Кратко представяне на моята е38-ца или как започна всичко...
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Boris_Andonov
- Потребител
- Мнения: 21
- Регистриран на: 5.02.2013
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 M62TU
- Мечтае да кара: Да карам колата си всеки...WEEKEND :)
- Детайли за колата: BMW E38 740i Individual
Кратко представяне на моята е38-ца или как започна всичко...
Кратко представяне на моята втора е38-ца или как започна всичко отначало!
Здравейте, колеги!
Отдавна не съм писал във форума, но смятам, че дойде времето да го направя!
Вече 4-та година карам с гордост е38, като колата, като идеята на темата е да ви представя ретроспективно историята и всички направено по автомобила, с който смятам да участвам с нея на юбилейния 15-ти BMW събор в Пловдив, през следващата събота на 6 май в конкурса за външен/вътрешен вид.
Първата ми е38-ца беше 728i Facelift и най-вероятно доста от четящите е38 раздела на форума познават, като с нея спечелих конкурса през 2014 на 13-тия BMW събор.
След като наредиш (retrofit-неш един почти стоков автомобил, както направих аз с първата си е38-ца...разбираш или почваш да чувстваш, че въпреки всичко, което си направил... караш един прекалено напомпан "Франкенщайн", който колкото и добре събран и автентично направен, винаги нещо му липсва..., както се казва породистия VIN...редицата малки глезотии и цветови гами и материали, които са направени специално за даден екземпляр и ти се набиват в очите и колкото и да пудря моята..все отнякъде избива, че не е истинска и нещо липсва...дали от малкия мотор, дали от сменения салон от десен волан автомобил с обърнати мемори, дали от индивидуал лайсните без покритие от табела под капака или от различния централен отвор от взетите от е38 и напаснати със втулки M-parallel-и..и т.н. Та след като се отърсих от емоцията бях сигурен за две неща: BMW е марката, а e38 е модела за следващ мой автомобил, но задължително със M62 мотор и задължително с голям индивидуален check List, който да се изразява не само в един елемент от екстериора или интериора, а поръчан така, че да съчетава по уникален начин вън и вътре. След доста търсене намерих обява на кола от Цюрих Швейцария, която отговаряше на всичките ми вече завишени критерии. Проверих я по VIN номер във Varna Cars, като си отговаряше на километрите и подържането на равни сервизни интервали в BMW Цюрих от един и същ собственик през цялото време..беше излезе, че влизала последно преди по-малко от година на 256К, аз я взех на 296К. Колата беше със проблем в кутията, но повече от истинска, както често се шегуваме с приятели..тая кола дори и без мотор бих я взел. Беше направена уникално в много добри цветови гами...допълващи се взаимно, като индивидуалния пакет включваше:
Лайсни в купето от топола, изцяло различен цвят и материя на кожения салон, тавана, орнаменти от топола по дръжките за ръцете на тавана, двуцветен м-волан, изцяло обшити в кожа табло и кори на вратите в два цвята, хром пакет включващ лайсни на вратите и елементи по цялто купе, който да си призная преди това не бях виждал. Колата беше с EDC, нивомат, DSP, подгрев на задните седалки и ел. регулиране на задните облегалки за главите на пътниците. Нямаше единствено стъклопалет и хидравличен багажник, което много бързо промених...макар и не от лесните retrofit изпълнения ги направих възможни. В продължение на две години от закупуването направих следните промени и подобрения:
Напълно рециклиране от А до Я на скоростната кутия, а не, както е прието и модерно само турбината(хидро съединителя).
С мое голямо учудване разбрах, че има кой да направи и модифицира 210-ков шпер т.нар най-голямо прасе и да мога да го поставя на колата, поставен в 750-кова кутия от диф и с една идея променено предавателно число (от 2.93 фабрично на 3.15)
След повече от година търсене намерих е38-цов M-Parallel 5броя, както си трябва и реших, че заслужават да бъдат "облечени" и 5-те със нови Continental-a за лятото. В сервиза за гуми ме гледаха малко странно и ми казаха, че от десетки хиляди продажби на година се случва не повече от веднъж някой да вземе 5 броя гуми, а просто им показах полираните вече бордове на M-parallel-a и колата и им казах..."смятам, че ги заслужават", а аз смятам, че заслужавам и нужната отстъпка от ваша страна ))"
Смених всеки един елемент, тампон и носач на ходовата част отпред и отзад заедно с пружините...Спрях се на EibachProKit, поради факта, че само те имат за Нивомат (SelfLeveling), иначе много искам да я видя как седи с HR пружини...
Напълно я пребоядисах и обработих, като всеки един детайл, който някъде имаше наченки на ръжда беше преобразуван и запечатан, всеки един детайл от колата, по който имаше ръжда или китове беше сменен...с други думи две врати, два предни калника и предна броня.
Боята, която ползвах е Glasurit, както и лака, с почуда установих, че макар и OrientalBlau, номера на боята, която е по купе 317 излиза, като индивидуален избор с по-едра частица от нормалната. Обработих и целия под с антикорозивни препарати. Сложих 3М фолио на 35% на задните прозорци с лек тъмно син отенък, че да се получи преливане, а не контрастиране. Изцяло рециклирах фаровете и халогените, като смених и всяка една крушка, като ефекта е поразителен. Намерих парт номера на т.нар. american style мигачи и смятам, че се получи добре и различно. Единствено остава да ревизирам мотора, но просто Vanos sealing Kit-a na Beissan се забави прекомерно от USA и реших това да стане след събора. Постарах се неистово да придам един максимално автентичен вид на автомобила, като не бягам по никакъв начин от това, което е бил преди 15 години. Надявам се да представя един достоен представител на емблематичния е38 модел на BMW на юбилейния 15ти национален BMW събор и да получа вашата подкрепа, като публика. За всякакви въпроси относно кое, кога ,как, от кой и колко...намерете ме във FB
Boris Andonov или 0887 594 695, или на лично във форума.
Ето малко снимки:
Здравейте, колеги!
Отдавна не съм писал във форума, но смятам, че дойде времето да го направя!
Вече 4-та година карам с гордост е38, като колата, като идеята на темата е да ви представя ретроспективно историята и всички направено по автомобила, с който смятам да участвам с нея на юбилейния 15-ти BMW събор в Пловдив, през следващата събота на 6 май в конкурса за външен/вътрешен вид.
Първата ми е38-ца беше 728i Facelift и най-вероятно доста от четящите е38 раздела на форума познават, като с нея спечелих конкурса през 2014 на 13-тия BMW събор.
След като наредиш (retrofit-неш един почти стоков автомобил, както направих аз с първата си е38-ца...разбираш или почваш да чувстваш, че въпреки всичко, което си направил... караш един прекалено напомпан "Франкенщайн", който колкото и добре събран и автентично направен, винаги нещо му липсва..., както се казва породистия VIN...редицата малки глезотии и цветови гами и материали, които са направени специално за даден екземпляр и ти се набиват в очите и колкото и да пудря моята..все отнякъде избива, че не е истинска и нещо липсва...дали от малкия мотор, дали от сменения салон от десен волан автомобил с обърнати мемори, дали от индивидуал лайсните без покритие от табела под капака или от различния централен отвор от взетите от е38 и напаснати със втулки M-parallel-и..и т.н. Та след като се отърсих от емоцията бях сигурен за две неща: BMW е марката, а e38 е модела за следващ мой автомобил, но задължително със M62 мотор и задължително с голям индивидуален check List, който да се изразява не само в един елемент от екстериора или интериора, а поръчан така, че да съчетава по уникален начин вън и вътре. След доста търсене намерих обява на кола от Цюрих Швейцария, която отговаряше на всичките ми вече завишени критерии. Проверих я по VIN номер във Varna Cars, като си отговаряше на километрите и подържането на равни сервизни интервали в BMW Цюрих от един и същ собственик през цялото време..беше излезе, че влизала последно преди по-малко от година на 256К, аз я взех на 296К. Колата беше със проблем в кутията, но повече от истинска, както често се шегуваме с приятели..тая кола дори и без мотор бих я взел. Беше направена уникално в много добри цветови гами...допълващи се взаимно, като индивидуалния пакет включваше:
Лайсни в купето от топола, изцяло различен цвят и материя на кожения салон, тавана, орнаменти от топола по дръжките за ръцете на тавана, двуцветен м-волан, изцяло обшити в кожа табло и кори на вратите в два цвята, хром пакет включващ лайсни на вратите и елементи по цялто купе, който да си призная преди това не бях виждал. Колата беше с EDC, нивомат, DSP, подгрев на задните седалки и ел. регулиране на задните облегалки за главите на пътниците. Нямаше единствено стъклопалет и хидравличен багажник, което много бързо промених...макар и не от лесните retrofit изпълнения ги направих възможни. В продължение на две години от закупуването направих следните промени и подобрения:
Напълно рециклиране от А до Я на скоростната кутия, а не, както е прието и модерно само турбината(хидро съединителя).
С мое голямо учудване разбрах, че има кой да направи и модифицира 210-ков шпер т.нар най-голямо прасе и да мога да го поставя на колата, поставен в 750-кова кутия от диф и с една идея променено предавателно число (от 2.93 фабрично на 3.15)
След повече от година търсене намерих е38-цов M-Parallel 5броя, както си трябва и реших, че заслужават да бъдат "облечени" и 5-те със нови Continental-a за лятото. В сервиза за гуми ме гледаха малко странно и ми казаха, че от десетки хиляди продажби на година се случва не повече от веднъж някой да вземе 5 броя гуми, а просто им показах полираните вече бордове на M-parallel-a и колата и им казах..."смятам, че ги заслужават", а аз смятам, че заслужавам и нужната отстъпка от ваша страна ))"
Смених всеки един елемент, тампон и носач на ходовата част отпред и отзад заедно с пружините...Спрях се на EibachProKit, поради факта, че само те имат за Нивомат (SelfLeveling), иначе много искам да я видя как седи с HR пружини...
Напълно я пребоядисах и обработих, като всеки един детайл, който някъде имаше наченки на ръжда беше преобразуван и запечатан, всеки един детайл от колата, по който имаше ръжда или китове беше сменен...с други думи две врати, два предни калника и предна броня.
Боята, която ползвах е Glasurit, както и лака, с почуда установих, че макар и OrientalBlau, номера на боята, която е по купе 317 излиза, като индивидуален избор с по-едра частица от нормалната. Обработих и целия под с антикорозивни препарати. Сложих 3М фолио на 35% на задните прозорци с лек тъмно син отенък, че да се получи преливане, а не контрастиране. Изцяло рециклирах фаровете и халогените, като смених и всяка една крушка, като ефекта е поразителен. Намерих парт номера на т.нар. american style мигачи и смятам, че се получи добре и различно. Единствено остава да ревизирам мотора, но просто Vanos sealing Kit-a na Beissan се забави прекомерно от USA и реших това да стане след събора. Постарах се неистово да придам един максимално автентичен вид на автомобила, като не бягам по никакъв начин от това, което е бил преди 15 години. Надявам се да представя един достоен представител на емблематичния е38 модел на BMW на юбилейния 15ти национален BMW събор и да получа вашата подкрепа, като публика. За всякакви въпроси относно кое, кога ,как, от кой и колко...намерете ме във FB
Boris Andonov или 0887 594 695, или на лично във форума.
Ето малко снимки:
Последна промяна Boris_Andonov на 04 Май 2016, 10:16, променена общо 1 път
- barty
- старши ентусиаст
- Мнения: 1965
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Кратко представяне на моята е38-ца или как започна всичк
Евала колега! Пожелавам ти много здраве и радост с тази кола, само гуми и масло да сменяш!
- Peev_92
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 111
- Регистриран на: 4.11.2014
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B35 97'
- Мечтае да кара: BMW E38 Аlpina B12 6.0
Re: Кратко представяне на моята е38-ца или как започна всичк
Мамка му... дори дръжките на тавана са с махагон..... Ще дерем глас за теб, колега, това е извън съмнение!!!
Не страст, а диагноза
- c04
- Кръстникът
- Мнения: 547
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: Кратко представяне на моята е38-ца или как започна всичк
Значи като видях, че ти си пуснал темата очаквах нещо подобно, но въпреки това пак ме изненада... Старата беше много хубава, но новата я надминава много.Браво, колега! Прекрасна кола, със здраве да я караш.
- Boris_Andonov
- Потребител
- Мнения: 21
- Регистриран на: 5.02.2013
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 M62TU
- Мечтае да кара: Да карам колата си всеки...WEEKEND :)
- Детайли за колата: BMW E38 740i Individual
Re: Кратко представяне на моята е38-ца или как започна всичк
Благодаря за одобрителните коментари.
Ето още малко снимки на автомобила
http://prikachi.com/images.php?images/725/8785725O.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/728/8785728g.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/729/8785729U.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/730/8785730J.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/732/8785732P.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/733/8785733t.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/734/8785734a.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/735/8785735A.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/735/8785735A.jpg
Ето още малко снимки на автомобила
http://prikachi.com/images.php?images/725/8785725O.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/728/8785728g.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/729/8785729U.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/730/8785730J.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/732/8785732P.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/733/8785733t.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/734/8785734a.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/735/8785735A.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/735/8785735A.jpg
Последна промяна Boris_Andonov на 04 Май 2016, 13:48, променена общо 1 път
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Кратко представяне на моята е38-ца или как започна всичк
Баси и колата.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 722
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Кратко представяне на моята е38-ца или как започна всичк
Женен ли си и ако ДА - как жена ти не те е изхвърлила от вкъщи
Невероятна машина имаш и е в mint condition
А начина по който изглежда е....абе глътнах си граматиката, страшна кола. ЕВАЛА
Невероятна машина имаш и е в mint condition
А начина по който изглежда е....абе глътнах си граматиката, страшна кола. ЕВАЛА
- Дидо85
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 198
- Регистриран на: 18.11.2011
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.2i CSL '03
Re: Кратко представяне на моята е38-ца или как започна всичк
Страхотна кола в страхотно състояние.
- georgipass
- младши ентусиаст
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
Re: Кратко представяне на моята е38-ца или как започна всичк
Браво, Боби за ентусиазма и за вложените средства, които надминават цената на колата купена втора ръка Радвам се, че и аз допринесох за нея с намирането на перфектни М-паралели
- Boris_Andonov
- Потребител
- Мнения: 21
- Регистриран на: 5.02.2013
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 M62TU
- Мечтае да кара: Да карам колата си всеки...WEEKEND :)
- Детайли за колата: BMW E38 740i Individual
Re: Кратко представяне на моята е38-ца или как започна всичк
Жорка, твоя принос към сегашното състояние на автомобила определено не е само в намирането на Паралела ) Наистина съм ти благодарен, че мога да водя качествен диалог на тема е38 с истински фен на модела и марката и да знам, че някой истински ще оцени труда ми )
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Кратко представяне на моята е38-ца или как започна всичк
bioz написа:Браво уникална, какъв е мотора?
B44TU
- habracadabra
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 1.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: без масло
- Мечтае да кара: със масло
Re: Кратко представяне на моята е38-ца или как започна всичк
Страхотен външен вид. Винаги съм харесвал е38 и смятам, че е една от най-красивите 7-ци. Тази изглежда впечатляващо!
Sent from my IdeaTab A3000-H using Tapatalk
Sent from my IdeaTab A3000-H using Tapatalk
Re: Кратко представяне на моята е38-ца или как започна всичк
Това се казва ФЕН!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- bobeca111
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 2.04.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Lincoln Navigator 5.4 w210 E320
- Мечтае да кара: пак Е38
Re: Кратко представяне на моята е38-ца или как започна всичк
Боре, браво брат!!
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани