Проблем със запалването
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем със запалването
Здравейте приятели! Преди седмица някъде колата ми почна да се чуди като натискам старт бутона. Започна 1-во да върти веднъж и тогава да тръгва после почна да се чуди повече и така до вчера вече не иска да пали ама хич. Всеки ми казва различно. Като паля вечер виждам че лампите премигват демек акумолатора. Днес го смених и пак не иска даже да тръгне да пали. Пише ми на таблото recharge battery казаха ми че може да е от ключа. Пробвах с резервния пак не става. Имате ли предложение какво да правя? И ако може да ми препърачате сервиз дето не ти режат главата само заради колата, която караш.
- Atsalov
- Ацалов
- Мнения: 3412
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Проблем със запалването
А ти ще ни напишеш ли от кой град си или ние да налучкваме? Всъщност има един дето гледа на боб, но рядко влиза в този раздел
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем със запалването
d120 написа:От София съм . Адрес трябва ли
Напиши адреса и остави ключовете на таблото
все ще се намери някой разбирач да я запали не се притеснявай
Re: Проблем със запалването
Влез в скритото меню и погледни какво е напрежението на акумулатора:
viewtopic.php?f=124&t=397241&p=4101950#p4101950
За да изписва "Recharge battery!" би трябвало волтажа да е паднал под 11.50V. Възможно е и самия стартер да е проблемен, след като си сменил акумулатора.
Провери дали клемите са стегнати добре.
viewtopic.php?f=124&t=397241&p=4101950#p4101950
За да изписва "Recharge battery!" би трябвало волтажа да е паднал под 11.50V. Възможно е и самия стартер да е проблемен, след като си сменил акумулатора.
Провери дали клемите са стегнати добре.
Re: Проблем със запалването
Ами опитвах се да отключа заключените менюта но не успях днес ще пробвам пак. Нещо не разбирам той казва последните 4 цифри от рамата нали? Ако е стартера как се процедира?
- Atsalov
- Ацалов
- Мнения: 3412
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Проблем със запалването
d120 написа:Ами опитвах се да отключа заключените менюта но не успях днес ще пробвам пак. Нещо не разбирам той казва последните 4 цифри от рамата нали? Ако е стартера как се процедира?
Със стартера се процедира, като се свали и рециклира. А трудноста за свалянето му зависи от модела и кубатурата на двигателя (която ти също не си описал) ...но не бързай да ни казваш, все пак нашите коли си вървят и нямаме зор!
По-добре иди на майстор който да го направи и да вместо да налучкваш.
Re: Проблем със запалването
d120 написа:Ами опитвах се да отключа заключените менюта но не успях днес ще пробвам пак. Нещо не разбирам той казва последните 4 цифри от рамата нали? Ако е стартера как се процедира?
В линка, който ти дадох съм описал ТОЧНО стъпките. Сборът е на последните ПЕТ цифри - прочети го внимателно. Клипчето е само за демонстрация. На теб ти трябва "System Voltage" или нещо такова.
Както колегата е казал - ще е добре да напишеш какъв е двигателя и т.н. Може да са четки/лагери на стартера, може да си сложил калпав акумулатор (под 80Ah/800А), може да имаш някаква сериозна утечка на ток, ако е по-нова може да не е закачен IBS кабела. Варианти има много.
Re: Проблем със запалването
11,85V не е нормално за нов акумулатор, но въпреки това, ако ампеража е правилен би трябвало да запали без проблем.
Нов акумулатор ли си сложил или просто друг? Провери параметрите на акумулатора - трябва да има поне 700-800А стартов ток и да е с капацитет поне 80Ah. Гледай напрежението в скритото меню когато натискаш START бутона и виж дали не пада много.
Щом примигват светлините при палене, значи акумулатора не се справя (т.е. не може да даде стартов ток). Ако имаш зарядно - просто го закачи на клемите под предния капак и го остави 10-12 часа и после пробвай пак.
Големите горещини, както и големите студове, влияят много на акумулатора и може да е заминал. Освен това не е добре акумулатора да се сменя без да имаш външно захранване, иначе някои модули могат да заспят.
***
Сега прочетох отново първото ти съобщение - 90% е акумулатор. Ако нямаш зарядно - отиваш и купуваш нов за 200-300лв и си решаваш проблема. Просто гледай да е с правилните параметри.
Нов акумулатор ли си сложил или просто друг? Провери параметрите на акумулатора - трябва да има поне 700-800А стартов ток и да е с капацитет поне 80Ah. Гледай напрежението в скритото меню когато натискаш START бутона и виж дали не пада много.
Щом примигват светлините при палене, значи акумулатора не се справя (т.е. не може да даде стартов ток). Ако имаш зарядно - просто го закачи на клемите под предния капак и го остави 10-12 часа и после пробвай пак.
Големите горещини, както и големите студове, влияят много на акумулатора и може да е заминал. Освен това не е добре акумулатора да се сменя без да имаш външно захранване, иначе някои модули могат да заспят.
***
Сега прочетох отново първото ти съобщение - 90% е акумулатор. Ако нямаш зарядно - отиваш и купуваш нов за 200-300лв и си решаваш проблема. Просто гледай да е с правилните параметри.
Re: Проблем със запалването
Не е нов просто е друг. 92 mah. Мисля че беше 720А или нещо такова. Ами дори да не се справя сега с новия пак даже не тръгва да върти. Може наистина да е стартера въпреки че е правен. Наистина ако имате някой надежден човек който може да погледне аз ще си платя няма проблем. Че имам един "приятел" който ми искаше около 500лв. за смяна на задни накладки и масло.
Re: Проблем със запалването
Аз скоро сменях масло+филтри - 380лв, а задни накладки + датчик са към 150лв. Мисля че твоя приятел ти е предложил съвсем нормална цена. Ако си ги смениш сам може да спестиш 80-90лв най-много.
Провери цените на тези неща за Е65 и ще се убедиш сам:
8л 5w40 Кастрол
Маслен, въздушен, горивен филтри + филтър купе
Задни накладки + датчик
***
Относно другия проблем - намери зарядно и зареди акумулатора. Ако запали поне ще можеш да я закараш някъде да я погледнат, че трудно някой майстор ще дойде до вас.
Провери цените на тези неща за Е65 и ще се убедиш сам:
8л 5w40 Кастрол
Маслен, въздушен, горивен филтри + филтър купе
Задни накладки + датчик
***
Относно другия проблем - намери зарядно и зареди акумулатора. Ако запали поне ще можеш да я закараш някъде да я погледнат, че трудно някой майстор ще дойде до вас.
Re: Проблем със запалването
Проблема със запалването може да е от самият Стартер преди една седмица го имах същият проблем с БМВ е65 730 дизел 2004 година , и акумулатор му смених не се оправи и като взехме да проверим стартера , проблема излезна от самият стартер , отивай в някой сервиз и кажи им да ти свалят и да погледнат стартера .... успех
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани