Избор на дизел 725тдс или 730д
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- tontoni
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 217
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30-ка на 17-ки
- Мечтае да кара: на шефа колата
Избор на дизел 725тдс или 730д
Здравейте оглеждам се за някое дизелче в ценови диапазон 4000-4500лв. Повечето сигурно биха казали ,че 730 е по хубава но имам 2ма приятели с тдс-и и само ми ги хвалят. Може ли да ме посъветвате какво да гледам на двата мотора при покупка и примерно защо според вас единия от двата е по-добре. Гледам 2 коли в мобилето ако някой знае нещо за тях нека сподели:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=5l1qwq
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=5l1qwq
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=5l1qwq
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=5l1qwq
- barty
- старши ентусиаст
- Мнения: 1965
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Избор на дизел 725тдс или 730д
Със сигурност 730д е за предпочитане, но при тези коли на по 20г всичко опира до състоянието на конкретния екземпляр.
Ходене, гледане, пробване, очите на 6 и късмет.
И поне 2 бона настрана за скрити проблеми.
Ходене, гледане, пробване, очите на 6 и късмет.
И поне 2 бона настрана за скрити проблеми.
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
- Мнения: 479
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Избор на дизел 725тдс или 730д
Тдс чипосан вьрви колкото 3 дизел а подрьжката е в пьти по евтина! Разхода на гориво е сходен
От 2 години насам експерименирам с един тдс и засега не е гькнал Много корава машина Каквото и да му счупиш, всичко е по 100лв (турбо,гнп,глава)
И това за прегряването не е баш така! Ако е с нов воден радиатор, водна помпа и термостат ТОВА НЯМА КАК ДА СЕ СЛУЧИ!
От 2 години насам експерименирам с един тдс и засега не е гькнал Много корава машина Каквото и да му счупиш, всичко е по 100лв (турбо,гнп,глава)
И това за прегряването не е баш така! Ако е с нов воден радиатор, водна помпа и термостат ТОВА НЯМА КАК ДА СЕ СЛУЧИ!
- c04
- Кръстникът
- Мнения: 547
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: Избор на дизел 725тдс или 730д
+1 за 730д, по нови са, комъррейл са и като цяло двигателя е по читав, и по на мястото си.
- firstduo93
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 24.09.2017
- Пол: Мъж
Re: Избор на дизел 725тдс или 730д
Зимай 730 с фейслифта , другата кочина от 96-та не ти трябва .
- tontoni
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 217
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30-ка на 17-ки
- Мечтае да кара: на шефа колата
Re: Избор на дизел 725тдс или 730д
Ако найстина подръжката е наполовина на тдс-а и разхода е еднакъв + чип на тдс-а и вървят еднакво за какво ми я хвалите 3- ката?
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Избор на дизел 725тдс или 730д
tontoni написа:Ако найстина подръжката е наполовина на тдс-а и разхода е еднакъв + чип на тдс-а и вървят еднакво за какво ми я хвалите 3- ката?
На ТДС-а нито разхода, нито вървежа е като на 3-ката (ами ако сложим чип на 3-ката какво става)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- c04
- Кръстникът
- Мнения: 547
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: Избор на дизел 725тдс или 730д
tontoni написа:Ако найстина подръжката е наполовина на тдс-а и разхода е еднакъв + чип на тдс-а и вървят еднакво за какво ми я хвалите 3- ката?
Нито едното не е така
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
- Мнения: 479
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Избор на дизел 725тдс или 730д
///M Power написа:tontoni написа:Ако найстина подръжката е наполовина на тдс-а и разхода е еднакъв + чип на тдс-а и вървят еднакво за какво ми я хвалите 3- ката?
На ТДС-а нито разхода, нито вървежа е като на 3-ката (ами ако сложим чип на 3-ката какво става)
Колко харчи 3d в е38 ? 10-12л толкова и ТДС си хапва. ТДС на 1,5 бара налягане и чип си става 180кс. Чипа за тдс е 180лв Чипосан 3 дизел вече е друга бира няма спор в това! Ама и обслужването е МНОГО по скьпо
Дюзи за тдс вьрвят по 10лв
гнп 100лв
турбо 50-100лв
глава 100-150лв
Колко струват сьщите за 3 дизел?
Тоя мотор има всичко на всичко 2 жици, по елементарен няма на кьде! Вьрви на всякаква нафта, дори и не на нафта На комнрейла му сипеш крадена нафта и веднага запуши дюзи Капризна история
Предвид факта че говорим за 20 годишни премиум автомобили на по 500-600хил км че и повече . По простата технология е по удачния избор за мен, по малко ще те боли главата
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Избор на дизел 725тдс или 730д
m.dimitrov1992 написа:///M Power написа:tontoni написа:Ако найстина подръжката е наполовина на тдс-а и разхода е еднакъв + чип на тдс-а и вървят еднакво за какво ми я хвалите 3- ката?
На ТДС-а нито разхода, нито вървежа е като на 3-ката (ами ако сложим чип на 3-ката какво става)
Колко харчи 3d в е38 ? 10-12л толкова и ТДС си хапва. ТДС на 1,5 бара налягане и чип си става 180кс. Чипа за тдс е 180лв Чипосан 3 дизел вече е друга бира няма спор в това! Ама и обслужването е МНОГО по скьпо
Дюзи за тдс вьрвят по 10лв
гнп 100лв
турбо 50-100лв
глава 100-150лв
Колко струват сьщите за 3 дизел?
Тоя мотор има всичко на всичко 2 жици, по елементарен няма на кьде! Вьрви на всякаква нафта, дори и не на нафта На комнрейла му сипеш крадена нафта и веднага запуши дюзи Капризна история
Предвид факта че говорим за 20 годишни премиум автомобили на по 500-600хил км че и повече . По простата технология е по удачния избор за мен, по малко ще те боли главата
аха викаш турбото за 50 лв, ша държи 1,5 бара, пък било то и на 20 г. Да същите неща са по-скъпи, но вървенето и разхода, нямат нищо общо, плащаш затова което получаваш...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- onicks
- младши ентусиаст
- Мнения: 301
- Регистриран на: 31.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 520i
- gentata
- старши ентусиаст
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Избор на дизел 725тдс или 730д
И аз да кажа че 3.0D е по-добрия избор в е38.
ТДС-а в Е38 е умрял кон меко казано А тези дето се продават едва ли са с ревизирани глави, охладителни с-ми (водна помпа, радиатор, термостат и т.н.) и турбо-та, да не говорим че е много възможно да изникне и някой проблем я с ГНП я с умната дюза. Общо взето и М57 и М51 с цени от посочения диапазон са на изживяване, но инвестицията в съживяването (вече някой спомена нещо около 2000лв) си заслужава повече за комънрейла. След чипосване 3-ката дизел може да си изкара повече от 230к.с. което е доста повече от 180 на чипосания тдс.
И да споделя скорошни наблюдения по ремонта на един тдс страдащ от главоболие но в Е39. От 5-6 огледани глави 2-ра употреба за цени в диапазона 80-150лв и уверения от продаващите че главите са "перфектни" на точно една от тези 6 глави нямаше никакви (видими) пукнатини, а 6-тата беше дори и шлайфана но се оказа че е крива. И в крайна сметка намерихме глава (7-ма) на цена 300лв. комплект с всмукателния колектор защото беше металния. Рециклиране на турбо, някъде из софииско с куриера излезе 470лв. Всички необходими по ремонта уплътнения, гарнитури, болтове (нови за главата), водна помпа, термостат, работа, излязоха и други там дреболии още около 700лв. че може и повече. И така "евтиния" за ремонт тдс не излезе съвсем 200-300лв., но в крайна сметка пак се разполага с едни 143 магарета я живи я не. И тези 143к.с. в купе 1700-800кг. на е38 са нещо което може само да го предвижва от точка А до точка Б без да има особенно интригуващи моменти по време на пътуването, и трасето е желателно да е с по-дълги прави участъци
ТДС-а в Е38 е умрял кон меко казано А тези дето се продават едва ли са с ревизирани глави, охладителни с-ми (водна помпа, радиатор, термостат и т.н.) и турбо-та, да не говорим че е много възможно да изникне и някой проблем я с ГНП я с умната дюза. Общо взето и М57 и М51 с цени от посочения диапазон са на изживяване, но инвестицията в съживяването (вече някой спомена нещо около 2000лв) си заслужава повече за комънрейла. След чипосване 3-ката дизел може да си изкара повече от 230к.с. което е доста повече от 180 на чипосания тдс.
И да споделя скорошни наблюдения по ремонта на един тдс страдащ от главоболие но в Е39. От 5-6 огледани глави 2-ра употреба за цени в диапазона 80-150лв и уверения от продаващите че главите са "перфектни" на точно една от тези 6 глави нямаше никакви (видими) пукнатини, а 6-тата беше дори и шлайфана но се оказа че е крива. И в крайна сметка намерихме глава (7-ма) на цена 300лв. комплект с всмукателния колектор защото беше металния. Рециклиране на турбо, някъде из софииско с куриера излезе 470лв. Всички необходими по ремонта уплътнения, гарнитури, болтове (нови за главата), водна помпа, термостат, работа, излязоха и други там дреболии още около 700лв. че може и повече. И така "евтиния" за ремонт тдс не излезе съвсем 200-300лв., но в крайна сметка пак се разполага с едни 143 магарета я живи я не. И тези 143к.с. в купе 1700-800кг. на е38 са нещо което може само да го предвижва от точка А до точка Б без да има особенно интригуващи моменти по време на пътуването, и трасето е желателно да е с по-дълги прави участъци
- amgpower
- младши ентусиаст
- Мнения: 332
- Регистриран на: 2.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
- Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ
Re: Избор на дизел 725тдс или 730д
[quote="tontoni"]Здравейте оглеждам се за някое дизелче в ценови диапазон 4000-4500лв. Повечето сигурно биха казали ,че 730 е по хубава но имам 2ма приятели с тдс-и и само ми ги хвалят. Може ли да ме посъветвате какво да гледам на двата мотора при покупка и примерно защо според вас единия от двата е по-добре. Гледам 2 коли в мобилето ако някой знае нещо за тях нека сподели:
Е38 за 4000-4500лв няма да е автомобил,а ще е гроб.Тея 2000лв няма да оправят колегата до никаде.Аз преди 2г взех 740 98г,за 4400лв и вкарах в него около 3500-4000лв,без да съм ремонтирал мотор,скорости и да си слагам труда,защото той ми е без пари.След това се излъгах и взех 750 за 3300лв леко ударено и там връкнаха около 5000-6000лв,без да съм ремонтирал мотор и скорости.Правил съм окачване,обслужване,спирачки,гуми и външен вид.Та мисълта ми е,че ефтина Е38-ца НЯМА,или я плащаш на нормална цена или ги додаваш след като я купиш на ниска цена.
Всеки сам си преценява,на мен това ми е работата и ми е тръпка да направя от нищо нещо,но не всеки може да разбира и да прави автомобили.
Е38 за 4000-4500лв няма да е автомобил,а ще е гроб.Тея 2000лв няма да оправят колегата до никаде.Аз преди 2г взех 740 98г,за 4400лв и вкарах в него около 3500-4000лв,без да съм ремонтирал мотор,скорости и да си слагам труда,защото той ми е без пари.След това се излъгах и взех 750 за 3300лв леко ударено и там връкнаха около 5000-6000лв,без да съм ремонтирал мотор и скорости.Правил съм окачване,обслужване,спирачки,гуми и външен вид.Та мисълта ми е,че ефтина Е38-ца НЯМА,или я плащаш на нормална цена или ги додаваш след като я купиш на ниска цена.
Всеки сам си преценява,на мен това ми е работата и ми е тръпка да направя от нищо нещо,но не всеки може да разбира и да прави автомобили.
- c04
- Кръстникът
- Мнения: 547
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: Избор на дизел 725тдс или 730д
Ако ще е за 4-5к, наистина по-добре тдс
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Избор на дизел 725тдс или 730д
m.dimitrov1992 написа:///M Power написа:tontoni написа:Ако найстина подръжката е наполовина на тдс-а и разхода е еднакъв + чип на тдс-а и вървят еднакво за какво ми я хвалите 3- ката?
На ТДС-а нито разхода, нито вървежа е като на 3-ката (ами ако сложим чип на 3-ката какво става)
Вьрви на всякаква нафта, дори и не на нафта
Изпитано многократно- пита за още
ATR-42/72
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани