Проблем палене 740I 95'
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем палене 740I 95'
Колеги, трябва ми помощ. Къде ли не карахме въпросната кола(740 без ваносите 95-та година) на диагностика и никъде не можаха да ми кажат къде е проблема. Колата не иска да пали веднага. Има онази опция само да цъкнеш ключа за да запали, и започва да върти стартера и малко по малко почва да припалва. Трябва няколко пъти да върна и пак да завъртя ключа, че да запали. Иначе на газ аварийно пали веднага(малко трябва да е загряла), обаче на бензин не иска. Стана ми малко странно защото колата има само 1-ви контакт и после директно пали. Няма го втория контакт дето светват повечето лампи на таблото? Не съм сигурен дали трябва да е така. Проверени са бензиновата помпа, регулатора на налягането и на диагностика не вади някакви грешки които може да са причина за проблема. Някакви идей?
- expl0de
- младши ентусиаст
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Проблем палене 740I 95'
Връзвали ли сте манометър към системата да се види на какво налягане работи и при изгасен двигател дали пада и до колко?
При мен регулаторът беше проблемен и не даваше грешки, но пак така зорно палеше. Ако загасиш и запалиш пак прави ли проблем?
При мен регулаторът беше проблемен и не даваше грешки, но пак така зорно палеше. Ако загасиш и запалиш пак прави ли проблем?
Re: Проблем палене 740I 95'
Налягането го мериха в един сервиз и казаха, че е нормално. Не, като запали, после и да я огася си пали нормално. Само ако стой повечко време почва пак да не пали. Интересно ми е това с контакта дали трябва да е така. Имам един авер със същата, и си има втори контакт, но при него се задържа ключа за да запали а при мен само се цъква.
- RORO
- младши ентусиаст
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: Проблем палене 740I 95'
Не е нормално колега , всяка кола има две положения и тогава стартер .Жигулата има и още едно !!! Щом след като веднъж запали след това пали леко значи е от липса на гориво .
Re: Проблем палене 740I 95'
Може би от това че го няма този контакт, не пуска ток на помпата? От там вкарва въздух може би? Нещо такова има ли като вариант?
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Проблем палене 740I 95'
Всеки ден ли се кара колата или има застой от порядъка на няколко дни до седмица? Питам защото моята веднъж се случи да седи 2 седмици и малко без да се кара и тогава беше страшно- първите 3 пъти пали и гасне почти веднага,след това пали, държи стабилен празен ход, но като подам газ се дави като да не и достига гориво и след като загря започна да тресе да чука и т.н. после вече като започна по-често да работи се оправиха тези проблеми и остана отвреме на време само това въпросно тресене на мотора, за което подозирам някоя бобина от лявата глава, че е заминала защото с пробни работещи бобини няма грешка.
Иначе и аз съм с автоматичния стартер и на мен така ми въртя 2 минути докато клъвне. Просто като поседи повече време и горивото в мотора се изпарява, оттича се обратно в резервоара и т.н. Имай предвид, че само рампата с дюзите ти е половин цолова тръба дето събира половин литър бензин, да не говорим и за горивопроводите. Само с един контакт не можеш да ги напълниш
Иначе и аз съм с автоматичния стартер и на мен така ми въртя 2 минути докато клъвне. Просто като поседи повече време и горивото в мотора се изпарява, оттича се обратно в резервоара и т.н. Имай предвид, че само рампата с дюзите ти е половин цолова тръба дето събира половин литър бензин, да не говорим и за горивопроводите. Само с един контакт не можеш да ги напълниш
ATR-42/72
Re: Проблем палене 740I 95'
Всеки ден се кара колата. Нещо от бензина ще е защото на газ аварийно пали веднага. Въпроса е дали трябва да има 2-ри контакт или направо трябва да пали както е сега? Защото според мен помпата се пуска на втория контакт?
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани