Много бързо включва от N на D ... без замисляне.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Много бързо включва от N на D ... без замисляне.
Ами да като побутване е.
От N на D.
От N на D.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12328
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Много бързо включва от N на D ... без замисляне.
При всяко превключване ли го прави, или само при първото след палене? Пробвай да я разцъкаш от D към N към R към P, и обратно...
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Много бързо включва от N на D ... без замисляне.
Като е студена не го прави,няма побутване.почти не се усещакак включва.Да често се случва.Задните накладки са за смяна ,да не е нещо от тях!?Утре ще ги сменя и ще го премахна като варянт.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12328
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Много бързо включва от N на D ... без замисляне.
Пробвай да натиснеш по-силно спирачката и да превключиш... намалява ли побутването, или продължаваш да го усещаш по същия начин?
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Много бързо включва от N на D ... без замисляне.
Ок ще пробвам и ще пиша какво е станало.
- RORO
- младши ентусиаст
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: Много бързо включва от N на D ... без замисляне.
Mollov написа:При всяко превключване ли го прави, или само при първото след палене? Пробвай да я разцъкаш от D към N към R към P, и обратно...
И ако прави след първото палене какво ?Щото при мен е така но само сутрин като е студена .После 100 пъти я пали няма проблем ...
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Много бързо включва от N на D ... без замисляне.
Mollov написа:Пробвай да натиснеш по-силно спирачката и да превключиш... намалява ли побутването, или продължаваш да го усещаш по същия начин?
Ами няма разлика ,аз смених и накладките вчера-пак си остава побутването.Но забелязах друго,че ми прави капки като я спра на място от тази част между скоростната и двигателя!?Идеи от къде може да идва теча?Маслото е бистро не е двигателно.
Може би да е свързано и с този теч това побутване-знам ли.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- amgpower
- младши ентусиаст
- Мнения: 332
- Регистриран на: 2.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
- Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ
Re: Много бързо включва от N на D ... без замисляне.
Nasko_325TD написа:Mollov написа:Пробвай да натиснеш по-силно спирачката и да превключиш... намалява ли побутването, или продължаваш да го усещаш по същия начин?
Ами няма разлика ,аз смених и накладките вчера-пак си остава побутването.Но забелязах друго,че ми прави капки като я спра на място от тази част между скоростната и двигателя!?Идеи от къде може да идва теча?Маслото е бистро не е двигателно.
Може би да е свързано и с този теч това побутване-знам ли.
Капе ти от семеринга на турбината(хидро-трансформатора).Когато си сменял кутията е трябвало да го смените този семеринг,защото при вадене и слагане на турбината може да започне да пропуска като е в твоя случай.Побутването една ли е от този теч,ако случайно има намалено ниво тогава може да търсиш причината в този теч.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Много бързо включва от N на D ... без замисляне.
Благодаря за инфото,ще сменя семеринга.
Ще сменя и маслото на кутията макар,че не ми се ще след като ми се прецака предишната кутия,която бачкаше перфектно.
Ще сменя и маслото на кутията макар,че не ми се ще след като ми се прецака предишната кутия,която бачкаше перфектно.
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Много бързо включва от N на D ... без замисляне.
а ако само долееш тогава ?
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Много бързо включва от N на D ... без замисляне.
Ами скоро доливах ,защото колата е след смяна на скоростната.
- Kostadinof
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 5.12.2014
- Пол: Мъж
Re: Много бързо включва от N на D ... без замисляне.
Минали са доста месеци от последния пост, и не знам дали проблемът с теча на масло между кутията и двигателя е още актуален, но да споделя моя опит. Карам e38 740i m62 b44 tu, от около една година. И аз като колегата започнах да забелязвам, че имам теч на същото място. При по внимателен оглед установих, че течът е смесица от масло и антифриз. Течът на антифриз бе отстранен след смяна на valley pan но течът на масло остана. Следващата стъпка бе да сменя семеринга на коляновия вал, защото си мислех, че омасляването е точно от там, свалих кутията смених го но направих грешката да не обърна внимание на омазняването около торк конвертора. Как да е подкарах я и ти да видиш, сутрин отново мазни петна под колата.
Направи ми впечатление, че маслото не е двигателно а по бистро, както по горе е отбелязал колегата, след което отворих realoem и се порових малко. Установих наличието на семеринг който уплътнява шийката на торк конвертора с ном. № 24311422671. След преглед на няколко теми в bimmerforums вече бях сигурен във виновника и го заръчах. Сега карам вече седмица без мазни петна под колата и съм доволен.
Направи ми впечатление, че маслото не е двигателно а по бистро, както по горе е отбелязал колегата, след което отворих realoem и се порових малко. Установих наличието на семеринг който уплътнява шийката на торк конвертора с ном. № 24311422671. След преглед на няколко теми в bimmerforums вече бях сигурен във виновника и го заръчах. Сега карам вече седмица без мазни петна под колата и съм доволен.
Re: Много бързо включва от N на D ... без замисляне.
Браво на колегата Kostadinof, че е споделил, аз също имам теч отдолу на същия мотор и това е много полезна информация!
За колегите които имат проблема с авт. скорости "ритане" при намаляване на скороста които се проявява между 2-ра и 1-ва, аз лично го лекувам успешно с изчистване на "adaptation values" с INPA.
Същото нещо прилагам и на DME модула, при мен има ефект, когато започне да става неспокоен двигателя.
За колегите които имат проблема с авт. скорости "ритане" при намаляване на скороста които се проявява между 2-ра и 1-ва, аз лично го лекувам успешно с изчистване на "adaptation values" с INPA.
Същото нещо прилагам и на DME модула, при мен има ефект, когато започне да става неспокоен двигателя.
Едни врати напред
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани