окачване за 740i 2000 година

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 718
Регистриран на: 14.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е55

окачване за 740i 2000 година

Мнение от ZLATEN » 29 Дек 2018, 16:17

Здравейте колеги,

Решил съм да подменя окачването на седмицата. В момента е оригиналното и е на почти 300 000 км.
Задните пружини са леко поомекнали и в момента разтоянията измерени от долния ръб на джантата са следните - отпред 64 см., отзад 62 см., демек е клекнала отзад с 2 см. В наалото си мислех да сменя само амортесиорите с Sachs например, но се опасявам че така предницата ще стане още по висока, и затова реших да сменя и пружините с Eibach.

Целта е автомобила да стане по стегнат, и да не загубя много от комфорта му.
Моля колеги които са правили подобни смени да кажат какво мога да очаквам като поведение. Ако се сещате и за някой по добър вариант, моля за съвет.

За момента съм се спрял на:
SACHS предни амортисьори 170 820 и 170 821
SACHS задни амортесьори 170 822
EIBACH Pro-Kit (E2048-140) -30 mm

IMG_6238.jpg


IMG_7247.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4216
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: окачване за 740i 2000 година

Мнение от ///M Power » 29 Дек 2018, 19:00

Колега от долния ръб на джантата до къде мериш, защото ако е до калника то отзад трябва да е по-малко разстоянието справка - http://www.meeknet.co.uk/E38/Ride_Height.htm . Аз лично не бих сложил стандартни амортесьори с по-ниски прожини. Аз съм с такива амортесьори и да ти кажа, далеч са от държанието на оригиналните, разбира се и цената им е на 1/3-та.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 718
Регистриран на: 14.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е55

Re: окачване за 740i 2000 година

Мнение от ZLATEN » 29 Дек 2018, 22:39

Меря от долния ръб на джантата до арката на калника. Странно защо тогава отзад при мен е по голямо рязтоянието.

Четох и тази статия - https://www.drive2.ru/l/3074500/
Разтоянията и там са като при мен. Руснака като цяло е доволен от Eibach пружините. Ти в момента си с Sachs на къси пружини и не си доволен като цяло така ли?

Имаш ли впечатление от Bilstein B4/B6?


Изображение
Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 480
Регистриран на: 15.01.2012
Пол: Мъж

Re: окачване за 740i 2000 година

Мнение от Benord » 30 Дек 2018, 0:36

Нищо не нормално няма в машината.Сега ако си търсите играчка няма проблеми,те са за после.Ако Ви е лигава в завоите не са пружините ,определено.Вижте за луфтове в кормилното управление и шарнирите.Може и изпуснали амортисьори,но пружини,надали.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 718
Регистриран на: 14.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е55

Re: окачване за 740i 2000 година

Мнение от ZLATEN » 30 Дек 2018, 0:43

Benord написа:Нищо не нормално няма в машината.Сега ако си търсите играчка няма проблеми,те са за после.Ако Ви е лигава в завоите не са пружините ,определено.Вижте за луфтове в кормилното управление и шарнирите.Може и изпуснали амортисьори,но пружини,надали.


Амортесьорите може и да имат още малко живот но като цяло ми се иска вече да ги сменя. За да не се вдигне много предницата (както чувам че ставало) мисля за варианта с Eibach пружини.
Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 480
Регистриран на: 15.01.2012
Пол: Мъж

Re: окачване за 740i 2000 година

Мнение от Benord » 30 Дек 2018, 1:48

Няма да се вдигне нищо.Нито ще се разбере нещо.Само от черни ще станат жълти.Докато с други амортисьори ще стане доста по твърда.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: окачване за 740i 2000 година

Мнение от DLVasilev » 30 Дек 2018, 13:33

ЕДЦ не искаш ли?
Изображение
ATR-42/72

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 718
Регистриран на: 14.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е55

Re: окачване за 740i 2000 година

Мнение от ZLATEN » 30 Дек 2018, 15:56

DLVasilev написа:ЕДЦ не искаш ли?


Не съм се замислял за ЕДЦ. Не е ли прекалено трудно да се сложи нс автомобил който не е имал? Ти имаш работещо и здраво за продажба ли?
Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: окачване за 740i 2000 година

Мнение от DLVasilev » 30 Дек 2018, 16:46

ZLATEN написа:
DLVasilev написа:ЕДЦ не искаш ли?


Не съм се замислял за ЕДЦ. Не е ли прекалено трудно да се сложи нс автомобил който не е имал? Ти имаш работещо и здраво за продажба ли?

Точно защото е читаво и работи. Трябва ми гаража така че Ако го искаш взимай Всичко с инсталация и т.н. :yes:
Изображение
ATR-42/72

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4216
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: окачване за 740i 2000 година

Мнение от ///M Power » 30 Дек 2018, 20:08

ZLATEN написа:Меря от долния ръб на джантата до арката на калника. Странно защо тогава отзад при мен е по голямо рязтоянието.

Четох и тази статия - https://www.drive2.ru/l/3074500/
Разтоянията и там са като при мен. Руснака като цяло е доволен от Eibach пружините. Ти в момента си с Sachs на къси пружини и не си доволен като цяло така ли?

Имаш ли впечатление от Bilstein B4/B6?




Tочно така се мери от долния ръб до калника и отзад разстоянието е по-малко винаги. Със Sachs на стандартните пружнини съм, и не че не съм доволен, за цената си е ОК, но ОЕМ-а са на друго ниво. При мен колата се вдигна с около 1см. навсякъде само със смяна на аморт. Колкото до билстайна, не ми препоръчаха да взимам от БГ, а цената за вносни идваше като за ОЕМ.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 718
Регистриран на: 14.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е55

Re: окачване за 740i 2000 година

Мнение от ZLATEN » 30 Дек 2018, 20:36

///M Power написа:
ZLATEN написа:Tочно така се мери от долния ръб до калника и отзад разстоянието е по-малко винаги. Със Sachs на стандартните пружнини съм, и не че не съм доволен, за цената си е ОК, но ОЕМ-а са на друго ниво. При мен колата се вдигна с около 1см. навсякъде само със смяна на аморт. Колкото до билстайна, не ми препоръчаха да взимам от БГ, а цената за вносни идваше като за ОЕМ.


Мерси колега за мнението! Много ми е полезно.

Поне според американците от бимерфорумс sachs нормални с eibach пружини дава много приятно поведение на колата, и май на това ще заложа. Гледам и Bilatein B12 Pro Kit комплекта, но с него определено колата ще стане доста твърда.

ОЕМ амортесьорите сигурно ще излязат над 2к и незнам колко си струва. Все пак и те са на sachs. Ти имаш ли опит с оригинални нови ОЕМ или сравняваш новите Sachs които си сложил с тези които са ти били преди това на бмвто?

Благодаря на колегата за предложението с ЕДЦ окачването, но ми се струва голяма разправия да ги сложа, а и ако се развали някой от тях после изваждането е голямо.
Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: окачване за 740i 2000 година

Мнение от stony1 » 30 Дек 2018, 22:08

Аз лично бих заложил на Bilatein и Еibach Pro Kit и в момента се оглеждам точно за това. Това направих на Е39та и Е36та и съм много доволен. Относно ЕДЦ, ако някой има работещо, бих се замислил дали да не го забода на моето Е38.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4216
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: окачване за 740i 2000 година

Мнение от ///M Power » 31 Дек 2018, 0:40

ZLATEN написа:
///M Power написа:
ZLATEN написа:Tочно така се мери от долния ръб до калника и отзад разстоянието е по-малко винаги. Със Sachs на стандартните пружнини съм, и не че не съм доволен, за цената си е ОК, но ОЕМ-а са на друго ниво. При мен колата се вдигна с около 1см. навсякъде само със смяна на аморт. Колкото до билстайна, не ми препоръчаха да взимам от БГ, а цената за вносни идваше като за ОЕМ.


ОЕМ амортесьорите сигурно ще излязат над 2к и незнам колко си струва. Все пак и те са на sachs. Ти имаш ли опит с оригинални нови ОЕМ или сравняваш новите Sachs които си сложил с тези които са ти били преди това на бмвто?



Да ОЕМ е над 2к., затова и казах, че Sachs е добре за цената си. ОЕМ просто са по-мазни, ако мога така да го нарека, поемат доста по приятно.

ПС: Ако търсиш и още комфорт и поведение, за 300к. ако не са сменяни тампоните на задния мост ще има голяма разлика, но и там цената е солена :lol:
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 718
Регистриран на: 14.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е55

Re: окачване за 740i 2000 година

Мнение от ZLATEN » 31 Дек 2018, 11:18

stony1 написа:Аз лично бих заложил на Bilatein и Еibach Pro Kit и в момента се оглеждам точно за това. Това направих на Е39та и Е36та и съм много доволен. Относно ЕДЦ, ако някой има работещо, бих се замислил дали да не го забода на моето Е38.

Аз лично няма да се възползвам от предложението на DLVasilev, така че ако искаш говори с него да вземеш ти ЕДЦ окачването. По нагоре той написа че е работещо и само му пречи.

///M Power написа:Да ОЕМ е над 2к., затова и казах, че Sachs е добре за цената си. ОЕМ просто са по-мазни, ако мога така да го нарека, поемат доста по приятно.
ПС: Ако търсиш и още комфорт и поведение, за 300к. ако не са сменяни тампоните на задния мост ще има голяма разлика, но и там цената е солена :lol:

Смених ги тампоните на задния мост преди 30 - 40к км. В крайна сметка май ще рискувам с Sachs и Eibach Pro Kit, пък каквото се получи. В крайна сметка със сигурност ще е по добре от амортесьори на 300к. Все пак се учудвам как тези амортесьори на толкова много км все още имат що годе нормално поведение и нито са изтекли нито тропат.
Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: окачване за 740i 2000 година

Мнение от stony1 » 31 Дек 2018, 15:54

Навярно ще заложа на ЕДЦ окачването, но ако трябва да избирам между Закс и Билщайн за стандартно окачване, бих заложил на Билщайн. Причината е, че вече се парих от Закс и то два пъти, докато Билщайн не са ме разочаровали до момента.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

Следваща

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook