Избушени катализатори 745 i въпрос
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Избушени катализатори 745 i въпрос
Колеги,след основен ремонт на двигателя ми избушиха катализаторите защото бяха станали на сол . Оставени са като форма и гърнета ,но отвътре е празно . Проблемът е ,че сега разхода е прекалено голям 25 + и мирише на много богата смес . Какво е най-доброто решение . Четох за дистанционни втулки ,но къде в София могат да го свършат качествено . За другия вариант разбрах,че е софтуерно решение ,но може ли да ми дадете инфо къде са добри ,защото искам всичко да е като хората
- ЛудияМаксЕ30
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 12.11.2017
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: E30
Re: Избушени катализатори 745 i въпрос
Здравей,отиди в Дунев моторспорт до арена армеец и питай там, най вероятно могат да ти помогнат.Сподели после.
- GuFi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 105
- Регистриран на: 12.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E65 745i
- Мечтае да кара: вече го карам
Re: Избушени катализатори 745 i въпрос
В ЕМ Комплект да ти сложат фланци на сондите.Но най добре да си купиш катализатор защото ако имаш и ГАЗ е много опасно казвам от опит ... температурата там става 900 градуса (не съм го мерил - така ми казват) не трябва да е празно. Или има или няма .. ако няма катализатор се слага РЕЗОНАТОР. Заради сондите е такъв разхода.
Много съм любопитен къде ти ги махнаха?
Много съм любопитен къде ти ги махнаха?
- dir2cas
- младши ентусиаст
- Мнения: 427
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: Избушени катализатори 745 i въпрос
GuFi написа:В ЕМ Комплект да ти сложат фланци на сондите.Но най добре да си купиш катализатор защото ако имаш и ГАЗ е много опасно казвам от опит ... температурата там става 900 градуса (не съм го мерил - така ми казват) не трябва да е празно. Или има или няма .. ако няма катализатор се слага РЕЗОНАТОР. Заради сондите е такъв разхода.
Много съм любопитен къде ти ги махнаха?
Последно какво е най-правилно да се сложи на мястото на катализаторите - резонатор или други катализатори? Под други катализатори нямам предвид чисто нови по обясними причини
Аз се чудя как може да се разбере (без да се свалят), че им е време за махане - показания на ламбда сондите, миризма, нещо друго?
Замислил съм да правя една интервенция по генерацията и си мисля, ако има е дошло времето да ги заменя с резонатори. Принципно знам, че ако нямаш проблеми с тях не е добре да се махат, за да не се вкараш в излишни разправии. Ако може някой правил нещо по тях да сподели.
Re: Избушени катализатори 745 i въпрос
Реших проблема и така да ви споделя как : Първо отидох в Ем Комплект , където предлагат дистанционни втулки <залъгалки > - за 4.4 трябва да отдалечават 30 мм . 90 лв . е бройката ,трябват 2 и работата още около 120 лв т.е около 300 лв. излиза тази процедура. Човекът там беше доста наясно <правил е доста е65 > ми обясни обаче ,че няма смисъл ,защото чрез този метод вероятността да има ефект е 50 на 50 и няма гаранция . Посъветва ме да го направя чрез софтуерен ремап.
Аз го направих при Ясен БМВ сервиза , излиза 350 лв . и елеминира завинаги 2рите сонди след катализаторите или по скоро не ги елиминира,а просто ремапва нещата така ,че да отчитат нормални стойности . Чек няма да светне никога , разходът падна с около 5 литра на 100,вече не мирише толкова силно на богата смес и колата работи равномерно ,като цяло съм доволен . Има и гаранция
Хубавото на цялото нещо да няма катализатори ,е че колата е доста по-отпушена ,а звукът става доста приятен .
Освен Ясен , намерих и още 3-4 "мапери" , като цените варират в този диапазон 300-400 лв . Човекът на Ясен има готов софтуер за този мотор и за това става бързо ,иначе ако трябва да се прави отнема 1-2 дена
Аз го направих при Ясен БМВ сервиза , излиза 350 лв . и елеминира завинаги 2рите сонди след катализаторите или по скоро не ги елиминира,а просто ремапва нещата така ,че да отчитат нормални стойности . Чек няма да светне никога , разходът падна с около 5 литра на 100,вече не мирише толкова силно на богата смес и колата работи равномерно ,като цяло съм доволен . Има и гаранция
Хубавото на цялото нещо да няма катализатори ,е че колата е доста по-отпушена ,а звукът става доста приятен .
Освен Ясен , намерих и още 3-4 "мапери" , като цените варират в този диапазон 300-400 лв . Човекът на Ясен има готов софтуер за този мотор и за това става бързо ,иначе ако трябва да се прави отнема 1-2 дена
- dir2cas
- младши ентусиаст
- Мнения: 427
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: Избушени катализатори 745 i въпрос
Atanas328 написа:Реших проблема и така да ви споделя как : Първо отидох в Ем Комплект , където предлагат дистанционни втулки <залъгалки > - за 4.4 трябва да отдалечават 30 мм . 90 лв . е бройката ,трябват 2 и работата още около 120 лв т.е около 300 лв. излиза тази процедура. Човекът там беше доста наясно <правил е доста е65 > ми обясни обаче ,че няма смисъл ,защото чрез този метод вероятността да има ефект е 50 на 50 и няма гаранция . Посъветва ме да го направя чрез софтуерен ремап.
Аз го направих при Ясен БМВ сервиза , излиза 350 лв . и елеминира завинаги 2рите сонди след катализаторите или по скоро не ги елиминира,а просто ремапва нещата така ,че да отчитат нормални стойности . Чек няма да светне никога , разходът падна с около 5 литра на 100,вече не мирише толкова силно на богата смес и колата работи равномерно ,като цяло съм доволен . Има и гаранция
Хубавото на цялото нещо да няма катализатори ,е че колата е доста по-отпушена ,а звукът става доста приятен .
Освен Ясен , намерих и още 3-4 "мапери" , като цените варират в този диапазон 300-400 лв . Човекът на Ясен има готов софтуер за този мотор и за това става бързо ,иначе ако трябва да се прави отнема 1-2 дена
А варианта с резонатори обсъждал ли си го? До колкото знам, ако са само избушени катализаторите и са само на корубите, звука е леко дрънчащ, освен това се губи обратно налягане. Не знам до колко е здравословно. По западни форуми съм попадал на информация, че заради това се губи въртящ момент (nm) и силата на мотора уж намалява. Мисля, че с резонатори, освен запазване на параметрите на изпузкателната система, може да се повлияе положително и на разхода, но нека и още някой с преки впечатления от тези интервенции се включи.
Re: Избушени катализатори 745 i въпрос
Не съм забелязал дрънчащ звук. Със eisenmann задно гърне съм и звукът беше доста сериозен осмаков ако мога така да кажа,след избушването стана една идея по- силен ,на мен лично ми харесва,на някой може да му е прекалено шумно. Ще опитам утре да ти пратя клип.Колкото до back pressure за което говориш,колата е с фабричните резонатори ,които са като конусии + резонаторното средно гърне ,така че резонатори си има предостатъчно,като прибавим и крайното eisenmann няма как да губи каквото и да било .. Back pressure се губи най вече когато нямаш крайно гърне или всичко е на права тръба. А на усещане дори забелязвам ,че е по отпушена и по отзивчива при подаване на газ,така че дори ефекта във въртящия момент е по-скоро положителен.
- dir2cas
- младши ентусиаст
- Мнения: 427
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: Избушени катализатори 745 i въпрос
Atanas328 написа:Не съм забелязал дрънчащ звук. Със eisenmann задно гърне съм и звукът беше доста сериозен осмаков ако мога така да кажа,след избушването стана една идея по- силен ,на мен лично ми харесва,на някой може да му е прекалено шумно. Ще опитам утре да ти пратя клип.Колкото до back pressure за което говориш,колата е с фабричните резонатори ,които са като конусии + резонаторното средно гърне ,така че резонатори си има предостатъчно,като прибавим и крайното eisenmann няма как да губи каквото и да било .. Back pressure се губи най вече когато нямаш крайно гърне или всичко е на права тръба. А на усещане дори забелязвам ,че е по отпушена и по отзивчива при подаване на газ,така че дори ефекта във въртящия момент е по-скоро положителен.
OK, ще съм ти благодарен ако мога да чуя за какво става въпрос, но щом си със спортно крайно гърне, дрънченето от липсата на катализаторите няма да се усети.
Между другото, Е65 745i заводски би трябвало да е със същата изпускателна система като Е60 545i и изглежда ей така
Т.е след катализаторите имаш само едно резонаторно средно гърне, като при теб крайните гърнета (кюмбетата) са заменени с eisenmann. Не знам от къде ги имаш тези фабрични резонатори като конуси ...
Моята идея е да заменя крайните обезшумителни гърнета със спортно такова (подобно на тебе). За катализаторите събирам мнения, тъй като много се колебая. Затова се интересувам как мога да разбера дали е по-добре да ги махам като правя тая интервенция.
п.с. Ремапа, който са ти направили само за елиминиране на ламбда сондите след катализаторите ли е или имаш някакви други промени по горивните карти? До колкото съм обсъждал с колеги, при Н62 ремапа с цел performance само качва разхода на гориво, ефекта от повишаването на мощността е по-скоро плацебо.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Избушени катализатори 745 i въпрос
https://www.youtube.com/watch?v=oyDJdbx ... e=youtu.be
Ето го звукът момчета,ако можете го чуйте на колони с някакъв бас ,чува се много по-различно от колкото на телефон и може да се придобие по-реална представа
Ето го звукът момчета,ако можете го чуйте на колони с някакъв бас ,чува се много по-различно от колкото на телефон и може да се придобие по-реална представа
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани