Компетентен съвет за избор на Е38?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- georgipass
- младши ентусиаст
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
Re: Компетентен съвет за избор на Е38?
Митко Стоянов написа:Горенето на масло зависи от режимите на шофиране, маслото което се използва и състоянието на мотора - ти като караш само градско, няма как да имаш осезаем разход на масло, при положение, че рядко минаваш 3к оборота, при мен за малко под 2к км из Румънските проходи, като над 1000 бяха на безобразни кикдауни до 6000+ ми изчезна към 400гр масло. При шофиране по нашите магистрали и първостепенни пътища имам пренебрежително малък разход на масло и от смяна до смяна не доливам грам. Това за М62Б44 на 230к км, като последните 20к са при мен с масло Mobil 1 0W-40.georgipass написа:POL_Starshi написа:M62 са си маслояди и ако е 1л. на 10к. км си е направо добре, че някои доливат толкова на доста по-малко км.!
М62 маслояди??? Нищо подобно..., единствено губят масло, ако има проблем със сепаратора на маслото, и ако има течове на масло...
Tук си много прав, но в сравнение с N62... M62 e цвете в това отношение
- vlado6669
- младши ентусиаст
- Мнения: 442
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
- Мечтае да кара: новата М X5 ...
- Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....
Re: Компетентен съвет за избор на Е38?
За 7 години с М62Б46 и 4 ри с N62Б48 в диапазона 100-200 хил. км като обобщение:
М - течове на масло от всички гарнитури, изпичат се което важи и за следващите изброени; смяна на всички водачи и плъзгачи по ангренажа; ваносите - рециклиране; вакуми; водни о-пръстени, маркучи и казанче; бубини; масления сепаратор (не е истина как пуши кат се скъса мембраната); като цяло железен мотор - без да сменявам гумички на клапаните 2-3 л масло 0В40 на 10 хил. с редовно по 4-5 хил. оборота, повече няма смисъл, скоростите 5HP и на тях ребилд , върви малко по-малко от Н62 и харчи 3-4 л./100 км повече...
Н - гумички на клапаните, семеринги не пипани ; гарнитури и дреболии уплътнения; скоростите 6HP и на тях ребилд , повече въздушни възглавници за смяна, бензинови помпи и на двете 2-3 л масло 0В40 на 10 хил. с редовно по 4-5 хил. оборота, въобще от повече няма смисъл... Та за мен харчат еднакво количество масло при отстраняване на описаните детски болести и при "нормална" експлоатация и поддръжка... нищо страшно на фона на возията, сигурноста и усещането УАУ звука на V8
Търсете поддържани коли, а не определени мотори, че когато всичко се струпа на един човек за поправка е малко болно, трудоемко и скъпо
М - течове на масло от всички гарнитури, изпичат се което важи и за следващите изброени; смяна на всички водачи и плъзгачи по ангренажа; ваносите - рециклиране; вакуми; водни о-пръстени, маркучи и казанче; бубини; масления сепаратор (не е истина как пуши кат се скъса мембраната); като цяло железен мотор - без да сменявам гумички на клапаните 2-3 л масло 0В40 на 10 хил. с редовно по 4-5 хил. оборота, повече няма смисъл, скоростите 5HP и на тях ребилд , върви малко по-малко от Н62 и харчи 3-4 л./100 км повече...
Н - гумички на клапаните, семеринги не пипани ; гарнитури и дреболии уплътнения; скоростите 6HP и на тях ребилд , повече въздушни възглавници за смяна, бензинови помпи и на двете 2-3 л масло 0В40 на 10 хил. с редовно по 4-5 хил. оборота, въобще от повече няма смисъл... Та за мен харчат еднакво количество масло при отстраняване на описаните детски болести и при "нормална" експлоатация и поддръжка... нищо страшно на фона на возията, сигурноста и усещането УАУ звука на V8
Търсете поддържани коли, а не определени мотори, че когато всичко се струпа на един човек за поправка е малко болно, трудоемко и скъпо
- Backo77
- Потребител
- Мнения: 14
- Регистриран на: 3.05.2014
- Местоположение: гр. Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e38 740IA TU и BMW e38 728IA
- Мечтае да кара: BMW G12 M760LI
Re: Компетентен съвет за избор на Е38?
Здравейте колеги, интересува ме дали някой от вас има информация за някоя от колите по-долу, по-точно дали сте ги виждали на живо или ваш приятел да ги е гледал? Предварително ви благодаря!
http://www.cars.bg/c1628697
http://www.cars.bg/c1755718
http://www.cars.bg/c1819901
http://www.cars.bg/c1818489
http://www.cars.bg/c1628697
http://www.cars.bg/c1755718
http://www.cars.bg/c1819901
http://www.cars.bg/c1818489
Re: Компетентен съвет за избор на Е38?
Последната от списъка я гледах,на снимките не може да се види ръждата,особено на предната пасажерска врата която според мен а и според продавача трябва да се смени тъй като е много тежко ръждясала и не подлежи на изкърпване.Нямаше акумулатор но запали след подаване на ток от друг такъв.Иначе двигателя работи равномерно,направи ми също така впечатление че на антифриза нивото е ниско(нямаше съобщение на борда за ниско ниво но поплавъка беше долу)Автоматика усещах едно леко "тупване"при смяна на скоростите на място това леко тупване се усеща еднакво при всяко едно положение на ск.лост може и да е нормално понеже аз нямам опит с такава автоматична кутия.Понеже я карах само 50-100 метра вътре в двора на къщата не мога да кажа много,но набира рязко и според мен се държи добре.Тази кола според мен за да стане добре трябва да се налеят минимум няколко хиляди лева (поне 3000лв), включително и пълно пребоядисване и изкърпване.
- Backo77
- Потребител
- Мнения: 14
- Регистриран на: 3.05.2014
- Местоположение: гр. Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e38 740IA TU и BMW e38 728IA
- Мечтае да кара: BMW G12 M760LI
Re: Компетентен съвет за избор на Е38?
nick_65 написа:Последната от списъка я гледах,на снимките не може да се види ръждата,особено на предната пасажерска врата която според мен а и според продавача трябва да се смени тъй като е много тежко ръждясала и не подлежи на изкърпване.Нямаше акумулатор но запали след подаване на ток от друг такъв.Иначе двигателя работи равномерно,направи ми също така впечатление че на антифриза нивото е ниско(нямаше съобщение на борда за ниско ниво но поплавъка беше долу)Автоматика усещах едно леко "тупване"при смяна на скоростите на място това леко тупване се усеща еднакво при всяко едно положение на ск.лост може и да е нормално понеже аз нямам опит с такава автоматична кутия.Понеже я карах само 50-100 метра вътре в двора на къщата не мога да кажа много,но набира рязко и според мен се държи добре.Тази кола според мен за да стане добре трябва да се налеят минимум няколко хиляди лева (поне 3000лв), включително и пълно пребоядисване и изкърпване.
Колега, сърдечно благодаря за информацията!
- grabadabar
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 9.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 420dA Gran Coupe
- Детайли за колата: BMW F36, 2015г. 190к.с.
Re: Компетентен съвет за избор на Е38?
Здравейте колеги,
Мисля да "ъпгрейдвам" от Е34 на Е38 най-вече заради неработещ климатроник с фреон R12 ...
От известно време гледам Е38-ци само пред компа, но още не съм тръгнал по огледи, защото се чудя дали покупката на такъв автомобил няма да е обвързана с още толкова разходи. Естествено не гледам разни бараки и търся външен вид + интериор, като двигателя трябва да е бензинов и автоматик задължително. Ще прегледам темите с всички "детски болести", за да не задавам малоумни въпроси, но биь се радвал да чуя мнение за тези обяви:
https://www.olx.bg/ad/bmw-735il-v8-face ... 6hXYE.html
http://www.mobile.bg/11464427754525281
http://www.mobile.bg/11455642186792891
http://www.mobile.bg/11473600429758027
С риск да обидя някой, възнамерявам да карам на газ, защото карам предимно градско в София и смятам, че това е подходяща компактна кола с добър разход и лесна за паркиране
Благодаря предварително.
Мисля да "ъпгрейдвам" от Е34 на Е38 най-вече заради неработещ климатроник с фреон R12 ...
От известно време гледам Е38-ци само пред компа, но още не съм тръгнал по огледи, защото се чудя дали покупката на такъв автомобил няма да е обвързана с още толкова разходи. Естествено не гледам разни бараки и търся външен вид + интериор, като двигателя трябва да е бензинов и автоматик задължително. Ще прегледам темите с всички "детски болести", за да не задавам малоумни въпроси, но биь се радвал да чуя мнение за тези обяви:
https://www.olx.bg/ad/bmw-735il-v8-face ... 6hXYE.html
http://www.mobile.bg/11464427754525281
http://www.mobile.bg/11455642186792891
http://www.mobile.bg/11473600429758027
С риск да обидя някой, възнамерявам да карам на газ, защото карам предимно градско в София и смятам, че това е подходяща компактна кола с добър разход и лесна за паркиране
Благодаря предварително.
Re: Компетентен съвет за избор на Е38?
750 ми изглежда в най-добро състояние, но предполагам знаеш какви са разходите свързани с 12цил.
тази 728 се продава повече от година и на всичкото отгоре няма екстри
Успех
тази 728 се продава повече от година и на всичкото отгоре няма екстри
Успех
- waterboy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 248
- Регистриран на: 30.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e38 735i
- Мечтае да кара: вана
- Детайли за колата: M62
Re: Компетентен съвет за избор на Е38?
здравейте дали някой е ходил да gleda или знае този тдс не е много пари изглейда сток състояние някакви впе4алния на първо виждане
http://www.cars.bg/c1849772
http://www.cars.bg/c1849772
- nickeyar
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 15.12.2015
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740 iL
Re: Компетентен съвет за избор на Е38?
waterboy написа:здравейте дали някой е ходил да gleda или знае този тдс не е много пари изглейда сток състояние някакви впе4алния на първо виждане
http://www.cars.bg/c1849772
Къв е тоя кенеф бе колега? То дори няма кожа.........
- georgipass
- младши ентусиаст
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
Re: Компетентен съвет за избор на Е38?
carousi написа:Колеги мнение за тази
Няма ксенон,има пръскалки на фаровете... много странно, фар без ксенон и пръскалки на фаровете... Седалките са обикновенни кожени, без чупещ гръб, най-ценната екстра е стъклопакета. Колата е на 260 000 км, което ще рече за скорошни проблеми с ангренажа, накратко това е
- mynameismiro
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 17.01.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Peev_92
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 111
- Регистриран на: 4.11.2014
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B35 97'
- Мечтае да кара: BMW E38 Аlpina B12 6.0
Re: Компетентен съвет за избор на Е38?
Километрите не ги гледай на обявата, дори на 500 да е, ако е гледана добре, никакъв проблем. Описанието е да се обесиш направо...таблото, какво се е случвало, не искам и да гадая. Аз лично не бих я гледал.
Не страст, а диагноза
- snaiperist0
- Мнения: 579
- Регистриран на: 21.08.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: бавно
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: Компетентен съвет за избор на Е38?
mynameismiro написа:http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11455642186792891&slink=giqsa0
Този "уникат" да го е гледал някой ?
типична Швейцарска кола , според мен е на около 300-350к км , доста често идват със сервизни документи и лесно може да е провереш . Гледай за ръжда
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
- chernobila
- младши ентусиаст
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Компетентен съвет за избор на Е38?
mynameismiro написа:http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11455642186792891&slink=giqsa0
Този "уникат" да го е гледал някой ?
Колега бягай далече.По-добре си докарай някоя от Германия или Италия и си я наблъскай с екстри тук
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани