N52B30 vs N62B40 съвет при покупка

7-ма серия ('02 - '09)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 1.05.2010
Кара: E65 745D

N52B30 vs N62B40 съвет при покупка

Мнение от nforced » 28 Дек 2017, 18:33

Колеги, заглеждам се по Е65 face и се чудя между тези два мотора N52B30 - N62B40

В момента карам Е38 M62TUB44 и колкото и да не ми се иска V8 си има по-тегава поддръжка и повече проблеми откъдето и да го погледне човек и не знам този N62B40 доколкото е сполучлив?
Имал съм и M52B28 който за мен лично е жележен и много надежден и се чудя дали и при Е65 седят така нещата?
Като цяло стува ли да се вкарвам там или да си взема N52B30 и да си гледам кефа?

Съвети?
Едни врати напред

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4699
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: N52B30 vs N62B40 съвет при покупка

Мнение от Bavarcho » 29 Дек 2017, 9:57

Няма мотори като М50/52 вече. Н поколението мотори е съвсем друго. С други думи не очаквай Н52Б30 да е безпроблемен като М52.
За Н62 има противоречиви мнения едни казват че е по-добър от М62, други го плюят. Истината е както казваш че осмака си има по-тежка поддръжка.
Аз лично веднъж карал осмак пак бих взел такъв.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 1.05.2010
Кара: E65 745D

Re: N52B30 vs N62B40 съвет при покупка

Мнение от nforced » 30 Дек 2017, 18:06

И аз бих си взел пак, стига да не ги намразя заради избора! :bchug:
Виждал съм и разглобен такъв и ангренажната верига е като на колело в сравнение с на M62
Едни врати напред

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4699
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: N52B30 vs N62B40 съвет при покупка

Мнение от Bavarcho » 30 Дек 2017, 18:09

Че тя на М62 веригата си е като на колело. Ба М60 е двойна.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 1.05.2010
Кара: E65 745D

Re: N52B30 vs N62B40 съвет при покупка

Мнение от nforced » 30 Дек 2017, 18:16

Може да не е двойна, но е по-дебела :bchug:

M62
Изображение
Изображение

M60
Изображение
Изображение

N62
Изображение
Едни врати напред

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4699
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: N52B30 vs N62B40 съвет при покупка

Мнение от Bavarcho » 30 Дек 2017, 18:50

Може и още по-тънка да е, не споря не съм виждал на Н мотора. Смяната си е задължителна това е ясно. То при М62 бананите правят белите по-скоро.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 1.05.2010
Кара: E65 745D

Re: N52B30 vs N62B40 съвет при покупка

Мнение от nforced » 30 Дек 2017, 18:55

Абе надали това е решаващо така и така, верига се сменя както казваш, просто съм чувал, че се разтегля на N62
Едни врати напред

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2887
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: N52B30 vs N62B40 съвет при покупка

Мнение от Ненко Вранков » 02 Яну 2018, 7:58

Аз нещата ги виждам така - реши до колко е определящо, първоначалното обслужване на самия автомобил... както вече колегата по-горе каза, смяната на вериги/водачи е задължителна така или иначе... при осмака и гумички на клапани са ти задължителни, или иначе казано едни 1000 лв горница, спрямо 6-така. Но не може и само така да се гледат нещата... една водна помпа на осмака ти е 200 лв.. докато при шестака, почти 800 :D Като надежност... при двигатели на 300-400К май опира до късмет , как са поддържани преди теб. Не забравяй и разликата в динамиката на двата мотора... шестака с тия 300 нютона, не знам колко приятно ще се карат на 2 тона купе :)
Гледай по-хубаво и си вземи по-запазена кола.


Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 3.06.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 525i
Мечтае да кара: МиГ-29

Re: N52B30 vs N62B40 съвет при покупка

Мнение от bib0555 » 15 Яну 2018, 17:07

Колеги,здравейте от бая време се оглеждам за е70 3.0xi.Може ли малко да ми разясните... при е70 3.0xi N52B30 мотора ли е защото гледам за е90 има 258к.с и 272 к.с(който е и на е70).Въпроса ми е каква е разликата между двата и при 272к.с още ли е с електрическата водна помпа и какви проблеми има и какво да гледам,че много различни мнения чета.Благодаря. :bchug: :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2887
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: N52B30 vs N62B40 съвет при покупка

Мнение от Ненко Вранков » 18 Яну 2018, 10:33

N52N е двигателя при Е70 ... да, с електрическа водна помпа е, която е на всички N51/N52/N52N/N53 двигатели.
Е90-тки има и с двата двигателя, прав си.
Какво да гледаш... каквото при всяка кола - общо състояние. Отвори капачката за маслото, ако има мизерия по нея, аз не бих я взел. Рядко се поддържат моторите както трябва. Никой не промива от лайната вътре, само източват и наливат...

Назад към Е65/E66

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook