смяна на колоните на задната кора (DSP)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
68 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Dj Ivo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 188
- Регистриран на: 27.10.2012
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: E32 740 V8 manual
- Мечтае да кара: E38 Alpina B12 6.0
Re: смяна на колоните на задната кора (DPS)
Абсолютно всеки един говорител е тестван сериозно преди да бъде предаден на клиента! Проблема не може да бъде от тях, гарантирам!
Провери да не си объркал някой + или - , ако объркаш това дори само на един от говорителите трагедията е пълна! Как се изразява пърденето, говорителите пърдят постоянно и при висока и при ниска мощност или само като усилиш здраво? Ако е втория случай и баса е слаб а говорителите пърдят и правят голям ход значи имаш объкран кабел!
Друго възможен проблем е заводския усилвател, често създава проблеми но за да разберем пробвай със друг работещ.
Поздрави
Провери да не си объркал някой + или - , ако объркаш това дори само на един от говорителите трагедията е пълна! Как се изразява пърденето, говорителите пърдят постоянно и при висока и при ниска мощност или само като усилиш здраво? Ако е втория случай и баса е слаб а говорителите пърдят и правят голям ход значи имаш объкран кабел!
Друго възможен проблем е заводския усилвател, често създава проблеми но за да разберем пробвай със друг работещ.
Поздрави
- chernobila
- младши ентусиаст
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: смяна на колоните на задната кора (DPS)
Dj Ivo написа:Абсолютно всеки един говорител е тестван сериозно преди да бъде предаден на клиента! Проблема не може да бъде от тях, гарантирам!
Провери да не си объркал някой + или - , ако объркаш това дори само на един от говорителите трагедията е пълна! Как се изразява пърденето, говорителите пърдят постоянно и при висока и при ниска мощност или само като усилиш здраво? Ако е втория случай и баса е слаб а говорителите пърдят и правят голям ход значи имаш объкран кабел!
Друго възможен проблем е заводския усилвател, често създава проблеми но за да разберем пробвай със друг работещ.
Поздрави
Колега неискам да прозвучи ,че имам нещо против работата ти Колоните са супер,НО незнам къде е проблемът Сложих друг ДСП модул и пак същото Свалих и колона от колата донор,НО и те са в същото състояние,което ти пратих моите .Видях,че на 3 от говорителите съм обърнал кабелите.Размених ги и пак се чуваше леко плякане.Направи ми впечатление,че като слагам кабелите на колоната при включена музика и направо се виждаха искри В смисъл явно дооста ток минава там та да блъскат толкова здраво.Утре ще ги запоя както трябва да са и ще кажа какво се случва.Не ми се вярва и двата усилвателя на ДСП да са прецакани ама това е божа работа.Ако има някой колега от София с ДСП работещо да удари едно рамо за тест ще черпя
П.П Като гледам тия мембрани как подскачат и ми се извива свят.Яко се движи нагоре-надолу .Това нормално ли е?
- Dj Ivo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 188
- Регистриран на: 27.10.2012
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: E32 740 V8 manual
- Мечтае да кара: E38 Alpina B12 6.0
Re: смяна на колоните на задната кора (DPS)
chernobila написа:Колега неискам да прозвучи ,че имам нещо против работата ти Колоните са супер,НО незнам къде е проблемът Сложих друг ДСП модул и пак същото Свалих и колона от колата донор,НО и те са в същото състояние,което ти пратих моите .Видях,че на 3 от говорителите съм обърнал кабелите.Размених ги и пак се чуваше леко плякане.Направи ми впечатление,че като слагам кабелите на колоната при включена музика и направо се виждаха искри В смисъл явно дооста ток минава там та да блъскат толкова здраво.Утре ще ги запоя както трябва да са и ще кажа какво се случва.Не ми се вярва и двата усилвателя на ДСП да са прецакани ама това е божа работа.Ако има някой колега от София с ДСП работещо да удари едно рамо за тест ще черпя
П.П Като гледам тия мембрани как подскачат и ми се извива свят.Яко се движи нагоре-надолу .Това нормално ли е?
Щом прехвърчат искри и мембраните се мятат яко значи или си ги свързвал докато нивото на музиката е било високо или просто настройките на баса са усилени на макс. Нормално е мембраните на говорителите да имат линеен ход но специално на тези говорители не трябва да е много голям (около 3мм). Има ли как със една 9 волтова батерийка да пробваш на буксата на "бас касичката", всички говорителите един по един дали са с правилни + и - . Ето един клип за да схванеш идеята http://www.youtube.com/watch?v=xIMHGkxw72o само че ти трябва да го направиш на буксата на касата а не директно на говорителите. А като цяло какво е нивото на баса в колата, смисъл има ли го, няма ли го....така като слушаш музика как ти се струва?
- chernobila
- младши ентусиаст
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: смяна на колоните на задната кора (DPS)
Dj Ivo написа:chernobila написа:Колега неискам да прозвучи ,че имам нещо против работата ти Колоните са супер,НО незнам къде е проблемът Сложих друг ДСП модул и пак същото Свалих и колона от колата донор,НО и те са в същото състояние,което ти пратих моите .Видях,че на 3 от говорителите съм обърнал кабелите.Размених ги и пак се чуваше леко плякане.Направи ми впечатление,че като слагам кабелите на колоната при включена музика и направо се виждаха искри В смисъл явно дооста ток минава там та да блъскат толкова здраво.Утре ще ги запоя както трябва да са и ще кажа какво се случва.Не ми се вярва и двата усилвателя на ДСП да са прецакани ама това е божа работа.Ако има някой колега от София с ДСП работещо да удари едно рамо за тест ще черпя
П.П Като гледам тия мембрани как подскачат и ми се извива свят.Яко се движи нагоре-надолу .Това нормално ли е?
Щом прехвърчат искри и мембраните се мятат яко значи или си ги свързвал докато нивото на музиката е било високо или просто настройките на баса са усилени на макс. Нормално е мембраните на говорителите да имат линеен ход но специално на тези говорители не трябва да е много голям (около 3мм). Има ли как със една 9 волтова батерийка да пробваш на буксата на "бас касичката", всички говорителите един по един дали са с правилни + и - . Ето един клип за да схванеш идеята http://www.youtube.com/watch?v=xIMHGkxw72o само че ти трябва да го направиш на буксата на касата а не директно на говорителите. А като цяло какво е нивото на баса в колата, смисъл има ли го, няма ли го....така като слушаш музика как ти се струва?
Има бас,но като го усиля от настройките и става по-зле.Днес няма да мога да я сваля цялата бас каса,но мога да пробвам всеки говорител с 9 волта батерия .Прехвърчаха искри като го бях усилил доста Ще тествам и ще пиша
- chernobila
- младши ентусиаст
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: смяна на колоните на задната кора (DPS)
Говорителите работят идеално,но нямах време да ги вържа на колата.Днес дано остане време Да попитам по-разбиращите - какво мога да сложа преди колоните да намаля силата им?Резистор ли или ?Грам не разбирам от тия работи,моля за помощ
- Bojidar 7
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 3.10.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E38
- Мечтае да кара: Е38
Re: смяна на колоните на задната кора (DPS)
Просто си намали баса от настройките, ако ти идва силен. Така ще ограничиш хода на говорителите.
- Dj Ivo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 188
- Регистриран на: 27.10.2012
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: E32 740 V8 manual
- Мечтае да кара: E38 Alpina B12 6.0
Re: смяна на колоните на задната кора (DPS)
Нищо не слагай да не стане беля, просто от настройките върни баса на 0.
- Sotir Nikolov
- Потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 11.04.2010
- Местоположение: Asenovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е38
- Мечтае да кара: G-Power M5 Hurricane RR
Re: смяна на колоните на задната кора (DPS)
Здравейте колеги, бях забравил, че съм пускал тема
Когато взех колата, музиката свиреше перфектно дори и когато съм увеличавал баса на +6, разбира се не съм увеличавам волумето на макс
проблема го получих наскоро и то пръцкът колонките които са от към шофьорската страна, другите въпреки, че им няма мембраната си свират общо взето добре. Относно параметрите на колоните, къде ли не съм търсил, но без успех за съжаление. Смятам да ида до някой караудио център и да пробвам различни варианти, докато ми хареса нещо.
Искам да попитам колегата, който ги възстановява тази процедура колко излиза, като смятам както по горе споменах само две от колонките стържат. Пробвах ги с натискане и само те стържеха.
Когато взех колата, музиката свиреше перфектно дори и когато съм увеличавал баса на +6, разбира се не съм увеличавам волумето на макс
проблема го получих наскоро и то пръцкът колонките които са от към шофьорската страна, другите въпреки, че им няма мембраната си свират общо взето добре. Относно параметрите на колоните, къде ли не съм търсил, но без успех за съжаление. Смятам да ида до някой караудио център и да пробвам различни варианти, докато ми хареса нещо.
Искам да попитам колегата, който ги възстановява тази процедура колко излиза, като смятам както по горе споменах само две от колонките стържат. Пробвах ги с натискане и само те стържеха.
- chernobila
- младши ентусиаст
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: смяна на колоните на задната кора (DSP)
Върнах го.Сега става докато не си купя нови колонки Замислил съм им място в сервиза да им направя по една кутия и да свирят
- Dj Ivo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 188
- Регистриран на: 27.10.2012
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: E32 740 V8 manual
- Мечтае да кара: E38 Alpina B12 6.0
Re: смяна на колоните на задната кора (DSP)
chernobila написа:Върнах го.Сега става докато не си купя нови колонки Замислил съм им място в сервиза да им направя по една кутия и да свирят
Хммм...е*аси, толкова ли е зле положението
- chernobila
- младши ентусиаст
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: смяна на колоните на задната кора (DSP)
Зле си е. Имам чувството ,че им идва прекалено много ток.Няма ли какво да сложа преди тях да намаля малко?
- Dj Ivo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 188
- Регистриран на: 27.10.2012
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: E32 740 V8 manual
- Мечтае да кара: E38 Alpina B12 6.0
Re: смяна на колоните на задната кора (DSP)
Вариант 1-сменяш говорителите с някакви други и тези им намираш друго приложение.
Вариант 2-пращаш ми ги обратно и 4-те (този път за моя сметка) за да им сложа нови по-твърди трептилки с които да понасят повече мощност, като ще си доплатиш само трептилките. Обаче нали не очакваш тези 4 броя малки говорители които са нито риба нито рак ( нито 5 инча нито 6 инча) да свирнат като една 300-400 ватова 12-ка? Това няма как да стане физически, те не са създадени за висок SPL а по скоро малко да уплътнят ниските честоти във автомобила.
Към г-н.Николов.
Ако 2 бр. от говорителите са за ремонт, не след дълго време и другите два ще имат същите симптоми, затова по-добре да бъдат реновирани и 4-те, и следващите няколко години да бъдат изключени като проблем.
Ако искате да се възползвате от услугите ми- ЛС.
Поздрави.
Вариант 2-пращаш ми ги обратно и 4-те (този път за моя сметка) за да им сложа нови по-твърди трептилки с които да понасят повече мощност, като ще си доплатиш само трептилките. Обаче нали не очакваш тези 4 броя малки говорители които са нито риба нито рак ( нито 5 инча нито 6 инча) да свирнат като една 300-400 ватова 12-ка? Това няма как да стане физически, те не са създадени за висок SPL а по скоро малко да уплътнят ниските честоти във автомобила.
Към г-н.Николов.
Ако 2 бр. от говорителите са за ремонт, не след дълго време и другите два ще имат същите симптоми, затова по-добре да бъдат реновирани и 4-те, и следващите няколко години да бъдат изключени като проблем.
Ако искате да се възползвате от услугите ми- ЛС.
Поздрави.
- chernobila
- младши ентусиаст
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: смяна на колоните на задната кора (DSP)
Dj Ivo написа:Вариант 1-сменяш говорителите с някакви други и тези им намираш друго приложение.
Вариант 2-пращаш ми ги обратно и 4-те (този път за моя сметка) за да им сложа нови по-твърди трептилки с които да понасят повече мощност, като ще си доплатиш само трептилките. Обаче нали не очакваш тези 4 броя малки говорители които са нито риба нито рак ( нито 5 инча нито 6 инча) да свирнат като една 300-400 ватова 12-ка? Това няма как да стане физически, те не са създадени за висок SPL а по скоро малко да уплътнят ниските честоти във автомобила.
Към г-н.Николов.
Ако 2 бр. от говорителите са за ремонт, не след дълго време и другите два ще имат същите симптоми, затова по-добре да бъдат реновирани и 4-те, и следващите няколко години да бъдат изключени като проблем.
Ако искате да се възползвате от услугите ми- ЛС.
Поздрави.
За парите не се притеснявай изобщо.Въпросът е ако им се смени това гуменото отстрани с по-твърдо дали ще има ефект?
- Dj Ivo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 188
- Регистриран на: 27.10.2012
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: E32 740 V8 manual
- Мечтае да кара: E38 Alpina B12 6.0
Re: смяна на колоните на задната кора (DSP)
Ще има ефект но аз избягвам смяната на окачването със по-твърдо, както във случай като този в който мембраната е тънка, а това би довело до пречупването и. Затова бих заложил на по твърди трептилки (това жълто-кафявото под мембраната със многото гънки, което във вътрешната си част е захванато към бобината а във външната към шасито) така ефекта с пречупването на мембраната ще го избегнем а ще получим по-стегнат говорител издържащ на повече мощност.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: смяна на колоните на задната кора (DSP)
Колеги, ще споделите ли какъв е импеданса и мощността на говорителите от системата с DSP усилвател?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
68 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани