Гумички на клапани или ?

7-ма серия ('02 - '09)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 25.03.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж

Гумички на клапани или ?

Мнение от s.milevv » 21 Окт 2016, 16:29

Здравейте, колеги.
Мисля, че е мои ред да задам безбожно тъпия си въпрос.
От 3 месеца съм собственик на BMW 735 i
Колата е 2002 година от 1ви собственик на 110000 хил. километра.
Проблема е следния
Колата е стояла пред едно министерство цял ден запалена и се е движила средно по 10 минути на ден. Купих колата след оглед в сервиз и ми казаха че има за смяна само маркучи за картерни газове 3 носача и още няколко дреболии.
Смених всичко което ми каза момчето от сервиза и след 1 седмица останових следния проблем. Когато колата седи запалена на място след 2 3 минути при рязко подаване на газ изпушва огромен бял облак. Отивам в сервиза и момчето каза режи катализаторите колата е запушена от това че е работила дълго време на място. Добре но аз не съм ОК да махам катализатори и отидох в друг сервиз от там ми казаха гумички на клапани или основен ремонт на мотора.
Така въпроса е следния гумички на клапани или катализатори.
Днес бях до mirafiori пичовете казаха 5 работни дни работа 1200 -300 ще ти струва.
Казаха ми го без никаква диагностика нищо. Прочетох мнения в форума и не останах с добри впечатления за сервиза.
И да си дойдем на думата някои може ли да ми каже дали да отварям мотор или да режа катализатори.
И съответно да препоръча читав майстор.
Благодаря предварително за отделеното време на всички.
Поздрави :help:

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 25.03.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Гумички на клапани или ?

Мнение от s.milevv » 23 Окт 2016, 1:09

Да внеса малко яснота по темата.
Бях в Бавария и от там потвърдиха, че проблема е от гумички на клапани. Сега чакам оферта за ремонт при тях. Ако все пак някои ме насочи към сервиз на които е ползвал услугите няма да е лошо.
Thank you :P

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 488
Регистриран на: 20.06.2002
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e21,е34, астрахаш
Мечтае да кара: 850
Детайли за колата: петица- хубавица

Re: Гумички на клапани или ?

Мнение от akula » 02 Ное 2016, 17:50

Признавам , че е65 съм виждал на картинка само но: за 100 000 да заминат 3 носача...съмнително. но ако си сигурен в произхода и пробега по вероятно катализатори. Ако са гумички би трябвало да пуши синкаво а не бяло, няма как да се обърка. Но пак казвам е65 и тера инкогнито за мен.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 456
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: 535d LCI

Re: Гумички на клапани или ?

Мнение от andy » 03 Ное 2016, 12:40

Не влизай в този филм. Смени си двата клапана на картерните газове и ще ти се реши проблема. И други като теб правиха такива ремонти и не спря пушенето.

Клапаните са вградени в капак клапани но сменяш само горната част. https://youtu.be/qTptfhPJBOs

Bosch 11127547058

FEBI BILSTEIN 1FE45181

VAICO V20-0722

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 8.07.2009
Местоположение: Qatar
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 4.8is 2005; X6 5.0i 2008
Мечтае да кара: следва Е71 М....
Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....
след 7 год. и много радости на BMW X5 4.6is вече му се радва друг:(

Re: Гумички на клапани или ?

Мнение от vlado6669 » 03 Ное 2016, 15:18

Колегата пише, че са сменили маркучите на картерните газове и Мирафиори и Ауто Бавария би трябвало да са погледнали и мембраните на клапаните, които са възможна причина (а дано, ама надали).... На тези години всичките гарнитури, включително гумичките на клапаните са се изпекли и са за смяна :) Добре дошли в клуба на N62, четете има много писано :idea:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 488
Регистриран на: 20.06.2002
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e21,е34, астрахаш
Мечтае да кара: 850
Детайли за колата: петица- хубавица

Re: Гумички на клапани или ?

Мнение от akula » 03 Ное 2016, 16:19

Не познавам модела, но ми се струва глупаво за се разколачва двг на 100к. Та дори и н62.
Как е нивото на маслото? А на охлаждащата течност? Има ли "пръстенчета" на ауспусите? Има ли чернилка и мазньоч като пипнеш в кюнците?
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 25.03.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Гумички на клапани или ?

Мнение от s.milevv » 04 Ное 2016, 8:34

Масло доливам на 1000 1500 километра около литър.
Водната помпа е за смяна капе от някъде. Само веднъж съм долял антифриз около 600мил.
Вчера пуснах тема за нея но беше отхвърлена защото било много писано по темата.
Въпроси към помпата имам много а отговоти в форума не намерих.
1. Какво се сваля за да се смени?
2. Каква помпа да взема ( цените са около 140 до 400лв.)
3. Трябва ли да сменя друго с помпата?
А за кюнците не съм пипал в тях но днес ще проверя.
Смених масла с филти и голям смях колата почна да издава супер странен шум от филтъра на бензина. Днес чакам новия за да го сменя.

Прегледа на мирафиори беше.... запали колата и я остави да работи. След 5 минути каза дай леко газ колата изпуши момчето почна да души и каза мммм масло. Да гумичките са приготви си Х сума пари но може и основен ремонт....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 488
Регистриран на: 20.06.2002
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e21,е34, астрахаш
Мечтае да кара: 850
Детайли за колата: петица- хубавица

Re: Гумички на клапани или ?

Мнение от akula » 04 Ное 2016, 13:35

Сериозен разход. Как да се сърдиш на приказката за БензинМаслоВода. Сега сериозно. Ако няма външни течове вариантитите са два: гумичките или клапаните картерни газове. За мотор на 100к Все си мисля по вероятно клапани. Темата осн ремонт не ми се коментира ако е така ще запаля тая кола пред централата в мюнхен и повече бмв няма да погледна. Освен това отделно е възможно от продължителна работа на място да де задръстят катализаторите
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 456
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: 535d LCI

Re: Гумички на клапани или ?

Мнение от andy » 04 Ное 2016, 14:49

Аз не знам защо колегата до сега не направи елементарния тест за да разбере дали са клапаните на картерните. След това ако е положителен, в което съм 99% убеден да сменя клапаните и после ще каже дали пуши колата.

теста:оставаш я да работи на място или я покарай 10 мин поне (колкото повече по-добре) и без да гасиш, отвори си капачката за маслото.

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 25.03.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Гумички на клапани или ?

Мнение от s.milevv » 04 Ное 2016, 21:12

Не разбирам много но според мен са ок и двете. Все пак ги поръчах и в понеделник ще ги сменя.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 488
Регистриран на: 20.06.2002
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e21,е34, астрахаш
Мечтае да кара: 850
Детайли за колата: петица- хубавица

Re: Гумички на клапани или ?

Мнение от akula » 05 Ное 2016, 9:57

Добре де а теста направи ли.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 8.07.2009
Местоположение: Qatar
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 4.8is 2005; X6 5.0i 2008
Мечтае да кара: следва Е71 М....
Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....
след 7 год. и много радости на BMW X5 4.6is вече му се радва друг:(

Re: Гумички на клапани или ?

Мнение от vlado6669 » 05 Ное 2016, 11:05

Дотук добре със смяната на клапаните и тръбичките, сега гумичките на клапаните с гарнитурите и водна помпа, за БГ не мога да кажа каква да си купите :dunno: После газ... и те това е... не пипайте катализаторите, там са други симптомите и има няколко теми за тях...
За гумичките основно е високата работна температура на двигателя, на място или в движение си им идва времето... та затова при колегата на 100 хил, при други на 160 - 200 хил. км :) Като го отварят вижте водачите как са :idea:

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 25.03.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Гумички на клапани или ?

Мнение от s.milevv » 06 Ное 2016, 8:16

Ясно е, че ще купя една от най скъпите помпи. Но освен помпата трябва ли да сменя друго ? А за гумичките, че ще се правят се знае но имало опция с отваряне на главите и опция без да се отварят. Коя опция според вас е по добра?

За теста с бъркането в гърнето или това с капачката на маслото ме питаш? Забравих да направя и двете но днес ще пробвам.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 488
Регистриран на: 20.06.2002
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e21,е34, астрахаш
Мечтае да кара: 850
Детайли за колата: петица- хубавица

Re: Гумички на клапани или ?

Мнение от akula » 06 Ное 2016, 23:04

е пробвай де, виж колегата каквото е казал, и виж в кюнците какво става. ако духа през цилиндрите кило и половина масло на 1000 км, би трябвало да капе от ауспуха направо.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 488
Регистриран на: 20.06.2002
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e21,е34, астрахаш
Мечтае да кара: 850
Детайли за колата: петица- хубавица

Re: Гумички на клапани или ?

Мнение от akula » 06 Ное 2016, 23:08

за помпата, по старите двг се сменя само помпа и гаритура( идва си комплект с помпата), би трябвало и тук така да е. но не бързай да отваряш мотора, и определено търси вариант за смяна без отваряне. имаш лс отпреди няколко дена
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34

Следваща

Назад към Е65/E66

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook