E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)

7-ма серия ('02 - '09)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4216
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)

Мнение от ///M Power » 25 Сеп 2017, 19:38

Ненко Вранков написа:По-скоро, гледай като задължителни да имаш "стъклопакет", ЕDC, Димик Драйв и Logic 7... нататък вече гледай.. хладилник.. софт клоус.. обдухване.. такива неща, които я правя 7-ма серия.


Нищо лично към колегата, но всеки препоръчва ЕДЦ-то, динамика и тн. Ама да се споменава и колко струва подмяната на тези екстри. Кола на 200 к км. е много вероятно тези части да са на края на живота си. И после следват едни теми...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 16.12.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 730D 2004
Мечтае да кара: BMW 760LI 2017 :D

Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)

Мнение от mncazzaro » 10 Окт 2017, 22:16

Здравейте,колеги.
Имам една питанка за дебитомера на е65 3.0Д.А именно до колко са взаймо заменяеми частите?Смисъл мога ли да гледам и от други модели 3,5 или х5 дизели?

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3925
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)

Мнение от zAcK » 21 Окт 2017, 19:07

EDC-то си е уникална екстра и ако колата не прескача бордюри и т.н. амортисьорите са уникално здрави.
Със сигурност ще надживеят голяма част от железарията по колата :mhihi:

P.S. Като се замисля, никога не съм сменял амортисьори на BMW досега :mhihi:
540-ката например е с EDC на 18 години и си бачка :mhihi:

///M Power написа:Нищо лично към колегата, но всеки препоръчва ЕДЦ-то, динамика и тн.
Ама да се споменава и колко струва подмяната на тези екстри.
Кола на 200 к км. е много вероятно тези части да са на края на живота си. И после следват едни теми...


За Dynamic drive обаче май нещата стоят по друг начин :mhihi:

===========================================

Сега се замислих. Дори и нещо по EDC-то да се счупи, може да се сложат обикновени, както съм виждал.
Това не бих го направил, но е вариант. Та ако някой се колебае да купи Е65/Е60, щото можело да се прецака EDC-то, не ми се струва сериозно :ok:
Това е наистина една от най-важните екстри. Пък и на фона на цените и здравината на същата при S-класите например :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2887
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)

Мнение от Ненко Вранков » 26 Окт 2017, 10:40

Относно коментара по-горе. Аз стоя зад думите си и твърдя на 1000%, че ако е без ЕDC и Динамик драйв, просто не караш 7-ма серия... ;) Караш по-голямо Е60. А относно какво става ако нещо дефектира - ами оправяш го. Съвсем отделен въпрос е ако нямаш финансовата възможност да поддържаш такъв клас автомобил. Защото както в другата темата е писал един колега, няма какво да си кривим душата и да се лъжем - такава кола се кара и поддържа с пари, а не с ентусиазъм... това не е Е36/Е46 ... Аз нещата ги виждам така - ако си мислиш - мале утре ако се счупи еди кое си, ще струва 2000 лв да го поправя, то тази кола, не е за теб.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 204
Регистриран на: 15.01.2011
Пол: Мъж
Кара: 745Li

Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)

Мнение от Atanas328 » 27 Окт 2017, 0:00

Така е ,колега.. За съжаление трудно в особено в БГ се намират поддържани с пари е65 . Не пипат нищо буквално.Аз взех е65 745 ,която адски ми хареса на външен вид и която има почти всички екстри едс ,динамик и т.н ,но се оказа,че страшни клошари са я карали преди мен. Не бяха сменили дори ремъци и ролки свиреха като цигулка ,буквално е бил на 100 км до скъсване. Течеше масло,антифриз ,силикон по главите ,щото не са имали пари да сменят гарнитури... Всичко ми излезе над 4 к обаче я направих като нова.. И не съжалявам,щото съм убеден че на 90 процента от седмиците ,не са сменени гарнитури ,гумички на клапани,течаща тръба в мотора на антифриз,ремъци и ролки,вериги ,щото освен ,че частите са си скъпи,а и за да се сменят трябва да се свали мотора .И за една гарнитура ,която е 4.50 лв,трудът е 800 лв три дена работа.. Така ,че не се залъгвайте ,че има читава е65,варианта е да си я направите сами и да сте спокойни ,аз така направих двигателят ми е като нов . Изводът е ,че и ентусиазъм трябва,но най вече кинти

ентусиаст
Аватар
Мнения: 975
Регистриран на: 25.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E34 М50B25
Мечтае да кара: E34 V12
Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU

Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)

Мнение от BABHOMED » 29 Ное 2017, 23:20

Здравейте.
Бърза питанка как се представят сегментите на N62b44 че след смяна на мембраните и гумичките на клапаните пак дими много след няколко минути на място.
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 16.12.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 730D 2004
Мечтае да кара: BMW 760LI 2017 :D

Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)

Мнение от mncazzaro » 07 Яну 2018, 2:20

Здравейте ,пиша тук за да споделя един сайт за части на марката които са ОЕМ и на поносими цени.
http://www.bmwautoparts.net
Смених амортисьорите на багажника
51 24 7 201 461 и 51 24 7 201 462 за по 53.72 евро броя
Температурния датчик на акумулатора 61 31 6 909 324 за 50.12 евро
Тук във Варна ми обявиха цени по 160лв+ на амортисьорите на брой и 129 лв на датчика...
Недостатък е доставка от 17 евро,но с 2 години гаранция освен ако не е написано друго.Частите са от Европа и няма митници,пътуват с UPS .Съпорта са пичове и съдействат при затруднения.
Другото което ми хареса е ,че въведе ли се рамата веднъж и след това търси ли се част ви дава съвместима ли е с колата.Освен това ако частта е променена ви дава предложение с новия номер.

Съвет - Сменяте ли температурния датчик на акумулатора не се мъчете с клещи и подобни глупости.Използвайте щипката за бушоните със широкия край.

Ако имате проблеми с навигацията.Трудно разчитане на дисковете и подобни.Почти винаги е оптиката, защото се изпича от жегата.
Вариантите са няколко.
1) Нова механика с оптика и шина от дилъра - цена над 150лв
2) поръчка на оптиката от експреса цената е около 9 долара. Но нещата не са прости има два варианта SF-HD8 или SF-HD4 .Когато се отвори се вижда коя е.
Внимавайте с лентовите кабели при отварянето!
3) механика с оптика 24 лв.

Ако бутона на радиото за усилване и намаляне спре да работи ило стой хлабаво ,проблема е в потенциометъра . Модела е EC11 цена 40 цента.Но ви трябва някой да го прекапе...
Ако пружината на самият бутон се е прецекала 65 12 6 923 320 цена 12 евро в сайта по горе.

Ако искате aux кабел сайта на експреса 5 долара,трябва да се кодира.

А сложите ли aux ,вземете и aux bluetooth с цена от 3$ нагоре и воаля имате блутут и си пускате музиката през телефона.

Направих един експеримент със сензора за нивото на маслото отново от експреса 10$ за сега 1000км е ок.
Edit
Тъй като съм се захванал с багажника и доста форуми изчетох добавям още един съвет.
При заминал модул за асистента на отваряне и затваряне на багажника ,може да си спестите малко пари при смяна на няколко чипа на модула.
BTS282Z, BTS650P, BTS650P and BTS282Z

These devices are described as
BTS282Z – TempFET and,
BTS650P – Smart Highside High Current Switch

Чиповете са с цена от около 2лв за 2бр от експреса.Натъкнах се в бимър форума и човека споделил ,че след смяната им работи.За да се провери ви трябват отново услугите на добър жичкаджия да ги замери и смени.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 10.11.2017
Пол: Мъж

Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)

Мнение от Veselin Petkov » 11 Яну 2018, 9:40

Браво колега, добра информация :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 16.12.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 730D 2004
Мечтае да кара: BMW 760LI 2017 :D

Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)

Мнение от mncazzaro » 23 Яну 2018, 23:57

Заех се с няколко проекта по колата и за retrofit -а на FL модулите имам следният въпрос,тъй като сменям ask unit,mmi ,idrive joystick & fm tunera трябва ли да се кодира нещо ?
Донора е със същите екстри,но е 2008ма.

Следващият въпрос,трябва да си сменя активната стабилизираща щанга (dynamic drive-a) .Питането е ще взема и нея от донора но е с дясна дирекция .Дали ще стане?

Последен въпрос,ще ходя да ми погледнат dpf-a и катализатора на какъв хаус са.Ако са си дали живота ,няма да я търбуша ,а ще си взема нови. Въпроса е двата филтъра в един кужух ли са и само с едно гърне ли е ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 16.12.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 730D 2004
Мечтае да кара: BMW 760LI 2017 :D

Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)

Мнение от mncazzaro » 11 Фев 2018, 17:59

Така на скоро установих ,че имам теч в багажника...След доста лутане из сайтовете попаднах на клипа на Eli Wambura water leak fix - Тъй като не беше обяснил точно къде трябва да се положи течната гума.Успях да се свържа лично с него и след няколко разговора по whats app ,човека ми направи клип в които показа от къде влиза водата...Решавам да го споделя с вас за да е в помощ на останалите колеги.
Ако уплатнението ви е увредено/скъсано най-добре е ново около 200лв или 2ра употреба

https://youtu.be/wiQoGv8YXOQ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)

Мнение от Пресиян Василев » 17 Фев 2018, 14:41

Откъде и как,да си извадя аудио изход ? Искам да си сложа амп и бас отзад.С СД плеър съм без ченджър .2004 год префейс ми е колата 730д.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2887
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)

Мнение от Ненко Вранков » 26 Фев 2018, 10:26

Хвани си сигнал от единия говорител на задната кора... 90% от афтърмаркет усилвателите имат вход високо ниво.. а ако няма се прави за 1 лв с 2 съпротивления и един кондензатор.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)

Мнение от Пресиян Василев » 26 Фев 2018, 12:16

Ненко Вранков написа:Хвани си сигнал от единия говорител на задната кора... 90% от афтърмаркет усилвателите имат вход високо ниво.. а ако няма се прави за 1 лв с 2 съпротивления и един кондензатор.

Ц ,неща по тоя начин,изкривяването става по голямо.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)

Мнение от Пресиян Василев » 26 Фев 2018, 22:09

Колеги къде да чета за оптичните кабели в колата ? В джабката над едно капаче има оптика с кръгал мост,мислех ,че е за СД ченджър(моята няма) ,че търсих буксата ,която така и не намерих .
Линк ,схема ще са ми полезни.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)

Мнение от racing_team_vidin » 27 Фев 2018, 17:57

какво ти трябва да четеш.
оптиката връзва мми, табло, сд, сд чейнджър, двд, лоджик, тв тунер, двд чейнджър, тцу, svs, rear enterteinment.
Като всеки модул, може да бъде добавен или махан. стига оптиката да остане затворена
в жабката това е тапа

ПредишнаСледваща

Назад към Е65/E66

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook