сервотроник ,моля за мнение
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
сервотроник ,моля за мнение
Дано не отварям тема ровена и ясна за всеки,но доста се порових из форума и неможах да открия крайно мнение по проблема.Колата е седяла дълго време без акумолатор и по всяка вероятност са слагани само изнемощели такива.Та проблема остана само със сервотроника и s- edc-то.При палене сутрин за около 20-30 секунди се появява сервотроника, волана се върти как требе след което втърдява и след повторно палене не се оправя и така до другата сутрин.Какво е нужно за да разбера причините къде са в натрупана грешка на модула или механични повреди.Съмненията ми са за натрупана грешка в модула,четох при натрупване на грешки в модула сервотроника над 30 пъти ,че минава в авариен режим.Но дали се занулява или требе комп. незнам. За с-едц-то разбрах ,че требе ГТ1 или ГТ2 не помня,но знам къде мога да го проверя.Моля за вашата помощ. 

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: сервотроник ,моля за мнение
На ей тая уйдурма:

И почистваш ей тая цедка:

Ако не работи, пробвай да смениш маслото в системата

И почистваш ей тая цедка:

Ако не работи, пробвай да смениш маслото в системата


Re: сервотроник ,моля за мнение
Ей на тая уйдурма такава цедка нямаше,установено след разглабяне.Последва закачане на ГТ1 което каза.ЕДЦ грешка.Последва изчистване и след 10 километра връзка с ЕДЦ цъ(нема).Следващият логичен развой е смяна на модула на ЕДЦ-то или ремонт на същото.Това вече е в разрез с моите земни познания
.Това ли е логиката или да се ровя под волана за датчика или с една дума 


Re: сервотроник ,моля за мнение
Да не отварям нова тема -
Става дума за сервото (нормално) - преди седмица ми правиха реглаж на предницата и оттогава се появи съвсем леко свирене, когато завъртя волана абсолютно докрай в едната посока и го задържа. Преди нямаше такова нещо.
Може ли да ми подскажете на какво се дължи?
В 'казанчето' за ATF масло всичко си е наред, не тече, пълно е колкото трябва и т.н. Иначе волана се върти нормално (само зимата помня че се въртеше по-трудно на място първата 1 минута след като запаля).
Деян
Става дума за сервото (нормално) - преди седмица ми правиха реглаж на предницата и оттогава се появи съвсем леко свирене, когато завъртя волана абсолютно докрай в едната посока и го задържа. Преди нямаше такова нещо.
Може ли да ми подскажете на какво се дължи?
В 'казанчето' за ATF масло всичко си е наред, не тече, пълно е колкото трябва и т.н. Иначе волана се върти нормално (само зимата помня че се въртеше по-трудно на място първата 1 минута след като запаля).
Деян
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: сервотроник ,моля за мнение
В най-крайно положение всякакви кормилни с-ми подсвирват според моите наблюдения така че е малко или много нормално.
До колегата със сервотроника - защо се ровите в ЕДЦ модула, когато иде реч за сервотроника ( да не би при Е38 да са интегрирани този модул?)
До колегата със сервотроника - защо се ровите в ЕДЦ модула, когато иде реч за сервотроника ( да не би при Е38 да са интегрирани този модул?)

Re: сервотроник ,моля за мнение
Причината не е ,че са интегрирани.Просто и двете не работеха и си мислех ,че обменят информация.Но се оказа,че не е така.EDC-то си тръгна оказа се студени спойки в модула.Докато при сервотроника ударих на камък,след проверка на клапана който вибрираше при подаване на ток от акумулатора при свалено положение.Следва модул GM IV high които е на моята кола за които разбрах ,че при натрупана грешка от 30 пъти влиза в авариен режим.За да излезе от него трябва да се вкара определен код и това вече е препъни камъка.Не знам нито къде нито как може да стане това.А относно подсвирването при крайно положение на волана и аз мисля ,че е нормално в разумни граници разбира се иначе е възможно влизането в сериал по смяна на елементите на кормилната уредба.
Re: сервотроник ,моля за мнение
Искам да сменя ATF течността - какъв вид/модел препоръчвате и някой знае ли къде могат да източват цялата система? Колко литра събира?
Има ли болт за източване?
Четох по чуждите форуми и гледах разни видеота - изтегля се течност през съда, долива се нова, и така 10-15 пъти и така в системата остава 85-90% от новото АТФ.
п.п. Сега видях темата на mad_presley: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=90019
Има ли болт за източване?
Четох по чуждите форуми и гледах разни видеота - изтегля се течност през съда, долива се нова, и така 10-15 пъти и така в системата остава 85-90% от новото АТФ.
п.п. Сега видях темата на mad_presley: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=90019
- victor2k
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 16.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 740iA
- Детайли за колата: 2000 740iA Sport
Re: сервотроник ,моля за мнение
Проблема ти е в тая тоя модул дето казваш че нямаш цедка. Някой го е разглобявал и се е мъчил да го оправя.
http://i235.photobucket.com/albums/ee20 ... G_2017.jpg
Успех, и според мен не пипай електрониката
Моята не издава никакви звуци в което и да е крайно положение на волана. Нещо не е наред при теб
http://i235.photobucket.com/albums/ee20 ... G_2017.jpg
Успех, и според мен не пипай електрониката
cod-cdbp написа:В най-крайно положение всякакви кормилни с-ми подсвирват според моите наблюдения така че е малко или много нормално.
До колегата със сервотроника - защо се ровите в ЕДЦ модула, когато иде реч за сервотроника ( да не би при Е38 да са интегрирани този модул?)
Моята не издава никакви звуци в което и да е крайно положение на волана. Нещо не е наред при теб
- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1927
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: сервотроник ,моля за мнение
deank написа:Искам да сменя ATF течността - какъв вид/модел препоръчвате и някой знае ли къде могат да източват цялата система? Колко литра събира?
Има ли болт за източване?
Четох по чуждите форуми и гледах разни видеота - изтегля се течност през съда, долива се нова, и така 10-15 пъти и така в системата остава 85-90% от новото АТФ.
п.п. Сега видях темата на mad_presley: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=90019
Темата, която си цитирал е за Е39ки, а те повечето са с кормилни рейки, докато ти си с кормилна кутия.
Маслото, което се препоръчва от бмв е CHF (зелено на цвят), събира 1.2л. но и 1л ще ти стигне.

Re: сервотроник ,моля за мнение
На пластмасовото 'бурканче' пише "ATF ONLY", така че няма да е с CHF масло. И това вътре си е червенко 

- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1927
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: сервотроник ,моля за мнение
Едно време и моята 725ца беше с голямата капачка на казанчето на хидравличната течност и пишеше ATF, но като реших да си го сменям, и като сложих Декстрончето като нададе един вой
Бегом към М-кар, там ми дадаха зеленикавата течност и воя спря.
Беше с нормални амортисьори.


Беше с нормални амортисьори.

Re: сервотроник ,моля за мнение
Хмм... това не е много нормално, нали 
Взех Dextron IID (нямаше III). Още не съм го сменил и се чудя. Причината да го сменя е, че волана се върти трудничко (особено зимата, след като запаля - после се пооправя). Чудя се дали смяната ще пооправи нещата или ще стане по-зле.

Взех Dextron IID (нямаше III). Още не съм го сменил и се чудя. Причината да го сменя е, че волана се върти трудничко (особено зимата, след като запаля - после се пооправя). Чудя се дали смяната ще пооправи нещата или ще стане по-зле.
Re: сервотроник ,моля за мнение
Май няма да е от маслото. Днес покарах колата и сервото го няма никакво... Т.е. има го едва-едва - сигурно това е 'сервизния режим' в който влиза, когато се натрупа грешка или нещо друго по електрониката не е наред. Откакто съм я купил волана се върти трудно, но сега с една ръка не мога да го завъртя, а съм си силничък
Това стана 1 ден след смяна на зимните с летни гуми.
Утре ще мина през сервиз и ще пиша какво е станало.

Утре ще мина през сервиз и ще пиша какво е станало.
- Gangsta Man
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 21.04.2012
- Местоположение: Петрич-Благоевград-София
- Пол: Мъж
- Кара: Е 38 750 IL
Re: сервотроник ,моля за мнение
deank написа:Май няма да е от маслото. Днес покарах колата и сервото го няма никакво... Т.е. има го едва-едва - сигурно това е 'сервизния режим' в който влиза, когато се натрупа грешка или нещо друго по електрониката не е наред. Откакто съм я купил волана се върти трудно, но сега с една ръка не мога да го завъртя, а съм си силничъкТова стана 1 ден след смяна на зимните с летни гуми.
Утре ще мина през сервиз и ще пиша какво е станало.
Колега смени ли маслото на хидравликата ?

И аз мисля да го сменя, но сега като четем се чудя от кое да налея.Аз съм с хидравличните амове.
И искам да попитам......на моя Бумер волана се върти с една ръка но не е много лесно, но не е и много трудно. Всички ли 7-ци са така ?
Или трябва да разглобя сервото ?
Туку що погледнах на моята капачка и отгоре пише масло CHF 11.s
Re: сервотроник ,моля за мнение
Оказа се, че е блокирало нещо на карето и ми го смениха с друго. Сега се върти нормално - става с една ръка, но не е чак като перце. Иначе моята е с ATF.
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани