Колата не е стабилна на пътя
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- RORO
- младши ентусиаст
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: Колата не е стабилна на пътя
Misho 605 SVti написа:Вчера завъртях гумите... Предните са износени отвън, и то значително.
Летните също ми бяха изядени отвън, но тогава имаше луфтове в предното окачване, които отстраних и после направих реглажа. Тогава имах подозрения, че хвърчейки с 200-220км/ч по магистралите, гумите се износват по-активно по външния ръб.
Сега обаче зимата нито летя, нито съм карал толкова много. Купувам нови летни гуми, сменям ги напролет, отивам директно в БМВ да ми регулират предницата, и там да ми диагностицират и секторната кутия. Че и окачването да огледат още един път.
Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
Във БМВ в Германия ?Те и там каквито са професориииии....колата била вече на години и не отговаряли ъглите трябва да се смени това ,това ,това ,това ........бъра бъра Във Бг ще тия регулират без ръце ще върви на право .
- Misho 605 SVti
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 141
- Регистриран на: 27.10.2005
- Местоположение: Munich, Germany
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 740i 4.4l V8 Individual
- Мечтае да кара: E38
Re: Колата не е стабилна на пътя
RORO написа:Misho 605 SVti написа:Вчера завъртях гумите... Предните са износени отвън, и то значително.
Летните също ми бяха изядени отвън, но тогава имаше луфтове в предното окачване, които отстраних и после направих реглажа. Тогава имах подозрения, че хвърчейки с 200-220км/ч по магистралите, гумите се износват по-активно по външния ръб.
Сега обаче зимата нито летя, нито съм карал толкова много. Купувам нови летни гуми, сменям ги напролет, отивам директно в БМВ да ми регулират предницата, и там да ми диагностицират и секторната кутия. Че и окачването да огледат още един път.
Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
Във БМВ в Германия ?Те и там каквито са професориииии....колата била вече на години и не отговаряли ъглите трябва да се смени това ,това ,това ,това ........бъра бъра Във Бг ще тия регулират без ръце ще върви на право .
Наистина са големи професори, но и толковс им разбират главите.
Колата е била на 230к км, маслото в скоростната кутия не е сменяно! Водели го лайф-тайм... Въпросът е колко е дълъг този живот... 10 години?! 200к км?!
На горивния филтър ясно се четеше шампа - 04.2000... Някъде пазя снимка.
Радиаторите бяха затлапепени.... Не отвътре - ОТВЪН! За 15 години сервизиране САМО и ЕДИНСТВЕНО в БМВ никой да не обърне внимание.....
Счупих хидравлична помпа. И защо - заради счупена центровъчна шпилка!!! Помпата останала да се държи на 2 болта, единият се развил (!!!) и изпаднал. И е съвсем в реда на нещата да се откърти ухото откъм въпросния болт и помпата увисна на маркучите, поломи се обтягаща ролка....
Така че си прав. В БМВ със сигурност ще ме одерат 200-250 евро за процедурата. 450 евро ми стъпва отиването и връщането до България, гориво + пътни такси.
В България майсторите определено са по-читави.
Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Колата не е стабилна на пътя
По лесно ще му е да смени един сектор и да покара отколо да ходи по диагностики и да му обясняват че няма луфт. Луфта от който колата се държи така не се хваща на подемник.
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- Misho 605 SVti
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 141
- Регистриран на: 27.10.2005
- Местоположение: Munich, Germany
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 740i 4.4l V8 Individual
- Мечтае да кара: E38
Re: Колата не е стабилна на пътя
И с RORO съм съгласен, но и Змеьо е прав според мен. Откакто съм купил колата, воланът ми е тежък. Както описах по-горе, вече смених хидравлична помпа по принуда, положението с тежкия волан не се промени.
- georgipass
- младши ентусиаст
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
Re: Колата не е стабилна на пътя
Според мен както описваш проблема , проблема ти е в реглажа Писал си реглаж на предницата, а на задния мост прави ли? Не ми се вярва секторната кутия(освен ако не е натягана и бутана), казваш волана е твърд имаш сервотроник най-верояно, а той прави проблеми...и по-специално управляващия го GM3 модул
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Колата не е стабилна на пътя
При мен беше от тампоните на задните долни носачи. Като мина през неравности и заиграва. Понеже не се предлагат само тампоните сложих полиуретан.
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Колата не е стабилна на пътя
Начи аз имах подобен проблем. След 120 колата сама завиваше. Оказа се, че пича ми е направил реглаж на преницата за 4х4. Та в крайна сметка я поотворих и нещата се стабилизираха. Другото е, че при износване на външния ръб на гумите говори именно за прекалено събрана предница... Отворете я малко отпред, 3-4мм от кормилните накрайници и покарай, 10 минути работа, после чак фърляй кутия...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- Misho 605 SVti
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 141
- Регистриран на: 27.10.2005
- Местоположение: Munich, Germany
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 740i 4.4l V8 Individual
- Мечтае да кара: E38
Re: Колата не е стабилна на пътя
Износените гуми отвън говорят именно за затворена предница. Което обикновено води до презавиване. Затова и ще си поиграя с отварянето на предницата най-напред, да видя дали ще се промени поведението на колата. Ще говоря с един майстор на съседната улица да я качим на крика в сервиза му, нашенец е, че с немците трудно се разбирам.
Отзад като напъвахме да проверим втулките и тампоните, хем ми се струва, че самите тампони на моста са меки, хем тези буренца, за които стана дума по-рано, също ми изглеждат малко меки. Но двама майстори казаха, че са ОК, вероятно това е нормално. Но е факт, че като мина през леки дупки, задницата се разтриса малко вляво-вдясно.
Отзад като напъвахме да проверим втулките и тампоните, хем ми се струва, че самите тампони на моста са меки, хем тези буренца, за които стана дума по-рано, също ми изглеждат малко меки. Но двама майстори казаха, че са ОК, вероятно това е нормално. Но е факт, че като мина през леки дупки, задницата се разтриса малко вляво-вдясно.
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани