Покупка на автомобил - съвети и напътствия
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- rado89
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 118
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: 745i e65, 525dA e39
- Мечтае да кара: 850 CSi :)
Покупка на автомобил - съвети и напътствия
Здравейте колеги.
Харесал съм си 745i 2004 година.
Досега карам е39 фейслифт с прилично количество екстри (нави, масаж, подгрев, парктроник).
Поразгледах, и освен за скъпа поддръжка и много модули не получих ясна представа какви са най-честите болежки на автомобила, върху какво да се фокусирам и да пробвам.
Освен проблемите с горене на масло и окачване не видях други по-сериозни болежки описани. Вие как мислите?
Също така - какви са екстрите, които според вас са най-важни и основни и кои са тези, които са глезотиики, без които човек не може веднъж докоснал се до тях?
Не съм запознат с всички възможни екстри, затова ще съм благодарен за съвети по този въпрос също.
Предлагам в тази тема да се включат по-запознатите и след това да се ползва от колегите като помощник при покупка.
Благодаря на всички отзовали се.
Поздрави,
Радо
Sent from my iPhone using Tapatalk
Харесал съм си 745i 2004 година.
Досега карам е39 фейслифт с прилично количество екстри (нави, масаж, подгрев, парктроник).
Поразгледах, и освен за скъпа поддръжка и много модули не получих ясна представа какви са най-честите болежки на автомобила, върху какво да се фокусирам и да пробвам.
Освен проблемите с горене на масло и окачване не видях други по-сериозни болежки описани. Вие как мислите?
Също така - какви са екстрите, които според вас са най-важни и основни и кои са тези, които са глезотиики, без които човек не може веднъж докоснал се до тях?
Не съм запознат с всички възможни екстри, затова ще съм благодарен за съвети по този въпрос също.
Предлагам в тази тема да се включат по-запознатите и след това да се ползва от колегите като помощник при покупка.
Благодаря на всички отзовали се.
Поздрави,
Радо
Sent from my iPhone using Tapatalk
Сърдитко Петко - празна му торбата..
- barty
- старши ентусиаст
- Мнения: 1965
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Покупка на автомобил - съвети и напътствия
rado89 написа:Здравейте колеги.
Досега карам е39 фейслифт с прилично количество екстри (нави, масаж, подгрев, парктроник).
Sent from my iPhone using Tapatalk
И продължавай да я караш
- rado89
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 118
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: 745i e65, 525dA e39
- Мечтае да кара: 850 CSi :)
Re: Покупка на автомобил - съвети и напътствия
Добре колеги.
Разгледах няколко автомобила и единият ми хареса.
Покарах го, заведох го на преглед, огледаха го, всичко беше здраво, след това компютър - мотор скорости, всичко ок.
Покарах го още и по едно време ми изписа на дисплея - ниско налягане на маслото, спрете внимателно и потърсете бмв сервиз.
Дали е от датчика за налягане или според вас наистина има проблеми с налягането? Ако има проблем с налягането според мен трябваше отдавна да си е влошил работата, а пък той работеше перфектно.
Направи ми воечатление, че изкара грешката след доста каране и напън (около 30 км).
Също така, когато изгасих деигателя и го запалих грешката не се появи повече.
Другото, което имаше като забележка и ме притесни е, че копчетата за смяна на предавките не реагираха.
Дали е лентов кабел или?
Иначе колата беше супер и искам да я взема, но не мога да реша дали това са дреболии или е нещо сериозно.
Моля за вашата помощ.
Благодаря!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Разгледах няколко автомобила и единият ми хареса.
Покарах го, заведох го на преглед, огледаха го, всичко беше здраво, след това компютър - мотор скорости, всичко ок.
Покарах го още и по едно време ми изписа на дисплея - ниско налягане на маслото, спрете внимателно и потърсете бмв сервиз.
Дали е от датчика за налягане или според вас наистина има проблеми с налягането? Ако има проблем с налягането според мен трябваше отдавна да си е влошил работата, а пък той работеше перфектно.
Направи ми воечатление, че изкара грешката след доста каране и напън (около 30 км).
Също така, когато изгасих деигателя и го запалих грешката не се появи повече.
Другото, което имаше като забележка и ме притесни е, че копчетата за смяна на предавките не реагираха.
Дали е лентов кабел или?
Иначе колата беше супер и искам да я взема, но не мога да реша дали това са дреболии или е нещо сериозно.
Моля за вашата помощ.
Благодаря!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Сърдитко Петко - празна му торбата..
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани