газов инжекцион

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 155
Регистриран на: 15.04.2012

газов инжекцион

Мнение от aristocrat » 18 Авг 2015, 6:43

Здравейте. Колата е с М62б35ту. Имам странен и нерешим проблем за моите газаджии. Имам голяма разлика във времената между първата и втората рейка. На директна и климатика на макс разликата отива към 3 мс межди четвърти и пети цилиндър да речем. На 95% съм сигурен, че с предните дюзи положението беше същото, така че тях ги изключвам. Чисто нови са, а изпарителят е на около 2 месеца. Кме голд, апис соло и Тамона са компонентите. Някой има ли идея от какво може да е това разминаване? Газаджията каза, че разминаването е прекалено голямо, за да се оправи с настройка и че едната рейка с цилиндри работи с 25-30% по-бедна смес пт другата по тоя начин.

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: газов инжекцион

Мнение от Митко Стоянов » 18 Авг 2015, 8:05

На какво налягане на газта караш, какви са ти времената точно, но на празен ход, колко са разпробити инжекторите, ламбда сондите как са, някакви грешки записва ли?
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: газов инжекцион

Мнение от omegaart » 18 Авг 2015, 8:07

Вероятно е правена едната глава на тоя мотор и от там разликите.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 155
Регистриран на: 15.04.2012

Re: газов инжекцион

Мнение от aristocrat » 18 Авг 2015, 14:54

Предполагам, че чекът щеше да свети, ако имах проблем с ламбдата, а откакто имам колата, не е светвал, освен веднъж при стария изпарител и дюзи. Налягането ми е около 1.8 на изп. Диф е 1.5. Не знам дали не е проблем това, че на кме голд му дават 0.6 до 1.7 по спецификации в нета. Като пусна климатика, на изпаритрля става около 1.9 мисля. Отворите на дюзите са 2.1 мм. Когато се обърне на бензин, бензиновите времена са без проблеми и са горе-долу еднакви на двете рейки. Като обърна на газ, бензиновите на 1-вата рейка бяха около 3-3.5, а на втората - над 5. После май ми правиха някаква настройка уж да изравнят бензиновите, като едните са около 5 на празен ход, а другите над 6. На директна и спирачка с климатик на макс разликата става 3 мс на газовите времена. Не съм сигурен колко бяха на празен ход разликите, но това за директна 7-10 газови времена е сигурно, защото газаджията беше направил да показва само 4 и 5 цилиндър.

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: газов инжекцион

Мнение от Митко Стоянов » 18 Авг 2015, 15:32

Супер малко е 2.1мм за 3,5 мотор. Моите на М60Б30 бяха 2.4мм, после минах на М62Б44 и дупнах на 2.7мм. Пробивай на 2.5мм и намаляй налягането, докато времената на газовите инжектори на ПРАЗЕН ХОД без НИКАКВИ КОНСУМАТОРИ (фарове, директни, климатик, вентилатор, музика) станат около 5-5.5мс. При всяко намаляне на налягането пускаш автокалибрация и гледаш времената по горния начин.
Без значение на какво гориво работи колата, бензиновите времена трябва да не се променят - демек 3.2мс на бензин на празен ход, толкова трябва да са и на газ на празен ход

И си смени газаджиите, че явно чеп за зеле не става от тях...
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 155
Регистриран на: 15.04.2012

Re: газов инжекцион

Мнение от aristocrat » 19 Авг 2015, 13:10

И все пак на мен основният ми проблем е разминаването между двете рейки? От какво може да се получава, щом на бензин е добре...?
Последна промяна aristocrat на 19 Авг 2015, 21:14, променена общо 1 път

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: газов инжекцион

Мнение от Митко Стоянов » 19 Авг 2015, 13:34

aristocrat написа:И все пак на мен основнивт ми проблем е разминаването между двете рейки? От какво може да се получава, щом на бензин е добре...?
Колега, правилните настройки са съвкупност от много неща, ако едно или повече неща не са спазени, няма как да се получи задоволителен краен резултат...

Желая ти успех в лутането...
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 155
Регистриран на: 15.04.2012

Re: газов инжекцион

Мнение от aristocrat » 23 Авг 2015, 12:58

.
Последна промяна aristocrat на 07 Фев 2016, 19:42, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 28.08.2015
Пол: Жена

Re: газов инжекцион

Мнение от momichence » 28 Авг 2015, 15:39

Здравейте!
Трябва ми специалист на газови инжекциони Оптима (за пренастройка). Някой ако може да ми помогне с информация или поне да ме насочи (от Стара Загора съм).

п.п. Не пуснах нова тема умишлено, но ако се налага ще го направя.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 155
Регистриран на: 15.04.2012

Re: газов инжекцион

Мнение от aristocrat » 13 Авг 2016, 8:50

Все пак на някой може да е от полза и да напиша, че проблемът се реши със смяна на маркучите от дюзите до колектора. От едната страна маркучите бяха притиснати от управлението на бензиновите инжектори и оттам идваше неравномерната работа.

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook