняват как техните са на 180-знам. Занимавам се доста с бараки... лично аз съм имал две 65-ци... имал съм 38-ци.. 34-ки, че и други модели. Е65 НЯМА нищо общо с Е38. Преди 3 години, като си взех послената, която все още карам, едвам намерих кола, която горе-доло да ми хареса. Имах и изисквания - задължително комфортен салон с обдухване, стъклопакет, ЕДЦ, динамик драйв, комфортни стъкла и лоджик 7... хладилник. Навих 2000 км за една седмица да гледам кошове, описани като Уникални и като кажеш на продавача че това не е ок, изнервено започва да обяснява че това е кола на 15 години и в БМВ има без забележки и без проблеми. Но това както вече ти казах не е Е39 или Е46, където с малко парички и доста желание нещата се оправят. Тук трябват много парички и УЖАСНО много мерак за да ги оправиш. Тази кола е за пътуване. АКо си от хората, които карат по 10-20к на година ще ти натежее. Аз в другия раздел писах.. но много клавиатурни специалисти има тука и за пореден път си обещах, че е излишно да се пише и няма да го правя повече... не смятам, че дължа обяснение на някой какво работя и как се минават 80К на година. Минават се. С каране. И се трупа опит.. и нерви има.. и премеждия има.. и решения намираш.. и се учиш. А не пишейки във форуми и стоене на стола. Е65 е ужасно здрав автомобил. И от предните модели бях доволен, но 15годишна кола на 540 000км да се държи така и всичко да й е ок, трудно се намира. Всяко пътуване е удоволствие с тази кола, но не градско... Карам я на 20", главно по лоши пътища, евридей и за 240 000, за 3 години е пребила 2 носача. Е, изкривил съм 20 гуми заради дупките, но това не се брои. И повярвай ми Е65 без динамик драйв и без EDC е по-голямо Е60, не Е65 ;)
Защо ти казах, че не съветвам да си взимаш такава кола - в темата с проблема с твоят автомобил беше описал какви ремонти си правил само за няколко месеца и тези неща те бяха изнервили и накарали да понамразиш колата или поне така прозвуча от поста... а то са детски болести на въпросния мотор и са нещо, което отнема 1 ден работа при първоначалното обслужване след придобиване на автомобила.. след което забравяш. Не мисли , че няма такива при по-новите.. F10 примерно... там пък ще ти призлее, особено преди фейслифта. Истината е, че щом не можем да си позволим нови коли и караме изхвърлените от белите държави такива, трябва да приемем, че идват със своите проблеми и постоянни нужди от внимание и финанси. АКо не - намираме и се спираме на по-прост модел.. с малко екстри и с малко електроника. По-сложен автомобил от 7-ма серия, трудно ще си намериш.
Модела си заслужава повече от всички останали на тази възраст, но зависи и от теб.
Успех и дано откриеш точния автомобил, който да ти доставя само радост.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 525d

Re: От Е60 на Е65 - струва ли си и мнения ?

Мнение от kikko » 18 Май 2018, 14:12

Ненко Вранков написа:Колега, моят съвет е да не я взимаш, ще ти кажа защо. Надявам се, да ме разбереш правилно, че съвета ми е приятелски. Въпроса не е само финансов... тези коли са на възраст. Сега ако кажа, че трудно ще си намериш такава на 250-300 ще скочат 20 човека да обясняват как техните са на 180-знам. Занимавам се доста с бараки... лично аз съм имал две 65-ци... имал съм 38-ци.. 34-ки, че и други модели. Е65 НЯМА нищо общо с Е38. Преди 3 години, като си взех послената, която все още карам, едвам намерих кола, която горе-доло да ми хареса. Имах и изисквания - задължително комфортен салон с обдухване, стъклопакет, ЕДЦ, динамик драйв, комфортни стъкла и лоджик 7... хладилник. Навих 2000 км за една седмица да гледам кошове, описани като Уникални и като кажеш на продавача че това не е ок, изнервено започва да обяснява че това е кола на 15 години и в БМВ има без забележки и без проблеми. Но това както вече ти казах не е Е39 или Е46, където с малко парички и доста желание нещата се оправят. Тук трябват много парички и УЖАСНО много мерак за да ги оправиш. Тази кола е за пътуване. АКо си от хората, които карат по 10-20к на година ще ти натежее. Аз в другия раздел писах.. но много клавиатурни специалисти има тука и за пореден път си обещах, че е излишно да се пише и няма да го правя повече... не смятам, че дължа обяснение на някой какво работя и как се минават 80К на година. Минават се. С каране. И се трупа опит.. и нерви има.. и премеждия има.. и решения намираш.. и се учиш. А не пишейки във форуми и стоене на стола. Е65 е ужасно здрав автомобил. И от предните модели бях доволен, но 15годишна кола на 540 000км да се държи така и всичко да й е ок, трудно се намира. Всяко пътуване е удоволствие с тази кола, но не градско... Карам я на 20", главно по лоши пътища, евридей и за 240 000, за 3 години е пребила 2 носача. Е, изкривил съм 20 гуми заради дупките, но това не се брои. И повярвай ми Е65 без динамик драйв и без EDC е по-голямо Е60, не Е65 ;)
Защо ти казах, че не съветвам да си взимаш такава кола - в темата с проблема с твоят автомобил беше описал какви ремонти си правил само за няколко месеца и тези неща те бяха изнервили и накарали да понамразиш колата или поне така прозвуча от поста... а то са детски болести на въпросния мотор и са нещо, което отнема 1 ден работа при първоначалното обслужване след придобиване на автомобила.. след което забравяш. Не мисли , че няма такива при по-новите.. F10 примерно... там пък ще ти призлее, особено преди фейслифта. Истината е, че щом не можем да си позволим нови коли и караме изхвърлените от белите държави такива, трябва да приемем, че идват със своите проблеми и постоянни нужди от внимание и финанси. АКо не - намираме и се спираме на по-прост модел.. с малко екстри и с малко електроника. По-сложен автомобил от 7-ма серия, трудно ще си намериш.
Модела си заслужава повече от всички останали на тази възраст, но зависи и от теб.
Успех и дано откриеш точния автомобил, който да ти доставя само радост.



Абсолютно вярно. :yes:
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4216
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: От Е60 на Е65 - струва ли си и мнения ?

Мнение от ///M Power » 18 Май 2018, 15:39

kikko написа:
Ненко Вранков написа:Колега, моят съвет е да не я взимаш, ще ти кажа защо. Надявам се, да ме разбереш правилно, че съвета ми е приятелски. Въпроса не е само финансов... тези коли са на възраст. Сега ако кажа, че трудно ще си намериш такава на 250-300 ще скочат 20 човека да обясняват как техните са на 180-знам. Занимавам се доста с бараки... лично аз съм имал две 65-ци... имал съм 38-ци.. 34-ки, че и други модели. Е65 НЯМА нищо общо с Е38. Преди 3 години, като си взех послената, която все още карам, едвам намерих кола, която горе-доло да ми хареса. Имах и изисквания - задължително комфортен салон с обдухване, стъклопакет, ЕДЦ, динамик драйв, комфортни стъкла и лоджик 7... хладилник. Навих 2000 км за една седмица да гледам кошове, описани като Уникални и като кажеш на продавача че това не е ок, изнервено започва да обяснява че това е кола на 15 години и в БМВ има без забележки и без проблеми. Но това както вече ти казах не е Е39 или Е46, където с малко парички и доста желание нещата се оправят. Тук трябват много парички и УЖАСНО много мерак за да ги оправиш. Тази кола е за пътуване. АКо си от хората, които карат по 10-20к на година ще ти натежее. Аз в другия раздел писах.. но много клавиатурни специалисти има тука и за пореден път си обещах, че е излишно да се пише и няма да го правя повече... не смятам, че дължа обяснение на някой какво работя и как се минават 80К на година. Минават се. С каране. И се трупа опит.. и нерви има.. и премеждия има.. и решения намираш.. и се учиш. А не пишейки във форуми и стоене на стола. Е65 е ужасно здрав автомобил. И от предните модели бях доволен, но 15годишна кола на 540 000км да се държи така и всичко да й е ок, трудно се намира. Всяко пътуване е удоволствие с тази кола, но не градско... Карам я на 20", главно по лоши пътища, евридей и за 240 000, за 3 години е пребила 2 носача. Е, изкривил съм 20 гуми заради дупките, но това не се брои. И повярвай ми Е65 без динамик драйв и без EDC е по-голямо Е60, не Е65 ;)
Защо ти казах, че не съветвам да си взимаш такава кола - в темата с проблема с твоят автомобил беше описал какви ремонти си правил само за няколко месеца и тези неща те бяха изнервили и накарали да понамразиш колата или поне така прозвуча от поста... а то са детски болести на въпросния мотор и са нещо, което отнема 1 ден работа при първоначалното обслужване след придобиване на автомобила.. след което забравяш. Не мисли , че няма такива при по-новите.. F10 примерно... там пък ще ти призлее, особено преди фейслифта. Истината е, че щом не можем да си позволим нови коли и караме изхвърлените от белите държави такива, трябва да приемем, че идват със своите проблеми и постоянни нужди от внимание и финанси. АКо не - намираме и се спираме на по-прост модел.. с малко екстри и с малко електроника. По-сложен автомобил от 7-ма серия, трудно ще си намериш.
Модела си заслужава повече от всички останали на тази възраст, но зависи и от теб.
Успех и дано откриеш точния автомобил, който да ти доставя само радост.



Абсолютно вярно. :yes:


Само ще добавя, че и за 15 к лева хубава кола няма....
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: София
Кара: G20
Мечтае да кара: V12

Re: От Е60 на Е65 - струва ли си и мнения ?

Мнение от A9A » 18 Май 2018, 16:44

Автомобили от класа на 7er (S-class, A8, LS...) се купуват заради мнооого пътуване, заради дебелата банкова сметка и за показване на социално/финансово положение. Kупуват се или докато моделът е още актуалният или когато стане youngtimer. 5er е достатъчно бърз и комфортен автомобил. Не виждам смисъл да си купиш "кораб" и да го разхождаш, особено и в града. Когато решиш да влезеш в този клас автомобили вече не трябва да се пита кое колко струва или пък да си търсиш евтин сервиз - ходиш в официалният. Когато си вдигнеш доходите тогава вдигаш класа на автомобила, ако ли не стоиш на същото ниво и гледаш автомобилът да е колкото се може по-скоро произведен. Това е мое мнение и не искам да започвам да водя спорове за гореизказаните тези.

п.с. Загледайте се автопарка ни и по-точно в този клас автомобили. 90+% са в окаяно състояние, но пък почти винаги от вътре някоя батка гледа лошо... После се чудят защо им се хилиш на разпадащата им се "лимузина"...
Немски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 929
Регистриран на: 31.08.2008
Местоположение: София
Кара: e65

Re: От Е60 на Е65 - струва ли си и мнения ?

Мнение от Пилев » 20 Май 2018, 22:18

Не са толкова страшни тия модули. 60 80. За 6г близо и 140к км. съм имал проблем само с един. SBSR, който ми струваше 40лв, но в крайна сметка оправих моя, та можеше да мина и безплатно.

пп. Два и релето на свещите.

Следваща

Назад към Е65/E66

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook