датчици разп. и колянов вал м52б28
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: датчици разп. и колянов вал м52б28
Идеята на форума не са личните.
Хвани някой с тънки и дълги ръце (ама не му гледай под полата като се наведе) да бръкне и извади двете букси под колекторите, издърпай маншоните и виж какво има отдолу.
Няма нищо трудно и притеснително.
Започни с този на разпределителния вал, че без него може да върви колата. След опита продължи с този на коляновия вал, но внимавай, че ако окъсиш там няма палене.
Винаги има шанс да са си отишли датчиците, но аз още не съм виждал оригинален такъв от видяни 10-на.
Ако нещо наистина те притеснява, пиши на ЛС.
Хвани някой с тънки и дълги ръце (ама не му гледай под полата като се наведе) да бръкне и извади двете букси под колекторите, издърпай маншоните и виж какво има отдолу.
Няма нищо трудно и притеснително.
Започни с този на разпределителния вал, че без него може да върви колата. След опита продължи с този на коляновия вал, но внимавай, че ако окъсиш там няма палене.
Винаги има шанс да са си отишли датчиците, но аз още не съм виждал оригинален такъв от видяни 10-на.
Ако нещо наистина те притеснява, пиши на ЛС.
- az777
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 228
- Регистриран на: 13.11.2011
- Пол: Мъж
- Кара: Лимузини
- Мечтае да кара: самолет
Re: датчици разп. и колянов вал м52б28
Колега писах ти на лс.Проблем с паленето нямам просто на място оборотите играят и някой път гасне в движение.Също така и ми изкл.цилиндри и колата се мъчи.На диагностика ми изписа двата датчика че са дали грешки.Тези симтоми за кой датчик са харктерни.Взел съм на коляновия вал датчика на разпр.не съм купил смяната на самите датчици последователна ли е или за единия датчик се разглобяват едни неща,за другия други..И последен въпрос ти лично така решаваш проблеми с тези датчици изолираш ги с изолирбанд и няма ядове така ли?Lenco написа:Идеята на форума не са личните.
Хвани някой с тънки и дълги ръце (ама не му гледай под полата като се наведе) да бръкне и извади двете букси под колекторите, издърпай маншоните и виж какво има отдолу.
Няма нищо трудно и притеснително.
Започни с този на разпределителния вал, че без него може да върви колата. След опита продължи с този на коляновия вал, но внимавай, че ако окъсиш там няма палене.
Винаги има шанс да са си отишли датчиците, но аз още не съм виждал оригинален такъв от видяни 10-на.
Ако нещо наистина те притеснява, пиши на ЛС.
- az777
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 228
- Регистриран на: 13.11.2011
- Пол: Мъж
- Кара: Лимузини
- Мечтае да кара: самолет
Re: датчици разп. и колянов вал м52б28
Днес колата изгасна 3 пъти в движение имаше грешка Колянов вал датчик.Смених го изчистих грешката запалих я беше добре но след известно време каране пак изкл.цилиндри....Помагайте
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1528
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: датчици разп. и колянов вал м52б28
На датчиците с ронеща се изолация и окъсени проводници може да се смени и самия кабел! Намирате си кабел 3х0,5мм2, издържащ на температура, и го запоявате! На работата направихме един такъв на една Вектра и всичко стана както трябва!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- az777
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 228
- Регистриран на: 13.11.2011
- Пол: Мъж
- Кара: Лимузини
- Мечтае да кара: самолет
Re: датчици разп. и колянов вал м52б28
Изолацията се оказа добре явно датчика е заминал.Втория проблем колата почна да тресе на място 20 30 км вървя добре и после тресеше.Оказа се че самата лула се ронеше взех нова и така.Интересно се получи че нещата почти съвпаднаха уж бяха добри лулите ама явно тази и е дошло времето
- ДаниД
- младши ентусиаст
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 98' е39 520i
- Мечтае да кара: V8
Re: датчици разп. и колянов вал м52б28
В момента има явно кофти партида такива датчици, аз върнах преди седмица 2ри ВДО, и след няколко консултации си взех и 2та датчика на ЕРА, нямах много доверие на тези датчици, но за сега всичко си работи чудесно
- az777
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 228
- Регистриран на: 13.11.2011
- Пол: Мъж
- Кара: Лимузини
- Мечтае да кара: самолет
Re: датчици разп. и колянов вал м52б28
ДаниД написа:В момента има явно кофти партида такива датчици, аз върнах преди седмица 2ри ВДО, и след няколко консултации си взех и 2та датчика на ЕРА, нямах много доверие на тези датчици, но за сега всичко си работи чудесно
Веднага ли ти вращат парите като ги върна ? И колко ти излезе на ЕРА ?
Re: датчици разп. и колянов вал м52б28
Точно предния датчик ми правеше страшни драми - брутално ритане все едно някой удря колато отзад и след това загува на мощност сложих от тук
https://www.autopower.bg/%D0%B8%D0%BC%D ... 74c39.html
мисля, че беше ERA преди 2 години и не съм има проблем от тогава с него.. (65лв), така, че е много спорно дали оригинален втора или нов евтин, за много неща е така
https://www.autopower.bg/%D0%B8%D0%BC%D ... 74c39.html
мисля, че беше ERA преди 2 години и не съм има проблем от тогава с него.. (65лв), така, че е много спорно дали оригинален втора или нов евтин, за много неща е така
Едни врати напред
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани