От Е38 на Е65
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- surfboard
- младши ентусиаст
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: От Е38 на Е65
Питането на автора е доста странно. От една страна твърди, че в момента кара най-красивата кола, а от друга - иска да си купи една от най-грозните според него, или поне по-грозна от сегашната му. За пръв път виждам човек, който да се стреми към такова нещо. Повечето хора търсят по-красиви коли от старите си.
Колега, ако отсега подхождаш към Е65 по този начин, квалифицирайки я като грозна, защо въобще си се насочил към този модел? Ти отсега тръгваш с нагласата че ще правиш КОМПРОМИС, което показва, че колата няма да те кефи пълноценно. Ще дадеш 20 бона, ще плащаш висока поддръжка и разход за нещо, което не ти харесва ли?
Колега, ако отсега подхождаш към Е65 по този начин, квалифицирайки я като грозна, защо въобще си се насочил към този модел? Ти отсега тръгваш с нагласата че ще правиш КОМПРОМИС, което показва, че колата няма да те кефи пълноценно. Ще дадеш 20 бона, ще плащаш висока поддръжка и разход за нещо, което не ти харесва ли?
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: От Е38 на Е65
surfboard написа:Ти отсега тръгваш с нагласата че ще правиш КОМПРОМИС, което показва, че колата няма да те кефи пълноценно. Ще дадеш 20 бона, ще плащаш висока поддръжка и разход за нещо, което не ти харесва ли?
Аз например съм точно така, тая кола е грозна да си еве майката... тя и Джена има разстояние между зъбите да мине ТИР с отворени врати, ама нали :опъващо-човече:
От друга страна, собственика получава много повече, отколкото е платил - сигурност, динамика, модерен интериор, несравним комфорт, много място и престиж на пътя (макар да е грозна, останалите уважават големите коли)
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- surfboard
- младши ентусиаст
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: От Е38 на Е65
Да, Вичо, за теб колата е грозна, но като гледам не си тръгнал да я купуваш Докато колегата се стреми към покупка на такава, твърдо убеден че е грозна. За мен примерно и много други коли са грозни и точно поради това нямам намерение да ги купувам.
Е65 е кола, по която хлътваш по по-особен начин. Нещо като магия. Тя е в двете крайности - или е много грозна, или много красива. За мен Е65 преди фейса притежава всички типични белези на първичното и злобно БМВ. Фейслифтът ми е доста лигав.
Единственият недостатък, който трудно ще преглътна е поведението на колата през зимата. Някак си не мога да приема толкова луксозна, масивна, авторитетна, голяма и респективна лимузина да се държи и върти като пумпал на пътя. Сега, да беше някое Е36/е46, бих приел по-лесно такова поведение, но за Е65 ми е доста странно. Жалко че наистина не се предлага със задвижване на четирите колела.
Ето например моята "религия" - осмака 4.5 V8, който заради големия си обем и цилиндрите има тяга буквално още от празен ход, както и немалък въртящ момент, сигурно на лигава настилка ще започне да буксува още с махането на крака от спирачката.
Е65 е кола, по която хлътваш по по-особен начин. Нещо като магия. Тя е в двете крайности - или е много грозна, или много красива. За мен Е65 преди фейса притежава всички типични белези на първичното и злобно БМВ. Фейслифтът ми е доста лигав.
Единственият недостатък, който трудно ще преглътна е поведението на колата през зимата. Някак си не мога да приема толкова луксозна, масивна, авторитетна, голяма и респективна лимузина да се държи и върти като пумпал на пътя. Сега, да беше някое Е36/е46, бих приел по-лесно такова поведение, но за Е65 ми е доста странно. Жалко че наистина не се предлага със задвижване на четирите колела.
Ето например моята "религия" - осмака 4.5 V8, който заради големия си обем и цилиндрите има тяга буквално още от празен ход, както и немалък въртящ момент, сигурно на лигава настилка ще започне да буксува още с махането на крака от спирачката.
- M_A_R_I_A_N
- Потребител
- Мнения: 27
- Регистриран на: 10.02.2013
- Пол: Мъж
Re: От Е38 на Е65
surfboard написа:Да, Вичо, за теб колата е грозна, но като гледам не си тръгнал да я купуваш Докато колегата се стреми към покупка на такава, твърдо убеден че е грозна. За мен примерно и много други коли са грозни и точно поради това нямам намерение да ги купувам.
Е65 е кола, по която хлътваш по по-особен начин. Нещо като магия. Тя е в двете крайности - или е много грозна, или много красива. За мен Е65 преди фейса притежава всички типични белези на първичното и злобно БМВ. Фейслифтът ми е доста лигав.
Единственият недостатък, който трудно ще преглътна е поведението на колата през зимата. Някак си не мога да приема толкова луксозна, масивна, авторитетна, голяма и респективна лимузина да се държи и върти като пумпал на пътя. Сега, да беше някое Е36/е46, бих приел по-лесно такова поведение, но за Е65 ми е доста странно. Жалко че наистина не се предлага със задвижване на четирите колела.
Ето например моята "религия" - осмака 4.5 V8, който заради големия си обем и цилиндрите има тяга буквално още от празен ход, както и немалък въртящ момент, сигурно на лигава настилка ще започне да буксува още с махането на крака от спирачката.
Колега в няколко поста ти и колегата обсъждате поведението в зимни условия, аз по-стабилен автомобил в зимни условия не съм карал, преди е65 само предно и 4Х4 съм карал. 735 със зимни 17-ки с грайфер 10 мм. направо си оре снега и дори ДТЦ-то не мигва.
Не подвеждайте колегите, като не сте карали...а само предполагате "волга истории" А относно дизайна..... е на супер тежък и респектиращ автомобил. наистина фейслифта е малко "зализан" и на мен лично не ми допада.
- surfboard
- младши ентусиаст
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: От Е38 на Е65
Възможно е, колега, но аз не съм карал Е65, особено пък зимата и няма как да знам дали наистина е стабилен. Реших да се доверя на колеги, които го имат и карат, та затова споделям тяхното мнение из темите. Искрено се надявам да греша и наистина това което казваш да е така.
- M_A_R_I_A_N
- Потребител
- Мнения: 27
- Регистриран на: 10.02.2013
- Пол: Мъж
Re: От Е38 на Е65
Единственият проблем на Е65 е, че като не се кара редовно (поне 3 пъти седмично по 40-50 км. ) автомобила и падне напрежението на акумулатора, електрониката започва да трупа грешки.
За стабилността ми вярвай т.к. съм от автомобилният бранш и съм карал какво ли не.
За стабилността ми вярвай т.к. съм от автомобилният бранш и съм карал какво ли не.
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: От Е38 на Е65
surfboard написа:Да, Вичо, за теб колата е грозна, но като гледам не си тръгнал да я купуваш
напротив
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- hamann25
- младши ентусиаст
- Мнения: 443
- Регистриран на: 15.11.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: E91 330xd LCI
Re: От Е38 на Е65
Дори и да не си купи колегата неко поне тества и сподели впечатления че ми е интересно?
- surfboard
- младши ентусиаст
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: От Е38 на Е65
Не знам Вичо, първо казваш че не харесваш големи коли, после че Е65 е грозна. Сега споделяш че имаш намерение да я купуваш. Не те разбирам. Ще можеш ли да й се зарадваш истински като я купиш, щом имаш такова мнение за нея отсега? Това ми прилича на някакъв мазохизъм. Купувам нещо, което мисля и знам че ще е гадно, за да ми е гадно и се кефя и искам да ми е гадно.
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: От Е38 на Е65
surfboard написа:Не знам Вичо, първо казваш че не харесваш големи коли, после че Е65 е грозна. Сега споделяш че имаш намерение да я купуваш. Не те разбирам. Ще можеш ли да й се зарадваш истински като я купиш, щом имаш такова мнение за нея отсега? Това ми прилича на някакъв мазохизъм. Купувам нещо за да ми е гадно и се кефя и искам да ми е гадно
vicho написа:От друга страна, собственика получава много повече, отколкото е платил - сигурност, динамика, модерен интериор, несравним комфорт, много място и престиж на пътя (макар да е грозна, останалите уважават големите коли)
аз съм практичен човек (макар в момента да не карам практична кола)
и да, не харесвам големи коли и не ме кефи на външен вид, но на черното - бяло няма как да кажа, а именно - е65 е страхотна кола - гигатски скок в поколенията
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- surfboard
- младши ентусиаст
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: От Е38 на Е65
Така вече съм съгласен - не се заклеймява цялостно, а се отчитат плюсовете и минусите й - например както сам каза - визуално за теб е грозна, но пък това се компенсира от сигурност, клас и т.н...
Към кой мотор си се насочил?
Към кой мотор си се насочил?
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: От Е38 на Е65
surfboard написа:Така вече съм съгласен - не се заклеймява цялостно, а се отчитат плюсовете и минусите й - например както сам каза - визуално за теб е грозна, но пък това се компенсира от сигурност, клас и т.н...
Към кой мотор си се насочил?
45i, ако излезе и читава 35i, бих могъл да направя компромис
плюсовете (за мен) са много повече от минусите
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: От Е38 на Е65
asennikolov написа:Здравейте, колеги,
Бих искал да попитам, ако някой от вас е минал на Е65 от Е38, какво е усещането при смяната? С какво УДОВОЛСТВИЕТО от автомобила е по-голямо? Аз карам около 10000 км на година и искам от колата си само удоволствие!
От пет години карам Е38 и причината да я купя беше удоволствието и комфорта на возене. Качих се от 520i (E34) и разликата беше от земята до небето - и в комфорта и в опциите/глезотиите. Когато за първи път се качих на Е65 не очаквах огромна разлика с Е38, но бях поразен... Ако мислиш, че Е38 вози комфортно, то Е65 е няколко класи нагоре. Карам Е65 от 3 години (и предишната и сегашната са с адаптивно окачване / EDC) и усещането е несравнимо.
Предната ми Е65 беше преди фейслифт и много не долюбвах предницата и задницата, но за разлика от повечето хора ми допада фейслифта. Задницата изглежда много изчистена, а фаровете не придават 'унила' физиономия.
На кратко - удовоствието при Е65 е огромно, сравнено с Е38 - ако не за пътниците, то със сигурност за шофьора. Аз редувам Е38 и Е65 и ако се случи да возя някой колега, винаги има коментар и сравнение.
Бих подредил плюсовете:
1) Комфорт (адаптивно окачване)
2) Нямаш чувството че си седнал на земята - в Е65 си малко по-високо и за мен това е много по-приятно
3) Hydro-steering - волана се върти значително по-лесно и вибрациите от пътната настилка почти не се усещат
4) При по-остри завои с по-висока скорост колата не се накланя - усещането е страхотно
5) Степента на шумоизолация на купето е на много високо ниво и дори паветата по Цар Борис не ме дразнят
Сигурно има и още неща, но това са по-важните за мен (в сравнение с Е38). Имай предвид, че моята Е38-ца няма EDC и ако твоята има, вероятно разликите за теб няма да са толкова осезаеми колкото за мен.
===
Въпреки всичко казано - обожавам Е38-цата и не смятам да се разделям с нея. Когато я карам се чувствам страхотно, когато я видя паркирана да ме чака се чувствам страхотно... Страхотен автомобил. Е65 - много по-различен и също така страхотен, за който с пълна сила важи "Ultimate Driving Machine".
Виждам, че си от София така че може да се видим и да я покараш... Моята е 730d, но това няма отношение към екстрите и возията.
Последна промяна deank на 09 Окт 2014, 18:46, променена общо 2 пъти
- surfboard
- младши ентусиаст
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: От Е38 на Е65
Браво за избора, Вичо. Тъй като по-напред спомена че ако е читава 745и трябва да върви като ненормална, използвам възможността да те питам карал ли си такава? Аз още не съм и съм притеснен да не би заради голямото тегло на колата моторът да не се усеща силен и мощността да не е достатъчна? Ясно е че заради големите габарити самото усещане за скорост вътре ще е притъпено, но искам да знам дали наистина колата върви? Не ми се иска да съм свикнал на е46 330ци и като се кача в 745и да имам усещане че карам по-слаба кола, или поне еднакво силна с нея?
Карал съм осмак, но в доста по-леко купе и няма база за сравнение с лимузината 745и. Дай мнение за вървежа ако имаш наблюдения.
Карал съм осмак, но в доста по-леко купе и няма база за сравнение с лимузината 745и. Дай мнение за вървежа ако имаш наблюдения.
Re: От Е38 на Е65
Вярно че питаш vicho, но не пречи и аз да отговоря.
На 745 купето се усеща тежко при спиране и донякъде при завиване. При даване на газ колата върви много. Няма как да направя сравнение с 330i, но e доста по-бърза от 328и/330д.
На 745 купето се усеща тежко при спиране и донякъде при завиване. При даване на газ колата върви много. Няма как да направя сравнение с 330i, но e доста по-бърза от 328и/330д.
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани