E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)

7-ма серия ('02 - '09)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4064
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е38-цата.

Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)

Мнение от ///M Power » 25 Сеп 2017, 19:38

Ненко Вранков написа:По-скоро, гледай като задължителни да имаш "стъклопакет", ЕDC, Димик Драйв и Logic 7... нататък вече гледай.. хладилник.. софт клоус.. обдухване.. такива неща, които я правя 7-ма серия.


Нищо лично към колегата, но всеки препоръчва ЕДЦ-то, динамика и тн. Ама да се споменава и колко струва подмяната на тези екстри. Кола на 200 к км. е много вероятно тези части да са на края на живота си. И после следват едни теми...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 16.12.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 730D 2004
Мечтае да кара: BMW 760LI 2017 :D

Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)

Мнение от mncazzaro » 10 Окт 2017, 22:16

Здравейте,колеги.
Имам една питанка за дебитомера на е65 3.0Д.А именно до колко са взаймо заменяеми частите?Смисъл мога ли да гледам и от други модели 3,5 или х5 дизели?

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3649
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: Две E39-ки - немска каска и 540i
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Очукана от градушката двайска и M62TUB44

Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)

Мнение от zAcK » 21 Окт 2017, 19:07

EDC-то си е уникална екстра и ако колата не прескача бордюри и т.н. амортисьорите са уникално здрави.
Със сигурност ще надживеят голяма част от железарията по колата :mhihi:

P.S. Като се замисля, никога не съм сменял амортисьори на BMW досега :mhihi:
540-ката например е с EDC на 18 години и си бачка :mhihi:

///M Power написа:Нищо лично към колегата, но всеки препоръчва ЕДЦ-то, динамика и тн.
Ама да се споменава и колко струва подмяната на тези екстри.
Кола на 200 к км. е много вероятно тези части да са на края на живота си. И после следват едни теми...


За Dynamic drive обаче май нещата стоят по друг начин :mhihi:

===========================================

Сега се замислих. Дори и нещо по EDC-то да се счупи, може да се сложат обикновени, както съм виждал.
Това не бих го направил, но е вариант. Та ако някой се колебае да купи Е65/Е60, щото можело да се прецака EDC-то, не ми се струва сериозно :ok:
Това е наистина една от най-важните екстри. Пък и на фона на цените и здравината на същата при S-класите например :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2335
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)

Мнение от Ненко Вранков » 26 Окт 2017, 10:40

Относно коментара по-горе. Аз стоя зад думите си и твърдя на 1000%, че ако е без ЕDC и Динамик драйв, просто не караш 7-ма серия... ;) Караш по-голямо Е60. А относно какво става ако нещо дефектира - ами оправяш го. Съвсем отделен въпрос е ако нямаш финансовата възможност да поддържаш такъв клас автомобил. Защото както в другата темата е писал един колега, няма какво да си кривим душата и да се лъжем - такава кола се кара и поддържа с пари, а не с ентусиазъм... това не е Е36/Е46 ... Аз нещата ги виждам така - ако си мислиш - мале утре ако се счупи еди кое си, ще струва 2000 лв да го поправя, то тази кола, не е за теб.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 173
Регистриран на: 15.01.2011
Пол: Мъж
Кара: 745Li

Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)

Мнение от Atanas328 » 27 Окт 2017, 0:00

Така е ,колега.. За съжаление трудно в особено в БГ се намират поддържани с пари е65 . Не пипат нищо буквално.Аз взех е65 745 ,която адски ми хареса на външен вид и която има почти всички екстри едс ,динамик и т.н ,но се оказа,че страшни клошари са я карали преди мен. Не бяха сменили дори ремъци и ролки свиреха като цигулка ,буквално е бил на 100 км до скъсване. Течеше масло,антифриз ,силикон по главите ,щото не са имали пари да сменят гарнитури... Всичко ми излезе над 4 к обаче я направих като нова.. И не съжалявам,щото съм убеден че на 90 процента от седмиците ,не са сменени гарнитури ,гумички на клапани,течаща тръба в мотора на антифриз,ремъци и ролки,вериги ,щото освен ,че частите са си скъпи,а и за да се сменят трябва да се свали мотора .И за една гарнитура ,която е 4.50 лв,трудът е 800 лв три дена работа.. Така ,че не се залъгвайте ,че има читава е65,варианта е да си я направите сами и да сте спокойни ,аз така направих двигателят ми е като нов . Изводът е ,че и ентусиазъм трябва,но най вече кинти

ентусиаст
Аватар
Мнения: 945
Регистриран на: 25.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E34 М50B25
Мечтае да кара: E34 V12
Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU

Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)

Мнение от BABHOMED » 29 Ное 2017, 23:20

Здравейте.
Бърза питанка как се представят сегментите на N62b44 че след смяна на мембраните и гумичките на клапаните пак дими много след няколко минути на място.
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
Изображение

Предишна

Назад към Е65/E66

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook