Trans failsafe при превключване на неутрална в движение
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- IceFire
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 173
- Регистриран на: 18.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
- Мечтае да кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
Trans failsafe при превключване на неутрална в движение
Е днес и това - за пръв път. При заход към светофар минах на неутрална, за да измине повече разстояние и да използвам инерцията и ми даде trans failsafe.
-Каква може да е причината?
-Принципно окей ли е да се вкарва на неутрална в движение за да се използва инерцията?
-Каква може да е причината?
-Принципно окей ли е да се вкарва на неутрална в движение за да се използва инерцията?
- 6apa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 105
- Регистриран на: 18.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740
Re: Trans failsafe при превключване на неутрална в движение
В никакъв случай, ако не искаш да си счупиш кутията.
- IceFire
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 173
- Регистриран на: 18.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
- Мечтае да кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
Re: Trans failsafe при превключване на неутрална в движение
Е как, правил съм го мноооооого пъти...
Явно не е трябвало.
А ако е толкова опасно, защо се позволява (не трябва дори да се задържи някакво копче или нещо, просто приплъзваш и минава на N без проблем?
Явно не е трябвало.
А ако е толкова опасно, защо се позволява (не трябва дори да се задържи някакво копче или нещо, просто приплъзваш и минава на N без проблем?
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Trans failsafe при превключване на неутрална в движение
IceFire написа:Е днес и това - за пръв път. При заход към светофар минах на неутрална, за да измине повече разстояние и да използвам инерцията и ми даде trans failsafe.
-Каква може да е причината?
-Принципно окей ли е да се вкарва на неутрална в движение за да се използва инерцията?
Никога в движение не се минава на N, да възможно е, но то е направено с цел при някакви екстремни ситуации.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- Alex1990
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 196
- Регистриран на: 6.01.2017
- Местоположение: Англия
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв Ф10
- Мечтае да кара: вече го карам :)
- Детайли за колата: 525д 204 коня 2011
предишна Бмв Х5 4.4 320коня 2004
Re: Trans failsafe при превключване на неутрална в движение
IceFire написа:Е днес и това - за пръв път. При заход към светофар минах на неутрална, за да измине повече разстояние и да използвам инерцията и ми даде trans failsafe.
-Каква може да е причината?
-Принципно окей ли е да се вкарва на неутрална в движение за да се използва инерцията?
До колкото знам, че и аз съм автомат НИКОГА не се сменя режим без колата да е в покой, така ми каза едни майстор като ми сменя раздатката, иначе стават гафове, но все пак компетентните хора да изкажат мнение
- c04
- Кръстникът
- Мнения: 547
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: Trans failsafe при превключване на неутрална в движение
Абсолютно, никога не се минава на N в движение . Ако го правиш както ти, е въпрос на време кутията да замине.
- IceFire
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 173
- Регистриран на: 18.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
- Мечтае да кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
Re: Trans failsafe при превключване на неутрална в движение
Добре, прекарах два часа буквално да търся в интернет информация на английски - филмчета и по форуми, сайтове дали се минава на Н за крузинг (в движение). На намерих еднозначно мнение - на половината места пише : никога не го прави! (но не се казва защо); на други пише - окей е и дори - много е полезно да се прави при наближаване на светофар, при изчакване. Никъде няма обяснение ЗАЩО не се минава на Н в движение.
Каква е истината за тази мистерия? Май трябва да се викат мит бъстърс.
Каква е истината за тази мистерия? Май трябва да се викат мит бъстърс.
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Trans failsafe при превключване на неутрална в движение
Няма нужда. От книгата за експлоатация на 5-та серия, но и за 7 е същото. Важи и за по-старите кутии с числата.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- 6apa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 105
- Регистриран на: 18.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740
Re: Trans failsafe при превключване на неутрална в движение
Нали си чувал, че автомат не е много желателно да се тегли на въже, понеже кутията прегрява, горе долу получаваш същия ефект с каране на N. Ти си преценяваш все пак.
- TheFreeRider
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 1.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z4 3.0i & Mini F60 JCW
Re: Trans failsafe при превключване на неутрална в движение
Колега, най-добре закачи колата на диагностика, за да видиш защо точно ти е излязло това съобщение, трябва да има записана грешка.
Реално може и да нямаш проблем заради изключването от скорост преди светофар, но със сигурност е излишно стресиране на кутията при последващото превключване на Д. Отделно трябва да включиш на Д задължително от спряло положение, което е неудобно, например ако светофарът светне зелено преди да си спрял. В упътването на колата пише изрично да не се тегли колата повече от 80км, защото когато е на N, маслото в скоростите не се охлажда както когато е на D и може да прегрее.
Реално може и да нямаш проблем заради изключването от скорост преди светофар, но със сигурност е излишно стресиране на кутията при последващото превключване на Д. Отделно трябва да включиш на Д задължително от спряло положение, което е неудобно, например ако светофарът светне зелено преди да си спрял. В упътването на колата пише изрично да не се тегли колата повече от 80км, защото когато е на N, маслото в скоростите не се охлажда както когато е на D и може да прегрее.
- c04
- Кръстникът
- Мнения: 547
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: Trans failsafe при превключване на неутрална в движение
Точно кутията се стресира излишно и се износва повече, а и не на последно място ако караш при спускане/теглене дълго време на N рано или късно кутията прегрява. Като цяло когото и да питаш, който разбира от кутии, ще ти каже че предавки се сменят само в покой
- BABHOMED
- ентусиаст
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Trans failsafe при превключване на неутрална в движение
Това със свободната ми звучи правдоподобно наистина..Докато мотора работи върти помпата на кутията и съответно маслото през където трябва да си върви включително и радиатора за охлаждането и за това повече от 80клм не бива да изминава на дърпане ако не работи мотора просто ще прегрее.
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
- IceFire
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 173
- Регистриран на: 18.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
- Мечтае да кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
Re: Trans failsafe при превключване на неутрална в движение
Мьааа, явно е така. А аз много пъти в движение по магистрала съм минавал на Н на спускане да ускори и после като свърши спускането влизам на Д директно при 80/100 км/ч. Повече без такива опити.
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Trans failsafe при превключване на неутрална в движение
Явно си натрупал сериозна амортизация от тези опити, щом си ги правил доста време и затова вече кутията ти реагира със съобщение. Трябва да й обърнеш внимание май. За начало, на кабела.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- IceFire
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 173
- Регистриран на: 18.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
- Мечтае да кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
Re: Trans failsafe при превключване на неутрална в движение
Ами тя си има от известо време и друг проблем, ако дам на ръчна и избера първа скорост директно минава на транс фейлсейф...
Какъв е номера с този кабел, къде се гледа?
Какъв е номера с този кабел, къде се гледа?
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани