Не пали топла след престой - решен проблем

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 479
Регистриран на: 8.02.2006
Местоположение: в царството на акаунтите
Пол: Мъж

Не пали топла след престой - решен проблем

Мнение от Eмилио Димитров » 29 Окт 2018, 21:09

Здравейте,

Колата е 740i 1994г с м60б40, от известно време имам следния проблем. Колата като е студена пали от раз. След като се покара известно време, най-вече като загрее на средата и се изгаси, спира да пали в 50процента от случаите. Стартера върти и се чува един характерен звук, в който всеки момент имаш чувството, че ще запали, но не иска и продължава да върти стартера. След две три въртенета на стартера, започва да смърди яко на бензин. Нужно е да изчакам 15-20 мин. А понякога и час-час и половина преди да запали, всеки път е различно. На диагностика показа грешка в EWS. Проблема бе, че като я закачих запалваше от раз всеки път. И не успяхме да установим дали проблема се решава, когато не иска да запали - само с изчистване на грешката. Свалих EWS-а нямаше видимо студени спойки. Без него колата не върти стартера изобщо, което е нормално да е така. Затова си мисля, че проблема не е в самия модул.

Разгледах доста теми из форума и доста теории прочетох. Възможно ли е ключа по време на движение да губи синхронизация с EWS и затова да не пали, но да позвалява да върти стартера. Миналата година два три пъти ми изписа "Remote Key Batery" на чека, но от година не го е правила.
Мислех да премахна изцяло EWS, но се оказа, че не може.
Не знам откъде да я започна, дали да си направя нов ключ, тъй като съм само с един и да го обучим. Дали мога да сменя само EWS модула с друг с еднакви параметри за тест, без да се налага обучения и синхронизации с Еку-то. Как да разбера дали се губи евентуално връзка между EWS и еку-то, но дали в този случай въобще ще разрешава да върти и стартера.

Благодаря предварително на всички включили се в разрешаването на проблема.
Последна промяна Eмилио Димитров на 21 Ное 2018, 8:53, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 3.05.2012
Кара: 730 печка

Re: Не пали топла след престой и грешка в EWS

Мнение от KostovG » 29 Окт 2018, 22:31

Датчик на разпределителен вал ?
Намира се на лесно място и лесно се проверява. Просто като не пали колата, залей го с 1 шише хладна водица и ако запали значи той е проблема.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 479
Регистриран на: 8.02.2006
Местоположение: в царството на акаунтите
Пол: Мъж

Re: Не пали топла след престой и грешка в EWS

Мнение от Eмилио Димитров » 29 Окт 2018, 22:38

На диагностиката трябваше да го покаже като грешка, но такава нямаше. :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1420
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Re: Не пали топла след престой и грешка в EWS

Мнение от predel » 30 Окт 2018, 10:35

Не го показва ;)
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: Не пали топла след престой и грешка в EWS

Мнение от Митко Стоянов » 05 Ное 2018, 14:27

Да не би да имаш умрял температурен датчик и компа да си мисли, че е студена и оттам да я дави? М60 е с 2 температурни датчика зад главите, единия е за таблото, другия казва на компа температурата.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_1246
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 479
Регистриран на: 8.02.2006
Местоположение: в царството на акаунтите
Пол: Мъж

Re: Не пали топла след престой и грешка в EWS

Мнение от Eмилио Димитров » 05 Ное 2018, 14:51

Сменил съм го този за компа с нов от Дару, защото наистина даваше грешни стойности. А и той беше първия заподозрян. Но непаленето продължи.
В събота от друга кола, смених всички датчици, бензинова помпа и еку-то и проблема остана. След което остана да отворя свещите, да видя там какво става. И о чудо! Изкарах по 100мл масло от двата капака. Свещите бяха удавени в масло. Всичко бе изчистено и сега ще видим какво ще стане. Двете гарнитури за капаците са купени от 3 месеца и чакат да бъдат сложени. Ама немарливостта, си е немарливост :mhihi: . Тази седмица колата ще влезе за смяната им + 8 нови свещи.Та, най-вероятната причина е в това. След смяната и покарване малко на колата, ще пиша да потвърдя.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 479
Регистриран на: 8.02.2006
Местоположение: в царството на акаунтите
Пол: Мъж

Re: Не пали топла след престой и грешка в EWS

Мнение от Eмилио Димитров » 21 Ное 2018, 8:53

Чичо Митко - ако някога отново имам честта да седнем на маса, имаш една голяма мастичка от мен. :yes:

Проблема беше точно в темп. датчик. Просто ми бяха дали грешния датчик за смяна. И аз в интернет също се бях подвел от разни мнения. Та... черния датчик е за компа, а белия е за ЕКУ-то. Аз съответно бях сменил черния. След смяната и на белия и след смяната и на свещите - колата към момента работи бепроблемно и както трябва - да чукам на дърво. Благодаря на всички включили се в темата.

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: Не пали топла след престой - решен проблем

Мнение от Митко Стоянов » 21 Ное 2018, 9:08

:yes:
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook