740d проблем с паленето и едната турбина.

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 24.09.2018
Пол: Мъж
Кара: Bmw e38 740d

740d проблем с паленето и едната турбина.

Мнение от Lachezar ivanov » 24 Сеп 2018, 18:01

Здравейте Колеги, преди 3 месеца закупих колата.. всичко беше нормално но едната турбина започна да забива .. на трета ако подавам постепенно газ след 80-90 се отпушва и тръгва.. също така сутрин колата пали нормално но като загрее върти много и мн мори акумулатора..и на няколко пъти ми се случва при по продължително каране.. запалва и след 1-2 секунди огасва... и след това пали мега трудно. Някой може ли да помогне с нещо?

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 12.07.2015
Пол: Мъж
Кара: e 38, 740 i

Re: 740d проблем с паленето и едната турбина.

Мнение от plovdivman » 28 Сеп 2018, 6:57

Lachezar ivanov написа:Здравейте Колеги, преди 3 месеца закупих колата.. всичко беше нормално но едната турбина започна да забива .. на трета ако подавам постепенно газ след 80-90 се отпушва и тръгва.. също така сутрин колата пали нормално но като загрее върти много и мн мори акумулатора..и на няколко пъти ми се случва при по продължително каране.. запалва и след 1-2 секунди огасва... и след това пали мега трудно. Някой може ли да помогне с нещо?


Не знам дали проблемът ти е същия, но същите симптоми - трудно палене при топъл двигател имах на друга марка автомобил. Оказа се датчик на коляновия вал. Пример, карал съм със 160-180 км/ч на магистралата стотина километра,спирам на бензиностанция да взема кафе, връщам се - и колата не ще да запали. Постоя един час, двигателят изстина - и запали. Това било първи симптоми на заминаващ си датчик на коляновия вал. Смених го и проблемът изчезна. Но колата беше бензинка.
собственик на е38, 740 i - една изпълнена мечта :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 527
Регистриран на: 1.02.2010
Местоположение: Навсякаде и никаде...
Пол: Мъж
Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related

Re: 740d проблем с паленето и едната турбина.

Мнение от Дифашир » 01 Яну 2019, 2:55

Ей това палене топла ... по принцип стартера трябва да направи определени обороти за да запали. Когато върти създава илюзия че върти доволно, но това е когато човек не знае как върти ревизиран и не може да сравни. Когато загрее двигателя на стартера му се повишава температурата защото поема топлината от ДВГ то и КПДто му намаля, намалят оборотите и няма палене. До тук добре, но защо пали и гасне ?! А гледал ли си дали има в десния резервоар гориво и махал ли си изходящата тръба на филтъра за да видиш има ли гориво когато не иска да запали ? Подкачващата помпа също може да прави номера в полумъртво състояние ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: 740d проблем с паленето и едната турбина.

Мнение от stony1 » 01 Яну 2019, 15:16

Lachezar ivanov написа:Здравейте Колеги, преди 3 месеца закупих колата.. всичко беше нормално но едната турбина започна да забива .. на трета ако подавам постепенно газ след 80-90 се отпушва и тръгва.. също така сутрин колата пали нормално но като загрее върти много и мн мори акумулатора..и на няколко пъти ми се случва при по продължително каране.. запалва и след 1-2 секунди огасва... и след това пали мега трудно. Някой може ли да помогне с нещо?

Мога да помогна с диагностика, първото нещо, с което се започва. След това се отстраняват проблемите показани на диагностиката и така стъпка по стъпка се възстановява колата на 100%
Дифашир написа:Ей това палене топла ... по принцип стартера трябва да направи определени обороти за да запали. Когато върти създава илюзия че върти доволно, но това е когато човек не знае как върти ревизиран и не може да сравни. Когато загрее двигателя на стартера му се повишава температурата защото поема топлината от ДВГ то и КПДто му намаля, намалят оборотите и няма палене. До тук добре, но защо пали и гасне ?! А гледал ли си дали има в десния резервоар гориво и махал ли си изходящата тръба на филтъра за да видиш има ли гориво когато не иска да запали ? Подкачващата помпа също може да прави номера в полумъртво състояние ?

Това за оборотите, необходими на дизеловият двигател да запали е 100% вярно и причините за тях са две:
1. Проблем в самия стартер;
2. Акумулатор.
Това обаче за КПДто на стартера и как се понижава когато двигателят загрее е ...., абе не ми се комнетира и не ми се навлиза в дебрите на електротехниката и постояннотоковите електродвигатели. Да не говорим, че двигателет на колата се развърта по-лесно когато е загрял отколкото когато е студен.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook