М52 към M54B30 swap питания
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- turbobanana
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 227
- Регистриран на: 26.12.2007
М52 към M54B30 swap питания
Здравейте, колеги!
Мисля отново да влизам в Е38 клуба, че ми се отвори подземен гараж и място за втора кола.
Много ще се радвам ако чуя съвети и акъл за swap от M52 към M54B30 в 728 face!
Ако някой е правил или виждал - за какво да се готвя...
Благодаря предварително!
Мисля отново да влизам в Е38 клуба, че ми се отвори подземен гараж и място за втора кола.
Много ще се радвам ако чуя съвети и акъл за swap от M52 към M54B30 в 728 face!
Ако някой е правил или виждал - за какво да се готвя...
Благодаря предварително!
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: М52 към M54B30 swap питания
За 40 коня цял суап ли ще правиш
- Дидо ди
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 150
- Регистриран на: 6.02.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е38 3.5 V8
- Мечтае да кара: 328 с колектор от 325
- Детайли за колата: Без задни гърнета
Re: М52 към M54B30 swap питания
40 коня + по добър звук от мотора...приготви си пари не само за мотор но и за скоростна кутия
- boris
- старши ентусиаст
- Мнения: 1906
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: М52 към M54B30 swap питания
Щом 728 е фейс няма да има изненади, като взимаш мотора не забравяй педала за газта.
Ако колата е с ръчни скорости за какво са му скорости?
Ако е автомат и диференциалчето трябва да се смениш, за да не се шашка кутията, с такова от 530i автомат, като сложиш капака от твоя диф...
Ако колата е с ръчни скорости за какво са му скорости?
Ако е автомат и диференциалчето трябва да се смениш, за да не се шашка кутията, с такова от 530i автомат, като сложиш капака от твоя диф...
- turbobanana
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 227
- Регистриран на: 26.12.2007
Re: М52 към M54B30 swap питания
madafaka_donkele написа:За 40 коня цял суап ли ще правиш
За 40 коня си спомням, че и swap на колата съм правил...
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: М52 към M54B30 swap питания
boris написа:Щом 728 е фейс няма да има изненади, като взимаш мотора не забравяй педала за газта.
Ако колата е с ръчни скорости за какво са му скорости?
Ако е автомат и диференциалчето трябва да се смениш, за да не се шашка кутията, с такова от 530i автомат, като сложиш капака от твоя диф...
Защо да се шашка Автомата от диф-а? Самите кутий ги дават еднакви?
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: М52 към M54B30 swap питания
Къде би бил проблема при преминаването от единичен към двоен ванос? Тия дни ми се налага да търся разни части за единичен ванос и срещам голяма трудност. Като цяло и мотори няма вече. Ако се наложи направо сменям мотора с двоен ванос.
- boris
- старши ентусиаст
- Мнения: 1906
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: М52 към M54B30 swap питания
Горе долу същата работа:
viewtopic.php?f=123&t=333592
и
viewtopic.php?f=123&t=380115&p=3986177#p3986177
viewtopic.php?f=123&t=333592
и
viewtopic.php?f=123&t=380115&p=3986177#p3986177
- turbobanana
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 227
- Регистриран на: 26.12.2007
Re: М52 към M54B30 swap питания
То да минеш от М52 към М54 е все едно да минеш от Е36 в Е38, пак две бройки ама много разлики...
- kilikandzer-power
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 147
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Майна Таун - Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: Individual Executive 728ILA
Re: М52 към M54B30 swap питания
Играта си заслужава, само да намериш читав двигател и скорости комплект с електрониката + педала на газта. Ако си с DSC е лесно. Ако си с АSC трудно ще намериш такъв донор и ще ти се наложи да сменяш и модулите по спирачната система и датчик на волана, датчик за странично усорение, силова помпа, датчици на колелата и т.н. за да минеш към DSC. Когато е за единичен ванос и табло се сменя. Диф слагаш от Е39 530i комби (съответно ръчка или автомат), само твоя заден капак прехвърляш. Леко барваш генерацията, всмукателните пътища, слагаш чипче и 90% от 740 в БГ ти дишат прахоляците. За дизелите да не говорим, да си ръткат тихичко за икономия.
На диностенда виждаш това което очакваш, но на улицата разбираш истината !
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: М52 към M54B30 swap питания
Нещо на което попаднах днес http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=374572 . Понеже мотора ми сдаде багажа, а м52б28 единичен ванос с редовни документи да се намери е трудно.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: М52 към M54B30 swap питания
kilikandzer-power написа:Играта си заслужава, само да намериш читав двигател и скорости комплект с електрониката + педала на газта. Ако си с DSC е лесно. Ако си с АSC трудно ще намериш такъв донор и ще ти се наложи да сменяш и модулите по спирачната система и датчик на волана, датчик за странично усорение, силова помпа, датчици на колелата и т.н. за да минеш към DSC. Когато е за единичен ванос и табло се сменя. Диф слагаш от Е39 530i комби (съответно ръчка или автомат), само твоя заден капак прехвърляш. Леко барваш генерацията, всмукателните пътища, слагаш чипче и 90% от 740 в БГ ти дишат прахоляците. За дизелите да не говорим, да си ръткат тихичко за икономия.
Това за единичния ванос и таблото някой ти го каза или си го измисли сам?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- kilikandzer-power
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 147
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Майна Таун - Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: Individual Executive 728ILA
Re: М52 към M54B30 swap питания
stony1 написа:kilikandzer-power написа:Играта си заслужава, само да намериш читав двигател и скорости комплект с електрониката + педала на газта. Ако си с DSC е лесно. Ако си с АSC трудно ще намериш такъв донор и ще ти се наложи да сменяш и модулите по спирачната система и датчик на волана, датчик за странично усорение, силова помпа, датчици на колелата и т.н. за да минеш към DSC. Когато е за единичен ванос и табло се сменя. Диф слагаш от Е39 530i комби (съответно ръчка или автомат), само твоя заден капак прехвърляш. Леко барваш генерацията, всмукателните пътища, слагаш чипче и 90% от 740 в БГ ти дишат прахоляците. За дизелите да не говорим, да си ръткат тихичко за икономия.
Това за единичния ванос и таблото някой ти го каза или си го измисли сам?
По някаква случаност моята Е38-ца е с посочения суап в темата. Според теб дали си го измислям или се е наложило да сменям таблото?
На диностенда виждаш това което очакваш, но на улицата разбираш истината !
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: М52 към M54B30 swap питания
turbobanana написа:Здравейте, колеги!
Мисля отново да влизам в Е38 клуба, че ми се отвори подземен гараж и място за втора кола.
Много ще се радвам ако чуя съвети и акъл за swap от M52 към M54B30 в 728 face!
Ако някой е правил или виждал - за какво да се готвя...
Благодаря предварително!
Няма смисъл от занимавката , по добре ревизирай 28цата . сложи и някой друг вал и ремап и ще потръгне. Парите за тия 40коня на хартия не си струват.
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: М52 към M54B30 swap питания
Понеже моят М52Б28 счупи сегмент и надра цилиндъра се наложи да сменя мотора. Намирането на единичен ванос, с редовни документи е много трудно. Затова взех М52Б28ТУ, на който направих ревизия. Нови сегменти, биелни, основни лагери, гумички, пълен ремонт на главата, нови болтове абе както си му е реда. Пичовете използваха блок, карантия, глава от двойния ванос, а от моя мотор ваноса и валовете с касетите. Дори за запалването и работата на мотора ползваха датчика на двойния ванос. В момента колата работи перфектно. Няма невъзможни неща.
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани