Относно крайното гърне.

7-ма серия ('02 - '09)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 3.02.2013
Пол: Мъж
Кара: 745 е65
Мечтае да кара: М5 е39

Относно крайното гърне.

Мнение от ecko » 12 Сеп 2015, 16:11

Здравейте преди 1 седмица отрязах крайното гърне,на моя автомобил бмв е65 745.И сега на края няма нищо. Колата има средно гърне и катализатори, но няма крайно гърне. Извади много хубав звук,но се притеснявам,че е без крайно гърне, чух че може да развали мотора и да не върви така,както с оригиналното си крайно гърне. Та въпроса ми е това истина ли е , или е само мит ? И ако е истина може ли, да се сложи пак оригиналното гърне, но да се отвори и да се махнат заглушителите ? Или може да сложа само крайна тръба и да издължа генерацията? Благодаря за отделеното време !

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 13.03.2007

Re: Относно крайното гърне.

Мнение от lanhol » 15 Сеп 2015, 19:35

Колега дай едно клипче да чуя звука, че нещо не ми допада да имам голям мотор, а да не му се чува гласа

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Там някъде...
Пол: Мъж
Кара: миньол

Re: Относно крайното гърне.

Мнение от speedtool » 15 Сеп 2015, 21:57

Ми звук е можело да постигнеш с няколко по-специфични разреза на гърнето или по-скоро тръбите преди него,а не като го премахнеш.За вървенето и за чупенето на мотора надали някой от колегите би могъл да ти отговори(в това число и аз),защото едва ли някой би направил или е правил това на 65цата си.И още нещо как така си махнал едно гърне като колата е с две?!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 19.07.2009
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: Каквото има..
Мечтае да кара: .....

Re: Относно крайното гърне.

Мнение от iliew » 17 Сеп 2015, 2:17

speedtool написа: И още нещо как така си махнал едно гърне като колата е с две?!
Едно е...не говори по инерция. Колкото до автора на темата...можеше само да отвориш клапата на крайното гьрне и да си остане в това положение и звука ставаше перфектен....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Там някъде...
Пол: Мъж
Кара: миньол

Re: Относно крайното гърне.

Мнение от speedtool » 20 Сеп 2015, 16:19

"Колегата с едно гърне" бихте ли обърнал внимание на тази прикачена снимка!Дали е едно-и от долу съм я гледал и все като две ми се виждат :mhihi:

П.П. Моля за конструктивни критики,ако нещо Ви се цъка на клавиатурата

П.П.2 До колегата с рязаното гърне,ако си купиш ново/нови или там както са и си от София може да вдигнем моята на канал някъде да видиш как е направена и ако ти хареса звука да я направиш така(мен лично ме радва)

Поздрави
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 19.07.2009
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: Каквото има..
Мечтае да кара: .....

Re: Относно крайното гърне.

Мнение от iliew » 20 Сеп 2015, 18:39

Аз си го приемам за единично.. :mhihi: А смятам че и колегата го тълкува така ,и поради тази причина е писал че е махнал гьрнето. Две години имах 745''' снимката бе излишна...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Там някъде...
Пол: Мъж
Кара: миньол

Re: Относно крайното гърне.

Мнение от speedtool » 20 Сеп 2015, 19:37

Факт е,че гърнетата са две!!! без значение за колко ги приемаш ти,както и колегата :mhihi: и съответно за това попитах-та мисълта ми е,че не беше редно в такъв дух да си изразяваш идеята и познанията.Както и да е стига спам.За приятен звук без смяна на генерацията или части от нея единия е варианта,който ти предложи с клапата.Има и вариант на тръбите преди гърнетата да се направят един два специфични прореза.И разбира се трети-прорезите и клапата.Моята беше така като я купих,но реших да върна маркуча към клапата за дискретност :mhihi: преди 3000 оборота.


Поздрави
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 19.07.2009
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: Каквото има..
Мечтае да кара: .....

Re: Относно крайното гърне.

Мнение от iliew » 20 Сеп 2015, 20:13

speedtool написа:Факт е,че гърнетата са две!!! без значение за колко ги приемаш ти,както и колегата :mhihi: и съответно за това попитах-та мисълта ми е,че не беше редно в такъв дух да си изразяваш идеята и познанията.Както и да е стига спам.За приятен звук без смяна на генерацията или части от нея единия е варианта,който ти предложи с клапата.Има и вариант на тръбите преди гърнетата да се направят един два специфични прореза.И разбира се трети-прорезите и клапата.Моята беше така като я купих,но реших да върна маркуча към клапата за дискретност :mhihi: преди 3000 оборота.


Поздрави

Мир... :bchug: Иначе с отваряне на клапата,освен подобрение на звука при мен се подобри и динамиката... Беше блокирала в затворено положение...доста мька видях докато се раздвижи и отвори...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Там някъде...
Пол: Мъж
Кара: миньол

Re: Относно крайното гърне.

Мнение от speedtool » 20 Сеп 2015, 23:15

Това с вървенето ме озадачи-във вторник пак ще откачам маркуча май :D
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 1.08.2016

Re: Относно крайното гърне.

Мнение от georgi1985 » 01 Авг 2016, 20:05

Исках да попитам как се правят тези разрези-може ли да се види или си има специалисти които да ги направят

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 29.03.2016

Re: Относно крайното гърне.

Мнение от bahata » 23 Окт 2016, 13:32

Здравейте колеги,
Аз на моята 65-ца и махнах изцяло клапата и удължих трабата до другата страна на колата където сложих накраиник 2ка.
На мен тази клапа заби в затворено положение и краиното гарне се взриви буквално докато изпреварвах един камион.
сега сам решил да слагам 2 броя клапи след катализаторите (от електрическите ). Някои слагал ли е клапи на неговата 65-ца?

Назад към Е65/E66

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook