Проблем палене 740I 95'

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 4.09.2009

Проблем палене 740I 95'

Мнение от mitaka21 » 12 Авг 2016, 12:07

Колеги, трябва ми помощ. Къде ли не карахме въпросната кола(740 без ваносите 95-та година) на диагностика и никъде не можаха да ми кажат къде е проблема. Колата не иска да пали веднага. Има онази опция само да цъкнеш ключа за да запали, и започва да върти стартера и малко по малко почва да припалва. Трябва няколко пъти да върна и пак да завъртя ключа, че да запали. Иначе на газ аварийно пали веднага(малко трябва да е загряла), обаче на бензин не иска. Стана ми малко странно защото колата има само 1-ви контакт и после директно пали. Няма го втория контакт дето светват повечето лампи на таблото? :conf: Не съм сигурен дали трябва да е така. Проверени са бензиновата помпа, регулатора на налягането и на диагностика не вади някакви грешки които може да са причина за проблема. Някакви идей? :help: :help: :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 783
Регистриран на: 11.10.2012
Пол: Мъж
Кара: e92, f30
Мечтае да кара: M4

Re: Проблем палене 740I 95'

Мнение от expl0de » 12 Авг 2016, 12:47

Връзвали ли сте манометър към системата да се види на какво налягане работи и при изгасен двигател дали пада и до колко?
При мен регулаторът беше проблемен и не даваше грешки, но пак така зорно палеше. Ако загасиш и запалиш пак прави ли проблем?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 4.09.2009

Re: Проблем палене 740I 95'

Мнение от mitaka21 » 12 Авг 2016, 13:02

Налягането го мериха в един сервиз и казаха, че е нормално. Не, като запали, после и да я огася си пали нормално. Само ако стой повечко време почва пак да не пали. Интересно ми е това с контакта дали трябва да е така. Имам един авер със същата, и си има втори контакт, но при него се задържа ключа за да запали а при мен само се цъква. :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 722
Регистриран на: 11.06.2006
Местоположение: София бате центъра на....
Пол: Мъж
Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза

Re: Проблем палене 740I 95'

Мнение от RORO » 12 Авг 2016, 18:59

Не е нормално колега , всяка кола има две положения и тогава стартер .Жигулата има и още едно :D !!! Щом след като веднъж запали след това пали леко значи е от липса на гориво .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 4.09.2009

Re: Проблем палене 740I 95'

Мнение от mitaka21 » 13 Авг 2016, 20:40

Може би от това че го няма този контакт, не пуска ток на помпата? От там вкарва въздух може би? Нещо такова има ли като вариант? :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: Проблем палене 740I 95'

Мнение от DLVasilev » 17 Авг 2016, 10:11

Всеки ден ли се кара колата или има застой от порядъка на няколко дни до седмица? Питам защото моята веднъж се случи да седи 2 седмици и малко без да се кара и тогава беше страшно- първите 3 пъти пали и гасне почти веднага,след това пали, държи стабилен празен ход, но като подам газ се дави като да не и достига гориво и след като загря започна да тресе да чука и т.н. после вече като започна по-често да работи се оправиха тези проблеми и остана отвреме на време само това въпросно тресене на мотора, за което подозирам някоя бобина от лявата глава, че е заминала защото с пробни работещи бобини няма грешка.
Иначе и аз съм с автоматичния стартер и на мен така ми въртя 2 минути докато клъвне. Просто като поседи повече време и горивото в мотора се изпарява, оттича се обратно в резервоара и т.н. Имай предвид, че само рампата с дюзите ти е половин цолова тръба дето събира половин литър бензин, да не говорим и за горивопроводите. Само с един контакт не можеш да ги напълниш ;)
Изображение
ATR-42/72

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 4.09.2009

Re: Проблем палене 740I 95'

Мнение от mitaka21 » 22 Авг 2016, 12:23

Всеки ден се кара колата. Нещо от бензина ще е защото на газ аварийно пали веднага. Въпроса е дали трябва да има 2-ри контакт или направо трябва да пали както е сега? Защото според мен помпата се пуска на втория контакт? :paranoid:

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook