N52B30 vs N62B40 съвет при покупка
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
N52B30 vs N62B40 съвет при покупка
Колеги, заглеждам се по Е65 face и се чудя между тези два мотора N52B30 - N62B40
В момента карам Е38 M62TUB44 и колкото и да не ми се иска V8 си има по-тегава поддръжка и повече проблеми откъдето и да го погледне човек и не знам този N62B40 доколкото е сполучлив?
Имал съм и M52B28 който за мен лично е жележен и много надежден и се чудя дали и при Е65 седят така нещата?
Като цяло стува ли да се вкарвам там или да си взема N52B30 и да си гледам кефа?
Съвети?
В момента карам Е38 M62TUB44 и колкото и да не ми се иска V8 си има по-тегава поддръжка и повече проблеми откъдето и да го погледне човек и не знам този N62B40 доколкото е сполучлив?
Имал съм и M52B28 който за мен лично е жележен и много надежден и се чудя дали и при Е65 седят така нещата?
Като цяло стува ли да се вкарвам там или да си взема N52B30 и да си гледам кефа?
Съвети?
Едни врати напред
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4699
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: N52B30 vs N62B40 съвет при покупка
Няма мотори като М50/52 вече. Н поколението мотори е съвсем друго. С други думи не очаквай Н52Б30 да е безпроблемен като М52.
За Н62 има противоречиви мнения едни казват че е по-добър от М62, други го плюят. Истината е както казваш че осмака си има по-тежка поддръжка.
Аз лично веднъж карал осмак пак бих взел такъв.
За Н62 има противоречиви мнения едни казват че е по-добър от М62, други го плюят. Истината е както казваш че осмака си има по-тежка поддръжка.
Аз лично веднъж карал осмак пак бих взел такъв.
Re: N52B30 vs N62B40 съвет при покупка
И аз бих си взел пак, стига да не ги намразя заради избора!
Виждал съм и разглобен такъв и ангренажната верига е като на колело в сравнение с на M62
Виждал съм и разглобен такъв и ангренажната верига е като на колело в сравнение с на M62
Едни врати напред
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4699
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: N52B30 vs N62B40 съвет при покупка
Че тя на М62 веригата си е като на колело. Ба М60 е двойна.
Re: N52B30 vs N62B40 съвет при покупка
Може да не е двойна, но е по-дебела
M62
M60
N62
M62
M60
N62
Едни врати напред
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4699
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: N52B30 vs N62B40 съвет при покупка
Може и още по-тънка да е, не споря не съм виждал на Н мотора. Смяната си е задължителна това е ясно. То при М62 бананите правят белите по-скоро.
Re: N52B30 vs N62B40 съвет при покупка
Абе надали това е решаващо така и така, верига се сменя както казваш, просто съм чувал, че се разтегля на N62
Едни врати напред
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: N52B30 vs N62B40 съвет при покупка
Аз нещата ги виждам така - реши до колко е определящо, първоначалното обслужване на самия автомобил... както вече колегата по-горе каза, смяната на вериги/водачи е задължителна така или иначе... при осмака и гумички на клапани са ти задължителни, или иначе казано едни 1000 лв горница, спрямо 6-така. Но не може и само така да се гледат нещата... една водна помпа на осмака ти е 200 лв.. докато при шестака, почти 800 Като надежност... при двигатели на 300-400К май опира до късмет , как са поддържани преди теб. Не забравяй и разликата в динамиката на двата мотора... шестака с тия 300 нютона, не знам колко приятно ще се карат на 2 тона купе
Гледай по-хубаво и си вземи по-запазена кола.
Гледай по-хубаво и си вземи по-запазена кола.
- bib0555
- Мнения: 52
- Регистриран на: 3.06.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 525i
- Мечтае да кара: МиГ-29
Re: N52B30 vs N62B40 съвет при покупка
Колеги,здравейте от бая време се оглеждам за е70 3.0xi.Може ли малко да ми разясните... при е70 3.0xi N52B30 мотора ли е защото гледам за е90 има 258к.с и 272 к.с(който е и на е70).Въпроса ми е каква е разликата между двата и при 272к.с още ли е с електрическата водна помпа и какви проблеми има и какво да гледам,че много различни мнения чета.Благодаря.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: N52B30 vs N62B40 съвет при покупка
N52N е двигателя при Е70 ... да, с електрическа водна помпа е, която е на всички N51/N52/N52N/N53 двигатели.
Е90-тки има и с двата двигателя, прав си.
Какво да гледаш... каквото при всяка кола - общо състояние. Отвори капачката за маслото, ако има мизерия по нея, аз не бих я взел. Рядко се поддържат моторите както трябва. Никой не промива от лайната вътре, само източват и наливат...
Е90-тки има и с двата двигателя, прав си.
Какво да гледаш... каквото при всяка кола - общо състояние. Отвори капачката за маслото, ако има мизерия по нея, аз не бих я взел. Рядко се поддържат моторите както трябва. Никой не промива от лайната вътре, само източват и наливат...
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани