E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: E65 - най-различни въпроси
Здравейте!
Понякога когато са наморени гумите ми изкарва съобщението на снимката. Не го прави винаги, но на сняг и мокър път се случва. Какъв може да е проблем?
Понякога когато са наморени гумите ми изкарва съобщението на снимката. Не го прави винаги, но на сняг и мокър път се случва. Какъв може да е проблем?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: E65 - най-различни въпроси
Диагностика задължително. Веднага ще излезе.
Аз залагам на абс датчик. Напукал се е и кагато се намокри дава на късо.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Аз залагам на абс датчик. Напукал се е и кагато се намокри дава на късо.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Re: E65 - най-различни въпроси
deank написа:Още се чудя дали да го свалям, защото видях, че трябва да разглобя половината багажник.
Ето виж не е толкова трудно http://www.youtube.com/watch?v=zdZAqxVFljs
BMW E39 FOREVER ( !!! )
- red bulll
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 130
- Регистриран на: 25.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Кучките да се подмокрят
Re: E65 - най-различни въпроси
Здравейте колеги , от скоро съм собственик на Е65 745и .... страхотна кола , както знаете
Имам следните питания , как и къде мога да вида на колко градуса ми е загряла колата ... нямам стрелка на таблото с уредите... някъде по борд. комп. ли е тая информация??
Имам следните питания , как и къде мога да вида на колко градуса ми е загряла колата ... нямам стрелка на таблото с уредите... някъде по борд. комп. ли е тая информация??
- iliew
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: E65 - най-различни въпроси
red bulll написа:Здравейте колеги , от скоро съм собственик на Е65 745и .... страхотна кола , както знаете
Имам следните питания , как и къде мога да вида на колко градуса ми е загряла колата ... нямам стрелка на таблото с уредите... някъде по борд. комп. ли е тая информация??
Дискутирано е ...ползвай тьрсачката.....
- red bulll
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 130
- Регистриран на: 25.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Кучките да се подмокрят
Re: E65 - най-различни въпроси
Да,намерих темата! За който не знае пиша тук ,че от скритото меню на борд комп се вижда всичко!
- dobromir
- младши ентусиаст
- Мнения: 648
- Регистриран на: 21.09.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв
- Мечтае да кара: Памела Андерсен
- Детайли за колата: Поръчкова с фул екстри
Re: E65 - най-различни въпроси
Колеги трудно ли се монтира задна камера на номерът , трябвали да се сменят много неща или всичко е просто и лесно . Благодаря
Re: E65 - най-различни въпроси
Здравейте, интересува ме за да се направи фейслифт на Е65 2002г. освен брони, фарове и капаци друго трябва ли да се смени?
Предварително Благодаря!
Предварително Благодаря!
Re: E65 - най-различни въпроси
повреда в системата за контрол на нивото на БМВ,LEVEL KONTROL SYSTEM FAILURE. Здравейте колеги, някой имал ли е такъв проблем.
- thewolf
- младши ентусиаст
- Мнения: 254
- Регистриран на: 6.04.2007
- Местоположение: Плвдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW///Акулка Кара: плавно/легално
- Мечтае да кара: ///Е38 Мечтае да кара: \\\Е32
Re: E65 - най-различни въпроси
Колеги здравейте,
четох доста из форума, насочил съм се към Е65 Е66 модела БМВ. Много мислих за Е60, но все пак предимството на 7-цата е голямо в лукса и возията. За дълъг път ми трябва. Искам да попитам за 2-та дизелови двг, които се слагат на този модел.
М57TUD30 от 2002 до 2004 та година и по-новият, който се оказа че го слагат на доста модели БМВ и мисля че имаше някакви награди като най-добър двг на БМВ М57TU2D30 от 2004 до 2008-ма се слага на 7-цата след фейслифта 2005-та. Имат ли някакви дефекти тези двг, детски болести и т.н. /2-ката дизел при Е60 се късала верига на 100к /N47D20 мотора 2л/. И 2-та мотора са 3л и са 6 цилиндрови.
Като цяло този модел Е65 на БМВ има ли някакви "вродени" дефекти от завода Благодаря предварително!
четох доста из форума, насочил съм се към Е65 Е66 модела БМВ. Много мислих за Е60, но все пак предимството на 7-цата е голямо в лукса и возията. За дълъг път ми трябва. Искам да попитам за 2-та дизелови двг, които се слагат на този модел.
М57TUD30 от 2002 до 2004 та година и по-новият, който се оказа че го слагат на доста модели БМВ и мисля че имаше някакви награди като най-добър двг на БМВ М57TU2D30 от 2004 до 2008-ма се слага на 7-цата след фейслифта 2005-та. Имат ли някакви дефекти тези двг, детски болести и т.н. /2-ката дизел при Е60 се късала верига на 100к /N47D20 мотора 2л/. И 2-та мотора са 3л и са 6 цилиндрови.
Като цяло този модел Е65 на БМВ има ли някакви "вродени" дефекти от завода Благодаря предварително!
Re: E65 - най-различни въпроси
6-таците се водят за доста здрави. Еднакви са в е60 и е65. Единственото притеснително са пеперудките, който е най-добре да махнеш. Естествено си имаш на ум дюзи, турбо и помпа за високо налягане, но това важи за всички дизели. Специално за моторите и скоростите в е60 раздела има страшно много информация.
По-новия мотор е с електронно управление на турбото. Имат филтри за твърди частици. Мисля че и дюзите бяха различни. Естествено по-мощен и еластичен с по-малък разход.
Не го мисли ами хвани и покарай двете. И аз като теб се бях насочил към е60, но липсата на екстри в е60 ме спря от покупката му. Поне в моят ценови диапазон.
Ако си се насочил към фейслифта определено можеш да погледнеш и 745d.
Има в темите в раздела, информация за EDC. Не веднъж съм го казвал, това за мен е екстрата която хубаво трябва да помислиш искаш ли я по нашите пътища.
Ако си с EDC или някой датчик или амортисьор.
По-новия мотор е с електронно управление на турбото. Имат филтри за твърди частици. Мисля че и дюзите бяха различни. Естествено по-мощен и еластичен с по-малък разход.
Не го мисли ами хвани и покарай двете. И аз като теб се бях насочил към е60, но липсата на екстри в е60 ме спря от покупката му. Поне в моят ценови диапазон.
Ако си се насочил към фейслифта определено можеш да погледнеш и 745d.
Има в темите в раздела, информация за EDC. Не веднъж съм го казвал, това за мен е екстрата която хубаво трябва да помислиш искаш ли я по нашите пътища.
kras111 написа:повреда в системата за контрол на нивото на БМВ,LEVEL KONTROL SYSTEM FAILURE. Здравейте колеги, някой имал ли е такъв проблем.
Ако си с EDC или някой датчик или амортисьор.
- thewolf
- младши ентусиаст
- Мнения: 254
- Регистриран на: 6.04.2007
- Местоположение: Плвдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW///Акулка Кара: плавно/легално
- Мечтае да кара: ///Е38 Мечтае да кара: \\\Е32
Re: E65 - най-различни въпроси
Пилев написа:6-таците се водят за доста здрави. Еднакви са в е60 и е65. Единственото притеснително са пеперудките, който е най-добре да махнеш.
Има в темите в раздела, информация за EDC. Не веднъж съм го казвал, това за мен е екстрата която хубаво трябва да помислиш искаш ли я по нашите пътища.
Знам, че са еднакви колега и в е60 и в е65, но въпроса ми е дали има някаква разлика в 2-та модела дето се слагат от до 2004-та и от 2004 до 2008-ма година. M57TUD30 M57TU2D30
Какви са тия пеперудки? не ми е ясно, моля разясни като имаш време
EDC то е за регулиране на височината на колата, амортесьорите. Колко по-висока от нормалното може да стане с тези амортесьори? Като Х5 съмнявам се, не знам дали това ще ми помогне с нещо, в смисъл не го виждам като необходимост, освен ако не може колата да стане по-висока за през зимата. Не смятам да се състезавам, за да става по-ниска, но за по-висока ще е необходимо
Re: E65 - най-различни въпроси
thewolf написа:
Знам, че са еднакви колега и в е60 и в е65, но въпроса ми е дали има някаква разлика в 2-та модела дето се слагат от до 2004-та и от 2004 до 2008-ма година. M57TUD30 M57TU2D30
По-новия мотор е с електронно управление на турбото. Имат филтри за твърди частици. Мисля че и дюзите бяха различни. Естествено по-мощен и еластичен с по-малък разход.
thewolf написа:EDC то е за регулиране на височината на колата
Не. С него си избираш комфортен/спортен режим на окачването. Направо ще ти пейстна друг мой отговор. Малко е нередактиран, за което се извинявам.
Най-скъпото са активните амортисьори(EDC). Освен по вин се разпознават по наличието на комфорт/спорт в менюто и по кабелите които излизат от амортисьорите горе от бомбетата. Това са цените на адаптивното окачване(по спомен, може би задните бяха по-скъпи, в момента сайта на дару не работи): преден/заден амортисьор- 1800/1400 лв./бр.
https://www.youtube.com/watch?v=nvlFyKPxufw
Другото най-скъпо нещо са активните щанги: по около 2800 нови.
Те се познават малко трудно. Най-лесно е по вин. иначе трябва да караш колата. Когато завиеш рязко наляво или на дясно се напомпва от едната страна и се стреми да е изправена(не се накланя) странно е и се усеща но при малко по-агресивно каране или при по-бързо влизане в остър завой.
https://www.youtube.com/watch?v=fXScS8a6bso
https://www.youtube.com/watch?v=GYBPc9748xQ
тук можеш да го провериш:
http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html
Това е опцията :
S229A Dynamic Drive Dynamic Drive
И двете са отделни екстри и се срещат и по отделно, не само заедно!
- thewolf
- младши ентусиаст
- Мнения: 254
- Регистриран на: 6.04.2007
- Местоположение: Плвдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW///Акулка Кара: плавно/легално
- Мечтае да кара: ///Е38 Мечтае да кара: \\\Е32
Re: E65 - най-различни въпроси
Благодаря за подробният отговор колега, сега ми стана ясно.
Един друг въпрос. Бях чел пак във темите някъде, че от дизела в БГ се прецакват дюзите. Въпроса ми е такъв. Аз съм в скандинавието и тук дизела е по-качествен и по-скъп. Това има ли значение след колко км ще се прецака някоя дюза, в смисъл качеството на дизела или те просто си имат един капацитет на работа, след който си изгарят? Ако речем изгарят на по 100.000 км ок, ама ако е по-често от това, май трябва паричките да ги заделяш само за дюзи
Един друг въпрос. Бях чел пак във темите някъде, че от дизела в БГ се прецакват дюзите. Въпроса ми е такъв. Аз съм в скандинавието и тук дизела е по-качествен и по-скъп. Това има ли значение след колко км ще се прецака някоя дюза, в смисъл качеството на дизела или те просто си имат един капацитет на работа, след който си изгарят? Ако речем изгарят на по 100.000 км ок, ама ако е по-често от това, май трябва паричките да ги заделяш само за дюзи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани