N62 на 2-ри,3-ти и 6-ти,7-ми цилиндър свеща дава 2пъти искра
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
- Nikito_nn
- ентусиаст
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
N62 на 2-ри,3-ти и 6-ти,7-ми цилиндър свеща дава 2пъти искра
Здравейте, имам странен проблем с E65 735i,
когато въртя колата пали много трудно и когато запали работи на много малко цилиндри. В последствие след дълги размисли и тестове извадих всички бобини и сложих по една свещ отгоре да видя как дават искра и изобщо дали са в правилният ред. Принципно искрата трябва да е в следната последователност 1-5-4-8-6-3-7-2, но докато въртяхме ми направи впечетление че на 2,3,6,7 (средните четири) цилиндър свещите дават по два пъти искра и се препокрива с искрата от други цилиндри и от там мотора работи зле. На диагностиката не ми дава грешки, въпреки това пробвах с нови сензори на разпределителните валове и на коляновия вал и резултата е същият, дава два пъти искра на средните 4 цилиндъра. Направи ми впечетление, че когато откача единият датчик на единия смукателен вал искрата се оправя (това става само при този датчик), но колата пак работи зле (предполагам, че без него бърка тайминга с откачен датчик). Без значение дали със стария или с нов датчик пак го прави. отворих капака на клапаните и не ми изглежда да има нещо което да го бърка.
Някакъв съвет, някой ако се е сблъсквал с подобен проблем?
когато въртя колата пали много трудно и когато запали работи на много малко цилиндри. В последствие след дълги размисли и тестове извадих всички бобини и сложих по една свещ отгоре да видя как дават искра и изобщо дали са в правилният ред. Принципно искрата трябва да е в следната последователност 1-5-4-8-6-3-7-2, но докато въртяхме ми направи впечетление че на 2,3,6,7 (средните четири) цилиндър свещите дават по два пъти искра и се препокрива с искрата от други цилиндри и от там мотора работи зле. На диагностиката не ми дава грешки, въпреки това пробвах с нови сензори на разпределителните валове и на коляновия вал и резултата е същият, дава два пъти искра на средните 4 цилиндъра. Направи ми впечетление, че когато откача единият датчик на единия смукателен вал искрата се оправя (това става само при този датчик), но колата пак работи зле (предполагам, че без него бърка тайминга с откачен датчик). Без значение дали със стария или с нов датчик пак го прави. отворих капака на клапаните и не ми изглежда да има нещо което да го бърка.
Някакъв съвет, някой ако се е сблъсквал с подобен проблем?
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани