E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)
Ненко Вранков написа:По-скоро, гледай като задължителни да имаш "стъклопакет", ЕDC, Димик Драйв и Logic 7... нататък вече гледай.. хладилник.. софт клоус.. обдухване.. такива неща, които я правя 7-ма серия.
Нищо лично към колегата, но всеки препоръчва ЕДЦ-то, динамика и тн. Ама да се споменава и колко струва подмяната на тези екстри. Кола на 200 к км. е много вероятно тези части да са на края на живота си. И после следват едни теми...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- mncazzaro
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 59
- Регистриран на: 16.12.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 730D 2004
- Мечтае да кара: BMW 760LI 2017 :D
Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)
Здравейте,колеги.
Имам една питанка за дебитомера на е65 3.0Д.А именно до колко са взаймо заменяеми частите?Смисъл мога ли да гледам и от други модели 3,5 или х5 дизели?
Имам една питанка за дебитомера на е65 3.0Д.А именно до колко са взаймо заменяеми частите?Смисъл мога ли да гледам и от други модели 3,5 или х5 дизели?
- zAcK
- Старши Алкохолик
- Мнения: 3927
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)
EDC-то си е уникална екстра и ако колата не прескача бордюри и т.н. амортисьорите са уникално здрави.
Със сигурност ще надживеят голяма част от железарията по колата
P.S. Като се замисля, никога не съм сменял амортисьори на BMW досега
540-ката например е с EDC на 18 години и си бачка
За Dynamic drive обаче май нещата стоят по друг начин
===========================================
Сега се замислих. Дори и нещо по EDC-то да се счупи, може да се сложат обикновени, както съм виждал.
Това не бих го направил, но е вариант. Та ако някой се колебае да купи Е65/Е60, щото можело да се прецака EDC-то, не ми се струва сериозно
Това е наистина една от най-важните екстри. Пък и на фона на цените и здравината на същата при S-класите например
Със сигурност ще надживеят голяма част от железарията по колата
P.S. Като се замисля, никога не съм сменял амортисьори на BMW досега
540-ката например е с EDC на 18 години и си бачка
///M Power написа:Нищо лично към колегата, но всеки препоръчва ЕДЦ-то, динамика и тн.
Ама да се споменава и колко струва подмяната на тези екстри.
Кола на 200 к км. е много вероятно тези части да са на края на живота си. И после следват едни теми...
За Dynamic drive обаче май нещата стоят по друг начин
===========================================
Сега се замислих. Дори и нещо по EDC-то да се счупи, може да се сложат обикновени, както съм виждал.
Това не бих го направил, но е вариант. Та ако някой се колебае да купи Е65/Е60, щото можело да се прецака EDC-то, не ми се струва сериозно
Това е наистина една от най-важните екстри. Пък и на фона на цените и здравината на същата при S-класите например
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)
Относно коментара по-горе. Аз стоя зад думите си и твърдя на 1000%, че ако е без ЕDC и Динамик драйв, просто не караш 7-ма серия... Караш по-голямо Е60. А относно какво става ако нещо дефектира - ами оправяш го. Съвсем отделен въпрос е ако нямаш финансовата възможност да поддържаш такъв клас автомобил. Защото както в другата темата е писал един колега, няма какво да си кривим душата и да се лъжем - такава кола се кара и поддържа с пари, а не с ентусиазъм... това не е Е36/Е46 ... Аз нещата ги виждам така - ако си мислиш - мале утре ако се счупи еди кое си, ще струва 2000 лв да го поправя, то тази кола, не е за теб.
Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)
Така е ,колега.. За съжаление трудно в особено в БГ се намират поддържани с пари е65 . Не пипат нищо буквално.Аз взех е65 745 ,която адски ми хареса на външен вид и която има почти всички екстри едс ,динамик и т.н ,но се оказа,че страшни клошари са я карали преди мен. Не бяха сменили дори ремъци и ролки свиреха като цигулка ,буквално е бил на 100 км до скъсване. Течеше масло,антифриз ,силикон по главите ,щото не са имали пари да сменят гарнитури... Всичко ми излезе над 4 к обаче я направих като нова.. И не съжалявам,щото съм убеден че на 90 процента от седмиците ,не са сменени гарнитури ,гумички на клапани,течаща тръба в мотора на антифриз,ремъци и ролки,вериги ,щото освен ,че частите са си скъпи,а и за да се сменят трябва да се свали мотора .И за една гарнитура ,която е 4.50 лв,трудът е 800 лв три дена работа.. Така ,че не се залъгвайте ,че има читава е65,варианта е да си я направите сами и да сте спокойни ,аз така направих двигателят ми е като нов . Изводът е ,че и ентусиазъм трябва,но най вече кинти
- BABHOMED
- ентусиаст
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)
Здравейте.
Бърза питанка как се представят сегментите на N62b44 че след смяна на мембраните и гумичките на клапаните пак дими много след няколко минути на място.
Бърза питанка как се представят сегментите на N62b44 че след смяна на мембраните и гумичките на клапаните пак дими много след няколко минути на място.
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
- mncazzaro
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 59
- Регистриран на: 16.12.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 730D 2004
- Мечтае да кара: BMW 760LI 2017 :D
Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)
Здравейте ,пиша тук за да споделя един сайт за части на марката които са ОЕМ и на поносими цени.
http://www.bmwautoparts.net
Смених амортисьорите на багажника
51 24 7 201 461 и 51 24 7 201 462 за по 53.72 евро броя
Температурния датчик на акумулатора 61 31 6 909 324 за 50.12 евро
Тук във Варна ми обявиха цени по 160лв+ на амортисьорите на брой и 129 лв на датчика...
Недостатък е доставка от 17 евро,но с 2 години гаранция освен ако не е написано друго.Частите са от Европа и няма митници,пътуват с UPS .Съпорта са пичове и съдействат при затруднения.
Другото което ми хареса е ,че въведе ли се рамата веднъж и след това търси ли се част ви дава съвместима ли е с колата.Освен това ако частта е променена ви дава предложение с новия номер.
Съвет - Сменяте ли температурния датчик на акумулатора не се мъчете с клещи и подобни глупости.Използвайте щипката за бушоните със широкия край.
Ако имате проблеми с навигацията.Трудно разчитане на дисковете и подобни.Почти винаги е оптиката, защото се изпича от жегата.
Вариантите са няколко.
1) Нова механика с оптика и шина от дилъра - цена над 150лв
2) поръчка на оптиката от експреса цената е около 9 долара. Но нещата не са прости има два варианта SF-HD8 или SF-HD4 .Когато се отвори се вижда коя е.
Внимавайте с лентовите кабели при отварянето!
3) механика с оптика 24 лв.
Ако бутона на радиото за усилване и намаляне спре да работи ило стой хлабаво ,проблема е в потенциометъра . Модела е EC11 цена 40 цента.Но ви трябва някой да го прекапе...
Ако пружината на самият бутон се е прецекала 65 12 6 923 320 цена 12 евро в сайта по горе.
Ако искате aux кабел сайта на експреса 5 долара,трябва да се кодира.
А сложите ли aux ,вземете и aux bluetooth с цена от 3$ нагоре и воаля имате блутут и си пускате музиката през телефона.
Направих един експеримент със сензора за нивото на маслото отново от експреса 10$ за сега 1000км е ок.
Edit
Тъй като съм се захванал с багажника и доста форуми изчетох добавям още един съвет.
При заминал модул за асистента на отваряне и затваряне на багажника ,може да си спестите малко пари при смяна на няколко чипа на модула.
BTS282Z, BTS650P, BTS650P and BTS282Z
These devices are described as
BTS282Z – TempFET and,
BTS650P – Smart Highside High Current Switch
Чиповете са с цена от около 2лв за 2бр от експреса.Натъкнах се в бимър форума и човека споделил ,че след смяната им работи.За да се провери ви трябват отново услугите на добър жичкаджия да ги замери и смени.
http://www.bmwautoparts.net
Смених амортисьорите на багажника
51 24 7 201 461 и 51 24 7 201 462 за по 53.72 евро броя
Температурния датчик на акумулатора 61 31 6 909 324 за 50.12 евро
Тук във Варна ми обявиха цени по 160лв+ на амортисьорите на брой и 129 лв на датчика...
Недостатък е доставка от 17 евро,но с 2 години гаранция освен ако не е написано друго.Частите са от Европа и няма митници,пътуват с UPS .Съпорта са пичове и съдействат при затруднения.
Другото което ми хареса е ,че въведе ли се рамата веднъж и след това търси ли се част ви дава съвместима ли е с колата.Освен това ако частта е променена ви дава предложение с новия номер.
Съвет - Сменяте ли температурния датчик на акумулатора не се мъчете с клещи и подобни глупости.Използвайте щипката за бушоните със широкия край.
Ако имате проблеми с навигацията.Трудно разчитане на дисковете и подобни.Почти винаги е оптиката, защото се изпича от жегата.
Вариантите са няколко.
1) Нова механика с оптика и шина от дилъра - цена над 150лв
2) поръчка на оптиката от експреса цената е около 9 долара. Но нещата не са прости има два варианта SF-HD8 или SF-HD4 .Когато се отвори се вижда коя е.
Внимавайте с лентовите кабели при отварянето!
3) механика с оптика 24 лв.
Ако бутона на радиото за усилване и намаляне спре да работи ило стой хлабаво ,проблема е в потенциометъра . Модела е EC11 цена 40 цента.Но ви трябва някой да го прекапе...
Ако пружината на самият бутон се е прецекала 65 12 6 923 320 цена 12 евро в сайта по горе.
Ако искате aux кабел сайта на експреса 5 долара,трябва да се кодира.
А сложите ли aux ,вземете и aux bluetooth с цена от 3$ нагоре и воаля имате блутут и си пускате музиката през телефона.
Направих един експеримент със сензора за нивото на маслото отново от експреса 10$ за сега 1000км е ок.
Edit
Тъй като съм се захванал с багажника и доста форуми изчетох добавям още един съвет.
При заминал модул за асистента на отваряне и затваряне на багажника ,може да си спестите малко пари при смяна на няколко чипа на модула.
BTS282Z, BTS650P, BTS650P and BTS282Z
These devices are described as
BTS282Z – TempFET and,
BTS650P – Smart Highside High Current Switch
Чиповете са с цена от около 2лв за 2бр от експреса.Натъкнах се в бимър форума и човека споделил ,че след смяната им работи.За да се провери ви трябват отново услугите на добър жичкаджия да ги замери и смени.
- Veselin Petkov
- Потребител
- Мнения: 13
- Регистриран на: 10.11.2017
- Пол: Мъж
Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)
Браво колега, добра информация
- mncazzaro
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 59
- Регистриран на: 16.12.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 730D 2004
- Мечтае да кара: BMW 760LI 2017 :D
Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)
Заех се с няколко проекта по колата и за retrofit -а на FL модулите имам следният въпрос,тъй като сменям ask unit,mmi ,idrive joystick & fm tunera трябва ли да се кодира нещо ?
Донора е със същите екстри,но е 2008ма.
Следващият въпрос,трябва да си сменя активната стабилизираща щанга (dynamic drive-a) .Питането е ще взема и нея от донора но е с дясна дирекция .Дали ще стане?
Последен въпрос,ще ходя да ми погледнат dpf-a и катализатора на какъв хаус са.Ако са си дали живота ,няма да я търбуша ,а ще си взема нови. Въпроса е двата филтъра в един кужух ли са и само с едно гърне ли е ?
Донора е със същите екстри,но е 2008ма.
Следващият въпрос,трябва да си сменя активната стабилизираща щанга (dynamic drive-a) .Питането е ще взема и нея от донора но е с дясна дирекция .Дали ще стане?
Последен въпрос,ще ходя да ми погледнат dpf-a и катализатора на какъв хаус са.Ако са си дали живота ,няма да я търбуша ,а ще си взема нови. Въпроса е двата филтъра в един кужух ли са и само с едно гърне ли е ?
- mncazzaro
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 59
- Регистриран на: 16.12.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 730D 2004
- Мечтае да кара: BMW 760LI 2017 :D
Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)
Така на скоро установих ,че имам теч в багажника...След доста лутане из сайтовете попаднах на клипа на Eli Wambura water leak fix - Тъй като не беше обяснил точно къде трябва да се положи течната гума.Успях да се свържа лично с него и след няколко разговора по whats app ,човека ми направи клип в които показа от къде влиза водата...Решавам да го споделя с вас за да е в помощ на останалите колеги.
Ако уплатнението ви е увредено/скъсано най-добре е ново около 200лв или 2ра употреба
https://youtu.be/wiQoGv8YXOQ
Ако уплатнението ви е увредено/скъсано най-добре е ново около 200лв или 2ра употреба
https://youtu.be/wiQoGv8YXOQ
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)
Откъде и как,да си извадя аудио изход ? Искам да си сложа амп и бас отзад.С СД плеър съм без ченджър .2004 год префейс ми е колата 730д.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)
Хвани си сигнал от единия говорител на задната кора... 90% от афтърмаркет усилвателите имат вход високо ниво.. а ако няма се прави за 1 лв с 2 съпротивления и един кондензатор.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)
Ненко Вранков написа:Хвани си сигнал от единия говорител на задната кора... 90% от афтърмаркет усилвателите имат вход високо ниво.. а ако няма се прави за 1 лв с 2 съпротивления и един кондензатор.
Ц ,неща по тоя начин,изкривяването става по голямо.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)
Колеги къде да чета за оптичните кабели в колата ? В джабката над едно капаче има оптика с кръгал мост,мислех ,че е за СД ченджър(моята няма) ,че търсих буксата ,която така и не намерих .
Линк ,схема ще са ми полезни.
Линк ,схема ще са ми полезни.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)
какво ти трябва да четеш.
оптиката връзва мми, табло, сд, сд чейнджър, двд, лоджик, тв тунер, двд чейнджър, тцу, svs, rear enterteinment.
Като всеки модул, може да бъде добавен или махан. стига оптиката да остане затворена
в жабката това е тапа
оптиката връзва мми, табло, сд, сд чейнджър, двд, лоджик, тв тунер, двд чейнджър, тцу, svs, rear enterteinment.
Като всеки модул, може да бъде добавен или махан. стига оптиката да остане затворена
в жабката това е тапа
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани