Trans failsafe при превключване на неутрална в движение

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 367
Регистриран на: 12.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 TDS

Re: Trans failsafe при превключване на неутрална в движение

Мнение от Vladocbr » 17 Яну 2018, 18:36

Колегата има предвид диагностика.


Sent from my iPhone using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 173
Регистриран на: 18.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
Мечтае да кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99

Re: Trans failsafe при превключване на неутрална в движение

Мнение от IceFire » 18 Яну 2018, 12:15

Можете ли да ми дадете съвет за качествен логично мислещ, умен, можещ, искащ диагностик? Демек, с който да разгледаме всички грешки, да помислим, да даде съвети, не да я закачи само и да каже е тва е дай пари?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2887
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: Trans failsafe при превключване на неутрална в движение

Мнение от Ненко Вранков » 21 Яну 2018, 16:42

Наясно си, че това е кутия на 26 години технология и на диагностика точно толкова информация можеш да й видиш, че ...
Отделно макса на тази кутия й е 560 нютона и то като нова..., колкото точно е мотора ти (ако говорим за колата от подписа ти)... и лично аз не съветвам издевателства и експерименти. :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 173
Регистриран на: 18.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
Мечтае да кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99

Re: Trans failsafe при превключване на неутрална в движение

Мнение от IceFire » 22 Яну 2018, 17:00

Абе натискам си я до край, ама ей на, явно има нещо, което трябва да се види. Къде има читав сервиз за това?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 12.01.2009
Местоположение: София/Троян
Пол: Мъж
Кара: Котлон
Мечтае да кара: e30 М3 на планински проход с нов асфалт :)
Детайли за колата: E38 740i

Re: Trans failsafe при превключване на неутрална в движение

Мнение от Icooo » 19 Апр 2018, 8:58

Добре,
Има една камара коментари от сорта "На автомата само D и не пипаш". Никой обаче не казва защо...

Ето моите наблюдения от 5hp24 в 740 (4.4 със стептроник)
Аз също понякога си цъкам N на светофарите за да не държа спирачка докато чакам. И в движение съм цъкал N не веднъж - при последващото включване на D никога не е имало аномалии - компа си гледа скоростта, цели си правилната предавка и реално си я включва плавно и приятно.

Правил съм си и опити в движение с ниска скорост - пак си става екстра. Опитах да вдигна обороти по-високи от необходимите за тази скорост - лоста е блокиран докато оборотите не паднат.

Пагобно ми се струва сменянето на R-D-P при неспряла напълно кола при маневри или боксуване зимата.

Оставам с впечатление, че автомата е създаден доста дуракоустойчив и наистина трябва да си изобретателен за да го счупиш.

Веднъж влезе в авариен режим - проблемът беше в нивото на маслото. Смених го и всичко си дойде на мястото. Сега периодично доливам, че имам теч от охладителя :D

Поздрави,
Христо Колев
Изображение

Кръстникът
Аватар
Мнения: 547
Регистриран на: 7.03.2014
Местоположение: Вкъщи
Пол: Мъж
Кара: с турбо
Мечтае да кара: V10
Детайли за колата: стокови

Re: Trans failsafe при превключване на неутрална в движение

Мнение от c04 » 19 Апр 2018, 16:18

Е на място като си, било на светофари или където и да е, можеш и на Р, и на N, но в движение само от Д на S или стептроник. Друг е въпроса, че ако няма да стоиш дълго, няма смисъл и от това .Смяна без колата да е в покой, си е тормоз на кутията :ok:

Предишна

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook