Проблем със запалването

7-ма серия ('02 - '09)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 11.07.2015
Пол: Мъж

Проблем със запалването

Мнение от d120 » 21 Сеп 2015, 15:30

Здравейте приятели! Преди седмица някъде колата ми почна да се чуди като натискам старт бутона. Започна 1-во да върти веднъж и тогава да тръгва после почна да се чуди повече и така до вчера вече не иска да пали ама хич. Всеки ми казва различно. Като паля вечер виждам че лампите премигват демек акумолатора. Днес го смених и пак не иска даже да тръгне да пали. Пише ми на таблото recharge battery казаха ми че може да е от ключа. Пробвах с резервния пак не става. Имате ли предложение какво да правя? И ако може да ми препърачате сервиз дето не ти режат главата само заради колата, която караш.

Ацалов
Аватар
Мнения: 3412
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: Проблем със запалването

Мнение от Atsalov » 21 Сеп 2015, 19:17

А ти ще ни напишеш ли от кой град си или ние да налучкваме? Всъщност има един дето гледа на боб, но рядко влиза в този раздел :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 11.07.2015
Пол: Мъж

Re: Проблем със запалването

Мнение от d120 » 21 Сеп 2015, 22:48

От София съм :). Адрес трябва ли :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем със запалването

Мнение от oci » 22 Сеп 2015, 8:01

d120 написа:От София съм :). Адрес трябва ли :)

Напиши адреса и остави ключовете на таблото :mhihi:
все ще се намери някой разбирач да я запали не се притеснявай :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 5.09.2006
Местоположение: София

Re: Проблем със запалването

Мнение от deank » 22 Сеп 2015, 10:40

Влез в скритото меню и погледни какво е напрежението на акумулатора:

viewtopic.php?f=124&t=397241&p=4101950#p4101950

За да изписва "Recharge battery!" би трябвало волтажа да е паднал под 11.50V. Възможно е и самия стартер да е проблемен, след като си сменил акумулатора.

Провери дали клемите са стегнати добре.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 11.07.2015
Пол: Мъж

Re: Проблем със запалването

Мнение от d120 » 22 Сеп 2015, 11:48

Ами опитвах се да отключа заключените менюта но не успях днес ще пробвам пак. Нещо не разбирам той казва последните 4 цифри от рамата нали? Ако е стартера как се процедира?

Ацалов
Аватар
Мнения: 3412
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: Проблем със запалването

Мнение от Atsalov » 22 Сеп 2015, 12:53

d120 написа:Ами опитвах се да отключа заключените менюта но не успях днес ще пробвам пак. Нещо не разбирам той казва последните 4 цифри от рамата нали? Ако е стартера как се процедира?



Със стартера се процедира, като се свали и рециклира. А трудноста за свалянето му зависи от модела и кубатурата на двигателя (която ти също не си описал) ...но не бързай да ни казваш, все пак нашите коли си вървят и нямаме зор!

По-добре иди на майстор който да го направи и да :driving: вместо да налучкваш.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 5.09.2006
Местоположение: София

Re: Проблем със запалването

Мнение от deank » 22 Сеп 2015, 12:57

d120 написа:Ами опитвах се да отключа заключените менюта но не успях днес ще пробвам пак. Нещо не разбирам той казва последните 4 цифри от рамата нали? Ако е стартера как се процедира?


В линка, който ти дадох съм описал ТОЧНО стъпките. Сборът е на последните ПЕТ цифри - прочети го внимателно. Клипчето е само за демонстрация. На теб ти трябва "System Voltage" или нещо такова.

Както колегата е казал - ще е добре да напишеш какъв е двигателя и т.н. Може да са четки/лагери на стартера, може да си сложил калпав акумулатор (под 80Ah/800А), може да имаш някаква сериозна утечка на ток, ако е по-нова може да не е закачен IBS кабела. Варианти има много.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 11.07.2015
Пол: Мъж

Re: Проблем със запалването

Мнение от d120 » 22 Сеп 2015, 14:22

Направих го това със скритото меню показа ми 11850 mv.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 5.09.2006
Местоположение: София

Re: Проблем със запалването

Мнение от deank » 22 Сеп 2015, 15:32

11,85V не е нормално за нов акумулатор, но въпреки това, ако ампеража е правилен би трябвало да запали без проблем.

Нов акумулатор ли си сложил или просто друг? Провери параметрите на акумулатора - трябва да има поне 700-800А стартов ток и да е с капацитет поне 80Ah. Гледай напрежението в скритото меню когато натискаш START бутона и виж дали не пада много.

Щом примигват светлините при палене, значи акумулатора не се справя (т.е. не може да даде стартов ток). Ако имаш зарядно - просто го закачи на клемите под предния капак и го остави 10-12 часа и после пробвай пак.

Големите горещини, както и големите студове, влияят много на акумулатора и може да е заминал. Освен това не е добре акумулатора да се сменя без да имаш външно захранване, иначе някои модули могат да заспят.

***

Сега прочетох отново първото ти съобщение - 90% е акумулатор. Ако нямаш зарядно - отиваш и купуваш нов за 200-300лв и си решаваш проблема. Просто гледай да е с правилните параметри.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 11.07.2015
Пол: Мъж

Re: Проблем със запалването

Мнение от d120 » 22 Сеп 2015, 15:43

Не е нов просто е друг. 92 mah. Мисля че беше 720А или нещо такова. Ами дори да не се справя сега с новия пак даже не тръгва да върти. Може наистина да е стартера въпреки че е правен. Наистина ако имате някой надежден човек който може да погледне аз ще си платя няма проблем. Че имам един "приятел" който ми искаше около 500лв. за смяна на задни накладки и масло.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 5.09.2006
Местоположение: София

Re: Проблем със запалването

Мнение от deank » 23 Сеп 2015, 8:12

Аз скоро сменях масло+филтри - 380лв, а задни накладки + датчик са към 150лв. Мисля че твоя приятел ти е предложил съвсем нормална цена. Ако си ги смениш сам може да спестиш 80-90лв най-много.

Провери цените на тези неща за Е65 и ще се убедиш сам:
8л 5w40 Кастрол
Маслен, въздушен, горивен филтри + филтър купе
Задни накладки + датчик

***

Относно другия проблем - намери зарядно и зареди акумулатора. Ако запали поне ще можеш да я закараш някъде да я погледнат, че трудно някой майстор ще дойде до вас.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 3.10.2013
Пол: Мъж

Re: Проблем със запалването

Мнение от mucito0 » 17 Окт 2015, 0:09

Проблема със запалването може да е от самият Стартер преди една седмица го имах същият проблем с БМВ е65 730 дизел 2004 година , и акумулатор му смених не се оправи и като взехме да проверим стартера , проблема излезна от самият стартер , отивай в някой сервиз и кажи им да ти свалят и да погледнат стартера .... успех :)

Назад към Е65/E66

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook