M57D30 на мястото на TDS
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- dido725tds
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 7.06.2013
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e38 725 tds
- Мечтае да кара: X5
M57D30 на мястото на TDS
Здравейте колеги,
Отварям тази тема понеже не успях да намеря точна информация във форума. Купих си TDS-a преди близо година, никога преди това не се бях качвал на такова нещо и не знаех какво да очаквам като динамика. Стори ми се много тромав и че много пуши, но си го обяснявах с тежестта на автомобила. В последствие се оказа, че имам скъсан шланг на турбината, в следствие на което всичко се беше затлачило с нагар. След малко профилактика и почистване колата се посъживи и стана "по-динамична". С времето ми се искаше да повиша динамиката и реших да я чипосам... След тази операция нямаше голяма разлика във вървенето. И преди няколко дни реших да посетя дизел сервиз във Варна (бяха ми препоръчани). Оказа се че имам генерален проблем с горивната система. Майстора ми обясни нещо от рода, че помпата не подава достатъчно гориво (пример ако трябва да подава 40 кубика, то тя подава 17), веригите ми са много разтегнати, главата ми е спукана и имам теч на масло от някаква гарнитура (различна от тази на капака на картера). Тотал - над 2000 лв. Та въпроса ми е: Някой от вас трансплантирал ли е M57D30 в купе на TDS. Възможно ли е като операция?! И колко би струвало с обучението на всичко да сработи с новия агрегат.
Благодаря предварително и се извинявам ако има подобна тема отворена!
Отварям тази тема понеже не успях да намеря точна информация във форума. Купих си TDS-a преди близо година, никога преди това не се бях качвал на такова нещо и не знаех какво да очаквам като динамика. Стори ми се много тромав и че много пуши, но си го обяснявах с тежестта на автомобила. В последствие се оказа, че имам скъсан шланг на турбината, в следствие на което всичко се беше затлачило с нагар. След малко профилактика и почистване колата се посъживи и стана "по-динамична". С времето ми се искаше да повиша динамиката и реших да я чипосам... След тази операция нямаше голяма разлика във вървенето. И преди няколко дни реших да посетя дизел сервиз във Варна (бяха ми препоръчани). Оказа се че имам генерален проблем с горивната система. Майстора ми обясни нещо от рода, че помпата не подава достатъчно гориво (пример ако трябва да подава 40 кубика, то тя подава 17), веригите ми са много разтегнати, главата ми е спукана и имам теч на масло от някаква гарнитура (различна от тази на капака на картера). Тотал - над 2000 лв. Та въпроса ми е: Някой от вас трансплантирал ли е M57D30 в купе на TDS. Възможно ли е като операция?! И колко би струвало с обучението на всичко да сработи с новия агрегат.
Благодаря предварително и се извинявам ако има подобна тема отворена!
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: M57D30 на мястото на TDS
Колега, няма да е само двигателя и ще е повече от 2000лв- колегите ще ти обяснят защо. Поне според мен, основен ремонт на М51, особено на Е38, не си заслужава и може би най-добрият вариант е просто друга кола.
- chernobila
- младши ентусиаст
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: M57D30 на мястото на TDS
zvetiko написа:Колега, няма да е само двигателя и ще е повече от 2000лв- колегите ще ти обяснят защо. Поне според мен, основен ремонт на М51, особено на Е38, не си заслужава и може би най-добрият вариант е просто друга кола.
Немога да разбера защо говориш глупости като ЯВНО си нямаш грам идея от МЕХАНИКА.НАЙ-ЕВТИНО е да сложи друг двигател.Говорим двигателя се пробва,правят му се тестовете и се купува.На колегата му трябва без периферията - голям плюс за него и цената пада наполовина.Да не говорим колко много ТДС-и има начасти.Повечето са на колеги от форума и дават и гаранция.
П.П. Колега ДИДО не се захващай да сменяш двигателя към 3.0 дизел .Филма е голям и не си заслужава средствата,които ще вложиш.За тези пари ще си направиш 725 ТДС в ПРЕКРАСНО СЪСТОЯНИЕ.Има и още един вариант ама по-добре на лично да ти го кажа ... да няма от органите на реда тук - там
П.П. Зветико добре си се насочил с диагностиката да нулираш сервизни интервали - продължавай в тази посока и не се занимавай с МАЙСТОРСКА ДЕЙНОСТ
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: M57D30 на мястото на TDS
dido725tds написа: С времето ми се искаше да повиша динамиката и реших да я чипосам... След тази операция нямаше голяма разлика във вървенето.
Возил съм се в "преди" и "след" и мога да ти кажа, че на изправен ДВГ и турбо разликата е повече от осезаема... при теб не се е усетило заради проблемите с агрегата... вместо да се занимаваш с такива каши като поставяне на М57, по-добре си намери един здрав М51, ревизирай го и ще видиш как колата ти направо ще "литне".
Re: M57D30 на мястото на TDS
Колеги имам м57д30 двигателя е здрав обслужен и не ми се ще да го продавам няма ли да стане в тдс или да търся е46 с блокирал двигател?
Re: M57D30 на мястото на TDS
Бях в подобна ситуация.За 400лв взех здрав гол мотор.За още 200 ми го смениха.След като продадох стария на части и телгних чертата ми излезе всичко към 350лв.
За трансплантация за М57 по-добре забрави.
За трансплантация за М57 по-добре забрави.
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: M57D30 на мястото на TDS
bat_gosho написа:Бях в подобна ситуация.За 400лв взех здрав гол мотор.За още 200 ми го смениха.След като продадох стария на части и телгних чертата ми излезе всичко към 350лв.
За трансплантация за М57 по-добре забрави.
Правена е такава в Е39, но си е приключение, за което Илко, може да сподели.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: M57D30 на мястото на TDS
LiTtLeRoCk написа:bat_gosho написа:Бях в подобна ситуация.За 400лв взех здрав гол мотор.За още 200 ми го смениха.След като продадох стария на части и телгних чертата ми излезе всичко към 350лв.
За трансплантация за М57 по-добре забрави.
Правена е такава в Е39, но си е приключение, за което Илко, може да сподели.
Правил съм и аз .Приключението е доста голямо.В е39 се сменят и предния мост и горивопроводи и какво ли още не .Цяла седмица ми отиде на мен с кола донор .Операцията наистина е трудоемка и скъпоструваща и май няма смисъл.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- RORO
- младши ентусиаст
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: M57D30 на мястото на TDS
Как така с лека ръка "хвърляй колата и вземай друга" винаги има вариант ! Колегите много правилно писаха и аз съм на същото мнение ,купи си един читав тдс мотор(с гаранция) гол без периферия смени го и продай годните части от твоя и филма приключва .
Ималко ми е странно как се изказват тия МАЙСТОРИ по автосервизите .....аз лично се чудя как въобще е вървяла с толко дефекти и течове и най вече със СПУКАНА ГЛАВА това не е нормално ???
Ималко ми е странно как се изказват тия МАЙСТОРИ по автосервизите .....аз лично се чудя как въобще е вървяла с толко дефекти и течове и най вече със СПУКАНА ГЛАВА това не е нормално ???
- boris
- старши ентусиаст
- Мнения: 1906
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: M57D30 на мястото на TDS
Едва ли колегата още се чуди какво да прави...
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани