E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)

7-ма серия ('02 - '09)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4080
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е38-цата.

Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)

Мнение от ///M Power » 25 Сеп 2017, 19:38

Ненко Вранков написа:По-скоро, гледай като задължителни да имаш "стъклопакет", ЕDC, Димик Драйв и Logic 7... нататък вече гледай.. хладилник.. софт клоус.. обдухване.. такива неща, които я правя 7-ма серия.


Нищо лично към колегата, но всеки препоръчва ЕДЦ-то, динамика и тн. Ама да се споменава и колко струва подмяната на тези екстри. Кола на 200 к км. е много вероятно тези части да са на края на живота си. И после следват едни теми...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 16.12.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 730D 2004
Мечтае да кара: BMW 760LI 2017 :D

Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)

Мнение от mncazzaro » 10 Окт 2017, 22:16

Здравейте,колеги.
Имам една питанка за дебитомера на е65 3.0Д.А именно до колко са взаймо заменяеми частите?Смисъл мога ли да гледам и от други модели 3,5 или х5 дизели?

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3677
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: Две E39-ки - немска каска и 540i
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Очукана от градушката двайска и M62TUB44

Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)

Мнение от zAcK » 21 Окт 2017, 19:07

EDC-то си е уникална екстра и ако колата не прескача бордюри и т.н. амортисьорите са уникално здрави.
Със сигурност ще надживеят голяма част от железарията по колата :mhihi:

P.S. Като се замисля, никога не съм сменял амортисьори на BMW досега :mhihi:
540-ката например е с EDC на 18 години и си бачка :mhihi:

///M Power написа:Нищо лично към колегата, но всеки препоръчва ЕДЦ-то, динамика и тн.
Ама да се споменава и колко струва подмяната на тези екстри.
Кола на 200 к км. е много вероятно тези части да са на края на живота си. И после следват едни теми...


За Dynamic drive обаче май нещата стоят по друг начин :mhihi:

===========================================

Сега се замислих. Дори и нещо по EDC-то да се счупи, може да се сложат обикновени, както съм виждал.
Това не бих го направил, но е вариант. Та ако някой се колебае да купи Е65/Е60, щото можело да се прецака EDC-то, не ми се струва сериозно :ok:
Това е наистина една от най-важните екстри. Пък и на фона на цените и здравината на същата при S-класите например :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2363
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)

Мнение от Ненко Вранков » 26 Окт 2017, 10:40

Относно коментара по-горе. Аз стоя зад думите си и твърдя на 1000%, че ако е без ЕDC и Динамик драйв, просто не караш 7-ма серия... ;) Караш по-голямо Е60. А относно какво става ако нещо дефектира - ами оправяш го. Съвсем отделен въпрос е ако нямаш финансовата възможност да поддържаш такъв клас автомобил. Защото както в другата темата е писал един колега, няма какво да си кривим душата и да се лъжем - такава кола се кара и поддържа с пари, а не с ентусиазъм... това не е Е36/Е46 ... Аз нещата ги виждам така - ако си мислиш - мале утре ако се счупи еди кое си, ще струва 2000 лв да го поправя, то тази кола, не е за теб.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 174
Регистриран на: 15.01.2011
Пол: Мъж
Кара: 745Li

Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)

Мнение от Atanas328 » 27 Окт 2017, 0:00

Така е ,колега.. За съжаление трудно в особено в БГ се намират поддържани с пари е65 . Не пипат нищо буквално.Аз взех е65 745 ,която адски ми хареса на външен вид и която има почти всички екстри едс ,динамик и т.н ,но се оказа,че страшни клошари са я карали преди мен. Не бяха сменили дори ремъци и ролки свиреха като цигулка ,буквално е бил на 100 км до скъсване. Течеше масло,антифриз ,силикон по главите ,щото не са имали пари да сменят гарнитури... Всичко ми излезе над 4 к обаче я направих като нова.. И не съжалявам,щото съм убеден че на 90 процента от седмиците ,не са сменени гарнитури ,гумички на клапани,течаща тръба в мотора на антифриз,ремъци и ролки,вериги ,щото освен ,че частите са си скъпи,а и за да се сменят трябва да се свали мотора .И за една гарнитура ,която е 4.50 лв,трудът е 800 лв три дена работа.. Така ,че не се залъгвайте ,че има читава е65,варианта е да си я направите сами и да сте спокойни ,аз така направих двигателят ми е като нов . Изводът е ,че и ентусиазъм трябва,но най вече кинти

ентусиаст
Аватар
Мнения: 955
Регистриран на: 25.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E34 М50B25
Мечтае да кара: E34 V12
Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU

Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)

Мнение от BABHOMED » 29 Ное 2017, 23:20

Здравейте.
Бърза питанка как се представят сегментите на N62b44 че след смяна на мембраните и гумичките на клапаните пак дими много след няколко минути на място.
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 16.12.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 730D 2004
Мечтае да кара: BMW 760LI 2017 :D

Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)

Мнение от mncazzaro » 07 Яну 2018, 2:20

Здравейте ,пиша тук за да споделя един сайт за части на марката които са ОЕМ и на поносими цени.
http://www.bmwautoparts.net
Смених амортисьорите на багажника
51 24 7 201 461 и 51 24 7 201 462 за по 53.72 евро броя
Температурния датчик на акумулатора 61 31 6 909 324 за 50.12 евро
Тук във Варна ми обявиха цени по 160лв+ на амортисьорите на брой и 129 лв на датчика...
Недостатък е доставка от 17 евро,но с 2 години гаранция освен ако не е написано друго.Частите са от Европа и няма митници,пътуват с UPS .Съпорта са пичове и съдействат при затруднения.
Другото което ми хареса е ,че въведе ли се рамата веднъж и след това търси ли се част ви дава съвместима ли е с колата.Освен това ако частта е променена ви дава предложение с новия номер.

Съвет - Сменяте ли температурния датчик на акумулатора не се мъчете с клещи и подобни глупости.Използвайте щипката за бушоните със широкия край.

Ако имате проблеми с навигацията.Трудно разчитане на дисковете и подобни.Почти винаги е оптиката, защото се изпича от жегата.
Вариантите са няколко.
1) Нова механика с оптика и шина от дилъра - цена над 150лв
2) поръчка на оптиката от експреса цената е около 9 долара. Но нещата не са прости има два варианта SF-HD8 или SF-HD4 .Когато се отвори се вижда коя е.
Внимавайте с лентовите кабели при отварянето!
3) механика с оптика 24 лв.

Ако бутона на радиото за усилване и намаляне спре да работи ило стой хлабаво ,проблема е в потенциометъра . Модела е EC11 цена 40 цента.Но ви трябва някой да го прекапе...
Ако пружината на самият бутон се е прецекала 65 12 6 923 320 цена 12 евро в сайта по горе.

Ако искате aux кабел сайта на експреса 5 долара,трябва да се кодира.

А сложите ли aux ,вземете и aux bluetooth с цена от 3$ нагоре и воаля имате блутут и си пускате музиката през телефона.

Направих един експеримент със сензора за нивото на маслото отново от експреса 10$ за сега 1000км е ок.
Edit
Тъй като съм се захванал с багажника и доста форуми изчетох добавям още един съвет.
При заминал модул за асистента на отваряне и затваряне на багажника ,може да си спестите малко пари при смяна на няколко чипа на модула.
BTS282Z, BTS650P, BTS650P and BTS282Z

These devices are described as
BTS282Z – TempFET and,
BTS650P – Smart Highside High Current Switch

Чиповете са с цена от около 2лв за 2бр от експреса.Натъкнах се в бимър форума и човека споделил ,че след смяната им работи.За да се провери ви трябват отново услугите на добър жичкаджия да ги замери и смени.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 10.11.2017
Пол: Мъж

Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)

Мнение от Veselin Petkov » 11 Яну 2018, 9:40

Браво колега, добра информация :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 16.12.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 730D 2004
Мечтае да кара: BMW 760LI 2017 :D

Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)

Мнение от mncazzaro » 23 Яну 2018, 23:57

Заех се с няколко проекта по колата и за retrofit -а на FL модулите имам следният въпрос,тъй като сменям ask unit,mmi ,idrive joystick & fm tunera трябва ли да се кодира нещо ?
Донора е със същите екстри,но е 2008ма.

Следващият въпрос,трябва да си сменя активната стабилизираща щанга (dynamic drive-a) .Питането е ще взема и нея от донора но е с дясна дирекция .Дали ще стане?

Последен въпрос,ще ходя да ми погледнат dpf-a и катализатора на какъв хаус са.Ако са си дали живота ,няма да я търбуша ,а ще си взема нови. Въпроса е двата филтъра в един кужух ли са и само с едно гърне ли е ?

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 16.12.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 730D 2004
Мечтае да кара: BMW 760LI 2017 :D

Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)

Мнение от mncazzaro » 11 Фев 2018, 17:59

Така на скоро установих ,че имам теч в багажника...След доста лутане из сайтовете попаднах на клипа на Eli Wambura water leak fix - Тъй като не беше обяснил точно къде трябва да се положи течната гума.Успях да се свържа лично с него и след няколко разговора по whats app ,човека ми направи клип в които показа от къде влиза водата...Решавам да го споделя с вас за да е в помощ на останалите колеги.
Ако уплатнението ви е увредено/скъсано най-добре е ново около 200лв или 2ра употреба

https://youtu.be/wiQoGv8YXOQ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1898
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)

Мнение от Пресиян Василев » 17 Фев 2018, 14:41

Откъде и как,да си извадя аудио изход ? Искам да си сложа амп и бас отзад.С СД плеър съм без ченджър .2004 год префейс ми е колата 730д.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

Предишна

Назад към Е65/E66

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook