Изгоряла кола проблем след ремонта ! ПОМОЩ
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
Изгоряла кола проблем след ремонта ! ПОМОЩ
За триене
Последна промяна uzunoff на 25 Апр 2017, 0:50, променена общо 1 път
Re: Изгоряла кола проблем след ремонта ! ПОМОЩ
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
- Мнения: 3687
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Изгоряла кола проблем след ремонта ! ПОМОЩ
uzunoff написа:БМВ Е65 730d 2007
Да знаеш само като търсиш комп. да не търсиш за 2007 година,защото колата ти е 2005г.
Сега по темата кажи на твоите майстори първо да изнамерят причината за да гори ,и после да слагат новия компютър. Ако не намерите причината ,следствието ще е налице отново и с новия компютър.
Re: Изгоряла кола проблем след ремонта ! ПОМОЩ
Ilko Ivanov написа:uzunoff написа:БМВ Е65 730d 2007
Да знаеш само като търсиш комп. да не търсиш за 2007 година,защото колата ти е 2005г.
Сега по темата кажи на твоите майстори първо да изнамерят причината за да гори ,и после да слагат новия компютър. Ако не намерите причината ,следствието ще е налице отново и с новия компютър.
Уж стартера се е запалил, нямам идея защо и как. Така каза майстора и пожарникарите който заради тях правих основен ремонт както и да е .... А да те питам наясно ли си дъли трябва комп със същите номера по Бош и ДДЕ и само да се премести чипа с паметта ? И дъли 218к.с и 231 к.с разликата в турбото ли е само знам че моето е с електроно управление а 218к.с с вакуми механично ? Идеята ми е дъли компа от 218 ще стане на моя 231 к.с дъли дюзите ще са настроени да впръскват по малко от 231 к.с на самия комп.
Re: Изгоряла кола проблем след ремонта ! ПОМОЩ
Ilko Ivanov написа:uzunoff написа:БМВ Е65 730d 2007
Да знаеш само като търсиш комп. да не търсиш за 2007 година,защото колата ти е 2005г.
Сега по темата кажи на твоите майстори първо да изнамерят причината за да гори ,и после да слагат новия компютър. Ако не намерите причината ,следствието ще е налице отново и с новия компютър.
Причината за да изгори е късото съединение на централния кабел който влиза в стартера от акумолатора и се подпалва автомобила .. от там по електрониката няма от какво друго да е станало .
- Sasho.85
- младши ентусиаст
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
Re: Изгоряла кола проблем след ремонта ! ПОМОЩ
Отворихте ли пак компютъра да видите нещо ново изгоряло?
Re: Изгоряла кола проблем след ремонта ! ПОМОЩ
Sasho.85 написа:Отворихте ли пак компютъра да видите нещо ново изгоряло?
Отворихме го но нищо ново не се вижда ... но до колкото разбрах тои е 4 слоена платка и да има нещо изгърмяло нема как да го видим .....
- DiGital
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Изгоряла кола проблем след ремонта ! ПОМОЩ
Този компютър като се отваря има голям шанс дасе повреди нещо. Трябва ти нов комп + нова инсталация за мотора. Ако инсталацията на мотора нее сменена с друга не прави нищо повече. Трябва ти нов комп със същите номера и някой който се занимава с чиптунинг за БДМ клониране или по бабешката да се презапише епрома и флаша поотделно. 231кс и 218кс комповете не са съвместими най-малко заради типа на дюзите - пиезо срещу електромагнитни, самото им управление е различно.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
Re: Изгоряла кола проблем след ремонта ! ПОМОЩ
Номера на компове който са съвместими с моя,ако някой има или знае къде се продават да съдейства . Благодаря
DDE 7 798 506
DDE 7 808 222
DDE 7 803 369
----------------
DDE 7 797 247
3' E90 (02/2004 — 08/2008)
3' E91 (02/2004 — 08/2008)
5' E60 (02/2005 — 02/2007)
5' E61 (02/2005 — 02/2007)
7' E65 (07/2004 — 07/2008)
7' E66 (03/2005 — 07/2008)
X3 E83 (10/2004 — 07/2006)
X3 E83 LCI (03/2006 — 08/2010)
Мисля че това са моделите поне така излизат от RealOEM.com
DDE 7 798 506
DDE 7 808 222
DDE 7 803 369
----------------
DDE 7 797 247
3' E90 (02/2004 — 08/2008)
3' E91 (02/2004 — 08/2008)
5' E60 (02/2005 — 02/2007)
5' E61 (02/2005 — 02/2007)
7' E65 (07/2004 — 07/2008)
7' E66 (03/2005 — 07/2008)
X3 E83 (10/2004 — 07/2006)
X3 E83 LCI (03/2006 — 08/2010)
Мисля че това са моделите поне така излизат от RealOEM.com
- Sasho.85
- младши ентусиаст
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
Re: Изгоряла кола проблем след ремонта ! ПОМОЩ
Ако си напълно сигурен, че компютри с тези номера те устройват, мога да проверя какво има в моргата.
- dreadx
- младши ентусиаст
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: Изгоряла кола проблем след ремонта ! ПОМОЩ
Колегата по-горе имаше предвид да се провери причината - дали някой кабел от инсталацията не се е разтопил при пожара, но да са пропуснали да го подменят при ремонта и сега периодично да окъсява -- съответно да дава грешки, или нещо да гори по компютра. Особено като има и видими щети по платката, трябва сега да тръгнат по жицата, дето гори компютъра и да видят какво се е случило.
Било е редно майсторите да огледат цялото окабеляване. Причината е, че при пожара са се разтопили някакви кабели в коша, около двигателя. Дали са на късо помежду си, а от големия ток при късото може изолацията на някоя жица по-нататък - извън обхвата на пожара, да се е стопила и да окъсява към съседните (които също са се стопили покрай нея).
Ако се окаже, че има проблемни кабели, то най-добре ще е от някъде (морга) да се намери същото окабеляване и да се смени. Надявам се да не е скъпо - те моргаджиите много не държат на тези неща и по принцип ги изхвърлят на вторични суровини, заедно с остатъците от колата. Би трябвало да ти го дадат около цената на медта за кг. -- стига да си го свалиш сам, и да не ги занимаваш.
Желателно е това да се направи преди подмяната на компютъра с нов. То и за този не е ясно в момента дали проблемът е в него или в инсталацията. Но не е редно да го сменяш преди да се провери инсталацията, защото и новият може да изгори.
Досадното е, че сигурно ще трябва пак да се свалят разни табла, глупости.. ама не може без това.
Явно има още малко работа да се свърши - надявам се колата скоро да е в движение!
Било е редно майсторите да огледат цялото окабеляване. Причината е, че при пожара са се разтопили някакви кабели в коша, около двигателя. Дали са на късо помежду си, а от големия ток при късото може изолацията на някоя жица по-нататък - извън обхвата на пожара, да се е стопила и да окъсява към съседните (които също са се стопили покрай нея).
Ако се окаже, че има проблемни кабели, то най-добре ще е от някъде (морга) да се намери същото окабеляване и да се смени. Надявам се да не е скъпо - те моргаджиите много не държат на тези неща и по принцип ги изхвърлят на вторични суровини, заедно с остатъците от колата. Би трябвало да ти го дадат около цената на медта за кг. -- стига да си го свалиш сам, и да не ги занимаваш.
Желателно е това да се направи преди подмяната на компютъра с нов. То и за този не е ясно в момента дали проблемът е в него или в инсталацията. Но не е редно да го сменяш преди да се провери инсталацията, защото и новият може да изгори.
Досадното е, че сигурно ще трябва пак да се свалят разни табла, глупости.. ама не може без това.
Явно има още малко работа да се свърши - надявам се колата скоро да е в движение!
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
Re: Изгоряла кола проблем след ремонта ! ПОМОЩ
Благодаря на всички който се отзоваха по темата . Днес взех колата всичко е точно ще разясня малко за проблема та ако някой се сблъска да не чеше главата като нас . ,,,,,, бяхме стигнали че колата ПАЛИ работи 3 секунди и гасне . Като се прочете излизаше ГРЕШКА ДЮЗА НОМЕР 1 , 2 КЪСНО СЪЕДИНЕНИЕ ПРЕДИ + ..... Това ми изписваше като грешка на УЖ работещи ДЮзи . При мерене ДЮЗите показват 180oma вска , и УЖ всичко е наред и мислехме че е бъгнал компа , купих друг с абсолутно същия номер препрограмира се от CARPOWER.bg Петьо чипа от Пловдив .Слагаме компа на колата пак същия проблем отново същата грешка . Та майстора ми звъня на горе на доло и му казаха че трябва да мери ДЮЗИТЕ и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО И НА МАСА !!!!!! След като измерихме ДЮЗИТЕ разбрахме къде е парченцето от пъзела ,ДЮЗАТА като е мериш на крачетата показва 180ома съпротивление и уж си бачка но явно нещо от късото което стана по колата са изгорели 2 от ДЮЗИТЕ дават СЪПРОТИВЛЕНИЕ като се мерят на маса мисля че беше около 600ома което е много ... и колата го записва като грешка КЪСНО ПРЕДИ + еди коя си ДЮЗА ,,, (тъй като всички ДЮЗИ са на една шина +а възможно е дефектната да е номер 1 пък компа да го чете като ДЮЗА 3 примерно ... ЗА ТОВА МЕРЕТЕ ВСИЧКИТЕ ) след измерване на всичките установихме че 2 от тях са издали багажа след смяната всичко заработи в синхрон ... КРАЙ НА ПРИКАЗКАТА .
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани