L7 от е60 на е65

7-ма серия ('02 - '09)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

L7 от е60 на е65

Мнение от racing_team_vidin » 27 Апр 2018, 19:49

Здравейте, четох че усилвателя от е60 поставен на е65 не тръгва, интересно ми е защо е така.
Пиновете отговарят, само оптиката остава...
Ако някой има инфо, ще се радвам да го сподели, защото искам да сменя усилвателя на Пандора с такъв от Е60

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: L7 от е60 на е65

Мнение от oci » 28 Апр 2018, 1:33

racing_team_vidin написа:Здравейте, четох че усилвателя от е60 поставен на е65 не тръгва, интересно ми е защо е така.
Пиновете отговарят, само оптиката остава...
Ако някой има инфо, ще се радвам да го сподели, защото искам да сменя усилвателя на Пандора с такъв от Е60


Няма как да стане.
Външно са еднакви, но само външно.
Начина на управление и оптичния сигнал са различни.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2887
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: L7 от е60 на е65

Мнение от Ненко Вранков » 28 Апр 2018, 6:59

Операционната система е различна при двата автомобила и оттам идва несъвместимостта.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: L7 от е60 на е65

Мнение от stony1 » 28 Апр 2018, 9:49

Не става по две причини:
1. Командите, подавани по CAN в Е65 са разлинчи от тези в Е65.
2. Мултимедийните системи в двата автомобила са изградени върху разлини основи, като софруените разлики са най-малкия проблем.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

Назад към Е65/E66

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook