Изгоряла кола проблем след ремонта ! ПОМОЩ

7-ма серия ('02 - '09)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 19.03.2013
Пол: Мъж

Изгоряла кола проблем след ремонта ! ПОМОЩ

Мнение от uzunoff » 26 Мар 2016, 18:39

За триене
Последна промяна uzunoff на 25 Апр 2017, 0:50, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 19.03.2013
Пол: Мъж

Re: Изгоряла кола проблем след ремонта ! ПОМОЩ

Мнение от uzunoff » 26 Мар 2016, 18:40

:?:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3687
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Изгоряла кола проблем след ремонта ! ПОМОЩ

Мнение от Ilko Ivanov » 26 Мар 2016, 19:30

uzunoff написа:БМВ Е65 730d 2007

Да знаеш само като търсиш комп. да не търсиш за 2007 година,защото колата ти е 2005г. ;)
Сега по темата кажи на твоите майстори първо да изнамерят причината за да гори ,и после да слагат новия компютър. Ако не намерите причината ,следствието ще е налице отново и с новия компютър.

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 19.03.2013
Пол: Мъж

Re: Изгоряла кола проблем след ремонта ! ПОМОЩ

Мнение от uzunoff » 26 Мар 2016, 19:41

Ilko Ivanov написа:
uzunoff написа:БМВ Е65 730d 2007

Да знаеш само като търсиш комп. да не търсиш за 2007 година,защото колата ти е 2005г. ;)
Сега по темата кажи на твоите майстори първо да изнамерят причината за да гори ,и после да слагат новия компютър. Ако не намерите причината ,следствието ще е налице отново и с новия компютър.


Уж стартера се е запалил, нямам идея защо и как. Така каза майстора и пожарникарите който заради тях правих основен ремонт както и да е .... А да те питам наясно ли си дъли трябва комп със същите номера по Бош и ДДЕ и само да се премести чипа с паметта ? И дъли 218к.с и 231 к.с разликата в турбото ли е само знам че моето е с електроно управление а 218к.с с вакуми механично ? Идеята ми е дъли компа от 218 ще стане на моя 231 к.с дъли дюзите ще са настроени да впръскват по малко от 231 к.с на самия комп.

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 19.03.2013
Пол: Мъж

Re: Изгоряла кола проблем след ремонта ! ПОМОЩ

Мнение от uzunoff » 26 Мар 2016, 19:44

Ilko Ivanov написа:
uzunoff написа:БМВ Е65 730d 2007

Да знаеш само като търсиш комп. да не търсиш за 2007 година,защото колата ти е 2005г. ;)
Сега по темата кажи на твоите майстори първо да изнамерят причината за да гори ,и после да слагат новия компютър. Ако не намерите причината ,следствието ще е налице отново и с новия компютър.

Причината за да изгори е късото съединение на централния кабел който влиза в стартера от акумолатора и се подпалва автомобила .. от там по електрониката няма от какво друго да е станало .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 404
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
Мечтае да кара: E34 М5

Re: Изгоряла кола проблем след ремонта ! ПОМОЩ

Мнение от Sasho.85 » 26 Мар 2016, 20:50

Отворихте ли пак компютъра да видите нещо ново изгоряло?

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 19.03.2013
Пол: Мъж

Re: Изгоряла кола проблем след ремонта ! ПОМОЩ

Мнение от uzunoff » 26 Мар 2016, 21:29

Sasho.85 написа:Отворихте ли пак компютъра да видите нещо ново изгоряло?

Отворихме го но нищо ново не се вижда ... но до колкото разбрах тои е 4 слоена платка и да има нещо изгърмяло нема как да го видим .....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 30.04.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: на пълна газ
Мечтае да кара: MB SLS AMG

Re: Изгоряла кола проблем след ремонта ! ПОМОЩ

Мнение от DiGital » 26 Мар 2016, 23:02

Този компютър като се отваря има голям шанс дасе повреди нещо. Трябва ти нов комп + нова инсталация за мотора. Ако инсталацията на мотора нее сменена с друга не прави нищо повече. Трябва ти нов комп със същите номера и някой който се занимава с чиптунинг за БДМ клониране или по бабешката да се презапише епрома и флаша поотделно. 231кс и 218кс комповете не са съвместими най-малко заради типа на дюзите - пиезо срещу електромагнитни, самото им управление е различно.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 19.03.2013
Пол: Мъж

Re: Изгоряла кола проблем след ремонта ! ПОМОЩ

Мнение от uzunoff » 26 Мар 2016, 23:05

Номера на компове който са съвместими с моя,ако някой има или знае къде се продават да съдейства . Благодаря

DDE 7 798 506
DDE 7 808 222
DDE 7 803 369
----------------
DDE 7 797 247


3' E90   (02/2004 — 08/2008)
3' E91   (02/2004 — 08/2008)
5' E60   (02/2005 — 02/2007)
5' E61   (02/2005 — 02/2007)
7' E65   (07/2004 — 07/2008)
7' E66   (03/2005 — 07/2008)
X3 E83   (10/2004 — 07/2006)
X3 E83 LCI   (03/2006 — 08/2010)
Мисля че това са моделите поне така излизат от RealOEM.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 404
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
Мечтае да кара: E34 М5

Re: Изгоряла кола проблем след ремонта ! ПОМОЩ

Мнение от Sasho.85 » 27 Мар 2016, 20:33

Ако си напълно сигурен, че компютри с тези номера те устройват, мога да проверя какво има в моргата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 31.03.2011
Местоположение: Sofia, Lozenetz
Пол: Мъж

Re: Изгоряла кола проблем след ремонта ! ПОМОЩ

Мнение от dreadx » 04 Апр 2016, 22:28

Колегата по-горе имаше предвид да се провери причината - дали някой кабел от инсталацията не се е разтопил при пожара, но да са пропуснали да го подменят при ремонта и сега периодично да окъсява -- съответно да дава грешки, или нещо да гори по компютра. Особено като има и видими щети по платката, трябва сега да тръгнат по жицата, дето гори компютъра и да видят какво се е случило.

Било е редно майсторите да огледат цялото окабеляване. Причината е, че при пожара са се разтопили някакви кабели в коша, около двигателя. Дали са на късо помежду си, а от големия ток при късото може изолацията на някоя жица по-нататък - извън обхвата на пожара, да се е стопила и да окъсява към съседните (които също са се стопили покрай нея).

Ако се окаже, че има проблемни кабели, то най-добре ще е от някъде (морга) да се намери същото окабеляване и да се смени. Надявам се да не е скъпо - те моргаджиите много не държат на тези неща и по принцип ги изхвърлят на вторични суровини, заедно с остатъците от колата. Би трябвало да ти го дадат около цената на медта за кг. -- стига да си го свалиш сам, и да не ги занимаваш.

Желателно е това да се направи преди подмяната на компютъра с нов. То и за този не е ясно в момента дали проблемът е в него или в инсталацията. Но не е редно да го сменяш преди да се провери инсталацията, защото и новият може да изгори.

Досадното е, че сигурно ще трябва пак да се свалят разни табла, глупости.. ама не може без това.

Явно има още малко работа да се свърши - надявам се колата скоро да е в движение!
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 19.03.2013
Пол: Мъж

Re: Изгоряла кола проблем след ремонта ! ПОМОЩ

Мнение от uzunoff » 05 Апр 2016, 23:08

Благодаря на всички който се отзоваха по темата . Днес взех колата всичко е точно ще разясня малко за проблема та ако някой се сблъска да не чеше главата като нас . ,,,,,, бяхме стигнали че колата ПАЛИ работи 3 секунди и гасне . Като се прочете излизаше ГРЕШКА ДЮЗА НОМЕР 1 , 2 КЪСНО СЪЕДИНЕНИЕ ПРЕДИ + ..... Това ми изписваше като грешка на УЖ работещи ДЮзи . При мерене ДЮЗите показват 180oma вска , и УЖ всичко е наред и мислехме че е бъгнал компа , купих друг с абсолутно същия номер препрограмира се от CARPOWER.bg Петьо чипа от Пловдив .Слагаме компа на колата пак същия проблем отново същата грешка . Та майстора ми звъня на горе на доло и му казаха че трябва да мери ДЮЗИТЕ и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО И НА МАСА !!!!!! След като измерихме ДЮЗИТЕ разбрахме къде е парченцето от пъзела ,ДЮЗАТА като е мериш на крачетата показва 180ома съпротивление и уж си бачка но явно нещо от късото което стана по колата са изгорели 2 от ДЮЗИТЕ дават СЪПРОТИВЛЕНИЕ като се мерят на маса мисля че беше около 600ома което е много ... и колата го записва като грешка КЪСНО ПРЕДИ + еди коя си ДЮЗА ,,, (тъй като всички ДЮЗИ са на една шина +а възможно е дефектната да е номер 1 пък компа да го чете като ДЮЗА 3 примерно ... ЗА ТОВА МЕРЕТЕ ВСИЧКИТЕ ) след измерване на всичките установихме че 2 от тях са издали багажа след смяната всичко заработи в синхрон ... КРАЙ НА ПРИКАЗКАТА . :clap: :lalala:

Назад към Е65/E66

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook