Проблем с темпомата
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с темпомата
Колеги на скоро закупих автомобила и от тогава темпомата ми прави проблем. Активирам го от копчето светва ми лампата на таблото, нагласям си скоростта, карам няколко километра и темпомата се изключва. Изгасва лампата на таблото и повече не мога да го активирам. Когато загася двигателя и запаля отново всичко се повтаря.
- gentata
- старши ентусиаст
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Проблем с темпомата
Какво Е38 е "автомобила"? Би било полезна информация.
- georgipass
- младши ентусиаст
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
- gentata
- старши ентусиаст
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Проблем с темпомата
Най-добре диагностика, така ще си излезе точно проблема. Но ако няма на първо време възможност за закачане на комп. може да се провери стоп-машинката на педала на спирачката. Там е двоен прекъсвач единия е за LCM-а другия за темпомата.
Re: Проблем с темпомата
При стоп-машинката всичко е наред. В неделя дори покарах 10-на километра на темпомат преди да бръктиса отново, което си е своеобразен рекорд.
- headtrick
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 4.01.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 740i
- Мечтае да кара: само BMW
Re: Проблем с темпомата
колега,
обърни внимание кога изключва. ако е когато започнеш да изкачваш и колата се натовари е почти сигурно, че е актуатора(моторчето което дърпа жилото). с годините се изронва зъбното колело на положението на което вижда най много зор. ако не го знаеш кое е, проследи двете жила от дросела.
едното влиза към купето, другото заобикаля двигателя и отива някъде зад левия фар където се намира моторчето и влиза в него.
разглоби го за да се увериш че това е проблема и си вземи ново
обърни внимание кога изключва. ако е когато започнеш да изкачваш и колата се натовари е почти сигурно, че е актуатора(моторчето което дърпа жилото). с годините се изронва зъбното колело на положението на което вижда най много зор. ако не го знаеш кое е, проследи двете жила от дросела.
едното влиза към купето, другото заобикаля двигателя и отива някъде зад левия фар където се намира моторчето и влиза в него.
разглоби го за да се увериш че това е проблема и си вземи ново
lud
Re: Проблем с темпомата
Проблемът мисля, че вече е решен. Снощи извадих актуатора, разглобих го - зъбните колела бяха в състояние неразличимо от нови. си Тествах бобинката, чрез подаване на 12 V - и тя си работеше перфектно. Проверих жилото дали не задържа. Напръсках зъбчатките със спрей грез и монтирах всичко на мястото му. Малко по-късно изминах цели 70 км. на темпомат без абсолютно никакви проблеми.
Благодаря на всички колеги за отделеното внимание по-проблемът ми.
Благодаря на всички колеги за отделеното внимание по-проблемът ми.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани