Проблем с ток (алтернатор?)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с ток (алтернатор?)
Здравейте,
От известно време имам драми с тоците по колата. Ако не я карам повече в продължение на 30-40часа и тока се изпарява... Акумулатора е г/д нов (почти 3год.) Варта Силвър.
Отскоро взеха и оборотите на място да играят и си мисля дали драмата не е някъде в алтернатора или периферията.
В скритото меню в движение показва 13.6-7V. при пуснато радио и парно, но като пусна всичко, което може да бъде пуснато рязко пада напрежението на 13.2-3. Когато изключа машината напрежението пада на около 11.
Днес забелязах, че при изключени фарове и само музика и парно пуснато в колата осветлението на климатроника леко маждука?
Миналата зима правих стартер ако е от значение.
Някой ако се е сблъсквал с нещо подобно, идеи, съвети или каквото и да е мнение би ми било от полза, че съм адски бос на темата с тока.
Евентуално ако е алтернатор кое е по-добре - да се ремонтира или да взема 2-ра ръка ( нов е 1000+ и не си заслужава според мен).
Колата е 730D-2000 с бая екстри(да се похваля).
От известно време имам драми с тоците по колата. Ако не я карам повече в продължение на 30-40часа и тока се изпарява... Акумулатора е г/д нов (почти 3год.) Варта Силвър.
Отскоро взеха и оборотите на място да играят и си мисля дали драмата не е някъде в алтернатора или периферията.
В скритото меню в движение показва 13.6-7V. при пуснато радио и парно, но като пусна всичко, което може да бъде пуснато рязко пада напрежението на 13.2-3. Когато изключа машината напрежението пада на около 11.
Днес забелязах, че при изключени фарове и само музика и парно пуснато в колата осветлението на климатроника леко маждука?
Миналата зима правих стартер ако е от значение.
Някой ако се е сблъсквал с нещо подобно, идеи, съвети или каквото и да е мнение би ми било от полза, че съм адски бос на темата с тока.
Евентуално ако е алтернатор кое е по-добре - да се ремонтира или да взема 2-ра ръка ( нов е 1000+ и не си заслужава според мен).
Колата е 730D-2000 с бая екстри(да се похваля).
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Проблем с ток (алтернатор?)
Релето на алтернатора как е?
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- predel
- ентусиаст
- Мнения: 1420
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Проблем с ток (алтернатор?)
Преди да правиш каквото и да е.... виж колата дали "заспива". Как става... описано е, но да кажа... Оставяш багажника отворен, приготвяш си мултицета за замерване на оттечки и чакаш... след около 15 минути колата заспива, угасват светлините в багажника и почваш да мериш... Ако обаче не заспи... е, имаш проблем и трябва да го търсиш, а на борда отчита толкова, за да видиш истинската стойност, трябва да мериш с мултицета на клемите или отпред на изводите
Ох, още ми се спи и не съм много "подреден" в писането
Ох, още ми се спи и не съм много "подреден" в писането
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера
- Дидо ди
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 150
- Регистриран на: 6.02.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е38 3.5 V8
- Мечтае да кара: 328 с колектор от 325
- Детайли за колата: Без задни гърнета
Re: Проблем с ток (алтернатор?)
зареждането трябва да е поне 14v при пуснати фарове, най-вероятно релето издава багажа
- predel
- ентусиаст
- Мнения: 1420
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Проблем с ток (алтернатор?)
Дидо ди написа:зареждането трябва да е поне 14v при пуснати фарове, най-вероятно релето издава багажа
Това показание няма да го видиш на "борд".... Ще го видиш само ако мериш на клемите
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера
- Дифашир
- младши ентусиаст
- Мнения: 527
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Навсякаде и никаде...
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
- Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related
Re: Проблем с ток (алтернатор?)
При мен е 13.6 и 8 и го заковава ( по борд). С пусната консумация 13.4 на обороти с малко жега достига горните стойности без проблем. При загасяне пада на 11.4 постепенно и гарантирам, че такива трябва да са стойностите при мен. Числата са различни ако се замерва акумулатора. По принцип казват че на 16 тата мин. заспива.
- RORO
- младши ентусиаст
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: Проблем с ток (алтернатор?)
Адаш и аз съм така на черната , но на акумулатора е 14 . А на зелената си е 14 и по борд и по волт метър на акумулатора .
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани