проблем с цилиндри

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: проблем с цилиндри

Мнение от Митко Стоянов » 29 Мар 2017, 8:26

Защо не я закачиш на диагностика и да се разбере какво що?
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 228
Регистриран на: 13.11.2011
Пол: Мъж
Кара: Лимузини
Мечтае да кара: самолет

Re: проблем с цилиндри

Мнение от az777 » 17 Апр 2017, 17:14

Проблема се оказа датчик Колянов вал да знаят колегите ако имат такива проблеми също така и гсднеше в движение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 1.05.2010
Кара: E65 745D

Re: проблем с цилиндри

Мнение от nforced » 25 Юли 2017, 21:21

Аз на 2.8 М52B28 имах зверско ритане и загува на мощност след това работеше като багер.. Оказа се датчик на вал-а отпред който стой
Едни врати напред

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 5.08.2017
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E38 750i M73B54
Мечтае да кара: 760i Mpower

Re: проблем с цилиндри

Мнение от IvanE38 » 05 Авг 2017, 12:19

Здравейте колеги!

Аз имам същия проблем М73Б54 , но малко по странен от вашите. Когато запаля колата студена и работи на малко цилиндри,пукат гърнетата, мирише гадно и няма тяга. Преди като беше всичко нормално палеше като Ферари нервно а сега доста измъчено и забелязох , че преди това да се случи от към пасажерското място долу до калника почваше да "жужи" нещо и след около 2 минути спира! Сега започва и няма и 5 сек спира все едно нещо го кара да спре! Когато обърне на газ всичко се оправя цилиндрите се появяват и работи като булит както на бензин така и на газ, но ако я изгася и запаля пак много слабо пали и оборотите почват да се форсират от 800 до 1800к все едо чисти нещо... като тръгна с малко газ не се усеща тяга , но като подам повече и си е булита който беше....много странен проблем

След 4,5 дена каране на бензин колата се оправя и всичко се нормализира, но подкарам ли я на газ 2 дена и пак почва да прави същите номера!
На диагностика не показва никакви грешки....(BOSCH)
Сменил съм всичките 12 свещи с чисто нови! :)
Ако имате някакви идеи нека ги обсъдим и да пробвам какво ще стане ... разбирам достатъчно за да знам къде да пипам и кое къде е може да говорите свободно! Благодаря ви предварително! :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: проблем с цилиндри

Мнение от DLVasilev » 08 Авг 2017, 8:27

Ти сложил ли си подходящи свещи за работа на двата типа гориво?
Изображение
ATR-42/72

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 5.08.2017
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E38 750i M73B54
Мечтае да кара: 760i Mpower

Re: проблем с цилиндри

Мнение от IvanE38 » 08 Авг 2017, 8:48

DLVasilev написа:Ти сложил ли си подходящи свещи за работа на двата типа гориво?


Да сложил съм ... 4 полюсни платина ...пробвах и с еднополюсни обикновенни няма никаква разлика в работата на мотора....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 228
Регистриран на: 13.11.2011
Пол: Мъж
Кара: Лимузини
Мечтае да кара: самолет

Re: проблем с цилиндри

Мнение от az777 » 27 Сеп 2017, 22:10

IvanE38 написа:Здравейте колеги!

Аз имам същия проблем М73Б54 , но малко по странен от вашите. Когато запаля колата студена и работи на малко цилиндри,пукат гърнетата, мирише гадно и няма тяга. Преди като беше всичко нормално палеше като Ферари нервно а сега доста измъчено и забелязох , че преди това да се случи от към пасажерското място долу до калника почваше да "жужи" нещо и след около 2 минути спира! Сега започва и няма и 5 сек спира все едно нещо го кара да спре! Когато обърне на газ всичко се оправя цилиндрите се появяват и работи като булит както на бензин така и на газ, но ако я изгася и запаля пак много слабо пали и оборотите почват да се форсират от 800 до 1800к все едо чисти нещо... като тръгна с малко газ не се усеща тяга , но като подам повече и си е булита който беше....много странен проблем

След 4,5 дена каране на бензин колата се оправя и всичко се нормализира, но подкарам ли я на газ 2 дена и пак почва да прави същите номера!
На диагностика не показва никакви грешки....(BOSCH)
Сменил съм всичките 12 свещи с чисто нови! :)
Ако имате някакви идеи нека ги обсъдим и да пробвам какво ще стане ... разбирам достатъчно за да знам къде да пипам и кое къде е може да говорите свободно! Благодаря ви предварително! :bchug:

провери лулите и бобините.Може и някой датчик на колянов или разпр.вал да е

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: проблем с цилиндри

Мнение от Митко Стоянов » 27 Сеп 2017, 22:29

Като ти настроят газта както трябва, ще си решиш проблема.
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: проблем с цилиндри

Мнение от turbo » 16 Окт 2017, 15:20

Митко Стоянов написа:Като ти настроят газта както трябва, ще си решиш проблема.

+1 А каква е газаджийницата? И с колко компа е направено? Синхронизирани ли са някак?
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Предишна

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook