740 Махане на катализатори 4 + 4 сонди

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 15.05.2008
Местоположение: София

740 Махане на катализатори 4 + 4 сонди

Мнение от Shock » 16 Авг 2015, 16:06

Здравейте колеги,

От скоро съм във форума, искам да си разкарам катализаторите на колата и да започне да се чува тъй като в момента все едно карам прахосмукачка. ОБАЧЕ, имам 4 броя катализатори и 4-ри сонди, чух много мнения от хора, че не било хубаво да се махат и ще имам проблеми. Чух и други мнения, че е хубаво да се махнат и да се изолират сондите. Кажете ми какво да направя и дайте жокер кой може да изолира тези сонди да не ми свети чека. А й още един въпрос имам: Тази кола има ли вихрови клапи и трябва ли да се премахнат както на дизеловите двигатели за да не счупи и да не роди двигателя ? :)

Поздрави,
Теодор
Карам оборотомера да сънува кошмари

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 2.12.2012
Пол: Мъж
Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ

Re: 740 Махане на катализатори 4 + 4 сонди

Мнение от amgpower » 17 Авг 2015, 15:13

Аз съм със същия мотор като твоя М62Б44ТУ,махнал съм и 4-те катализатора,на мястото на задните има тръби,двигателя се чува във високите обороти.Не съм махал или изолирал по какъвто и да е начин сондите.Имам си 4 сонди работещи(смених ги с нови 4 броя).Няма да свети чека на двигателя,няма грешки.Единсвено ми вдигна разхода с 1-2 литра след махането им.След като махнах задните гърнета и сложих тръби,вече се чува че вътре работи осмак.
Няма вихрови клапа,за новите бензинови мотори незнам но до М62,М73 няма бензинов мотор с вихрови клапи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: 740 Махане на катализатори 4 + 4 сонди

Мнение от turbo » 20 Авг 2015, 21:19

Не е много разумно да се махат катализаторите с цел звук :nono:
Трябва да се пипне генерацията след тях :idea:
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 15.05.2008
Местоположение: София

Re: 740 Махане на катализатори 4 + 4 сонди

Мнение от Shock » 30 Авг 2015, 15:15

Здравейте, премахнах задните катализатори и крайните гърнета сложих тръби, колата се чува уникално добре НО светна чека след 100км, най-вероятно заради задните ламбда сонди. Какво да правя ?
Карам оборотомера да сънува кошмари

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 323
Регистриран на: 25.12.2013
Местоположение: Трявна
Пол: Мъж
Кара: 540i M
Детайли за колата: С бебе в колата...

Re: 740 Махане на катализатори 4 + 4 сонди

Мнение от larry_boy » 01 Сеп 2015, 7:11

Извади ги един сантиметър и половина нагоре. Така поне твърди колегата...iliew.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 1.05.2010
Кара: E65 745D

Re: 740 Махане на катализатори 4 + 4 сонди

Мнение от nforced » 30 Юли 2016, 10:29

Shock написа:Здравейте, премахнах задните катализатори и крайните гърнета сложих тръби, колата се чува уникално добре НО светна чека след 100км, най-вероятно заради задните ламбда сонди. Какво да правя ?


Какво стана колега, оправиха ли се нещата сподели. Аз попаднах тук след като минах няколко хиляди колометра по магистрали и установих, че моите са затлачени по някакъв начин защото се напичат зверски и вътре пред скоростния лост и около краката става адска жега. Вдигнах колата и човек като застане под тях се усеща страшна горещина, даже може да се усети като отвориш вратата как лъха отдолу точно под предните врати.
Едни врати напред

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: 740 Махане на катализатори 4 + 4 сонди

Мнение от turbo » 04 Сеп 2016, 15:26

nforced написа:
Shock написа:Здравейте, премахнах задните катализатори и крайните гърнета сложих тръби, колата се чува уникално добре НО светна чека след 100км, най-вероятно заради задните ламбда сонди. Какво да правя ?


Какво стана колега, оправиха ли се нещата сподели. Аз попаднах тук след като минах няколко хиляди колометра по магистрали и установих, че моите са затлачени по някакъв начин защото се напичат зверски и вътре пред скоростния лост и около краката става адска жега. Вдигнах колата и човек като застане под тях се усеща страшна горещина, даже може да се усети като отвориш вратата как лъха отдолу точно под предните врати.


С кой мотор си, колега? По-точен въпрос е имаш ли задни ламбда сонди за контрол работата на катализаторите, както е при колегата пуснал темата? На газ анализатор ходил ли си? Там ще си покаже дали катализаторите си вършат работата или не далеч преди да се затапят.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook