клапани на парното

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 228
Регистриран на: 13.11.2011
Пол: Мъж
Кара: Лимузини
Мечтае да кара: самолет

клапани на парното

Мнение от az777 » 29 Окт 2016, 13:50

Колеги искам да попитам възможно ли е заради клапаните на парното да не циркулира хубаво водата и на диагностика ще излезе ли че имам проблем с тези клапани.Също така и от къде мога да намеря читави защото повечето втора ръка са леш

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: клапани на парното

Мнение от zvetiko » 29 Окт 2016, 15:26

az777 написа:Колеги искам да попитам възможно ли е заради клапаните на парното да не циркулира хубаво водата и на диагностика ще излезе ли че имам проблем с тези клапани.Също така и от къде мога да намеря читави защото повечето втора ръка са леш


На диагностика ще излезе, ако има прекъсната верига на захранването на бобините на клапаните. За да се види дали има задръстване, трябва да се отворят. Втора ръка, читави, сигурно за 50лв- трудна работа.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 228
Регистриран на: 13.11.2011
Пол: Мъж
Кара: Лимузини
Мечтае да кара: самолет

Re: клапани на парното

Мнение от az777 » 29 Окт 2016, 16:40

zvetiko написа:
az777 написа:Колеги искам да попитам възможно ли е заради клапаните на парното да не циркулира хубаво водата и на диагностика ще излезе ли че имам проблем с тези клапани.Също така и от къде мога да намеря читави защото повечето втора ръка са леш


На диагностика ще излезе, ако има прекъсната верига на захранването на бобините на клапаните. За да се види дали има задръстване, трябва да се отворят. Втора ръка, читави, сигурно за 50лв- трудна работа.

нови на каква цена са и от къде могат да се намерят

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1349
Регистриран на: 15.04.2006
Местоположение: Любимец
Пол: Мъж
Кара: E38

Re: клапани на парното

Мнение от the_gate » 30 Окт 2016, 20:48

нови са си цифра
Номенклатурен номер 64118374994
Описание Клапан воден с допълнителна водна помпа
Ед. цена с ДДС 806.48 лв


:smoke:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: клапани на парното

Мнение от DLVasilev » 31 Окт 2016, 16:24

Водната помпа е 1:1 с тази на рено лагуна и като марка и като парт номер, ама клапаните за съжаление не се намират по другите коли :mhihi:
На мен от дясно ми духаше студено, смених въпросните клапани и помпа, продължи да духа по същия начин, обаче когато натисна бутона за размразяване на предното стъкло отвсякъде си духа топло ама баш си топло. В нормален режим топъл въздух почти не се усеща
Изображение
ATR-42/72

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 228
Регистриран на: 13.11.2011
Пол: Мъж
Кара: Лимузини
Мечтае да кара: самолет

Re: клапани на парното

Мнение от az777 » 31 Окт 2016, 19:56

DLVasilev написа:Водната помпа е 1:1 с тази на рено лагуна и като марка и като парт номер, ама клапаните за съжаление не се намират по другите коли :mhihi:
На мен от дясно ми духаше студено, смених въпросните клапани и помпа, продължи да духа по същия начин, обаче когато натисна бутона за размразяване на предното стъкло отвсякъде си духа топло ама баш си топло. В нормален режим топъл въздух почти не се усеща

ясно а само да попитам от къде да взема такива гумички за клапаните на парното защото масово тея гумички са заминали

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 21.04.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E38 728iA

клапани на парното

Мнение от ddeynov » 26 Дек 2016, 10:40

Здравейте колеги. Честита Коледа на всички и весело посрещане на новата година.
Използвам темата на колегата за да не пускам нова. Проблемът започна от това, че до 1200-1500 об. няма парно. Испарителят мръзнеше и не прехвърля на газ. Установи се, че е заминала електрическата помпа при клапаните на парното. Смених я и о чудо. Парното започна да духа топло още докато стрелката на температурата е в синия сектор. Духаше топло и от ляво и от дясно. До тогава винаги от дясно духаше малко по-студено, дори и в обороти. За съжаление радостта ми траеше доста малко. :mhihi: След два дни, в които всичко беше наред, започна да духа хладко на празен ход пак от дясно, а от вчера започна да си духа судено и от ляво. Същата ситуация както преди да сменя помпата с клапаните. Испарителят обаче сега не мръзне. Маркуча до помпата е много топъл, а двара след нея са топли, но единият е по-хладък. Почвам да мисля, че проблемът може би не е в клапаните и помпата...
Също така забелязвам понякога, особено на баир дава съобщение на борд компютъра да се провери нивото на антифриза. Когато е студена антифризът е на отметката "COLD". Забелязах, че като загрее спада нивото. Ако може някой да каже до къде трябва да е антифриза при загрял двигатал,ще му бъда благодарен. Също и дали може да има връзка между проблемите с парното на празен ход и тази грешка с нивото на антифриза?
Колата е38 728i, 04.1997 г. Благодаря предварително.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: клапани на парното

Мнение от DLVasilev » 26 Дек 2016, 18:00

на диагностика ми излезе, че не работи десния клапан. Накрая ще се ядосам и ще пренавия бобинките на клапаните :censored:
Изображение
ATR-42/72

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 21.06.2016
Кара: E38 735i
Мечтае да кара: още по-як космически кораб

Re: клапани на парното

Мнение от haralampione » 28 Дек 2016, 20:28

Само с пренавиване едва ли ще стане. Основния проблем е, че се образува яко гняс по стеблата и самите клапанчета. Аз си отворих старите с идеята да ги рециклирам, но се отказах тотално - гумичките и маншоните бяха накъсани и втвърдени, стеблата имат прорези за стъпката, по тях имаше около 1 мм котлен камък, който беше прецакал уплътнението на едното моторче и от него течеше зеленикава гадост - тоест от много време е имало антифриз/вода вътре и въпреки това работеха от време на време. Та мисълта ми е работещи втора ръка и закупуване на комплект гумички и стебла за рециклиране за да се радвате пълноценно на климатроника на колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: клапани на парното

Мнение от DLVasilev » 30 Дек 2016, 9:30

haralampione написа:Само с пренавиване едва ли ще стане. Основния проблем е, че се образува яко гняс по стеблата и самите клапанчета. Аз си отворих старите с идеята да ги рециклирам, но се отказах тотално - гумичките и маншоните бяха накъсани и втвърдени, стеблата имат прорези за стъпката, по тях имаше около 1 мм котлен камък, който беше прецакал уплътнението на едното моторче и от него течеше зеленикава гадост - тоест от много време е имало антифриз/вода вътре и въпреки това работеха от време на време. Та мисълта ми е работещи втора ръка и закупуване на комплект гумички и стебла за рециклиране за да се радвате пълноценно на климатроника на колата.

Е аз купих работещи 2-ра ръка и сега са неработещи 3-та ръка
Иначе са ок вътре ама соленоида не е в час
Изображение
ATR-42/72

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 722
Регистриран на: 11.06.2006
Местоположение: София бате центъра на....
Пол: Мъж
Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза

Re: клапани на парното

Мнение от RORO » 31 Дек 2016, 12:15

ddeynov написа:Здравейте колеги. Честита Коледа на всички и весело посрещане на новата година.
Използвам темата на колегата за да не пускам нова. Проблемът започна от това, че до 1200-1500 об. няма парно. Испарителят мръзнеше и не прехвърля на газ. Установи се, че е заминала електрическата помпа при клапаните на парното. Смених я и о чудо. Парното започна да духа топло още докато стрелката на температурата е в синия сектор. Духаше топло и от ляво и от дясно. До тогава винаги от дясно духаше малко по-студено, дори и в обороти. За съжаление радостта ми траеше доста малко. :mhihi: След два дни, в които всичко беше наред, започна да духа хладко на празен ход пак от дясно, а от вчера започна да си духа судено и от ляво. Същата ситуация както преди да сменя помпата с клапаните. Испарителят обаче сега не мръзне. Маркуча до помпата е много топъл, а двара след нея са топли, но единият е по-хладък. Почвам да мисля, че проблемът може би не е в клапаните и помпата...
Също така забелязвам понякога, особено на баир дава съобщение на борд компютъра да се провери нивото на антифриза. Когато е студена антифризът е на отметката "COLD". Забелязах, че като загрее спада нивото. Ако може някой да каже до къде трябва да е антифриза при загрял двигатал,ще му бъда благодарен. Също и дали може да има връзка между проблемите с парното на празен ход и тази грешка с нивото на антифриза?
Колата е38 728i, 04.1997 г. Благодаря предварително.




Колеги , сменяйте антифриза поне на три години със оригиналният за автомобила и не карайте с вода !С поред мен пак не ти работи ел. помпата .Нивото на охлаждащата течност се проверява само на студен двигател ! Винаги всички антифризи се разширяват при повишаване на температурата и повишават нивото и то се вдига с около 2-4см.!Просто не мога да си обясням твоят случай ?Ако ти губи течност провери тройниците ( за изпарителя ) както и конзолата на термостата . Собственик съм на две е38-ци с М52Б28 , едната я карам от 2010 г. и то на газ парно ми загуби само веднъж когато имах проблем с гарнитура на глава карам само с жълт антифриз !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 351
Регистриран на: 9.08.2009
Местоположение: софия кв.Редута
Пол: Мъж
Кара: LX62314
Мечтае да кара: e31 860
Детайли за колата: Бърза,Мощна,Вечна

Re: клапани на парното

Мнение от gsi_leo » 31 Дек 2016, 13:30

Здравейте колеги,при мен също го има този проблем с ел.клапаните и по точно с десния кръг.Купих си втора употреба работеща и сега всичко е наред.Проблем обаче се появи с обезвъздушаването след смяната.Циркулационата помпа беше заспала,и се наложи да я ''посъветвам'' за да тръгне,при което нещата си дойдоха на местото,вече имам топло и от двата кръга.Весели празници... :)
-0896965069-Сашо
...готов да помогне всекиму...

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 10.03.2016
Пол: Мъж

Re: клапани на парното

Мнение от Nk1989 » 06 Яну 2017, 14:30

Колеги и аз има проблвм с парното смених клапаните но от ляво продължава да си духа студено ?

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook