Мнение за 745и
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- surfboard
- младши ентусиаст
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Мнение за 745и
Интересувам се от цените за обслужване и поддръжка на този мотор. Здрав ли е, скъпи ли са частите му, какъв разход на гориво дава и най-вече дали е достатъчно динамичен за тежкото си купе? Има ли някакви проблеми, с които е известен. Забелязвам, че се предлага на цената на добра е46-ца. Каква е причината тази луксозна серия да държи толкова ниска цена?
Последна промяна surfboard на 26 Сеп 2014, 15:36, променена общо 1 път
- barty
- старши ентусиаст
- Мнения: 1966
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Мнение на 745и
surfboard написа:Интересувам се от цените за обслужване и поддръжка на този мотор. Здрав ли е, скъпи ли са частите му, какъв разход на гориво дава и най-вече дали е достатъчно динамичен за тежкото си купе? Има ли някакви проблеми, с които е известен. Забелязвам, че се предлага на цената на добра е46-ца. Каква е причината тази луксозна серия да държи толкова ниска цена?
Мисля че това е най-големият мотор за това купе, от серийните разбира се.
Така че би трябвало да дърпа доволно, а е и 333кс - не е шега работа.
Разхода е от 16 нагоре, градско разбира се.
Сравнително евтини са защото са тежки за ремонт: разход, данъци, ходова част, гуми....цифрите са сериозни, спрямо добра Е46 например.
За цени на части да кажат колегите.
Re: Мнение на 745и
Причината за цената е, че гледаш италианска морга и я сравняваш с добра е46-ца
4.4 е предостатъчен за колата. Поне според мен. Би трябвало да ти се стори съвсем леко по-мудна от 330и ръчка.
проблеми: гумичките на клапаните - не съм сигурен така ли се казват на български- valve stem seals. От там идва високият разход на масло и пушека, ако го има.
Окачването ако е адаптивно е скъпо за ремонт, но пък имаш два режима на поведение на колата. Може да се познае по наличието на спорт комфорт в i-drive-a. Също и по кабелчетата, които излизат от бомбетата на амортисьорите.
Активните щанги също не са евтини. Върти ми се в главата по 2,5к всяка. Естествено ако има и тази екстра.
За гумите мога да ти кажа около 1300-1800 за добри 19 например.
Лайсните и огледалата често ги крадат, особено ако държиш колата от вън.
Има и 760i v12
4.4 е предостатъчен за колата. Поне според мен. Би трябвало да ти се стори съвсем леко по-мудна от 330и ръчка.
проблеми: гумичките на клапаните - не съм сигурен така ли се казват на български- valve stem seals. От там идва високият разход на масло и пушека, ако го има.
Окачването ако е адаптивно е скъпо за ремонт, но пък имаш два режима на поведение на колата. Може да се познае по наличието на спорт комфорт в i-drive-a. Също и по кабелчетата, които излизат от бомбетата на амортисьорите.
Активните щанги също не са евтини. Върти ми се в главата по 2,5к всяка. Естествено ако има и тази екстра.
За гумите мога да ти кажа около 1300-1800 за добри 19 например.
Лайсните и огледалата често ги крадат, особено ако държиш колата от вън.
barty написа:...
Има и 760i v12
- Valve-tronic
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 120
- Регистриран на: 29.11.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 2013 Mercedes-Benz GLK 250 Bluetech
- Мечтае да кара: Porsche Panamera Turbo S
- Детайли за колата: Track Package
Re: Мнение на 745и
Двигателят си е идеален с изключение на пушенето, за което колегата споменава. Слага се и на Х5. Окачването наистина й е слабо.
Също съм на мнение, че цената е толкова ниска заради изключително високите експлоатационни разходи. Личното ми мнение е, че ако трябва да се кара кола от толкова висок клас или с толкова високо ниво на оборудване не трябва да е по стара от 6-7 години - предел, след който трябва да се отървеш, защото след това я изплащаш още един път откъм разходи за поддържане.
Специално за този модел бях намерил статия, която сега не мога да открия, за да приложа, че е най-скъпата кола за поддръжка в Англия по данни на застрахователни компании - най-често влиза в сервиз, но за сметка на това ремонтите й са най-скъпи. :kuku:
Също съм на мнение, че цената е толкова ниска заради изключително високите експлоатационни разходи. Личното ми мнение е, че ако трябва да се кара кола от толкова висок клас или с толкова високо ниво на оборудване не трябва да е по стара от 6-7 години - предел, след който трябва да се отървеш, защото след това я изплащаш още един път откъм разходи за поддържане.
Специално за този модел бях намерил статия, която сега не мога да открия, за да приложа, че е най-скъпата кола за поддръжка в Англия по данни на застрахователни компании - най-често влиза в сервиз, но за сметка на това ремонтите й са най-скъпи. :kuku:
88 E30 318i, 95 E36 318i, 97 E39 525tds, 02 E53 3.0d, 06 E83 3.0d, 08 W204; 12 W212
- dobromir
- младши ентусиаст
- Мнения: 648
- Регистриран на: 21.09.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв
- Мечтае да кара: Памела Андерсен
- Детайли за колата: Поръчкова с фул екстри
Re: Мнение на 745и
760ли е истината гори 2-3 литра повече от 745 , но като си решил да вземаш 7мак вземи 760ли това е колата ... Като е гарга да е рошава .
- Damyan_Staykov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 87
- Регистриран на: 21.03.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '06 e91 320d 163 hp
- Мечтае да кара: G-POWER M6 HURRICANE RS, Nissan GTR
Re: Мнение на 745и
Много динамичен двигател, уникална возия, страхотно удоволствие. Но за всичко останало, колегите са прави.Изключително скъпа подръжка, скъпи консумативи.Предното окачване се чупи често, баварците явно не са сметнали, че го слагат на почти 2 тона автомобил, но не е болка за умирачка. Чест проблем е рейката, рециклаж е около 500 600 лв. Често се налага да се сменят крушки и баласти за ксенона, за инфо: нов баласт е около 500 600 лв , а крушка около 165 лв., но това са бели кахъри.
За горене от вече 3 месеца след нулиране на Journey-то ми дава разход 16.8 , но карам предимно градско. Давам по 400 лв. на месец само за бензин, но използвам автомобила всеки ден до работа и обратно и т.н.
Данъка поне на мен ми е 565 лв. на година. Каско ми е оцениха на 19 180 лв. и сега на тримесечие по 320 лв.
Хубаво е ако вземеш седмак е65, да смениш масло на ск. кутия - около 650 700 лв. зависи къде ще го сменяш.
Консумативи, като масло, филтри и т.н. е около 600 700 лв. според зависи къде сменяш и така ...
В заключение: КЕФ, ЦЕНА НЯМА !
За горене от вече 3 месеца след нулиране на Journey-то ми дава разход 16.8 , но карам предимно градско. Давам по 400 лв. на месец само за бензин, но използвам автомобила всеки ден до работа и обратно и т.н.
Данъка поне на мен ми е 565 лв. на година. Каско ми е оцениха на 19 180 лв. и сега на тримесечие по 320 лв.
Хубаво е ако вземеш седмак е65, да смениш масло на ск. кутия - около 650 700 лв. зависи къде ще го сменяш.
Консумативи, като масло, филтри и т.н. е около 600 700 лв. според зависи къде сменяш и така ...
В заключение: КЕФ, ЦЕНА НЯМА !
- M_A_R_I_A_N
- Потребител
- Мнения: 27
- Регистриран на: 10.02.2013
- Пол: Мъж
Re: Мнение на 745и
E65 е най-стилната и красива 7-ца (благодаря ти Крис Бенгъл), просто никой друг автомобил (около 20 к лв. ) не може да ти предложи това удоволствие. F01 е красива външно, но от вътре си е като 1-ва серия, а Е65 си е класа !
Читавите Е65-ци които не им свети количката в червено са от 18К лв. нагоре дори и 2003г. тия които са по надолу, като цена имат забележки .
За скъпото обслужване "който има брада и то голяма трябва да има и по-голямо гребенче" (а защото Ес класата или Осмицата не дефектират).
Всеки един продукт вече като му изтече гаранцията се скапва .
За това да си купя Е65 за мен бе правилен ход.
Читавите Е65-ци които не им свети количката в червено са от 18К лв. нагоре дори и 2003г. тия които са по надолу, като цена имат забележки .
За скъпото обслужване "който има брада и то голяма трябва да има и по-голямо гребенче" (а защото Ес класата или Осмицата не дефектират).
Всеки един продукт вече като му изтече гаранцията се скапва .
За това да си купя Е65 за мен бе правилен ход.
- surfboard
- младши ентусиаст
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Мнение на 745и
А има ли разлика в поддръжката и обслужването между 745и и 750и? Доколкото знам, и двата мотора са с 8 цилиндъра, а разходът им по каталог е идентичен. 760и засега отпада от вариантите ми за избор, тъй като е доста по-скъп като първоначално закупуване, а е с 12 цилиндъра, където отиваме на значително по-усложнена поддръжка и разход. Затова дилемата ми е между 745и и 750и. Какви са разликите им? Защото ако е само разходът на гориво, това не е основание за избор на 745, вместо 750. На фона на цялостната поддръжка на автомобила, която е достатъчно внушителна, не мисля, че 2-3 литра разлика в разхода биха представлявали сериозна пречка за избор на 745, вместо 750.
Разликата в ускорението между двата осезаема ли е и каква ще бъде ползата ми ако избера 750, вместо 745?
Разликата в ускорението между двата осезаема ли е и каква ще бъде ползата ми ако избера 750, вместо 745?
Re: Мнение на 745и
Най-голямата е, че едната кола е facelift(750), другата е преди фейса(745). Естествено, ако можеш да си го позволиш, взимай фейса(750).
За самите двигатели не мога да ти помогна.
За самите двигатели не мога да ти помогна.
- surfboard
- младши ентусиаст
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Мнение за 745и
Тъй като получих частична информация по въпроса с обслужването и поддръжката на 745и, ми се иска да се осведомя за по-конкретни цени, като например колко излиза ремонтът на ходовата част, каква е цената на обслужването на колата /масло, водна помпа, термостат, течности, ремъци, спирачки и т.н/. Можете ли да ме насочите към сайт, в който да проверя тези неща? Ясно е, че цената на частите е различна, в зависимост от марката им, но търся поне някакъв ориентир.
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8326
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Мнение за 745и
следя темата с интерес
дано скоро се похвалим
Описание : АМОРТИСЬОР ПР.ЛЯВ
Ед.цена (с ДДС) : 782.32 BGN
Описание : ОПОРЕН ЛАГЕР
Ед.цена (с ДДС) : 103.56 BGN
Описание : ЗАДЕН АМОРТИСЬОР
Ед.цена (с ДДС) : 664.13 BGN
Описание : ОПОРЕН ЛАГЕР - ЗАДЕН
Ед.цена (с ДДС) : 111.48 BGN
дано скоро се похвалим
Описание : АМОРТИСЬОР ПР.ЛЯВ
Ед.цена (с ДДС) : 782.32 BGN
Описание : ОПОРЕН ЛАГЕР
Ед.цена (с ДДС) : 103.56 BGN
Описание : ЗАДЕН АМОРТИСЬОР
Ед.цена (с ДДС) : 664.13 BGN
Описание : ОПОРЕН ЛАГЕР - ЗАДЕН
Ед.цена (с ДДС) : 111.48 BGN
Хубаво е ако вземеш седмак е65, да смениш масло на ск. кутия - около 650 700 лв. зависи къде ще го сменяш.
Консумативи, като масло, филтри и т.н. е около 600 700 лв. според зависи къде сменяш и така ...
нов баласт е около 500 600 лв , а крушка около 165 лв.,
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Мнение за 745и
Реално баласта и крушката са такива пари и на е46/е39.
Друго което мога да добавя е, че е хубаво да погледнеш цената на гумите, особено ако си над 20"
Пример не топ гуми са 1200-1500 лв компелкта за 19"
1000-1300 за зимни на 17-ки пак комплект.
Естествено без китайци, там цената може и да е доста надолу предполагам.
Чистачки около 120-150лв, най-евтините са bosch 110лв., само оригинални за модела, не стават "универсални"
Филтър картер+букса(задължително(30лв. е)+масло(оригинално ZF)- около 600 лв , както каза vicho.
Има и малко по-евтин вариант, но не е препоръчителен.
Задни носачи- оригинални 500лв./брой,
Някой дреболий:
Капак на огледало : 15-20 лв втора ръка, за боя
Машинка за огледало 10-20лв.
Лайсни без парктроници 45лв- предна, 80 задна - нови от дилър, грунд за боя.
Датчик за нивото на xenon-преден- 160лв. оригинален от дилър
Мога да дам още цени, но не се отнасят за теб, тъй като са за дизел.
http://www.realoem.com/bmw/select.do?ki ... g=L&arch=0
И после парт номера тук:
http://www.darucar.bg/index.php?show=search_part
Можеш да погледнеш цена за частите ако си с Dynamic drive и/или EDC , защото са доста приятни!
Друго което мога да добавя е, че е хубаво да погледнеш цената на гумите, особено ако си над 20"
Пример не топ гуми са 1200-1500 лв компелкта за 19"
1000-1300 за зимни на 17-ки пак комплект.
Естествено без китайци, там цената може и да е доста надолу предполагам.
Чистачки около 120-150лв, най-евтините са bosch 110лв., само оригинални за модела, не стават "универсални"
Филтър картер+букса(задължително(30лв. е)+масло(оригинално ZF)- около 600 лв , както каза vicho.
Има и малко по-евтин вариант, но не е препоръчителен.
Задни носачи- оригинални 500лв./брой,
Някой дреболий:
Капак на огледало : 15-20 лв втора ръка, за боя
Машинка за огледало 10-20лв.
Лайсни без парктроници 45лв- предна, 80 задна - нови от дилър, грунд за боя.
Датчик за нивото на xenon-преден- 160лв. оригинален от дилър
Мога да дам още цени, но не се отнасят за теб, тъй като са за дизел.
http://www.realoem.com/bmw/select.do?ki ... g=L&arch=0
И после парт номера тук:
http://www.darucar.bg/index.php?show=search_part
Можеш да погледнеш цена за частите ако си с Dynamic drive и/или EDC , защото са доста приятни!
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8326
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Мнение за 745и
Пилев написа:...
хубаво е, че вече има доста 7-ци е65 на части, така че за някой неща може да се мине сравнително "тънко"
имам приятел, който кара 730д от 3 години из Врачанските дупки и колата е бетон
изненада ме много приятно, а и не е имал скъпи ремонти
голям късмет или много здрава кола
лостче за смяна на предавките (на волана) - 150лв. втора ръка
оказва се, че от много друсане (гадни пътища) се прецаква и от време на време изключва от скорост
Описание : ВОДНА ПОМПА
Ед.цена (с ДДС) : 468.07 BGN
Описание : ТЕРМОСТАТ
Ед.цена (с ДДС) : 116.15 BGN
Описание : РАЗШИРИТЕЛЕН СЪД
Ед.цена (с ДДС) : 166.24 BGN
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- surfboard
- младши ентусиаст
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Мнение за 745и
Благодаря ви за полезните отговори - точно по темата са и във връзка с питането ми.
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8326
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Мнение за 745и
surfboard написа:Благодаря ви за полезните отговори - точно по темата са и във връзка с питането ми.
ирочнично или сериозно.. аз мисля, че сме по темата
You said: "Time will change!" What if it changes you?
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани