Прегряване BMW 725 e38
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Прегряване BMW 725 e38
Здр на всички,
Преди няколко дена си паркирах колата на паркинга до работа и на връщане прегряваше, стрелката стигна червената част и огасна. Забелязах че след като стигне 90 градуса, за броени минути вдига до максималната температура. Опитах се да я обезвъздуша и в системата влязоха около 4 литра охладителна течност. Преди колата да загрее до 90 по тръбите има антифриз но като ги удари няма, поради някаква причина. Открих че от капачката фъщи леко при запален двигател което може би значи че се губи налягане от там. Мисля да я сменя, пише 140 на нея, но в повечето сайтове за моя модел продават 200, а до колкото знам са с различни бар-ове.
Не се забелязват течове от радиатора или по тръбите, единствено покрай капачката леко по канала. Ако е нужно мога да кача снимки. Когато колата е под наклон с вирната предница се охлажда ако не вдигаш обороти, поне според термостата на таблото но ако вдигнеш примерно 2 000 оборота пак почва да грее яко. Също така парното работи нормално преди да стигне 90 градуса а след това почва да духа студено.
Моля за съвет ако някой знае как да помогне.
Преди няколко дена си паркирах колата на паркинга до работа и на връщане прегряваше, стрелката стигна червената част и огасна. Забелязах че след като стигне 90 градуса, за броени минути вдига до максималната температура. Опитах се да я обезвъздуша и в системата влязоха около 4 литра охладителна течност. Преди колата да загрее до 90 по тръбите има антифриз но като ги удари няма, поради някаква причина. Открих че от капачката фъщи леко при запален двигател което може би значи че се губи налягане от там. Мисля да я сменя, пише 140 на нея, но в повечето сайтове за моя модел продават 200, а до колкото знам са с различни бар-ове.
Не се забелязват течове от радиатора или по тръбите, единствено покрай капачката леко по канала. Ако е нужно мога да кача снимки. Когато колата е под наклон с вирната предница се охлажда ако не вдигаш обороти, поне според термостата на таблото но ако вдигнеш примерно 2 000 оборота пак почва да грее яко. Също така парното работи нормално преди да стигне 90 градуса а след това почва да духа студено.
Моля за съвет ако някой знае как да помогне.
- RORO
- младши ентусиаст
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: Прегряване BMW 725 e38
Колата има проблем в двигателя , или гарнитура глава или спукана глава .Лично мое мнение . Смени капачка . Пробвай да обезвъздушиш ПАК. Увери се ,че термостата отваря нормало . Увери се ,че радиатора не е запушен и поема 100% в капацитета си .Увери се ,че турбинката на водната помпа НЕ Е превъртяла и самата тя функционира нормално .Ако всички тези четири неща са на ред значи за съжаление съм прав .
Re: Прегряване BMW 725 e38
Капачката е правилния вид - 140 (1,4 бара) - това е за 725ТДС - не слагай друг вид като 200, която е за бензинов двигател.
- az777
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 228
- Регистриран на: 13.11.2011
- Пол: Мъж
- Кара: Лимузини
- Мечтае да кара: самолет
Re: Прегряване BMW 725 e38
виското как е ?
- Turbo_Ted
- великият шестак
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
Re: Прегряване BMW 725 e38
може и термостат да е, общо взето направи ревизия на охладителната система преди да отваряш мотора
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани