Много бързо включва от N на D ... без замисляне.

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Много бързо включва от N на D ... без замисляне.

Мнение от Nasko_325TD » 07 Апр 2016, 8:39

Ами да като побутване е.
От N на D. :yes:

Мародератор
Аватар
Мнения: 12328
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Много бързо включва от N на D ... без замисляне.

Мнение от Mollov » 07 Апр 2016, 9:43

При всяко превключване ли го прави, или само при първото след палене? Пробвай да я разцъкаш от D към N към R към P, и обратно...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Много бързо включва от N на D ... без замисляне.

Мнение от Nasko_325TD » 07 Апр 2016, 10:57

Като е студена не го прави,няма побутване.почти не се усещакак включва.Да често се случва.Задните накладки са за смяна ,да не е нещо от тях!?Утре ще ги сменя и ще го премахна като варянт.

Мародератор
Аватар
Мнения: 12328
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Много бързо включва от N на D ... без замисляне.

Мнение от Mollov » 07 Апр 2016, 11:09

Пробвай да натиснеш по-силно спирачката и да превключиш... намалява ли побутването, или продължаваш да го усещаш по същия начин?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Много бързо включва от N на D ... без замисляне.

Мнение от Nasko_325TD » 07 Апр 2016, 12:17

Ок ще пробвам и ще пиша какво е станало. :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 722
Регистриран на: 11.06.2006
Местоположение: София бате центъра на....
Пол: Мъж
Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза

Re: Много бързо включва от N на D ... без замисляне.

Мнение от RORO » 07 Апр 2016, 20:47

Mollov написа:При всяко превключване ли го прави, или само при първото след палене? Пробвай да я разцъкаш от D към N към R към P, и обратно...





И ако прави след първото палене какво ?Щото при мен е така но само сутрин като е студена .После 100 пъти я пали няма проблем ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Много бързо включва от N на D ... без замисляне.

Мнение от Nasko_325TD » 09 Апр 2016, 5:57

Mollov написа:Пробвай да натиснеш по-силно спирачката и да превключиш... намалява ли побутването, или продължаваш да го усещаш по същия начин?

Ами няма разлика ,аз смених и накладките вчера-пак си остава побутването.Но забелязах друго,че ми прави капки като я спра на място от тази част между скоростната и двигателя!?Идеи от къде може да идва теча?Маслото е бистро не е двигателно. :conf:
Може би да е свързано и с този теч това побутване-знам ли. :dunno:
1212.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 2.12.2012
Пол: Мъж
Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ

Re: Много бързо включва от N на D ... без замисляне.

Мнение от amgpower » 09 Апр 2016, 20:01

Nasko_325TD написа:
Mollov написа:Пробвай да натиснеш по-силно спирачката и да превключиш... намалява ли побутването, или продължаваш да го усещаш по същия начин?

Ами няма разлика ,аз смених и накладките вчера-пак си остава побутването.Но забелязах друго,че ми прави капки като я спра на място от тази част между скоростната и двигателя!?Идеи от къде може да идва теча?Маслото е бистро не е двигателно. :conf:
Може би да е свързано и с този теч това побутване-знам ли. :dunno:
1212.jpg


Капе ти от семеринга на турбината(хидро-трансформатора).Когато си сменял кутията е трябвало да го смените този семеринг,защото при вадене и слагане на турбината може да започне да пропуска като е в твоя случай.Побутването една ли е от този теч,ако случайно има намалено ниво тогава може да търсиш причината в този теч.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Много бързо включва от N на D ... без замисляне.

Мнение от Nasko_325TD » 09 Апр 2016, 23:27

Благодаря за инфото,ще сменя семеринга. :yes:
Ще сменя и маслото на кутията макар,че не ми се ще след като ми се прецака предишната кутия,която бачкаше перфектно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 14.12.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530dA
Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори

Re: Много бързо включва от N на D ... без замисляне.

Мнение от B.Stoimenov » 11 Апр 2016, 15:12

а ако само долееш тогава ? :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Много бързо включва от N на D ... без замисляне.

Мнение от Nasko_325TD » 20 Апр 2016, 6:15

Ами скоро доливах ,защото колата е след смяна на скоростната. :)

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 5.12.2014
Пол: Мъж

Re: Много бързо включва от N на D ... без замисляне.

Мнение от Kostadinof » 02 Дек 2016, 10:31

Минали са доста месеци от последния пост, и не знам дали проблемът с теча на масло между кутията и двигателя е още актуален, но да споделя моя опит. Карам e38 740i m62 b44 tu, от около една година. И аз като колегата започнах да забелязвам, че имам теч на същото място. При по внимателен оглед установих, че течът е смесица от масло и антифриз. Течът на антифриз бе отстранен след смяна на valley pan но течът на масло остана. Следващата стъпка бе да сменя семеринга на коляновия вал, защото си мислех, че омасляването е точно от там, свалих кутията смених го но направих грешката да не обърна внимание на омазняването около торк конвертора. Как да е подкарах я и ти да видиш, сутрин отново мазни петна под колата.
Направи ми впечатление, че маслото не е двигателно а по бистро, както по горе е отбелязал колегата, след което отворих realoem и се порових малко. Установих наличието на семеринг който уплътнява шийката на торк конвертора с ном. № 24311422671. След преглед на няколко теми в bimmerforums вече бях сигурен във виновника и го заръчах. Сега карам вече седмица без мазни петна под колата и съм доволен.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 1.05.2010
Кара: E65 745D

Re: Много бързо включва от N на D ... без замисляне.

Мнение от nforced » 15 Яну 2017, 16:33

Браво на колегата Kostadinof, че е споделил, аз също имам теч отдолу на същия мотор и това е много полезна информация!
За колегите които имат проблема с авт. скорости "ритане" при намаляване на скороста които се проявява между 2-ра и 1-ва, аз лично го лекувам успешно с изчистване на "adaptation values" с INPA.
Същото нещо прилагам и на DME модула, при мен има ефект, когато започне да става неспокоен двигателя.
Едни врати напред

Предишна

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook