Engine Fault: Reduced Power E68
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- mannlicher
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 28.12.2015
Engine Fault: Reduced Power E68
Здравейте, колеги.
Имам 7ца, 3.0 Дизел, Е68 (от 2008 година). Колата беше претърпяла катастрофа и за 2 години стоя извън движение. Закарахме я в Дару Кар, където й направиха пълен оглед и описание на частите, които трябва да бъдат сменени и на нещата, които трябва да се правят, за да си тръгне колата нормално.. Направихме този ремонт и взехме колата преди 2 месеца. Всичко си беше супер, но по едно време от към багажника започна да се чува високочестотен звук (сякаш вие). Закарах колата обратно в Дару Кар и там казаха, че едната от горивните помпи е за смяна. Преди да я сменим, настъпих колата по-мощно и ми излезе надпис Еngine Fault: Reduced Power и ми написа общо взето нещо в духа да карам по-леко...
Днес сменихме помпата и установявам следните проблеми:
- колата пали по-трудно - стартера върти по-дълго от обичайното (понякога до 5-6 секунди и когато станат толкова спирам двигателя, за да не го увредя. При повторно палене пали след 2-3 секунди..). Относно този проблем от Дару ми казаха, че при смяна на горивна помпа в началото е нормално колата да пали по-бавно..
- отново при шофиране (този път спокойно) ми излезе същата грешка Enginge Fault: Reduced Power. След като рестартирам колата, грешката изчезва...
От Дару казаха да пошофирам още 1-2 дни и да видя как се държи колата и ако проблемите продължават да им я закарам.
Та колеги, някой от вас има ли опит с подобен проблем (пъровначално, като изключим претърпяната катстрофа..), който да може да сподели?
Благодаря предварително
Поздрави
Mannlicher
Имам 7ца, 3.0 Дизел, Е68 (от 2008 година). Колата беше претърпяла катастрофа и за 2 години стоя извън движение. Закарахме я в Дару Кар, където й направиха пълен оглед и описание на частите, които трябва да бъдат сменени и на нещата, които трябва да се правят, за да си тръгне колата нормално.. Направихме този ремонт и взехме колата преди 2 месеца. Всичко си беше супер, но по едно време от към багажника започна да се чува високочестотен звук (сякаш вие). Закарах колата обратно в Дару Кар и там казаха, че едната от горивните помпи е за смяна. Преди да я сменим, настъпих колата по-мощно и ми излезе надпис Еngine Fault: Reduced Power и ми написа общо взето нещо в духа да карам по-леко...
Днес сменихме помпата и установявам следните проблеми:
- колата пали по-трудно - стартера върти по-дълго от обичайното (понякога до 5-6 секунди и когато станат толкова спирам двигателя, за да не го увредя. При повторно палене пали след 2-3 секунди..). Относно този проблем от Дару ми казаха, че при смяна на горивна помпа в началото е нормално колата да пали по-бавно..
- отново при шофиране (този път спокойно) ми излезе същата грешка Enginge Fault: Reduced Power. След като рестартирам колата, грешката изчезва...
От Дару казаха да пошофирам още 1-2 дни и да видя как се държи колата и ако проблемите продължават да им я закарам.
Та колеги, някой от вас има ли опит с подобен проблем (пъровначално, като изключим претърпяната катстрофа..), който да може да сподели?
Благодаря предварително
Поздрави
Mannlicher
Re: Engine Fault: Reduced Power E68
Имах абсолютно същия проблем. По скоро същото съобщение.
При мен беше датчика за налягане в рейла или самия клапан за налягане в рейла. От както ми ги смениха и двата, не се е появявал. Поне засега.
Това което съм прочел за проблема е следното.
Ако имаш грешка в за ниско налягане в рейла е датчика, регулатора или връзката към него.
Ниско налягане в рейла+ грешка за корекциите на дюза-> пикаеща дюза.
Грешка за ниско налягане в рейла+ грешка за "fuel presupply pressure" и т.н. е една от помпите преди ГНП, най-често под шофьорската седалка.
И последно, ГНП, но не съм сигурен какви грешки би трябвало да дава.
За да изолираш помпата при в резервоара, дръж колата на пълен резервоар до 3/4 пълен.
Но аз не разбрах коя помпа сте сменили, че тя не е една?
При мен беше датчика за налягане в рейла или самия клапан за налягане в рейла. От както ми ги смениха и двата, не се е появявал. Поне засега.
Това което съм прочел за проблема е следното.
Ако имаш грешка в за ниско налягане в рейла е датчика, регулатора или връзката към него.
Ниско налягане в рейла+ грешка за корекциите на дюза-> пикаеща дюза.
Грешка за ниско налягане в рейла+ грешка за "fuel presupply pressure" и т.н. е една от помпите преди ГНП, най-често под шофьорската седалка.
И последно, ГНП, но не съм сигурен какви грешки би трябвало да дава.
За да изолираш помпата при в резервоара, дръж колата на пълен резервоар до 3/4 пълен.
Но аз не разбрах коя помпа сте сменили, че тя не е една?
Re: Engine Fault: Reduced Power E68
offtopic: Това че колата е 2008 не я прави Е68. Иначе щеше да е супер наистина да имаш Е68 (хибридния вариант с водород+бензин), от които са произведени само 100 броя. Та да си знаеш за друг път по сервизите казвай, че е Е65.
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
- Мнения: 3687
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Engine Fault: Reduced Power E68
deank написа:offtopic: Това че колата е 2008 не я прави Е68. Иначе щеше да е супер наистина да имаш Е68 (хибридния вариант с водород+бензин), от които са произведени само 100 броя. Та да си знаеш за друг път по сервизите казвай, че е Е65.
Даже не е Е68 а Е67 /водородната 7ца/
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани